IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jordan, ik duim ook weer voor je hoor! Morgen ga ik enne je weet het, we gaan nu zwanger worden hoor!;):D Samen met een sapje het jaar uit!

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jippiejee: ook jij heel veel succes morgen. In dd lees ik, moet je er ver voor reizen?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Thanks meiden! Ze hebben er maar 1 hoeven ontdooien dus heb er nog 7 over. Heb een 12 cellige teruggeplaatst gekregen om 12 uur vanmiddag en zit nu weer aan de Utro. 3x per dag ipv 2x. Tweede kerstdag zou ik mogen testen.

Jippie, jij morgen veel succes meid! We gaan er samen voor, moet gaan lukken. Hoe laat ga je? Op naar dat sappie tijdens O&N! :D

Sneeuwmees, logisch als je zoiets hoort dat het er toch inhakt hoor. Maar toch zoveel mogelijk focussen op positiviteit en dat het goed komt. Je gaat hartstikke goed! En hopelijk gaan de onderzoeken je man helpen aan goede rust!

IkkeB, dat sappie staat alvast koud hoor ;)

BE, ook eng als je midden in de nacht je man een ram moet verkopen omdat ie niet ademt!

Noekie, hoe gaat het nu? Geen last meer gehad?

En alles goed met Tori en co?

4. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Thanx Jordan!
    en een 12 cellige direct de eerste goed ontdooid, super nieuws! :D We wensen elkaar fijne kerstdagen en een lekker sapje toe:D
    Ik denk dat ik ook met kerst mag testen;) WOW kunnen we zelfs tegelijk testen!!!:D (ik krijg, hopelijk, blasto's terug, vandaar)

@IkkeB het is voor ons twee uur rijden, maar de echo's laat ik doen in het streekziekenhuis vlakbij, dus het is goed te doen. Zo nu en dan breek ik in om even bij Jordan te spieken, we volgen elkaar al heel lang. Ik denk dat onder anderen ik ook wel een beetje degene ben die heeft gezorgd dat Jordan niet nog een tijd zelf ging proberen zoals de dokters voorstelden. (toch Jordan?)

Zodoende breek ik af en toe even in hier, omdat die krabbels maar zo weinig tekst mogen hebben;):D! ja hè Jordan, hihi....

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jippie, klopt inderdaad ja. Zat een tijdje terug nog terug te lezen in dat topic. Toen was ik echt nog een nitwit hahaha. En toen riep ik ook nog dat ik max. 1 ICSI poging zou doen omdat ik dat spuiten echt heavy vond hahaha. Ahem... Bijna 2 jaar verder inmiddels ;) maar destijds had de arts ons naar huis gestuurd om nog een half jaar met ovulatietesten te stunten hihi :D In DD krijg je geloof ik altijd blasto toch? Tori had ook blasto geloof ik en dat is goed afgelopen :)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat de eerste al gelijk de lucky one was. Dit moet hem gaan worden, hoor! 12 cellen is toch hartstikke goed, of zie ik dat verkeerd (ben een leek, maar dacht hoe meer cellen, hoe beter). En testen met kerst en zwanger dit jaar afsluiten. Ik ga dubbel zo hard duimen dat dat het scenario voor jou mag worden! Zag vandaag nog een ooievaar overvliegen en heb nog even aan je gedacht (bij gebrek aan sexende koeien). In DD doen ze de embryo's, als je er meer dan 3 hebt, in de embryoscope, en dan krijg je inderdaad dag 5 blasto's teruggeplaatst. Als je er minder hebt, dan doen ze assisted hatching en terugplaatsing op dag 3.

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, toppertje hoor! Dit moet em worden! 😃

Jippie, jij voor morgen heel veel succes meid!

Op naar een zwanger O&N voor jullie beiden.

Sneeuwmees, na je oomerking toen der tijd over die sexende koeien, moet ik steeds aan je denken als ik sexende koeien zie hahaha, zelfs mijn man roept dan; Bianca moest je nog nog een foto maken voor op t forum? Hahaha

Wat gaan jullie met de feestdagen doen?

Als alles goed gaat en ik t goed geregeld heb, gaan wij hier eerste kerstdag heerlijk gezellig eten met ons gezin/fam.
    Ik, man lief, de kids, mijn broertje en zwager, mijn schoonmams en haar vriend en mijn stiefvader.
    Ik heb voor dan een warm en koud buffet geregeld incl dessert buffet. Dus ben erg benieuwd.
    Voor tweede kerstdag hebben we nog niet echt plannen, maar heb al wel van alles in huis gehaald voor evt bijv een high tea achtig iets 😉

Met o&n (31/12) zijn en blijven wij gewoon lekker thuis.
    Jurryan is dan jarig, en smorgens komt de fysio voor Jayden.
    Vaak gourmetten we met oud en nieuw, en dan savonds lekker van alles op tafel zetten....

