IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Be, ziet er goed uit jullie eerste kerstdag! Lekker gesmuld, duidelijk!
    Eerste kerst weer met een kleine, toch weer speciaal he?
    Ik vond/vind het in elk geval wel erg speciaal! Ookal sliep Yvi toen wij gisteren aan tafel zaten, pas bij t toetje was ze erbij, haha

Noekie, jij ook al zo'n lekkere eerste kerstdag gehad. En leuk dat tobie mee deed met het kerstverhaal. Leuk voor die kleintjes, lekker verkleden :).

Jordan, aah een twijfelstreepje weer bij jou... Maar goed wél een streepje dus er is iets aan het werk in je bm! Ik duim echt mega veel nu, het mag niet mis gaan!

Sneeuwmees, niet fijn dat je zo'n last hebt van je bekken (nu al)... Dan zijn de feestdagen ook wel een beetje afzien lijkt me. Kan je niet altijd gaan liggen wanneer je bekken dat aangeeft dat je dat moet doen. Ooh spannend, nog twee nachtjes slapen en dan de pretecho! Leuk hoor, ff de kleine in 3D bewonderen. Wens je alvast veel plezier.

Jippiejee, jij ook een posi test! Wat super! Ook duim ik voor jou dat het een toppertje is. Samen met Jordan zwanger, hoe leuk is dat :D.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb vanmiddag een break down gehad. Was zo verdrietig, vind het zo oneerlijk. Het kán nog maar ik vind het zo moeilijk erin te blijven geloven en steeds weer hoop te houden. Ik wil mezelf niet zielig vinden maar soms knapt er wat en dat doet het toch wel pijn allemaal. Nu toch nog proberen er een geslaagde tweede kerst van te maken.

Thanks Noekie. Heel lief. Ik reageer morgen uitgebreid, telefoon niet zo'n succes :)

3. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, wat ontzettend leuk te lezen dat Toby mee mocht doen.
    Voor kids is dat echt geweldig!

Tori, de kerst is idd speciaal met nog een kleintje erbij.
    Alleen ergens wel jammer dat ze er zelf bijna niets van mee krijgen. En dan doel ik er eigenlijk op dat ze er niets van onthouden...

Jordan lieverd toch... het kan inderdaad nog meis.
    Maar ik kan ook heeeel goed begrijpen dat het je allemaal even te veel wordt. Zeker met dagen zoals deze.
    Die maken het er ook niet makkelijker op.

Ik blijf nog steeds enorm hard voor jullie duimen meis!

Vanaf hier een hele dikke knuffel voor jou!

@all, hier inmiddels weer lekker bezig met de voorbereidingen voor straks/vnv.
    Zo lekker verse groentensoep maken met alles er op en eraan.
    Daarna de paprika's, champignons en komkommers snijden.
    Als dat klaar is kan ik de tafel weer gaan dekken en ook daar op alles klaar zetten.

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Dikke knuffel voor je Jordan!
    Ga je morgen of overmorgen weer testen om te zien of het streepje duidelijker wordt?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dikke knuffel, meid! Het is inderdaad zo oneerlijk. Maar... een twijfelstreep is in ieder geval iets. Ik hoop dat hij snel duidelijker mag gaan worden. Kijk maar eens in mijn album. Ik heb er een hele fotostudie van gemaakt afgelopen zomer :) en de eerste test was ook op de NOD (terwijl er amper wat zichtbaar was). Ik duim me rot dat die twijfeltest snel een knaller mag worden. Voor nu een hele dikke knuffel. Ik kan me voorstellen hoe je je voelt, alleen is zo'n forum achter een beeldscherm zo lastig om je even een echte arm om je schouder te geven.
    @Bianca: ja, de bank is niet de meest ideale plek voor iemand met bekkenklachten :), maar soms moet je wat. Ik mag graag 's avonds als mijn zoontje op bed ligt, onderuit tegen mijn man gaan liggen. Maar moet dat altijd bekopen met een kreupele houding als ik overeind moet. Maar hoe dan ook rust (niet hoeven werken) werkt bij mij altijd het beste. Vandaag ging het alweer iets beter dan gisteren, dus we hopen dat de stijgende lijn nog even doorzet. Veel plezier vanavond! We zien de foto's wel weer verschijnen. ;)
    @Tori: fijn dat je dochter het kerstdiner toch nog een beetje mee heeft gekregen, al was het pas vanaf het toetje. Zo is kerst toch ineens weer anders met een kleintje erbij (of ze nu slapen of niet).
    @Noekie: lijkt me erg ontroerend om je zoontje zo mee te zien spelen in zo'n kerstverhaal. Had zelf al natte ogen toen ons zoontje met eigen gemaakt lantaarntje de kerk in moest lopen met zijn klas. Denk dat, als mijn zoontje net zoals jouw zoontje mee had mogen spelen, ik het helemaal niet droog had kunnen houden. Klinkt overigens als een heerlijk voorgerecht wat je gemaakt hebt, dus kan me niet voorstellen dat de rest dat ook niet zal vinden (als ze het echt geproefd hebben).

