IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jordan; Ga zo voor je duimen, wat denk jezelf? Wij hebben ook een rare kerst, hadden gisternacht beide buikgriep, echt een verschrikkelijke nacht gehad, vannacht heerlijk geslapen, maar we hebben de gourmet wel afgezegd, dat is iets te veel nog voor onze magen:D! Dus nu hangen we wat rond en spam ik zp vol:p. bijzondere kerst.... ;)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ohh buikgriep. Dan kun je beter niet gourmetten nee. Nu wel rustiger na het nachtje goed slapen? Ik heb zelf geen idee. Moet het echt rustig afwachten :) (steeds moeilijker die laatste uren hahaha)

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik wil je bijna wel op HELE slechte ideeen brengen, maar nee wacht toch nog maar even tot morgen vroeg....:D Je was toch wel een beetje misselijk? Oh ik hoop het zo, lijkt me erg gaaf als het nu voor ons beide ein-de-lijk es écht gelukt mag zijn:)

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jippie en jordan t is jullie beiden zo enorm gegund meiden!

Jippie, super hoor. Een dubbel bijzondere kerst dus eigenlijk voor jullie.

Jordan hou je t nog vol tot morgen?
    K duim zo enorm hard voor je!

Vriendin lief nog steeds niet bevallen... ben zo benieuwd naar hun kleintje.
    Morgen moeten ze wéér naar het zh voor een ctg. En daar vanuit wordt weer verder gekeken.

Hier een ontzettend leuke, fijne, gezellige en zeer 'gevulde' avond gehad 😉😃

Zal straks eens kijken of ik hier ook wat foto's kan plaatsen.

5. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hierbij 2 foto's 😃

6. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    En hier nog 2...

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    En weer 2 😉

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    En weer 2 😃

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jammer dat je hier niet meer dan 2 foto's te gelijk kan plaatsen zeg 😉

Heel gedoe om t met mn mobiel te doen zo 😃

10. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Oh dat ziet er prachtig en heerlijk uit!!! Jullie hebben vast genoten!!!

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    We hebben zeker genoten 😃
    T was echt gezellig.

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wakker worden!!! We zijn ongeduldig!
    @Bianca: zo te zien hebben jullie inderdaad een hele lekkere eerste kerstdag gehad (met prachtig versierde tafels). En schattig het eerste cadeautje voor je kleine ventje. Ja, zijn eerste kerst! Hoe bijzonder. Zo te zien genoot hij met volle teugen van alle aandacht.

Hier een rustige eerste kerstdag gehad. Gisterenmiddag even gaan wandelen in een mooi park hier in de buurt, maar besef me dan pas, dat ik toch echt aanzienlijk beperkt ben door mijn bekken en zwangerschap. Kon dus niet ver lopen en alles deed pijn. De kleine lag volgens mij wat laag, dus had een druk in mijn buik en verder deed mijn hele kont zeer bij iedere stap van mijn bekken. Het werd dus maar een heel kort rondje met kleine pasjes, maar in ieder geval wel allemaal even lekker opgefrist.
    Gisterenavond bij mijn ouders gaan eten. Maar was blij dat ik naar huis kon en mijn slobber-broek aan kon.
    Vannacht 5 keer eruit om te plassen en last van maagzuur. Dus rennie genomen en het kussen hoger gelegd, maar die houding was dus weer niet verstandig voor mijn bekken, want toen kreeg ik weer pijn daar. Maar ja, je moet wat.
    Op zulke momenten vraag ik me wel eens af waarom we toch zo graag zwanger willen zijn. ;)
    Maar goed, nieuwe dag voor de boeg. Al is die wat gebroken omdat mijn man vannacht (toch) moet werken. Zijn baas houdt hem zo lang mogelijk aan de kant tot het apparaat thuis geinstalleerd is, maar hij zat met sommige diensten (waaronder die van vannacht) echt omhoog, dus die rijdt mijn man dan wel.
    Maar dat houdt voor ons een gebroken kerstdag in, want dan slaapt hij veel (om de nacht te kunnen volhouden). Nou ja, het is niet anders.
    Nog 2 nachtjes slapen dan hebben we de pretecho. Begin nu toch wel heel nieuwsgierig te worden, wie mij in de buik gezelschap houdt en die mij 's nachts zoveel ongemak bezorgd.

13. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Inderdaad JORDAN, begin me een beetje zorgen te maken...:)

@Sneeuwmees, kan me voorstellen hoor dat het niet alleen maar fijn is zo'n zwangerschap. (Maar hoop het wel van harte zelf te ondervinden;):D) Hier eergister buikgriep gehad, en spugen, bah, toen ging er wel even door me heen 'je zal dit maar weken achterelkaar hebben, daar wordt je echt niet blij van....;) (ook dat heb ik er wel voor over natuurlijk, maar leuker is zonder!:D)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jippiejee: ja, zwanger zijn is inderdaad niet alleen maar geweldig. Al voelt het zo ondankbaar om te klagen, zeker als je in het DD-topic zoveel schrijnende gevallen kent (die er zeker weten een moord voor over zouden hebben). Herken dat ook wel van mezelf als iemand zwanger was en zei dat ze boven de pot gehangen hadden, kon ik ook wel eens jaloers zijn. Van, oh... dat wil ik ook. Maar toen ik bij deze zwangerschap van de zomer een paar misselijke dagen had, bedacht ik me ook dat dat echt geen pretje is als je dat dag in dag uit mee moet maken. Toch gun ik je van harte alle ongemakken toe, want ondanks dat ik af en toe even niet zo blij zwanger ben, heb ik het er graag voor over. Zeker als je kleintje weer even een trapje tegen je hand op je buik geeft als blijk van, daar ben ik weer. Dan weet je weer waar je het allemaal voor doet. ;)

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees,

Hij moest wel enorm wennen hoor aan al die drukte.
    Op een gegeven moment werd het em echt te druk, en toen hebben we hem maar rustig in zijn bedje gelegd omdat hij er anders misschien snachts van wakker zou liggen, en daar zaten we echt niet op te wachten, aangezien hij de nacht van kerstavond op 1e kerstdag ook wakker is geweest en eigenlijk alleen maar kon huilen.
    Meneer had mega honger. Wou alleen maar eten 😃

Afgelopen nacht heeft hij t daar in tegen echt super gedaan.
    Dus we hebben allemaal goed geslapen.

