Meessie, wat lief dat je aan me denkt. Heb je een PB gestuurd Ik heb geen foto gemaakt, onderstaand waarom niet Nou, ik werd vanmorgen om 5 uur wakker (nadat ik om 3 uur ook al een x wakker was geworden) omdat ik moest plassen. Om 3 uur lukte mijn 'negeren, omdraaien en doorslapen tacktiek' nog wel, om 5 uur moest ik inmiddels zó nodig dat slapen geen optie meer was dus ik ben uit bed geslopen naar de badkamer om manlief te laten pitten en zelf een bakje vol te plassen om mijn testen te kunnen doen. Ik heb een kv test en een action test gedaan. Netjes gewacht met half dichte ogen van het moe zijn. In de tussentijd viel me op dat het MEGA vage streepje van gisteren inmiddels was opgedroogd en duidelijker zichtbaar was maar dat kan even goed het indrooglijntje zijn. De tijd is verstreken en ik ben zo gaar. Ik werp een blik op mijn testjes, neem nog de moeite ze uit mekaar te slopen maar op het eerste gezicht zie ik niks spannends. Dus ik besluit ze te laten voor wat ze zijn en weer te slapen (om vervolgens om 6 uur pas weer in slaap te vallen en VEEL TE LAAT m'n nest weer uit te gaan. Rennen vliegen en niet meer gekeken. Ik werp er zo dus maar een blik op als ik thuis kom maar er stonden sowieso geen noemenswaardige lijnen op de test om 5 uur vanmorgen. Ik heb vanmiddag wel gebeld met MCK, omdat ik nog steeds geen intocht van ongesteld worden ervaar, met de vraag hoe lang na Utro de boel wel eens moet gaan doorbreken. Eigenlijk geen antwoord op die vraag gekregen, wel vertelde ze dat een embryo soms later innesteld en doordeelt dus dat ik moet blijven testen en als ik maandag nog geen (iig duidelijkere) lijntjes bespeur maar ook geen druppie bloed, dan bel ik weer MCK en krijg ik een echo. Geduld hebben dus, dus doe ik dat maar. We'll see.
Mijn test van vanmorgen van Action liet een lijntje zien (maar wel opgedroogd dus) en de kv was wit. Net een Action test opnieuw gedaan, weer zo'n lijntje dat ik me afvraag of het een voorgedrukt iets is ofzo. Ik hoop dat jullie wat aan de bijgevoegde foto zien, beter krijg ik het niet Deze onder de afzuigkap gemaakt hahaha. Beste licht.
@Jordan: ik kan het eerlijk gezegd niet zien, maar ben ook in het 'test-topic' hier ook altijd een slechte tuurder, die nooit wat ziet, terwijl de anderen de persoon in kwestie feliciteren omdat ze streepjes zien. Dus... aan mij heb je helaas niet veel. Hopelijk zien anderen wel iets.
Op die van vanavond zie ik nu ook een streepje. Ik heb nog 1 action en 1 kv (die vandaag echt spierwit bleef en nog steeds is). Twijfel toch of Action testen niet gewoon toch een streepje laten zien na aflees tijd.
O jordan: wat een spanning, vreselijk. Ik zie op de eerste foto idd een streepje ( en ik zag ze bij andere die foto's plaatsen vaak niet) maar ik kan je niet vertellen of dat een indroogstreepje is. Er zit niet voor niks een leestijd op die dingen... Ik heb ook wel eens een indroogstreepje gehad. Pfff spannend!! Be: ook bij jou spannend dus. Alleen wel op een andere manier als bij jordan, daar duimen we nu heel hard voor allemaal, bij jou kan beide uitslagen goed zijn. ( toch? Of heb je ergens hoop op)
Jordan, ik had de foto's al gezien, en zie ze ook. Ikke, Ik verwacht er eigenlijk niet zo heel veel meer van. Dan hadden mijn testen nu toch wel donkerder moeten worden en of zijn. Morgen 3 dagen over tijd Je hebt het over hoop hebben... het zou nog steeds heel dubbel zijn, en als het zo zou zijn, is het wel weer een wonder. Ondanks dat Jayden er op de natuurlijke manier mocht komen, gaan/gingen wij er niet vanuit dat dat ons nog eens zou overkomen. (snap je t nog een beetje?) Tuurlijk, als het zo is hoop ik ook dat het goed gaat en blijft gaan, maar dat zal wel erg spannend worden/zijn.