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: klinkt als een gezellige, maar drukke kerst voor jullie. In zo'n geval wel lekker om een buffet te regelen, want dat is geen doen om voor zoveel te koken (en ook nog eens met een klein mannetje die je aandacht vraagt).
    Mijn man heeft kerstavond een nachtdienst en 2e kerstdag een nachtdienst. Het zal dus erg gebroken zijn onze kerst (maar we zijn niet anders gewend). Mijn man heeft niet zoveel met kerst en biedt altijd aan op z'n werk dat hij dan wel wil werken (om anderen wat vrij te gunnen). Ik denk dat we 1e kerstdag bij mijn ouders eten (met mijn zus en haar gezin). En tweede kerstdag weet ik nog niet. Mijn man moet dan werken, maar ik weet nog niet hoe laat precies, dus misschien kunnen we nog een soort van vervroegd kerstdinertje thuis maken. En anders kook ik voor hem even wat lekkers voordat hij naar zijn werk gaat. En eet ik misschien met mijn zoontje alsnog samen met mijn ouders. Oudjaar is hij gelukkig (voor het eerst in 3 jaar) wel thuis. Dus dat vind ik wel een keer fijn.

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Succes meid! Een mooi toppertje aan boord!

Siem is ziekjes en zit nu al weer op schoot. Weinig tijd.
    Denk wel aan jullie hoor!
    Probeer morgen ff alles bij te lezen en te reageren.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohh kerst... Eerste kerstdag moet m'n lievie werken tot 5, tweede kerstdag is hij biet ingeroosterd maar daar bestaat nu ook twijfel over andere gaan we eerste kerst 's avonds samen lekker wat eten en tweede naar mijn mama als hij tweede ook moet werken gaan we ff kijken hoe en wat. Nieuwjaar hoeft hij ook niet te werken maar ook daarover bestaat nu twijfel en mijn mama is de eerste jarig dus ook die dag moeten we kijken hoe en wat.

Noekie, beterschap voor Siem :(

Ik heb ff een vraagje, ik heb die zooi bollen vanmiddag ingebracht en net ging ik naar de wc en toen kwam er zoals altijd wat utro naar buiten maar ik zag ook een rosige/bruinige streep tussen het wit. Dacht, zal wel een hecht lijntje zijn ofzo van die Utro, maarrrr toen keek ik naar m'n inlegkruisjes en daar zat ook een mini beetje bruin/rossig in. Kan dan zijn van de tp dat er iets geraakt is? Het deed echt pijn dit x terwijl ik normaal eigenlijk niet echt wat voel.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik had bij de tp in DD ook wat bloedverlies na afloop (ook nog in een inlegkruisje daarna). Bij mij kon ze er moeilijk bij (blijkbaar lag mijn bm wat gekanteld) en na wat gewroet moest er een apart slangetje bij komen en toen ging het goed. Dus ook hier wat bloedverlies gehad. Ook met het inbrengen van de utro kun je wat beschadigd hebben. Bij mij voelde de 'binnenkant' altijd wat schraal aan van de utro.
    @Noekie: beterschap met de kleine man! Hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, beterschap voor Siem!

Jordan, dat kan inderdaad door de tp komen, of net wat sneeuwmees zegt, door het inbrengen van de utro bollen.
    Breng je deze zelf in met je vinger of met zo'n hulsje?
    Hulsje beschadigt al snel iets, maar ook je vingers, met evt een lange nagel kan net evn wat geraakt hebben.

Maar wat vervelend zeg dat de tp deze keer pijn deed.
    Ik zou zeggen hou het even in de gaten, en anders aan de bel trekken.

Succes meid, broed maar lekker op jullie Emmy!

Hoe dik was trouwens je bms dit keer?

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jippiejee: gezellig hoor dat je af en toe in haakt. Vandaag de tp, spannend. Als je liever niet in haakt kun je jordan ook een persoonlijk bericht sturen. ( niet bij de krabbel, maar gewoon bericht) maar ik vind het wel gezellig hoor als je 'inhaakt'.

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Hoi meiden!
    De afgelopen dagen had ik het erg druk doordat ik vorige week ziek was van zaterdag t/m woensdag ... dus veel in te halen :).
    En had dus geen tijd voor ZP maar nu heb ik de TP van Jordan gemist :(. Maar ik was toch al wel de hele tijd aan het duimen voor een topper dus wat dat betreft komt het goed.