Wat vervelend dat je zo'n last van je bekken hebt.
    Probeer overdags ook wat vaker te gaan liggen om je bekken te ontlasten....

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: fijn dat hij de nacht goed heeft doorgeslapen. Het zijn toch heel wat indrukken die verwerkt moeten worden. Maar hij was blijkbaar punt aan van alle aandacht dat hij er juist goed van geslapen heeft. Ons zoontje is ook wel wat uit z'n doen. Het ritme van school is nu weg, is daardoor 's avonds minder moe of slaapt juist overdag weer eventjes. Ook doordat we meer samen doen, heeft hij er meer moeite mee om 'alleen' naar bed te gaan. Gisteren ook een drukke dag (en avond) gehad en dan kan je er ook op wachten dat hij weer uit bed komt omdat hij zich alleen voelt. Nou ja, tegen het einde van de schoolvakantie zullen we het ritme maar weer wat proberen te pakken te krijgen.

Probeer overdag ook zo weinig mogelijk te doen. Probleem bij mij is dat ik bijv. niet even op de bank kan liggen. Op de een of andere manier kom ik dan helemaal niet meer overeind vanuit ligstand. De bekkenpijn uit zich bij mij in de bilspieren. Dus een soort van ischias. Als ik op de bank gelegen heb en moet overeind, dan moet mijn man me vaak even door het 'dode punt' heen heisen en als ik van de bank opsta dan kan ik de eerste meters, alleen voetje voor voetje schuifelen. Erg charmant.:)
    Heb met sinterklaas van mijn man een warmtekussentje gekregen, en die draait overuren. Denk wel dat niet hoeven werken (en dus niet te veel hoeven zitten op een harde bureaustoel) voor mij ook al een hoop scheelt.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sorryyyyyyy meiden! Voor het lange laten wachten. Ik heb getest en zoals altijd bij mij, het welbekende twijfelstreepje. Ik droom van een knal test maar de realiteit werkt nog niet zo mee. Ik blijf de Utro gebruiken en ga van het weekend maar weer testen. Ik zit mobiel dus dat typt wat lastiger. Fijne dag en morgen ben ik er weer op iPad! :)

Ziet er gezellig uit BE :D

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees,
    Je moet ook niet op de bank gaan liggen! Ow ow ow 😉
    Als ik nu een avondje op de bank heb gelegen of er per ongeluk op in slaap ben gevallen word ik wakker doordat ik gigantische pijn heb aan mijn bekken.

Dus echt proberen om tussendoor op je bed te gaan liggen.
    Desnoods samen met je zoontje en de tv aan als jullie die hebben op de slaapkamer.
    De bank is echt niet goed voor je bekken.

Als de pijn zich blijft uiten in je bilspieren, en die 'spierpijn' blijft hangen, kan dry needling mss iets voor je zijn.

Jordan, ik blijf enorm hard voor je duimen meid!

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Bah Jordan, hoop ook o op es een KNAL test bij jou, maar goed, wie weet met de utro.... Ik hoop het voor je! Nou daar zitten we weer, in onzekerheid...:cool:

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Kwijl...

Krijg honger van al die lekkere foto's die hier voorbij komen...

@Jordan: Dus weer even in die spanning nu. We duimen door!

Ik heb een kaarsje aangestoken in de kerk voor alle moeders waarvan hun kinderwens nog niet vervuld is. Met de wens dat hun droom snel mag gaan uitkomen.
    Dit hoop en wens ik dus ook voor jou!
    Dikke knuf!

Alle kleine beetje kunnen helpen dacht ik maar zo...

@Sneeuwmees: Ik weet hoe je je nu voelt. En das echt niet leuk. Die pijn is zo vermoeiend! Neem wel je rust maar blijf bewegen...

Gister de tijd nodig gehad om uit te rusten van een hectische werkweek. Deze 2 dagen zijn ook mijn normale vrije dagen dus niks extra vrij hier. Morgen weer gewoon aantreden op de werkvloer.
    Zo dadelijk naar de schoonfamilie. Wij mogen dit keer het voorgerecht maken dus gister een gemengde champignon ragout gemaakt op geroosterde ciabatta brood. Vorige week al een keer getest en het smaakte toen heerlijk.
    Dus ben benieuwd wat de rest er van gaat vinden.

Kerstavond mocht Tobie één van de koningen zijn in de kerk. Was erg leuk. Vanmorgen naar de herdertje mis geweest in de kerk van de schoonfamilie. Neefje van Tobie mocht daar Jezus zijn. Jurre is nu 4 maanden oud en lag heerlijk in de kribbe daar te slapen. Voorbeeldig kind! Ieder kindje mocht zich verkleden daar en nu was Tobie een herder. Zo kan het nog wel eens leuk zijn in de kerk. Ik wordt nog eens gelovig zo! Haha..

Nu ligt Siem ff te slapen en gaan dus zo weer terug om kerst daar te vieren.

Een gezellige dag alle nog toegewenst!

Heel veel liefs!

Deel Deze Pagina