@Bianca: toch raar als je altijd regelmatig bent dat je nu 3 dgn overtijd bent en toch niet zwanger zou zijn. Heb je wel het gevoel dat er iets aan zit te komen van een ongesteldheid? Er blijft dus nog steeds een vaag streepje te zien?
@Jordan: zie je wel dat hier ras echte tuurders zijn en dus wel streepjes zien! Ik neig op een van de twee idd ook wat te zien als ik mijn beeldscherm kantel. Ben benieuwd naar je test van morgen (als je al van plan was te testen).
Goede morgen dames. Hier is duidelijkheid hoor! Vannacht is mn menstruatie doorgebroken... en hoe! K verga van zeer. Maar er is wel duidelijkheid. Sneeuwmees, het is idd erg raar/apart, dat ik overtijd was. Niet echt iets voor mijn lichaam. Maar zoals ik al zei, ik verwachtte er niets van omdat de testen niet donkerder werden. Mss heeft er wel iets gebroed ofzo k weet het niet. Maar t is nu in ieder geval duidelijk! Jordan hoe is t bij jou meis? Vanmorgen nog getest?
@Bianca: hè balen, maar je hebt in ieder geval duidelijkheid. Denk ook dat er iets overwogen heeft in te nestelen, maar dat dat toch niet goed gegaan is. Anders kan ik de overtijd, met nu de heftige menstruatie ook niet verklaren. Stom lijf van ons ook. Altijd maar die geintjes met ons aan het uithalen. @Jordan: durfde het ook niet te vragen, maar was ook benieuwd. Hier vanmorgen mijn zoontje naar school gebracht. Mijn man had me al gewaarschuwd dat het weer huilen geblazen was de laatste dagen als hij weg wilde gaan. Net iets voor mij op de dag dat ik hem weg moest brengen. Thuis begon het inderdaad al, dikke tranen met tuiten. Probeerde maar vrolijk te blijven, maar mijn hart brak en ben ook even snel weggelopen naar de keuken omdat ik het zo sneu vond en het me even teveel werd. Hem toch natuurlijk, naar school gebracht. Bij het weggaan, weer huilen. Ik ben maar doorgelopen, want had de tranen zelf ook in mijn ogen staan en wist dat de juffrouwen het wel op zouden pakken. Ik dacht laat ik er ook maar niet teveel aandacht aan besteden en te lang rekken door weer terug te gaan. Maar ja, als je dan in de auto zit voelt het ook gewoon zwaar k*t om je kind zo achter gelaten te hebben. Was van plan naar het werk te gaan, om even wat uren in te halen, terwijl hij op school zat, maar ben toch maar thuis gaan werken. Wat is dat toch moeilijk als je kind zo verdrietig is, ook al is het maar voor een paar minuten. Werkt ook niet mee dat je zo'n labiele dweil bent van de hormonen. Het is blijkbaar weer zo'n fase en dat gedoe van sinterklaas draagt er ook niet aan bij. Merk aan hem ook dat hij een bepaalde drukte in zich heeft als hij thuis is. En net toen ik op school kwam was het ook complete chaos. Ze mochten de schoen gisteren zetten en zouden vandaag dan wat in de schoen krijgen. Maar de schoenen waren weg. Natuurlijk een spelletje dat ze dan ergens verstopt zijn door de pieten, of zo. Maar de kinderen waren aan het gillen, rennen en helemaal hyper. Dat belooft nog wat voor de dagen tot aan sinterklaas. Net ging de telefoon. Schrok al, dacht dat het school zou zijn dat ik hem op moest halen, maar het was 'alleen maar' een collega.
Sneeuwmees, t is heel normaal hoor zoals je zoontje nu is. Mijn kids hadden dat toen ook. Er is zoveel chaos op de scholen in deze tijd... niet verloopt zoals t moet lopen of zoals ze gewend zijn... Nog n paar weekjes en dan hebben ze weer vakantie. Heerlijk! Man lief hier heeft dan ook lekker 3 weken vakantie.