Bij mij heel lui de oven aan staan met een kant-en-klare AH kalkoen-filet schotel. Groente erbij en een sausje en het lijkt nog heel wat. Het hele huis ruikt in ieder geval in een klap heerlijk (en ik hoef er niets aan te doen en zit lekker op mijn laptop).
    Vanmiddag zijn we even voor nieuwe eetkamerstoelen gaan kijken, wat wel even een leuke onderbreking was. Ik had laatst een goed functioneringsgesprek gehad en mijn baas vroeg hoe het zat met evt. loonsverhoging. Ik zei dat ik al aan mijn max zat en dat er wat dat betreft een 'rek' meer in zat in mijn functie, maar ze wilde toch wat proberen. Had er eigenlijk niet meer aan gedacht, omdat mijn vorige bazen dat ook wel eens geprobeerd hadden, maar altijd nul op het rekest kregen van personeelszaken. Maar ze mailde me vlak voor kerst dat ze een kerstbonus voor me had geregeld. Dus het leek me leuk er een goede bestemming voor te zoeken. ;)

6. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, klinkt wel lekker hoor jullie eten 😃
    En wat fijn dat je een leuke kerstbonus hebt gekregen.
    Das nooit verkeerd toch? 😉

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoe was jullie tweede kerstdag? Lekker gegeten?

Sneeuwmees, hoe gaat het met je? Lukt het rust houden?

Jippie, is het bloeden gestopt?

Ik ben weer rustiger. Zat er gister echt ff doorheen maar ben nu weer meer mezelf. Gister de hele avond misselijk geweest met maagzuur. Vannacht om 3 uur werd ik wakker met maagzuur. Dus maar Rennie liggen kauwen hahaha. Zometeen met mijn moeder naar mijn oma, daarna samen met moeders lunchen en bioscoopje doen en dan ipv morgen vandaag al mijn nichtje ophalen. Ben toch vlakbij haar vanmiddag en dan heb ik volgende week de hele week niks :) ook lekker. Fijne dag!

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ach lieve Jordan, kan me het zo voorstellen. Je klinkt ook altijd zo sterk en opgewekt, maar zo nu en dan gaat het gewoon even niet meer. Ik heb de duidelijke test, bloeden is gestopt, maar verder geen klachtjes, lijkt erg op de vorige keer.... En jij zit weer met volop klachtjes en zo'n stomme vage test.( welk merk test je eigelijk?) Kortom we moeten weer wachten. Zal wel een oud en nieuw worden zonder borrel, maar laten we nu eindelijk es een keer de borrel hebben laten staan omdat er écht een minimensje in ons groeit... We gaan weer verder hopen duimen en bidden dat het toch goed mag gaan. Heel veel sterkte en goed dat je het alweer een beetje hebt opgepakt! *smok*
    Lfs

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, t klinkt nog steeds erg positief meis!
    Vandaag dus een lekker gezellig actief dagje voor jou en je mams. Erg leuk hoor!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soms wel erg mis om iets samen met mijn mams te doen hoor.
    (Zij overleed in 2010 op 49 jarige leeftijd, ik was toen 25)
    Maar goed, het is natuurlijk niet anders, en daarom probeer ik zelf zo veel mogelijk leuke dingen te doen met mijn dochter 😉

Onze 2de kerstdag is rustig en goed verlopen.
    wederom weer heerlijk gegeten en t was weer erg gezellig.

Morgen ging je weer testen he?
    Ben zo enorm benieuwd! Hoop echt dat dit een plakkertje is meis!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat het met dit soort dagen en vaak de alledaagse dingen extra zwaar is je moeder te moeten missen. Mijn man blijft dat nog steeds het moeilijkst vinden dat zijn moeder hem zo graag een vrouw en een gezin toewenste en dat al die wensen na haar overlijden pas zijn uitgekomen.
    @Jordan: ik blijf ook nog steeds hoop houden, gezien de klachtjes. Ik weet dat die utro rare fratsen met je uit kan halen, maar vind jouw klachtjes toch net iets te veel van het goede voor die mutsenbollen. Lekker dat je er even op uit trekt vandaag en dat je nichtje al snel bij je komt. Even je zinnen verzetten! En... ik blijf duimen voor een positievere test morgen!