Jordan, weer maar 1 ontdooid ; wat fijn! En spannend dat je op 2e kerstdag mag testen. Wat een super cadeau zou dat zijn, je hebt 'm zo verdiend!!!
    Ik had inderdaad ook een blasto (zie m'n avatar), de embryo was bijna klaar om uit z'n schulpje te barsten dus dan is de innestelling ook al snel (binnen 12 uur na tp volgens mij, want toen voelde ik het al).

Jippiejee, ik ga ook voor jou duimen. Op 2e kerstdag ook het mooiste cadeau voor jou!

BE, de kerstdagen zien er goed uit voor jullie! Genieten :).
    Komt de fysio bij jullie thuis voor Jayden, wat fijn zeg.
    Waarom heeft hij fysio (ik heb daar vast over heen gelezen...) nodig?

Wij krijgen met kerst ook eters, m'n ouders komen al de dag ervoor en die blijven slapen en dan komen 1e kerstdag m'n schoonmoeder, m'n vriend z'n tante en z'n nichtje met de man en dochter ook bij ons eten. Moet nog verder met bedenken wat we gaan eten. Ik was van plan verschillende groenten te maken en dan wat verschillende soorten vlees erbij. Ook dingen die je al een dag eerder kan maken, anders teveel werk op de dag zelf.
    Verder niets gepland, ik moet de 30e en 31 werken en dan oud en nieuw gewoon thuis en dan 1 januari naar m'n familie ; traditie: gaan we altijd uit eten met z'n allen!

Wij zijn gelukkig weer aan de beterende hand. Meisje hoest niet meer alsof ze vol zit (nu gewoon een droge hoest) en eet weer goed en is superlief!! Ik zelf ben nog een klein beetje verkouden, maar dat is minimaal. Beide tandjes boven zijn nu door dus dat ziet er straks mooi uit met 2 boven en 2 onder :). Tandjes poetsen vindt ze nu nog geweldig, ze doet haar mondje er voor open de schat.
    Verder wil ze het liefst de hele dag staan, dus ze komt vaak naar ons toe om dan via ons omhoog te klauteren. Zou me verbazen als ze niet voor haar 1e verjaardag loopt.
    Woensdag weer naar het cb (bijna 8 maanden) en dan dus weer wegen en meten :), altijd leuk. Denk dat ze de 10 kilo al wel gepasseerd is, man wat weegt ze er in! Geef ook nog steeds bv en dat ook nog wel eens staand/lopend ... dus die spierballen van mij blijven maar groeien ;), haha.

Oke, nu nog even verder met de lunch en dan zo weer aan het werk. Laatste weekje voor de kerstvakantie, lekker hoor!

nog even:
    Sneeuwmees, joehoeee 26 weken :)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, thanks voor de geruststelling, het is opgehouden, het was echt alleen dat beetje wat ik heb teruggezien. Pfieuw :)

BE, ook thanks voor de geruststelling. Ik heb geen aplicator. Wel gehad maar wat een shit ding dus ik doe het 'handmatig' :D Geen haaltjes aan mijn nagels ofzo dus ik denk dat het van de tp kwam. Ik moet opbiechten dat ik uit gewoonte naar de wc ging vlak voordat we gingen rijden (half uurtje van te voren) en daarna wel veel water gedronken heb maar dat mijn blaas niet vol genoeg zat en ze er dus niet goed bij kon! :) Oh ja, bms, er staat geen echo apparaat in de tp ruimte dus ze heeft niet gekeken. Helaas.

Tori, gelukkig dat het goed gaat met je kleine hummeltje en jouw en ook leuke kerstdagen in het vooruitzicht. Ja van die blasto wist ik nog dat je dat toen vertelde, omdat Jippie nu ook een blasto teruggeplaatst krijgt (heeft gekregen waarschijnlijk al) :)

Hier nog t/m di. ochtend werken en dan vakantie. Onze kerst en O&N zijn niet zo geweldig maar wat wel leuk is dat mijn nichtje over 2 weken in het weekend komt logeren. :D Altijd gezellig.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: fijn dat je je weer wat beter voelt. Hoor veel mensen om me heen 'omvallen' met griepverschijnselen. Dus niet prettig. Gelukkig gaat het bij jou al weer beter, zodat je weer fris en fruitig de kerstdagen in kan. Jullie meisje gaat echt als een speer. Verwacht ook zeker, als ik dit zo hoor, dat ze voor het eerste jaar inderdaad al loopt.
    @Jordan: fijn dat het bruin/roze is opgehouden. Waarschijnlijk toch even iets geraakt bij de tp. Jammer dat jullie kerst wat in het water valt omdat je man moet werken. Maar zo te horen wordt dat later dubbel en dwars goed gemaakt met de logeerpartij van je nichtje.

