@Bianca: heb vanmorgen inderdaad in turbo-stand alle boodschappen en laatste cadeautjes kunnen doen en stond ook nog precies op tijd bij school. Was vanmiddag wel total loss en dat kwam met dit weer ook wel goed uit om er een rustige middag van te maken. Vanavond dus onze pakjes avond gehad. Heel eenvoudig en niet al te veel cadeautjes, want ons zoontje is eind september ook al jarig geweest en zo door het jaar heen, komt hij ook wel aan zijn trekken. Maar hij was toch erg blij met zijn cadeautjes. Hij ligt nu compleet uitgeteld in bed. Morgen mogen ze iets later beginnen en een cadeautje meenemen. Hopelijk keert de rust dan weer een beetje terug, want de hele klas was toch wel erg hyper en uit z'n doen (als je de overige ouders mocht geloven). Zo te horen zijn het inderdaad de tandjes. Hij is er wel erg snel bij, zeg! Hopelijk breken ze snel door, zodat het ergste weer achter de rug is. Wel fijn dat hij in ieder geval 's nachts goed slaapt.
Sorry voor de radio stilte. Het is mega druk op het werk en daarnaast ben ik ook niet helemaal in orde dus het waren pittige dagen. Vandaag iets rustiger dus even bij jullie kijken meteen Sneeuwmees, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan. Kunnen slapen? En SK was leuk dus? BE, SK bij jullie ook zag ik? Blije kids aan het einde van de rit? IkkeB, jij hoeft alleen een doos en papier te kopen zag ik hahahaha. Grappig, alle kids hebben dat geloof ik op die leeftijd. En Tori en Noekie, jullie SK gevierd? Wij vierden afgelopen zondag SK met de kids van zussie (waar ik naast een doucheschuimpie en een chocolade letter een tik van ziek zijn heb gekregen hahaha). Nu blijkt mijn nichtje waterpokken te hebben. Ben zo blij dat ik dat al gehad heb. Hoop dat de andere 3 kids gespaard blijven maar hoe dan ook, ze waren blij met de cadeautjes. Ik ben nog steeds erg verkouden maar al beter dan van de week toen was ik echt grieperig. Ondanks het niet lekker voelen ga ik denk ik toch het hotel niet annuleren en lekker eruit. Zin in Maandag weer echo.
@Jordan: inderdaad hotel niet annuleren. Het is goed dat jullie er even op uit gaan en jullie hebben een goede reden, jullie 6-jarig jubileum al weer.
Jordan, hopelijk doet de jacuzzi wonderen voor je lijf. Haha ja kinderen tot een bepaalde leeftijd maak je vooral blij met de meest simpele dingen. En met zijn mamapiet op de foto is ook wel erg bijzonder voor later. ( en nu voor mama). Geniet lekker meis!!!
@Ikke: zag inderdaad hele leuke foto's voorbij komen van jullie kleine mini-pietje. Hij liet het allemaal lekker over zich heen komen. Jouw zoontje heeft altijd van die pretlichtjes in z'n oogjes, waardoor hij altijd een glimlach (bij mij) weet te toveren. Jullie zien hem dagelijks, maar bij iedere keer als ik foto's van jouw kleintje (of van Bianca of Noekie) zie besef je hoe snel ze weer groot worden. @Jordan: gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel plezier en hoop dat de Gelderse boslucht je goed mag doen! Hier een druk weekendje voor de boeg. Vanmiddag een kraamfeest, waar we ook nog ruim een uur heen en terug moeten rijden. Dus deze dag vliegt al weer snel voorbij. Morgen hebben we een eerste date met meiden van een DD-topic waar ik in mee ben gaan schrijven toen we de overstap naar DD maakten. Morgen gaan we elkaar voor het eerst ontmoeten, wat toch wel (leuk) spannend is. Volgende week eindelijk een week vrij. Even bijtanken, lekker babyshoppen en een begin maken in de babykamer. Bedje weer van zolder, sauzen, gordijnstof zoeken enz. Heb er zin in. Verder natuurlijk alle afspraken waar je anders niet aan toekomt. Dus op zich vult zo'n week zich ook weer snel.
