IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Je ziet de streep zelf wel hè... en met middag urine... Hoop ook duidelijker streep voor jou morgen! hoever zou jij nu zijn dan? Ik 4+3dgn. Had vorige keer ook knaltesten, dus dat kan me helaas niet meer gerust stellen. We wachten, hopen duimen en bidden maar weer verder! Dikke knuffel en tot morgen;)!

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Je heb de test uit de omhulsel gehaald. Ik weet dan niet zo goed waar ik moet kijken. Ik ben erg benieuwd naar de test van morgenvroeg!

@Jippiejee: Dat geld ook voor jou. Hopelijk morgenvroeg ook voor jou een mooie test.

Ik ben kapot dus duik me bedje in. Truste en tot morgen!

3. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hij is weer donkkerder, fieuw.... Kan ik weer 1 of 2 dgn mee vooruit:)
    Ik kan NIET meer uitslapen, had ik vorige keer ook, om 6 uur (en vaak nog eerder) klaarwakker! (En om 20.00u kapot en slapen op de bank:D)

Ik kom gauw even spieken voor jou Jordan, hoop zo op duidelijker streepje! Gun het je zo.... *smok*

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Jippie, yessss! Super om te horen! Blij voor je joh. Over 2 dgn nóg donkerder oké :)

Noekie, ik moest deze slopen want er zit een bol plexiglaasje op de DA testen en daardoor reflecteert alles en is een foto maken niet te doen. Hoe gaat het met je gezondheid? En met de fotografie?

Ik ga kappen met testen. Weer zo'n vage shit lijn. Moest om 5 uur, moest zo nodig. Kv test gedaan. Ik had nu wel duidelijkheid verwacht zeker na die test van gisteren waar echt een roze streepje staat. Helaas. Ik blijf de utro gebruiken en als ik vd week niet ongi word ga ik maar vragen om een bloedtest as vrijdag ofzo. Ik verwacht dat ik kan gaan stappen mét alcohol tijdens oud en nieuw. Helaas.

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    SH*T Jordan... Weer zo'n K test dus. Nu zijn die van mij ook wel erg donker volgens mij hoor... daar niet meer gaan vergelijken hè.. Kan je nog een foto plaatsen? Kunnen we weer mee loeren. Elke keer toch wel iets bij jou hè... inderdaad doorgaan met utro en dan misschien een bloedtest. Ik zou het fantastisch vinden als je dan goed nieuws zou krijgen, maar ik zou er eerlijk gezegd ook niet meer in geloven als ik jou was. Ik hoop niet dat ik je met mijn eerlijkheid kwets. Ik hoop dat de heparine een oplossing mag zijn voor jullie, er gaat duidelijk iets mis rond de innesteling. Hoop dat ze gauw dé behandeling voor jullie vinden!
    Sterkte meis en ik hoop toch nog dat jullie een hele fijne jaarwisseling hebben!

lfs

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: balen, meid! Zie je echt geen verschil met de kv van eergisteren? Heb je die nog en kun je ze anders eens onder elkaar fotograferen en hier plaatsen? Wat zegt de gyn er eigenlijk van dat je wel steeds vage streepjes hebt? Ik zou anders morgen of overmorgen al vragen om bloed te laten prikken en dan (als je nog niet ongesteld geworden bent) eind van de week nog een keer. Dikke knuffel voor nu. Snap je moedeloosheid!

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Jippie, foto gaat lukken. Die van gister was al amper te zien hier, deze is nog minder dan die DA test. Je kwetst me niet hoor. Heb zelf ook al besloten dat ik gewoon uit ga van een nee. Ik hoop zelfs dat ik maar snel ongi word dan weten we gewoon hoe het er voor staat. En idd het is met ons gewoon drama. Ben niet (bij)gelovig maar ik denk soms echt dat íets ons duidelijk wil maken dat we vooral niet aan kids moeten beginnen ;)

Sneeuwmees, een klein verschil maar niet noemenswaardig. Foto lukt niet helaas :( De arts zegt dat sommige vrouwen minder snel heel veel hCG aanmaken en dat het opzich niet een ramp is als het maar verdubbeld ofzo. Dus dat je later positief test of echt duidelijk zeg maar. Toen ik testen deed en bloedtesten kreeg in LUMC duurde het ook anderhalve week voor de testen écht duidelijk waren. Mijn lijf spoort niet ;)

8. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Ik weet natuurlijk niet hoe het bij mij afloopt, maarrrr... ik had precies het zelfde gevoel, dat het nooit ging gebeuren en heel veel mmm meisjes hoor je hier over. Zijn gewoon hersen spinsels en niks anders hoor! Je zal vast en zeker een fantastische moeder zijn!!!!

