Stralende Jordan , dat klinkt supergoed! Ik duim voor deze plakbeeb! , ja deze ronde is het raak hoor. Je hebt al veel te lang moeten wachten!!!
Klinkt goed Jordan, ben enorm benieuwd! Lekker druk weekje achter de rug dus. Gelukkig geen stress Hier alles geregeld voor de kerst. Heerlijk! Eerste kerstdag hebben we een koud/warm buffet en een dessert buffet voor 9 personen. Tweede kerstdag gaan we lekker ouderwets gourmetten met ons gezinnetje incl mijn broertje en zwager. Op kerstavond kijken we altijd films of op tv of een dvd'tje, met allerlei lekkers erbij, dus onze dagen zijn letterlijk goed gevuld Daarna even 3 dagen rust. 30 december hebben beiden kids een voetbal toernooi in de zaal, en 31 december is jurryan jarig en dan gaan we wss ook weer gourmetten. Morgen naar de ha voor mn slijmbeurs injectie en nog een paar kleine dingen. Tevens willen we hem ook mijn dossier van de gyn op laten vragen, en alle gegevens van Jayden. De gegevens van Jayden willen we graag hebben omdat ze na zijn geboorte nog zouden kijken naar het ruisje in zn hart, maar dat hebben ze naar ons idee nooit meer gedaan, en ik wil toch wel weten of hij uiteindelijk nog dicht gegroeid is of niet. Mijn gegevens willen we nog eens inzien met de ha. Kijken wat er nou precies in staat omdat de gyns hier nogal gehaast zijn en waren en wij toch meer duidelijkheid willen hebben. Of er eventueel nog onderzoeken gedaan kunnen worden etc. Of er heeeeel mss toch nog iets voor ons is qua anticonceptie, al hebben we daar een hard hoofd in, maar goed niet geschoten is altijd mis he?
@Jordan: klinkt erg positief allemaal, meid! Hoop dat jullie een mooie bevestiging met kerst krijgen! Ik had (volgens mijn man) ook altijd een stralende gloed op m'n gezicht als ik zwanger was. Ik begin alvast te duimen voor je en hoop van harte dat het alleen maar goed doorbakken vlees voor jou mag worden de komende maanden. Heb inderdaad nog teruggebeld naar de ha, maar de urine was schoon. Had ik ook wel verwacht, maar urine was nu eenmaal het makkelijkst om te controleren. Dat kunnen we dus weer van het lijstje afvinken en vermoedelijk bezorgt de kleine uk me af en toe een wat gevoelige onderbuik. @Bianca: denk dat ze jou wel bijna weg kunnen voeren op 1 januari. Zo te horen heb je behoorlijk drukke dagen voor de boeg. Wat een heerlijke foto's zag ik weer op fb voorbij komen en wat is die lachebek al weer veranderd in zijn gezicht. Hier weer aan het werk, na een moeilijke opstart. Kon vanmorgen echt niet op gang komen en was natuurlijk veel te laat op mijn werk. Maar met dit soort dagen mag dat ook wel een beetje. Vanmorgen een collega alvast een beetje wegwijs gemaakt in alle dingen van mijn werk. Zij gaat mij niet vervangen, maar is wel de gehele periode op het werk aanwezig en omdat we al zo lang met elkaar werken zijn veel dingen voor haar grotendeels al bekend. Dus dat geeft wel een wat rustiger gevoel dat zij ook al een beetje wegwijs gemaakt is, zodat als mij al wat eerder overkomt, zij in ieder geval de personen die me gaan vervangen tot steun kan zijn.
