IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    huh... vaag...

heel bericht getypt, krijg ik de mededeling dat het goed gekeurd moet worden door de moderator....

hmmm iets verkeerd getypt dan denk ik... volgens mij had ik de kv test volledig genoemd... sorry :)

Maar goed, t belangrijkste deel kon ik nog terug halen :D

2. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, mooie foto's weer meis!

Sneeuwmees, als ik het zo lees, moet jij echt rustiger aan gaan doen, en meer je rust pakken.
    Desnoods, dan toch maar minder uren gaan werken...
    En te lang zitten is ook niet goed.

Net als wat ikke zegt, vaker proberen te gaan liggen, dat werd mij ook aangeraden.

Als je zo door blijft gaan zit je straks thuis met volledige bedrust, en geloof mij, daar zit je echt niet op te wachten hoor.

Wees ontzettend zuinig op je bekken, je hebt t nog langer nodig ;)

Ik ben ook enorm eigenwijs geweest, achteraf gezien.
    Het ging tijden vrij goed, maar ik krijg nu de klappen hoor.

Zak weer door mn benen heen, verga gedurig weer van zeer, en zo erg dat geen enkele houding me helpt...
    Niet fijn dus...

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: zou toch wat zijn dat je door een ongelukje me straks weer gezelschap komt houden op het zwangerenbankje.;):D Zit er zelf ook wel aan te denken wat ik evt. na de geboorte zou willen. Voel weinig voor anticonceptie, maar weet ook wel dat als ik dat niet zou doen je toch weer een bepaalde onrust gaat krijgen en misschien weer teveel met eisprongen e.d. bezig gaat. Dus wie weet dat ik weer voor het koperspiraaltje zou gaan t.z.t. (heb ik twee keer eerder gehad en is me toen goed bevallen). Maar dat is nog voor latere zorg, maar toevallig dat ik daar wel aan zat te denken vandaag.

Ik heb overigens ook wel eens een bericht gehad wat door de moderator beoordeeld moest worden. En daar stond echt niets geks in. Het bericht is later ook nooit meer alsnog doorgekomen. Heel raar. Misschien dat het zo af en toe steeksproefsgewijs gebeurd.

4. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    ;)Sneeuwmees,
    Ja t zal idd wat zijn... ik mag de eerste 2 jaar niet zwanger raken :)
    Verdere anticonceptie zit er voor ons niet meer in.
    Vele pilsoorten gehad en ik wordt er letterlijk echt enorm ziek van.
    Prikpil schijnt ook veel troep in te zitten dus die krijg ik niet.
    Twee keer over de mirena spiraal gehad met de nodige problemen, waardoor die ook niet meer mag... dus ja dan blijft er niets over dan alleen de "regenjassen"... :)

En daarbij verwacht ik eerlijk gezegd ook niet, dat het snel raak zou kunnen zijn hoor... bij Jayden duurde het immers ook een ruime 4 jaar...

Ik heb t ook al vaker gehad hoor dat er berichten voor goedkeuring gingen, maar idd nooit meer terug gezien :(
    Das dan wel n minpuntje van zp...

Maar goed...
    Nu mn bedje maar weer opzoeken, ben behoorlijk moe.
    Jayden vond t vanmorgen wel grappig om om 05.00 uur te komen voor zn voeding...
    Met als resultaat; paps en mams beiden klaar wakker in de woonkamer :$
    Lekker kind hoor :D
    Hopen dat ie vannacht wat langer slappt en het maar een eenmalig grapje van hem was

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: hoop dat je vandaag mocht uitslapen van de kleine man. 5 uur is inderdaad geen tijd om al klaar wakker te zijn.;)
    Is een koperspiraal ook niets voor je? Ik heb hem twee keer kort gehad omdat we redelijk snel voor een kindje wilden gaan proberen en ik geen zin had in gedoe met hormonen die eerst nog je lijf uit moesten.