Hier een brakke nacht gehad. M'n zoontje wilde niet slapen en hield me ook wakker tot twee uur. Ben zelf met barstende koppijn in slaap gevallen en ook weer mee wakker geworden. Was vanmorgen maar naar beneden gegaan en was nog even ingedommeld, stond er weer een postbode op de stoep.:x Hij kwam het kraampakket brengen. Erg leuk, maar niet zo vroeg op de ochtend.
    Gelukkig hoef ik vandaag niet te werken en kan ik lekker aantutten. Als mijn man straks uit bed komt, mag hij de honeurs even waarnemen en ga ik nog even liggen.;)

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: pfff weer hetzelfde, of zal het deze keer toch net anders zijn. Altijd zo positoeve jordan, je dip is heel logisch. Laat deze bestaan. Fijn dat je je nu weer iets beter voelt. Ik blijf duimen voor je.

Jippiejee: jij een knaltest. Ook zwanger dus, geen klachten hoeft niks te betekenen. Maar gezien je verleden snap ik je voorzichtigheid. Ik duim ook voor jou. En misschien was het bloedverlies wel omdat een van de emmy's niet is blijven plakken, maar nummer 2 wel.

Mijn duimen draaien!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: sorry, kwam even spieken of je misschien al weer getest had...:) Heb je een leuke dag gehad gisteren?

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    T is rustig hier dames 😉

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Vanmiddag de pretecho gehad. Kleine uk wilde niet erg meewerken helaas. Lag steeds met de snoet tegen de baarmoederwand aan, dus moest afwisselend op mijn linker- of rechterzij liggen, lopen, plassen, in mijn buik duwen. Toch op scherm wel redelijk kunnen zien en grappig om te zien hoeveel dit kindje op ons zoontje lijkt. De foto's vielen (doordat de kleine niet zo goed meewerkte) wat tegen (vergeleken met destijds van mijn zoontje). Maar dat kon de pret niet drukken. Blijft toch leuk je kleintje te zien.:p
    Daarna zijn we teruggereden naar de zaak waar we op 2e kerstdag waren om de 4 stoelen voor de eethoek te bestellen. Vlak voordat we weg wilden gaan, vroeg ik aan mijn man wat hij eigenlijk van de tafel vond waar die stoelen in de winkel bij stonden. Hij vond hem (net als ik dus) wel erg mooi. Dus ipv alleen 4 nieuwe eethoekstoelen, ook maar een nieuwe eethoektafel erbij gekocht. :)
    Nu nog de oude tafel voor a.s. dinsdag even weg zien te krijgen via marktplaats.:cool:

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jippie!!!! Echt goed nieuws! Helemaal gefeliciteerd :)

Sneeuwmees, leuke dag gehad als ik het zo hoor. Grappig dat ze zo lijken. En een nwe eethoek. Lekker :D

Ik wilde morgen pas testen maar kon me rond 11:30 niet beheersen. Was 2 uur ervoor wezen plassen en had siroop gedronken maar, een licht streepje. Met een DA test Sneeuwmees. Wilde een kv2v5 tot morgen bewaren. Hierbij een foto met resultaat, beter krijg ik hem niet:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,8 KB
      Weergaven:
      16
  16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    En nog 1:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,8 KB
      Weergaven:
      26
  17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dat vinden wij helemaal niet erg, hoor, dat je je niet kon beheersen. ;) Op die tweede lijk ik ook iets te zien. Ben heel benieuwd hoe de kv van morgen eruit ziet, maar ik vind het positief!! Hoe is je eigen gevoel nu?

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ben ook erg benieuwd naar de test van morgen. Ik vind de eerste foto trouwens het meest duidelijk. Ik ben misselijk, had vanmiddag zo'n koppijn en ik ben moe en oh ja, nog geen druppel bloed ;)

19. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Lieve Jordan, ik wil de streep er wel opkijken.... maar ik zie hem niet... heb ook een heel vies beeldscherm:). Niet teveel meer drinken en morgenvroeg nog een keer? Ik ben benieuwd! Ga weer voor je duimen!

Ik test morgen ook nog een keer. Had met mijn domme kop nog een keer met een testje getest die over datum was, gister en twee dagen daarvoor. Hij was net zo.... niet donkerder en dan heb je weer stress hè... grrrr stomme ik.(moet eerlijk zeggen dat ik de eerste keer heel donkere urine had, ik was ziek geweest, buikgriep, de tweede keer veel lichtere urine, dat maakt natuurlijk ook wel uit, maar ik heb moeite om me dat steeds voor te houden...) Morgenvroeg met ochtendurine dus weer een poging en vanaf nu ga ik ook niks meer drinken;)!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jippie, die test van jou morgen die móet knallen. Dat kan toch bijna niet anders? Ik duim me suf dat het helemaal goed zit bij je :D Ben echt benieuwd! Toi toi toi :)

Deel Deze Pagina