Noekie; yeah!!!! Gefeliciteerd!!!! Zo'n grote man is het dus niet geworden. Een hele normale baby!!!! Geniet van de kraamtijd en alles wat erbij komt kijken!!! Gefeliciteerd. Tori; jij ook een beetje gefeliciteerd, jij had de dag goed. ( ik zat er ook maar 1 dag naast )
Yeaaaah Noekie en Noekieman gefeliciteerd!!! Siem heet ie dus, leuke naam! Geniet van jullie tweede wondertje met z'n drietjes.
Ohneeee, ging net t brandalarm af... Is m'n vlees verbrand, dus vanavond geen vlees voor mij . Nu eten en dan naar de laatste zwangerschapsgymnastiek.
@Noekie: yes, meid! Van harte gefeliciteerd met kleine Siem! Inderdaad nog niet eens zo'n enorme reus als ze verwacht hadden. Aan de tijd te zien is het toch allemaal heel vlotjes gegaan. Allemaal van harte gefeliciteerd en geniet lekker van elkaar! Een hele fijne kraamtijd toegewenst!
Yeeeeh! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet ervan meid! Lies en een dikke knuffel!!!
Dank jullie wel allemaal! We blijven nog een nachtje in het ziekenhuis en mag morgen vroeg naar huis.
@Noekie: lekker even een nachtje bijkomen en morgen lekker thuis verder genieten! Het is een mooi kereltje, zag ik op fb!
Kitty: vandaag punctie. Spannend! Heel veel sterkte! Ik duim voor een goede oogst. Knuffel en'slaap lekker'
@Kitty: ook van deze kant heeeel veel succes bij de punctie. Spannend in zo'n nieuwe kliniek en ook nog onder narcose! Ben benieuwd hoe het allemaal gaat (en vooral natuurlijk hoeveel eitjes). @Noekie: straks lekker naar huis? De nacht een beetje goed doorgekomen?
Noekie van harte gefeliciteerd met je zoontje!! Kitty, sterkte met de punctie. Met mij is alles goed hoor meiden. Aveline groeit goed, ze is alleen een beetje verkouden nu. Ze stopt echt alles in haar mond wat in haar bereik komt en ze rolt tot op haar zij. Ook vindt ze het fantastisch om te zitten (wel met hulp), dus ze zit nu ook op schoot. Als ik haar op mijn benen leg, dan probeert ze zelf overeind te komen, en als ik dan haar handjes vast houdt, dan trekt ze zich helemaal op. Liefs, Aislyn
@Aislyn: lijkt een vlotte dame, jouw dochtertje. De wereld is ook zo interessant! Vervelend van de verkoudheid, zeker als ze nog zo klein zijn en ze het snot niet kwijt kunnen. M'n zoontje is nu ook weer verkouden, na een week even beter geweest te zijn. Het lijkt maar niet op te houden. @Noekie: en... al weer lekker thuis?
Aislyn, leuk wat van je te horen! De kleine meid groeit hard! Noekie, gefeliciteerd met Siem! Idd, morgen thuis lekker genieten van de kraamtijd. En hier is de punctie meegevallen. Het is jammer dat je niet mee kunt kijken, want dat geeft je toch meer rust. Ze waren verder erg vriendelijk en het resultaat mag er zijn, 11 eicellen. Echt helemaal blij. Hoewel niet te vroeg juichen. Morgen hoor ik hoeveel bevruchtingen er zijn! Duimen jullie mee?
@Kitty: ook hier duim ik op volle toeren mee! Op naar goed nieuws morgen en nog beter nieuws over 2 wkn!
We zijn om 11 uur thuis gekomen en nu pas tijd om even iets te reageren. Kleine doet het goed. De borstvoeding gaat helaas minder maar dat is niet anders. We zijn in ieder geval al aan het kolven en aan het bijvoeden. Nu dadelijk mijn bedje in. Beetje proberen bij te tanken. Morgen een nieuwe update!
Noekie, ik zou tussen 10 en 12 uur gebeld worden. Ik moet zeggen dat ik nu toch wel behoorlijk zenuwachtig ben...