BE, dat is een gezellige planning. Klinkt als veel gezelligheid!!! Leuk. Ben benieuwd of ze de gegevens van Jayden kunnen regelen en wat daar uit komt. Ook m.b.t. jou zelf ben ik benieuwd of zij oplossingen weten qua anticonceptie. Sowieso succes met de slijmbeurs shot. Ik moet eigenlijk ook een afspraak maken bij de ha om te vragen of ik naar een reumatoloog of imuunoloog zou kunnen om verder te onderzoeken wat ik nou echt precies heb. Ben toch wel benieuwd eigenlijk. Sneeuwmees, lekker dat je de rust hebt nu je haar wegwijs hebt gemaakt. Kun jij iig zonder zorgen weg wanneer het maar nodig is zonder na te hoeven denken over je werk!!! En van mij mag je ook best te laat komen deze dagen Ik was eens op tijd. Woehoeoeoeoe. Het verkeer was zo stil haha. Morgen moet ik om 7:45 uur al op een kerstontbijt zitten -_- Nou ja, daarentegen ben ik om 12:30 uur klaar
@Jordan: pfff...zo vroeg al aan het kerstontbijt op je werk. Ja, dan is het wel lekker dat je al op tijd naar huis mag. Ik hoorde net van een collega dat onze baas ook had gezegd dat we morgenmiddag op tijd naar huis mochten gaan. Ik stribbel niet tegen. Ja, wel fijn dat ik nu al een beetje iemand een kijkje in mijn werk heb gegeven. Vandaag al weer 27 wkn en als het nieuwe jaar gaat beginnen al weer ruim 29 wkn. En ja, met 36 wkn vind ik het toch echt een keer welletjes. @Bianca: lijkt me niet prettig zo'n prik. Maar hoor er altijd wel veel goede verhalen over dat mensen er wel enorm van opknappen. Hopelijk geldt dat ook voor jou.
Oh lekker Sneeuwmees, alle uurtjes helpen hahaha. Pfff nou ik ben zo geen ochtendmens. GAAAAAAP! Half 7 eruit als ik er florisant bij wil zitten en op tijd wil zijn. Ga een knalrood jurkje aan trekken tussen alle grijze muizen
Jordan, kun je Niet gewoon een verwijzing krijgen van je behandelende gyn? Volgens mij moet dat ook kunnen hoor. Ik denk dat ik er wel achteraan was gegaan al is t maar met t oog op een zeangwrschap, eventuele volgende zwangerschap en voor je zelf en evt kinderen in de toekomst. Ook kunnen zij zien of t erfelijk is of niet etc. Sneeuwmees, ik heb al eerder zo'n injectie gehad. Pijnlijk als ze em zetten maar t is te doen. Helaas heeft hij toen niet echt geholpen. Ha gaf toen al aan dat er niet meer als 2x gespoten zou worden en dat t daarna operatief verwijderd zal moeten worden. Dus ik hoop echt dat ik na deze injectie klaar ben
@Jordan: je hebt je ontbijtje er al in zitten, als het goed is. Ben benieuwd hoe de grijze muisjes gereageerd hebben toen jij als rode vamp binnen kwam. Mijn huisarts wilde nooit meewerken aan dingen die met zwanger worden te maken had. Zij had zoiets dat als je onder behandeling bij een gyn bent, dat je daar dan ook maar dat soort dingen moest regelen. Hopelijk is die van jou wat meegaander. @Bianca: krijg kippenvel bij het idee van zo'n spuit. Hopelijk slaat deze keer wel aan. Opereren is ook gelijk zo ingrijpend. Hier sinds gisterenavond ook wat buikpijn rechtsonder in mijn buik. Had gehoopt dat met het wakker worden het over zou zijn, maar dat is niet zo. Straks toch maar even de vk bellen. Niet dat ik krom lig van de pijn, maar ken mezelf met de feestdagen voor de deur, dat ik me anders toch maar van alles in mijn kop zit te halen. Wie weet kan ik vandaag nog even langskomen.