Hey Jordan, zag al eerder dat je duidelijkheid had, grmfdgfg, verkeerde duidelijkheid weer. Bah meid het zit niet mee hè, maar we blijven nog ff keihard knokken hè.... zag dat je nog een feestje te vieren heb, fijn, gefeliciteerd hoor! @ sneeuwmees, nu weer ik ook waarom het zo rustig was bij DD, hihi...
Ja balen Jippie. Maar duidelijkheid is ook fijn hoe gaat het met jou? En hoe was de meeting Sneeuwmees? Hier even kort, ik ga niet voor een echo bij mck. 1. Omdat ik het niet haal waarschijnlijk en 2. De reden dat ik het niet haal is omdat ik op de SEH zit. Gisteravond al omdat ik ineens erge pijn kreeg rechts onder in mijn buik (ik ben een kneus momenteel joh, pffff). Ze hebben gisteren bloed geprikt en onderzocht. Verhoging in witte bloedplaatjes gevonden dus een ontsteking maar mocht de nacht naar huis en ben nu net weer terug. Opnieuw bloed geprikt, nu wachten op uitslag en keihard hopen dat ik niet onder het mes hoef.
@Jordan: jemig, meid! Hopelijk valt het mee. Heb je nog wel een beetje kunnen genieten van jullie weekend weg (tot je die buikpijn kreeg)? Nou, meid, doe rustig aan, denk aan je! Hier dus dag 1 van mijn weekje vrij. Vanmorgen stalen verf gehaald voor de babykamer en mijn man en ik hebben toch een kleur kunnen vinden waar we het allebei mee eens waren. Dus toch een nieuwe kleur op de muren. Omdat we er niet uitkwamen, wilden we het eerst maar zo laten. Maar eigenlijk vond ik dat ook weer niet zo leuk, omdat het toch weer een nieuw kindje is en ik dat getut in zo'n kamertje toch wel weer leuk vind. Vannacht had ik ineens een ingeving voor een 'tussen' kleur waarvan ik dacht dat we die allebei wel mooi zouden vinden. Dus vanmorgen snel een staal gehaald en de verf laten mengen. Mijn man is nu aan de slag (en ik spiek af en toe omdat ik het toch wel leuk spannend vindt). Verder moet het huis nodig aan kant, omdat we het hele weekend weg geweest zijn en ons zoontje in de spaarzame uurtjes dat hij thuis was, het toch gepresteerd heeft er een complete chaos van te maken.
Sneeuwmees, jullie zitten dus lekker in de verf zeg maar. En het weekend was leuk, wel allebei brak maar lekker relaxed gedaan. De pijn kwam gistermiddag opzetten en werd erger naar de avond toe dus het is goed gegaan Ik ben net thuis. Gelukkig. Geen blinde darm, ze gaan uit van een buikvliesontsteking. Ik moet rust houden en uitzieken. Ook mag ik wel een tp en moeten ze bij mck meteen kijken of ik geen stolsel of cyste in eierstok heb maar vooralsnog houden ze het op die buikvliesontsteking. Vanmiddag alsnog naar mck iig. Daarna m'n bed in.