Hier ook een kort en onderbroken nachtje gehad. Mijn man had nachtdienst waaronder een hele lange rit. Hij heeft de laatste tijd moeite om wakker te blijven. Dus meestal als hij een nachtdienst heeft, bel ik hem zo af en toe even op als ik 's nachts wakker word en 'klets' hem zo de nacht door.
    Hij is gisteren bij de huisarts geweest omdat we vermoeden dat hij last heeft van slaapapneu. Veel van de symptomen heeft hij, waaronder ook vooral overdag in slaap vallen van vermoeidheid. Het werk is voor hem dus ook veel minder goed vol te houden, zeker ook omdat het vaak nachtdiensten zijn en je daarmee ook nog eens je biologische klok continue omdraait. Nu krijgt hij binnenkort een oproep van het zkh om daar een nacht te komen slapen. Dan word hij met alle toeters en bellen een nacht in de gaten gehouden.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Tori, inmiddels weer wat beter met Yvi las ik he. Gelukkig. Ze kan wel naar kdv dus? Gaat dat een beetje goed?

BE, wauw, zou dat wat zijn. Hahaha. Wel spannend en aangezien het voor je lichaam weer wat minder is extra spannend. Ben benieuwd!!!! Van Utrogestan heb ik eigenlijk nooit echt last gehad, behalve dat het zooi geeft, maar nu de testdatum nadert ga ik toch wel twijfelen :( Ik ben nog steeds de hele dag misselijk, buikpijn, opgezette buikpijn, hoe verder de dag vordert hoe erger, nog steeds energieloos en moe, stemmingswisselingen en inmiddels duidelijk zichtbare aders oh ja en jeukende tepels niet te vergeten. Weet niet of alles bijwerkingen kunnen zijn van Utro en ook in deze mate. Misschien een combi. Het voelt zoals eigenlijk alle keren en toen bleek ik toch ook zwanger. Wordt nu wel nerveus voor zaterdag.

Sneeuwmees, hopen dat ze je man kunnen gaan helpen en dat jij de dag doorkomt :)

Ik werd om 6 uur wakker om te plassen maar heb mezelf gedwongen door te slapen en werd toen om 7 uur wakker. Toch nog een uur extra. Yahoooo ;)

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh ja. Heb ook jeuk op mijn buik hahaha.

Vinden jullie die banner die steeds opduikt onder aan de website ook zo super irritant?

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: klinkt toch behoorlijk zwanger, hoor! Bij mij wisselde de bijwerkingen van de utro nog wel eens. De moeheid was de ene keer erger dan anders. Maar jeukende buik en tepels e.d. herken ik toch echt niet van de utro...hihi..

Hier weer naar de fysio geweest die alles weer wat losgemaakt heeft. Begon weer te zeuren over mijn gewicht, alsof ik dat zelf niet weet. Ik ben van mezelf al dik en eet echt niet veel, maar kom op de een of andere manier snel aan tijdens een zwangerschap en zeker als je ook nog eens beperkt wordt door de pijn, dan ga je ook niet hele stukken lopen en bewegen. Afvallen is voor mij echt geen optie tijdens een zwangerschap. Dus dan maar het blijven aanhoren. Nou ja, we zijn weer losgetrokken, geduwd en gemasseerd en we kunnen weer 2 wkn vooruit.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, ja ze werd lekker wakker vanmorgen met een glimlach op haar gezicht. Ze stonk wel vreselijk naar zure melk dus haar eerst maar ff flink met zeep gewassen vanmorgen.
    Toen ze op het KDV was gingen ook meteen de mondhoeken in lachstand :) dus dat gaat heel goed. Ze heeft er altijd veel plezier, zodra ze al het speelgoed en andere kindjes ziet is ze blij haha.
    De symptomen bij jou klinken erg hoopvol :)!!
    Bij jou moet het echt goed gaan nu, dat kan echt niet anders!

Sneeuwmees, tijdens de zwangerschap lijnen is ook ten strengste verboden! Probeer zoveel mogelijk groente te eten en wat minder koolhydraatrijke producten.
    Lekker dat je weer losgemasserd bent!

BE, tjee... Zou toch wat zijn als je nu spontaan zwanger bent ... Hoop dan wel dat je gestopt bent met jeweetwel nu ... ;)
    Haha dus een voeding verassing om 5 uur! Kan maar zo vaker voorkomen, want Yvi heeft dat nu ook vaak als haar voedingsmoment. Ik vind het wel n fijne tijd, daarna lekker slapen tot de wekker gaat om half 7.

Kolfpauze zit erop.. Ik heb zo overleg dus snel nog een broodje eten.
    Gotta go!

