IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hahaha. Sja! :) Oh als ik morgenochtend laat prikken dan weet ik het morgenmiddag denk ik. Ik heb geen haast hoewel duidelijkheid fijn is. (Nu heb ik weer maagzuur!? Maf lijf!)

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: meid, heb met je te doen. Ken dat broekloeren wel. Je wilt aan de ene kant geen rode duivels op bezoek, maar aan de andere kant misschien ook weer wel, dan heb je maar duidelijkheid. Hopelijk weten we morgen dus meer. Kan ook zijn dat er iets wilde gaan innestelen en dat het uiteindelijk toch niet helemaal gelukt is. Dan zit je overal een beetje tussenin.
    @Noekie: klinkt alsof je inderdaad heerlijk op dreef bent. Ik moet voor mijn man ook nog iets kopen, al weet ik echt niets. Laat staan dat ik nog een gedichtje voor hem moet fabriceren. Ons zoontje is ook al een crime om iets voor te vinden. Dus het wordt nog een hele tour (en de tijd vliegt al zo snel). Helllupp!

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zo, gesproken met LUMC arts. Ook hij denkt, net als ik eigenlijk wel, dat ik gewoon niet zwanger ben en dat de Utro de boel tegenhoudt. Ik ga dus stoppen met die zooi-bollen en hopen dat ik voor de 30ste ongesteld word, dan kan ik nog voor de kerstsluiting van MCK weer voor een cryo tp gaan.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dat is balen! Inderdaad dan maar gelijk stoppen met de utro. Gaan ze bij die volgende cryo nog wat anders proberen (dat spul spuiten?) of gewoon toch weer utro? En een positieve test als kerstgeschenk kan ook heel mooi zijn, hoor!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jaaa daarom hoop ik dat ik op tijd ongesteld word. Kan ik nog mooi komende cyclus voor een tp gaan. En ik ga komende tp nog alleen met Utro doen. Net bij de arts aangegeven dat ik de Utro ook een eerlijke kans wil geven. Omdat ik nu niet zwanger werd weet ik ook niet of Utro bijdraagt aan een doorlopende zwangerschap dus volgende poging ook met Utro. Ik hoop zo hard dat ik vooral NIET aan de Heparine hoef ;)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hier Jordan de nerd! Ik ben gestopt met de Utro en vanmorgen toch, just in case, nog wel een test er tegenaan gegooid. Staat er &*%$! een MEGA vaag lijntje. Twijfel geval maar meer dan de laatste dagen, toen wassie wit. Oh men, nu twijfel ik weer. Had me er toch echt bij neer gelegd en nu weer die stomme onzekerheid. Dat HAAAAAT ik :( Ik ga maar uit van een foute test maar zit nu zo in twijfel... Wat denken jullie? Bloedtest laten doen of toch nog ff wachten?

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Bloedprikken! Je zelf niet langer laten twijfelen meid!
    Dan heb je zekerheid!
    Als emmy zich later heeft ingenesteld kan t kloppen dat je nog niet eerder positief getest hebt.

Volgens het ziekenhuis was jayden een week!!! later ingenesteld... dus het kan wel degelijk ;)

Whaaa k blijf duimen lieverd!

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hier blijven de streepjes ligt en vaag... ga er maar vanuit dat er niks is al ben ik wel 1 dag overtijd... maar goed dat zegt ook nog niks natuurlijk....

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Heb je m btw op de foto kunnen zetten?

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wat een onzekerheid, meid. Om gek van te worden. Inderdaad misschien maar even bloed laten prikken, dan weet je in ieder geval of het zinvol is de utro te blijven gebruiken. Of dat het loos alarm is. Ik vind het toch wel weer spannend worden deze soap!
    @Bianca: jij dus ook vage streepjes.... Oh, jee...;)

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Inderdaad wat een soap weer!

Ik zou ook voor bloedprikken gaan! Zo snel mogelijk duidelijkheid hebben meis!

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik verwacht er echt weinig van hoor. Doet me denken aan vorig jaar toen ik ook steeds streepjes plaste terwijl er niets was...

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeetje Jordan... Ik zou ook bloed laten prikken, beter het zekere voor het onzekere... Niks aan zo, als het dan toch niet zo mag zijn, laat ie dan ook maar gewoon helemaal wit blijven. Hoop nog stiekem even voor je op een WONDER, maar ik zou er zelf ook niet meer zo positief over zijn hoor. Er is vast wel weer iets gebeurd daar binnenin.. Sterkte nog ff

lfs

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid! We zijn lekker bezig zo hahaha.

Sneeuwmees, soap is inderdaad het juiste woord hahaha. Kunnen er zo een half uur mee vullen op RTL4. ;)

Noekie, ja he, net Slechte Tijden Ellendige Tijden :D

Jippie, lief dat je ff langs komt :) Ik verwacht er niks meer van en reken gewoon op een foutje in de test. Als ik er niks van verwacht kan het alleen maar meevallen ;)

Ik heb besloten toch nog even morgenochtend af te wachten. Hij was te twijfelachtig. Als ik morgenochtend test en het gebeurt weer dan ga ik wel testen en ook maar weer aan de Utro beginnen denk ik. Nog steeds geen druppel bloed, weet niet hoe lang dat normaal duurt, ik werd bij de verse tp'en door de utro heen ongi. Morgenochtend poging 5!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: je houdt de (testen) economie wel draaiend. Ben heel benieuwd naar je test morgen. Ik hoop toch nog stiekem dat hij gewoon donkerder wordt. Ik heb overigens nog (gratis) zwangerschapstesten in de aanbieding. Dus mocht je belangstelling hebben pb me maar, dan stuur ik ze op.

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, toch een licht streepje nu dus :), hopelijk morgenochtend een duidelijkere tweede streep! Ik duim me suf!!

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: we verwachten morgen eigenlijk wel een foto...zodat we een beetje mee kunnen turen.;)

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, hoe is het???
    Heb je vanmorgen al getest?

Hier nog steeds geen duidelijkheid...
    En ook nog geen spatje bloed te bekennen...

Ben erg benieuwd hoe t bij jou is.

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: vol verwachting klopt ook mijn hart...
    @Bianca: heb je normaal wel een regelmatige cyclus na de bevalling? Want dan is het raar dat nog geen bloed te bekennen is. Had je weer zo'n vaag streepje?

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, mijn cyclus was gewoon weer normaal na de bevalling.
    Bij de andere twee kids was ie ook gelijk weer op orde zeg maar... dus t blijft vreemd...
    Straks maar testje er aan wagen van de kv... en dan hou k er voor n paar dagen mee op denk... kost me n vermogen zo ;)

Deel Deze Pagina