Jordan, het zit je ff niet mee zeg! Gelukkig geen blinde darm ontsteking, pfew! Moet je ook iets nemen tegen de ontsteking of gaat het met rust weg? Succes bij het mck/echo en dan lekker onder de wol! Sk hebben wij gevierd bij m'n ouders. Na de kadootjespret op zondag morgen zijn we met zn allen (broers, nichtjes) naar het zwembad gegaan, daar heel veel pret gehad!! Sneeuwmees, haha, jij had dus een nachtelijke ingeving . Leuk hoor, lekker met het kamertje bezig . Hoe was de meeting met de meiden van het DD topic, net zo gezellig als onze high tea vorig jaar? Ik ben ook thuis, mega verkouden en m'n lichaam voelt zwaar aan. Als ik de trap op en af loop voelt dat als een kilometer hardlopen, niet prettig. Wel fijn nog een extra dagje bij m'n meisje . Ze ligt nu lekker in bed en ik op de bank. Onder had ze al twee tandjes en nu komen de bovenste dus ook door! Joehoe, komt de koorts daar dus toch van , nu ze door zijn heeft ze geen koorts meer. Be, jouw stoere man dus ook al aan de tandjes , wat zal dat er leuk uit zien als ze flink door zijn! Het geeft de lach van een kleintje een extra lachmoment hihi. Welke maar kleertjes heeft hij nu? Yvi nu 74/80, ze gaat echt zo hard vind ik! Op het KDV is ze bijna een kop groter dan een baby die een maandje ouder is, oeps
@Jordan: het zit je niet mee, zeg. Het moet dus vanzelf overgaan en je hoeft er dus blijkbaar niet voor aan de antibiotica. Nou, rest je niets anders dan uitzieken. Hopelijk voel je je snel weer beter. @Tori: ja, het is wat met die nachtelijke ingevingen van mij...hihi.. Mijn man is nu bezig en het lijkt toch weer donkerder dan we bedoeld hadden (al is dat moeilijk te zeggen als het nog nat is). Dus extra spannend hoe het uitpakt als het echt droog is. Deze date was ook gezellig. We hadden met 3 meiden (4 met mij erbij) afgesproken. En net als bij ons, kletst het zoveel makkelijker als je tegenover elkaar zit dan dat je achter je beeldscherm woorden zit te verzinnen. En jouw meisje al zo groot. Verbaasd me niets, want als ik haar op de foto's van jou op fb zie, dan is wel duidelijk dat het in alle opzichten hollands glorie is.
Haha, ja het is een grote meid! En gisteravond had ze bedacht dat ze in bed wel kon staan! Tot twee keer toe had ze zich omhoog getrokken, dus toen maar weer slaapzak aan gedaan. En het bed moet maar naar beneden denk ik..., nog niet gedaan.
Ja ik loop lekker de kneus uit te hangen Klinkt gezellig Tori, weer ff bij de familie. En dat je grote kleine ukkie groot zie je wel idd. Nou ja, ze is gezond. De derde telg van mijn zusje is net zo groot als zijn 1 jaar oudere broer. Ook zo groot! Sneeuwmees, droogt het al? Ben benieuwd! Ik ga nu slapen maar wilde jullie ff laten weten, geen stolsels, geen cystes ook. Wel een mooi bm slijmvlies en een grote follikel. Vanavond Pregnyl shot, zondag tp, kan huzband er ook weer bij zijn. Wel zo prettig. Oh ja, ik hoef geen antibiotica omdat de ontstekings-score ofzo niet gigantisch was dus aangezien ik al een week loop aan te klooien met mijn gezondheid gaan dze er voor nu van uit dat het zelf al aan het opruimen is. Scheelt weer een berg rotzooi
Jeetje Jordan, het zit je ook echt niet mee hè, tjonge... Ik hou je in de gaten hoor! Ik krijg volgende week maandag tp, zullen we maar samen zwanger worden!! (en BLIJVEN) Ik vind het een goeie deal
Heyy dan gaan we inderdaad gelijk op volgende week. Leuk! Dan móet het goed gaan toch en wij zitten in onze 7 slechte jaren. Nog 2 te gaan ofzo
Sneeuwmees, jullie dus lekker aan t klussen op de kamer van beeb. Heerlijk meid! Geniet er maar lekker van. Ben erg benieuwd naar de kleuren 😊 Jordan, meis toch... t is toch allemaal wat?! Maar zondag alweer een tp! Spannend meid, ik ga weer hard voor je duimen. Tori, jaja onze kleine man begint echt met zn tandjes 😃 Vanmorgen maar begonnen met druppels smeren je kunt t nu ook al echt voelen en zien. Nu maar hopen dat ie er echt snel door komt. Jayden is echt een enorm vrolijk manneke! Hij doet znnogen smorgens open met een fikse lach op zijn gezicht! Heerlijk! Daar kan ik echt van genieten. Oja k heb em gister even snel thuis gewogen met zn kleertjes aan... 5725 gram 😊 hij doet t goed. Hij heeft nu nog wat kleren aan van maat 56 maar 62 zit em ook al goed 😉
Jippiejee en Jordan, samen zwanger deze ronde lijkt mij een strak plan! Dat moet goed gaan Be, ja lekker smeren dan heeft ie er het minste last van. Ik heb net de kleine samen met vl naar het KDV gebracht en ik lig nu even op de bank met een theetje (en hoofd vol snot). Vandaag ff echt rustig aan, hopelijk helpt dat en ben ik later vandaag weer fitter.