Hier eerste dagje weer gewerkt na een week vrij geweest te zijn. Viel knap tegen. Vrij zijn went nu eenmaal snel. Vandaag ook weer behoorlijk beurs 'van onderen', dus het lange zitten heeft me geen goed gedaan. Maar ja, nog maar even een weekje of 9 doorbijten tot aan mijn verlof.
    Kleine uk was, net als gisteren, vandaag ook weer erg druk. Wel een heerlijke bevestiging van je kleintje in de buik, maar erg lastig als je je moet concentreren tijdens een instructie op het werk en je krijgt van die onverwachte porren steeds.
    Mijn man heeft vanmorgen zijn spullen voor het slaaponderzoek ingeleverd. De snoertjes en het kastje die hij moest omhouden om te registreren. Hij zou in januari een afspraak hebben voor de uitslag.
    Maar hij was na het zkh nog even doorgereden naar een winkelcentrum in de buurt om kleren te kopen en boodschappen te doen en binnen het uur belden ze al op vanuit het zkh dat hij wel heel veel ademstops had en dat hij vandaag nog terug moest komen voor weer nieuwe plakkers en snoertjes op z'n hoofd. Morgen moet hij dan weer alles inleveren en heeft hij gelijk al een afspraak met de neuroloog.
    Even schrikken dus, maar aan de andere kant ook blij dat we toch de stap gezet hebben voor verder onderzoek. Morgen krijgt hij ook te horen wat ze eraan gaan doen. Spannend dus nog.

17. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach wat lief! Nou dan ook maar de update:D;

We hebben twee prachtige blasto's gekregen! *verliefd*

Ik kom vast nog wel es een berichtje posten, maar ben niet ze van het dagelijks posten zeg maar, heb op het DD forum al moeite om even regelmatig een teken van leven te geven zeg maar...:D Wil er ook niet 'teveel mee bezig zijn' maar ja zo rond spannende ontwikkelingen kan ik het ook niet goed laten om dagelijks in te loggen :):p

lfs

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jippie, kijk eens aan meid. Dat is mooi zeg!
    Nu lekker broeden meid, en op naar een mooie positieve test!

Neem voldoende je rust en laat je lekker verwennen.

Tori, jeetje wat gaat Yvi hard zeg! Ongelofelijk! Vlotte dame 😉
    Ben erg benieuwd wanneer ze daadwerkelijk gaat lopen 😊

De fysio komt idd hier thuis voor Jayden.
    Hij krijgt fysio omdat hij een enorme voorkeurshouding had.
    Gelukkig is die voorkeur door de therapie nu bijna weg.
    Zijn hoofdje begon behoorlijk vlot af te platten, je kunt het nu nog wel iets zien maar je ziet echt enorm veel verbetering.

Afgelopen keer ook tijdens de therapie een heel gesprek gehad over Jayden, waarom hij nou die voorkeur heeft.
    In principe heeft iedere baby wel een voorkeur, maar dat is er binnen enkele weken weer uit.
    Bij Jayden was dit dus niet zo.
    De oorzaak van zijn voorkeur komt voort uit hoe hij in mijn buik lag.
    Doordat mijn placenta veel en veelste klein was heeft hij nooit genoeg ruimte gekregen om zich goed te kunnen bewegen.
    Ja zn armen en benen dat ging prima maar rond draaien heeft hij dus eigenlijk nooit gedaan.
    Hij lag ook altijd in precies dezelfde houding op precies de zelfde plek.
    Wat de gynaecologen al apart vonden, maar nu snap ik wel waarom.
    Doordat hij dus altijd zo heeft gelegen zijn zijn spiertjes niet goed ontwikkeld zeg maar.

Nu met de fysio gaat het super.
    Hij wordt met de dag sterker.
    Hij mag 6 tot 8 weken achter lopen (qua ontwikkeling) op zijn leeftijdsgenootjes die op tijd zijn geboren en "normaal" ontwikkelen.
    In principe loopt hij nu nog maar ietsjes achter.

We krijgen heel veel oefeningen zodat hij zo veel mogelijk zijn spieren traint.