BE, de gyn wil wel maar wil eerst focussen op zwanger worden en blijven omdat het imuun traject echt jaren kan duren. Oh en zo'n spuit lijkt mij ook maar naar Sneeuwmees, ik en mijn moe harses hebben toch voor veilig gekozen en een zwarte broek met een wit truitje erop aangetrokken. Nog steeds frisser dan zwarte pakken Heb je de dok kunnen bereiken? Mijn ha is wel heel meegaand en behulpzaam/begripvol, gelukkig!!!! Hier, misselijk. Zo'n ontbijtje... En was de hele tijd stress vrij tot mijn zusje gisteren belde. Er speelt e.e.a. tussen haar en haar man en ik krijg er echt de zenuwen van. Heb er slecht door geslapen gewoon. Bluh. Gelukkig nog maar 2 uur en 20 minuten werken en dan vrij! Yeey!
@Jordan: denk dat jij zelfs in een jutezak nog opvalt...hihi... Ja, misselijk is vervelend, maar je weet, in jouw geval hoor ik het graag en niet vaak genoeg. Wat naar dat het bij je zus thuis even wat minder gaat. Lijkt me lastig als je aan de zijlijn staat en je kan er niets mee. Hopelijk is het een tijdelijke relatiedip en komen ze er snel weer bovenop. Sterkte, meid! Ik heb de vk vanmorgen gebeld. Had een hele arrogante aan de lijn, die ik nog nooit eerder heb gesproken. Ze vroeg ook niet verder of stelde me ook niet gerust dat het er allemaal bij hoort. Dus heb zelf maar heel brutaal gelijk gevraagd of er nog een mogelijkheid was om vandaag langs te komen. Ze zou me terugbellen, dat deed ze ook. Toen vroeg ze wel heel zakelijk of ik bloedverlies of krampen had. Dat is dus niet zo. Zei nog dat ik vorige week mijn urine had na laten kijken en dat die schoon was (maar ook daar kwam weinig reactie op). En ik zei dat ik gisterenochtend wat last van mijn darmen had en even wat diarree had en dat ik niet wist of dat ermee te maken had. Toen zei ze gelijk er heel beslist overheen dat ze wel zeker wist dat dat het was. Dacht nog, wat knap als je iemand niet kent en dan binnen 30 seconden door de telefoon al een diagnose kan stellen. Maar goed, ze had een plekje vrij om 4 uur (gelukkig bij de vk die ik al vaker heb gehad en die wel normaal is). Dus ben wel blij dat ik het gewoon even kan na laten kijken. Zeker, stresskip die ik ben, met de feestdagen voor de deur. Ik zou a.s. maandag een afspraak hebben met echo. Denk dat ze die nu gaan vervroegen, want ik ving ook iets op over een echo. We zullen het meemaken vanmiddag.
Jordan jij inmiddels wss al leker thuis. Wat vervelend zeg dat t bij je zus thuis niet lekker loopt... Hopelijk komen ze er samen snel uit. Sneeuwmees, de pijn die jij voelt zal hoogstwaarschijnlijk het littekenweefsel zijn van je sectio. En sorry dat ik t ga zeggen; maar dit gaat waarschijnlijk zelfs ook nog erger worden.... Ik hoop dat je vanmiddag meer te horen krijgt meis en dat t allemaal wel mee valt.
Sneeuwmees, dank je wel voor je lieve compliment Wat fijn dat je vanmiddag terecht kunt ondanks dat het zo'n pinnige bijdehand was die je aan de lijn kreeg. Toch fijn, beter het zekere voor het onzekere en je kunt weer ff naar mini-you kijken. Ook fijn. Ik sprak gelukkig net mijn zusje en ze hebben uitgebreid gesproken. Moet veel gevochten worden maar ze gaan er voor!!
@Bianca: die druk en zeurend gevoel op het litteken heb ik inderdaad wel eens. Maar deze pijn zat een beetje rechts in de liesstreek (en dacht eerst aan bandenpijn), maar zat later ook hoger (weer rechts). De pijn valt nu overigens mee, maar ik ga gewoon wel even laten kijken. @Jordan: fijn dat je zus een goed gesprek heeft gehad en dat ze ervoor gaan! Voor jou ook weer een geruststelling.