Heb je al gestoomd tori? Vaak helpt dat wel. Ik doe dat dan altijd met gekookt water en van die capsules van dampo. Werkt super. En verder gebruik ik dan ook nog de xylometazoline spray. Ik had er nog nooit van gehoord totdat ik het voor Jayden voorgeschreven kreeg. Daarna zelf ook maar gehaald en werkt top! 😉 Beterschap meis.
@Jordan: hoe voel je je nu? Nog thuis of al weer aan het werk geweest? @Tori: jij ook beterschap. Een hoofd vol snot is inderdaad niet fijn. Hopelijk voel je je snel beter. Maar even rustig aan doen (voor zover dat kan met een handenbindertje). @Bianca: zo te horen gaat die kleine man van jou als een speer! Lief ook dat het zo'n vrolijk mannetje is. Hopelijk komen zijn tandjes snel door, zodat hij dat (voorlopig) weer even gehad heeft. De eerste laag verf zit er op in de babykamer. We waren gisteren even bang dat het te donker zou zijn, maar nu de kamer egaal is geschilderd en het aan begint te drogen, zijn we er toch wel blij mee. Morgen de tweede laag en dan zijn de muren in ieder geval klaar. Dan kunnen de meubeltjes op de plek terug en kan ik nog kijken of ik met accessoires de boel nog wat kan opleuken. Twijfel toch nog even over de gordijnstof die ik gisteren gekocht heb, dus moet dat nog even op me in laten werken als alles staat en de muren goed droog zijn. Vanmorgen naar de vk geweest voor bloedsuiker. Alles was goed, bloeddruk mooi laag. Maar omdat ik voor loop met de 'dracht', krijg ik over 3 wkn bij de volgende controle toch een extra echo om te zien of het kindje niet te groot is. Niet dat dat erg hoeft te zijn, maar dan willen ze het wel graag weten.
Sneeuwmees, ik hoop het ook 😉 Hoe ver loop je voor? Het kan ook een groeispurt zijn he? Mijn vriendin was laatst bij de vk en liep in eens 3 weken voor! Na 3 weken weer terug te komen was alles gewoon normaal. Beeb had dus een groeispurt gehad 😊 Ben erg benieuwd naar jullie kamertje. Plaats je hier ook foto's? Of doe je dat pas als het helemaal klaar is? Of als beeb er is? 25 weken alweer... je gaat snel meid! Een forum vriendin en tevens prive vriendin van mij is 24 december uitgerekend. (Jordan jij weet denk wel wie ik bedoel) Dat is ook zo ontzettend super snel gegaan. Kan me nog goed herinneren dat k bij haar op de koffie moest komen en ze stiekem haar positieve test naast me op de bank had gelegd! 😊 En nu is het bijna zover dat beeb komt...