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be; als je niet zwanger mag worden lijkt mij onveilige seks niet de meest verstandige keus, dagen tellen is mega onbetrouwbaar.. Sorry van mij directe mening... Na een zwangreschap ben je nu eenmaal behoorlijk vruchtbaar en ook al heeft je zon lang op zich laten wachten, dat zegt niet alles over nu.

Tori: wat goed dat je nog steeds bv geeft. Lukt het kolven nog goed? werkse.

Jordan; ik had geen last van utro ( op de zooi na idd) de symptomen die je aangeeft klinken behoorlijk positief, ik duim!! )

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha ik deed het zo goed en nu ben ik toch wel echt zenuwachtig voor zaterdag! :D Na het werken toch maar ff testen scoren, heb alleen digitale liggen maar die vind ik te eng om meteen te doen ;)

Tori, leuk om te lezen, kan het me helemaal voorstellen. Leuk dat ze kdv zo leuk vindt! Beter dan een vastklampend ukkie.

Sneeuwmees, heeft je bezoek aan de fysio wel geholpen qua gewrichten? En ja, wat moet je qua gewicht dan? Hardlopen en crash dieeten? Je kunt er nu toch weinig aan doen?

IkkeB, gelukkig en blij met jouw berichtje, als je gaat lezen over Utro en bijwerkingen (heel dom natuurlijk) lijkt het na het lezen alsof ALLES door de Utro wordt veroorzaakt hahaha.

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, die jeukende tepels en jeukende buik had ik mijn gehele zwangerschap! t klinkt allemaal enorm positief meid.
    Ik hoop het zo voor jullie!

Sneeuwmees, vandaag heerlijk tot 07.30 uur op bed gelegen :D
    Koperspiraaltje is ook geen optie omdat ik meerdere malen een ontstoken baarmoederhals en mond heb gehad.
    Deze is toen der tijd door mijn huisarts dan ook afgewezen.

Ikke, wat betreft je directe mening, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor.
    Mijn cyclus klopt altijd, dus dagen tellen kan bij mij wel.
    En daarbij voel ik mijn eisprong ook altijd.

Idd na de bevalling zou men enorm vruchtbaar horen te zijn, alleen is mijn man dat (nog steeds) niet ;)
    Dus onze kans is al vele malen kleiner dan menig ander stel.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, wanneer ga je nog een x testen?

Ik ben stupid! Hoe kalm ik eerder was, zo spannend vind ik het nu. Zó spannend dat ik toch een digitaal testje heb gedaan... 2 dagen voor test datum... Aan het einde van de dag!? Geen idee waarom maar ik dacht, ach, ik doe het gewoon. Uitslag uiteraard 'niet zwanger'. Nou ja, ik heb de situatie gelukkig wel duidelijk voor mezelf want het is te vroeg en een verkeerd tijdstip maar ja, echt handig is het ook niet. Als ik er fut voor heb gaan we straks naar DenHaag, testen halen. Ik had mijn pasje niet bij me uit het werk (dacht ik, zat in mijn jaszak) dus dan maar ff Duh-Haag in :)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: welke heb je gebruikt? Zo'n weekindicator of eentje met alleen zwanger/niet zwanger. Die laatste heeft veel HCG nodig, dus dan kan het zeker nog te vroeg zijn.
    @Bianca: in dat geval dus een regenjas of extra goed opletten ;). Ik voelde mijn eisprong ook altijd heel duidelijk, dus voor mij was het ook altijd wel duidelijk wanneer er actie moest komen (en dus ook als je niet zwanger wilt worden, juist niet ;)).

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Alleen zwanger/niet zwanger Sneeuwmees.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dat kan al een hoop verklaren. Die hebben volgens mij vanaf 50 HCG nodig en de kv en de weekindicator gaan vanaf 25. Ik duim gewoon nog even door.;)

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Zwanher niet zwanger 25 sneeuwmees die met weken indicator heeft meer nodig.
    Ik kon pas met de zwanger niet zwanger testen een of twee dagen na nod...

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dus deze test was echt te vroeg toch? Of had het wel al gekund? Ik hou het erop dat het te vroeg was maar.

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Was echt te vroeg jordan.
    Geen action in de buurt die nog zw testen verkoopt? Die schijnen goed te zijn... en... goedkoop 😊

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ik ga zaterdag of maandag pas weer testen denk ik... ligt aan mn bui ;)

Deel Deze Pagina