Sneeuwmees, meis hoe is het? Hoe was het bij de vk vandaag? Hier mijn slijmbeurs shot gehad. Nu een paar weken aankijken. Als ik er eind januari nog last van heb moet ik mijn ha bellen en word k door verwezen naar de orthopeed. Hij mort dan kijken of ze hem nogmaals aanprikken of dat het toch een operatie wordt. De ha heeft vandaag ook Jayden zn gegevens in gekeken en het hartruisje is echt weg 😊 Voor jayden kan ik vrijdag een zalfje/shampoo halen voor de berg die hij heeft op zijn hoofdje. Ben erg benieuwd of dat wel helpt. Mijn gegevens bij de gyn gaat hij in januari opvragen. En dan spreken we er in januari nog eens over.
@Bianca: fijn dat je je shot weer hebt gehad. Zal enorm hard voor je duimen dat een operatie niet nodig blijkt. En wat goed dat het ruisje van Jayden helemaal weg is. Weer een vinkje van het lijstje af. Ik ben weer terug van de vk. Ze dacht dat het een band was die knel had gezeten. Ze heeft alles nagekeken, en kon verder ook niets anders vinden. Ze raadt me aan het warm te houden en dan moet het langzaam over gaan. En ik moet beter rechtop zitten, omdat ik anders de banden sneller af kan knellen. Verder heeft ze snel naar het vruchtwater gekeken, wat allemaal in orde was. De bloeddruk was ietsjes hoger, maar mogelijk dat de spanning van de afgelopen dagen daar aan mee gewerkt heeft. Maar wil ik wel even in de gaten blijven houden. Maandag mag ik weer voor de groeiecho.
Leuke kerstdagen voor jullie meiden! Sneeuwmees, fijn dat er niets ernstigs aan de hand is. Wel vervelend dat het niet lekker voelt. Hopelijk helpt het warm houden! BE, jij ook goed nieuws. Hartruisje weg. Gelukkig! En berg had ik ook als baby en kind. Rot gevoel. Het kon geloof ik ook komen door shampoo restjes maar is al erg lang geleden hahaha. Hier al om 7 uur klaarwakker. Man moet werken en moest kwart over 9 weg dus nog ff samen tv gekeken en toen hij stond te douchen heb ik snel broodjes in de oven geplempt zodat we konden ontbijten. Nu ben ik only the lonely. Wel lekker zonnig buiten. Ik ben misselijk maar ga nergens van uit tot iets anders is bewezen Ik heb me kunnen inhouden en test morgenochtend. Fijne dagen!!!
@Jordan: jammer dat je alleen zit met de kerst! Ik zit morgen weer grotendeels alleen, omdat mijn man dan moet morgenavond moet werken en slapen voorafgaand. We zijn inmiddels niet anders gewend. Vanavond kookt mijn moeder voor mijn zus en haar gezien en ons dan. En morgen moet mijn man al weer vroeg vertrekken. Vandaar dat we gisterenavond alvast gegourmet hebben, zodat we toch alvast een beetje in de kerststemming konden komen. En vervelend dat je (vooral 's morgens) zo misselijk blijft. Ja, ik zeg niks, maar het is wel verdacht. Jippiejee heeft gisteren ook positief getest en jullie hadden samen een afspraak om samen zwanger te worden. De verwachtingen zijn dus hoog gespannen morgen.
hihi, inderdaad Jordan, nu jij nog! (en dan moeten we nog zwanger blijven hè, dat was ook de afspraak!!) (ik had wel weer bloedverlies dus nog erg onzeker.) Dus gaan voor een sapje met oud en nieuw! Laat je het gauw weten hier? Ik ben niet nieuwsgierig hoor.
Heh Jippie, gisteren positief getest, wat goed meis. Ondanks het bloedverlies, voorzichtig gefeliciteerd! Mooi joh! Blij. Nu heb ik toch ook meer zin om te gaan testen Sneeuwmees, raar is het, alleen zijn met kerst. Maar het zij zo. Alweer bijna de ochtend door.