@Bianca: ja, ze worden ook aan alle kanten gek en onrustig gemaakt. Is het niet door reclames op tv, dan door activiteiten op school, tv programma's, de inrichting van winkels, folders waar je mee gebombardeerd wordt e.d. Daarnaast merk je ook dat hij wat moe is. Heb dat zelf ook sinds het 's morgens langer donker blijft en zo aan het einde van het jaar. Zal allemaal wel een combi van alles bij elkaar zijn. Dus snap het wel, maar vindt dat huilen zo sneu. Nou ja, ga ervanuit dat het met een paar minuten weer over was, maar toch... Heb zelf over 2 wkn een weekje vrij. Kon eigenlijk niet omdat ik geen uren heb, maar had het al ingepland (en dus ook volgepland met allemaal afspraken). Dus vandaar dat ik die uren nu maar thuis inhaal, om toch even een weekje bij te kunnen tanken. We willen nu toch wel wat werk gaan maken van de babykamer en we hebben daar dus echt even wat tijd voor nodig (voor gordijnstof zoeken, evt. sauzen van de muren en om het bedje van zolder te halen). Een leuke gordijnstof vinden blijkt nog een hele klus. Dus daar heb ik wel zin in om echt even in te gaan duiken.
IkkeB, ik hou wel van wat spanning Hahaha. In dit soort gevallen eigenlijk liever niet maar als het dan tóch moet BE, duidelijkheid boven alles toch. Al is het misschien een beetje dubbel ook. Toch raar dat die testen een streepje lieten zien. Sneeuwmees, wat zielig voor je zoontje. Kan het me indenken dat het heel lastig is. Hopelijk is het idd een fase en gaat het snel beter voor hem. Ik heb vanmorgen niet getest. Expres niet. Ik twijfel ook aan de betrouwbaarheid vd Action testen. Gisteravond 1 gedaan. Binnen aflees tijd zag ik niks. 2 tot 3 uur later kwam ik thuis, stond er een best zichtbaar lijntje die vanmorgen (dus ca. 14 uur later) NOG duidelijker was?! Ook mooi roze. De kv van gister was wit en is wit gebleven, vandaar mijn twijfel over de Action testen. Bij dit berichtje een foto die ik gisteravond nam (nog steeds moeilijk op de foto te krijgen), bij het volgende berichtje diezelfde test vanmorgen:
Die van jou zijn veel duidelijker als dat de mijne waren. Ik denk dat er wel degelijk iets bij jou gaande is hoor Ben enorm benieuwd. Nog steeds geen menstruatie dus? En heb je er wel of geen klachten van? Dat t er aan zit te komen ofzo? Ik ga weer verder met schilderen Dochter lief krijgt een vet stoere meiden kamer!
Ik blijf sceptisch hahaha. Wel zo veilig Geen klachten, geen buikpijn, zelfs niet een klein beetje roze/bruinig, nada. Hoe gaat het met de kamer?
@Jordan: vervelend als je lichaam een eigen leven leidt en je zo weinig duidelijkheid geeft. Er lijkt inderdaad iets gaande te zijn, maar misschien niet voldoende voor een goed doorgaande zwangerschap. Gebruik je nu geen utro meer? Moet je nog een keer bellen naar het zkh? @Bianca: leuk een stoere meidenkamer. En wat goed dat jij zo handig ben met verven. Ik klieder zelf altijd alles onder, dus aan mij geen geklus besteed. Vanmiddag hier eindelijk geslaagd voor nieuwe gordijnen voor het kamertje van ons zoontje. Ja, geslaagd... Alleen de stof, ze moeten nog gemaakt, maar daarvoor moet ik mijn buurvrouw even lief aankijken. Ik ben al weken bezig geweest om zo'n zelfde stuk stof erbij te krijgen als hij had van zijn oude kamertje. Iedere keer dacht ik het gevonden te hebben en heb ook al een keer een proefstukje stof aangevraagd, maar er zat toch een subtiel verschil in de afbeeldingen en de kleur was ietsjes helderder blauw. We hebben nog zitten twijfelen of we het misschien niet konden gokken omdat het anderen niet op zou vallen. Maar afgelopen week zag ik bij Leen Bakker ook van cars andere gordijnen die mijn zoontje wel mooi vond. Dus vandaag gelijk maar voor de hele kamer dezelfde stof gehaald. Weer een vinkje op mijn 'to-do' lijstje. Nu maar even omkleden. Moet vanavond uit eten met een paar oud-collega's. Op dit moment absoluut geen puf en zin in. Maar we gaan er maar vanuit dat als ik er eenmaal ben, het toch wel weer leuk zal zijn.
Jordan: dat ziet er uit als een indrooglijntje... Maar het ontbreken van je menstruatie is wel weer iets... Ppffff ik heb met je te doen.