Iedere week komen er nieuwe oefeningen bij.
    Nu hebben we bijv de oefening dat we hem helpen met omrollen. Wij moeten hem dan op een bepaalde manier helpen waardoor hij zijn spieren zelf meer aan gaat spannen. En dat gaat hartstikke goed.
    Gecorrigeerd is hij nog een beetje jong om al om te rollen, maar alles wat hij kan en op pakt is mooi mee genomen 😉

Jayden is nog steeds een erg pittig ventje en wil al veel meer dan dat hij kan dus dat werkt dan wel in ons voordeel 😊

Op oudjaarsdag komt ze weer en dan wordt zijn hoofdje ook weer gemeten. Ben erg benieuwd!

De fysio vind dat hij het enorm goed doet en staat er vaak versteld van hoe snel hij gaat.

Jordan, jammer dat je niet weet hoe dik je bms was. Ik was wel erg benieuwd. 😊
    Dat je blaas niet vol genoeg was en ze er niet goed bij konden kan heel goed de oorzaak zijn van het lichte bloed verlies.
    Fijn dat het nu iig gestopt is.
    Wat gezellig dat je nichtje bij jullie komt logeren! Altijd gezellig 😉

Sneeuwmees, wat fijn dat jullie zo snel al te horen hebben gekregen dat ze toch nog verder willen gaan kijken.
    Ben erg benieuwd naar wat er verder nog uitkomt en wat er eventueel aan gedaan kan worden.

Hier vnv een heerlijke gezellige avond gehad bij/met 2 vriendinnen van me.
    Heerlijk zelf pizza's gemaakt en natuurlijk opgegeten 😊
    Nu wel helemaal op.
    Afgelopen nacht maar niet in slaap kunnen komen en het helaas 5 uur zien worden. Dus maar amper 2.5 uur geslapen.
    Vanmorgen t idee om na het naar school brengen van de kids weer even in bed te duiken...
    Eerst jayden gevoed, hem toen boven in zijn wieg gelegd en daarna zelf op bed gaan liggen met een dvd aan... weer zo'n goeie dvd, dus weer niet kunnen slapen.
    Vanmiddag bood mijn zwager aan op te passen op Jurr en Lou zodat ik alsnog even een uurtje kon gaan liggen.
    Maar ook dat werd em niet, jayden werd spontaan een uur eerder wakker en meende enorme honger te hebben. Dus hem om een uurtje of 4 de fles maar gegeven.
    daarna me zelf klaar gemaakt om naar mn vriendinnen te gaan, en nu net sinds een uurtje thuis...

Jayden mag over ong een half uurtje weer de fles dus dan zoeken we ook gelijk ons bedje op.

Hopelijk nu wel een goede nachtrust. 😉😊

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: hopelijk heb je vannacht een betere nachtrust gehad. Ik heb het ook altijd, als ik moe ben en me voorneem om even te gaan liggen, dan slaap ik niet waardoor ik nog gefrustreerder wordt. Vannacht heb ik ook slecht geslapen. De kleine uk was weer erg aanwezig en hoewel het leuk is dat je kleintje van zich laat voelen, is het soms niet prettig. Ben uiteindelijk maar naar beneden gegaan en op de bank nog even in slaap gevallen. Maar doordat ik heel geforceerd geprobeerd heb te slapen, nu toch wel wat brak en hoofdpijn.
    Fijn dat Jayden's fysio z'n vruchten afwerpt. De uitleg klinkt aannemelijk. Mijn zoontje zat in een onvolkomen stuit en heel hoog in de buik. Toen hij net geboren was, had hij een heel vlakke bovenkant van zijn hoofd. Voelde me toen wel schuldig omdat ik altijd met mijn armen op mijn buik zat te leunen en bang was dat ik doordat ik altijd op mijn buik zat te leunen hem zo'n plat hoofd had bezorgd. Achteraf is dat vanzelf toch nog snel weer bijgetrokken.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, hier vannacht een hele goede nachtrust gehad.
    Voel me weer lekker fit 😉

Wat vervelend dat je vannacht niet zo goed hebt geslapen.

Hihihi dacht je echt dat het jouw schuld was?
    Dat kan toch niet gekkie! 😃

Hier vanmorgen lekker aan de schoonmaak gegaan.
    Net na de voeding van Jayden maar begonnen op zijn kamertje om alles lekker te soppen etc.
    Ik had em in zn bedje gelegd en hij heeft gewoon ruim een uur non stop zitten kletsen 😃
    Nou net moest ik eigenlijk nog zijn bedje verschonen en stofzuigen maar hij begon te hummen... dan is hij echt helemaal op en valt hij snel in slaap, dus dat doe ik dan vanmiddag wel even.

Nu even lekker aan de cup a soup extra ipv koffie, en dan zo weer even lekker poetsen en wat wasjes weg werken.

Deel Deze Pagina