IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Nog geen nieuwe nieuwtjes. Kitty, ik hoop dat het goed met jou en de kleine gaat!!

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan, jij al wat meer duidelijkheid?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ja, ben ik weer :) Gisteren in de middag had ik een heeeeeel klein beetje oud bloedverlies. Gisteravond was dat nog steeds niet spectaculair maar vanmorgen is het wel doorgezet. Zo met MCK bellen om een nwe cyclus door te geven. Als mijn cyclus meewerkt kan ik nog voor de kerstsluiting een tp. :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: jammer dat het niet zo had mogen zijn, al kan ik me voorstellen dat duidelijkheid ook wel prettig is. Ik duim voor een mooie tp voor de kerst!

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @jordan: Jammer meis! Dikke knuffel!

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hm Jordan, dus toch ogs geworden... Balen maar goed wel prettig dat het nu duidelijk is en je door kunt met een tp dit jaar nog. X

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: balen!! Nu duimen voor nog een tp dit jaar en dan zwanger 2014 in. Al weet je dat dan zelf nog niet. Hoeveel cryos heb je nog?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks all!!!! Balen is het enerzijds, maar toch ook weer niet want duidelijkheid boven alles ;) Zaterdag leek even heavy maar daarna was het niet zo super veel meer. Even lekker smerig verwoorden maar de eerste dag heb ik echt een mega volle tampon na 4 uur en nu waren ze maar half vol. Avond maandverbandje maar amper wat bloed en zondag was het ook niet al te veel en met name oud. Nog steeds apart maar komt misschien door de Utro. Ik heb maandag 9-12 een echo dus ben benieuwd. :D We zijn a.s. zaterdag 6 jaar getrouwd, lekker een hotel geboekt in Gelderland met jacuzzi op de kamer. YEEEY, zin in :)

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: inderdaad is duidelijkheid wel zo prettig! Deze poging maar snel vergeten en we gaan inzetten voor een zwanger oudjaar! Leuk dat jullie een weekendje weg gaan (en in een mooie provincie ;)). Wel lekker om na zo'n rare week even jullie zinnen te verzetten (en natuurlijk jullie trouwdag te vieren).

Hier last van kortademigheid en wat hartkloppingen. Zal mede door de zwangerschap komen, maar het is ook een beetje te druk op het werk geweest, dus het zal een combi van alles zijn. Voel me in ieder geval niet lekker. Zal dus blij zijn als het volgende week is, dan ben ik een weekje vrij (en gaan we eindelijk een begin maken met de babykamer :p).

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Doe je wel rustig aan Sneeuwmees?
    Ik ben grieperig, meh :(

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hè bah, meid! Niet ziek worden, hoor! Straks mag je lekker uitstomen in je jaccuzzi!

Hier in de stress voor mijn r&o gesprek morgen. Je weet nooit welke kant het opgaat, dus altijd spannend. Zal dus blij zijn als het morgen is en ik het zo goed als achter mijn rug heb.

12. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Succes vandaag sneeuwmees :)

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: dank je! Inmiddels flink aan het hoesten en snotteren. Vannacht amper geslapen. Heb vannacht maar 24kitchen liggen kijken (werkt bij mij altijd slaapverwekkend). Dus voel me enorm brak. Niet echt prettig als je zo'n spannend gesprek in moet. Morgen gelukkig een dagje vrij. Dan nog een dagje werken en dan volgende week lekker vrij. Zag een prachtig kamertje op fb voorbij komen. Geloof dat ik jou maar inhuur om onze babykamer in orde te maken.;)

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahaha als je er eenmaal zelf mee bezig bent komt t wel goed hoor! ;)

Hoe is je gesprek vandaag gegaan?

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: gesprek verliep verrassend goed. Ik wil graag volgend jaar op andere dagen werken, die tot nu niet echt bespreekbaar waren. Dus ik ging nogal gespannen het gesprek in (omdat ik toch wel echt naar die dagen toe wil werken volgend jaar). Maar dat werd eigenlijk direct geaccepteerd en zou opgelost worden (met vervanging op die dagen). Een heel hoofdpijnpunt minder, kan ik je wel zeggen. Verder blijk ik goed te functioneren (was vorig jaar wel anders in de ogen van mijn baas;)). Al met al denk ik vanavond geen 24kitchen meer nodig te hebben om in slaap te vallen.;)

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ow sneeuwmees wat fijn zeg!
    Ik kan me idd nog deels herinneren hoe je gesprek vorig kaar verliep... is dat al weer een jaar geleden trouwens??? Pfff dat gaat snel 😉

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Wat fijn sneeuwmees!!

Apart dat we niks meer van kitty horen, hopelijk gewoon druk met de kleine..

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ja, inderdaad een jaar geleden al weer! Time flies....
    @Ikke: denk dat Kitty inderdaad hoog en droog op haar roze wolk zit. Ben wel nieuwsgierig hoe alles gegaan is en hoe haar kindje heet.

Zometeen naar school, want sinterklaas komt daar. Merk dat ik het zelf ook wel spannend vindt (om hoe mijn zoontje het allemaal gaat ervaren).
    Daarna snel nog wat voor mijn man kopen. Z'n telefoon werd steeds slechter en dacht nog... Dat komt goed uit, want dan weet ik gelijk wat voor sinterklaas. Maar afgelopen weekend had hij het echt begeven en omdat hij voor z'n werk niet zonder kan, heeft hij zelf een telefoon geregeld. Helaas voor mij, want nu moet ik ineens alsnog iets verzinnen terwijl ik lekker relaxed was, omdat ik al 'klaar' dacht te zijn. Nou, als mijn zoontje op school zit, gelijk maar even doorrijden en op jacht...:(:cool:

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, inderdaad apart dat we niks meer van haar horen.
    Heb net een berichtje achter gelaten op haar profiel.
    Ben erg benieuwd naar hoe het me ze gaat/gegaan is.

Ze is vandaag nog wel online geweest op zp....

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, nog geslaagd vandaag?
    Hier vanavond een heerlijke gezellige avond gehad.
    Allemaal weer goed verwend ;)

Nu van t weekend de kerstboom maar eens opzetten denk ik...
    Op naar t volgende feest.

Gaan jullie allemaal nog iets bijzonders of leuks doen met de kerstdagen en oud en nieuw?

Hmmm Jayden wil al 3 dagen overdags amper slapen.
    Hij kan dan behoorlijk jammeren en probeerd echt de aandacht op te eisen.
    Vandaag had hij iets wat verhoging, knalrode wangen en kauwde echt letterlijk overal op.
    We denken dat de tandjes nu echt gaan komen.
    Behoorlijke spuitluiers gehad... t kwam er bij zn beentjes uit en het raakte zelfs de bovenste helft van zijn rug... arm kind.
    Als we zn tandvlees masseren met onze vingers geniet hij enorm. Dus t kan haast niets anders zijn dan zn tandjes denk ik...
    Gelukkig slaapt hij snachts wel gewoon en lekker door...
    Benieuwd hoe t morgen gaat :D

Deel Deze Pagina