Als je hcg zo moeilijk stijgt waarom stel je dan geen pregnyl injecties voor???? Doen ze soms in DD ook, 3 keer 1500IE meen ik wanneer precies weet ik niet, voor tp en 2 keer erna meen ik... Wie weet is dat het laatste drukkertje die je lichaam dan nodig heeft!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: erg frustrerend, hoor! Misschien dat je Jippie's tip inderdaad nog kan proberen. Pregnyl naspuiten wordt meestal gebruikt voor een korte lf (en heb ik daarom ook gekregen in DD), maar kan inderdaad ook net dat zetje geven misschien voor een betere innesteling. Ik moest dan na de tp 3 x 1500 naspuiten. Op de dag van de tp, dan 3 dgn later en 3 dgn later weer. Het is te proberen!

10. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jippie en sneeuwmees, de innesteling gaat bij jordan wél goed, anders krijg je geen positieve test ook al is hij maar licht.
    Juist na de innesteling gaat het mis. Dan deelt de embryo niet verder door.

Jippie, fijn dat je testen mooi oplopen.

Jordan ik blijf voor je duimen en hoop echt dat je snel duidelijkheid hebt.
    En idd mss de evt volgende poging de heparine gebruiken en pregnyl... je kunt t altijd even overleggen met je behandelend arts.

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: jammer dat ze in NL geen embryoscope hebben, anders zouden ze je embryo's eens kunnen monitoren en tp op dag 5 (blasto's). Hoe dan ook, duim ik nog eventjes door dat de streepjes toch langzamer donkerder gaan worden.

12. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Daarom schreef ik ook rond de innesteling;)

Heparine is een bloedverdunner, zodat het vruchtje makkelijker in kan nestelen. Het innestelen is natuurlijk een heel proces. Vanaf het moment dat het lichaam doorkrijgt dat er een vruchtje aanwezig is gaat het hcg produceren, wanneer dit niet goed op gang komt zal naar mijn mening het bm slijm al aan het aftakelen zijn wanneer het vruchtje een nestje aan het bouwen is. Dit is het doel van de hcg immers. Ik kreeg een dag voor mijn posi test bloedverlies, precies op dezelfde dag als vorige keer. Ik denk dat toen het vruchtje zich écht heeft ingegraven in het bm-slijm, toen had ik al wel een posi test en dus hcg. vorige keer was er geen vruchtje of vruchtzakje te zien maar steeg mijn hcg nog als de brandweer, kortom het vruchtje deelde niet meer, maar mijn lichaam dacht toen nog zwanger te zijn... Er is een hoop onduidelijkheid over wat er nu precies gebeurd zo rond de innesteling...

13. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Houd er wel rekening mee dat wanneer je heparine gebruikt je zelf ook eerder kunt gaan bloeden...
    Je baarmoedermond is namelijk al meer doorbloed wanneer je zwanger bent en wanneer je heparine gebruikt kun je hier dus nog sneller uit gaan bloeden. Kan geen kwaad maar wel t een en ander aan onzekerheden met zich mee brengen.
    Ik werk zelf dagelijk met heparine en andere anti stollings middelden vandaar.

@Jordan: Ow meis... ik hoop zo dat je snel wat duidelijkere testjes mag krijgen. Nu moet ik wel zeggen dat ik met deze zwangerschap ook best lang niet al te duidelijke en variërende testen heb gehad. Dus ik blijf echt hoop houden voor je en me een ongeluk voor je duimen meis... het is je zo verschrikkelijk gegund!

@Jipiie: Meis wat een mooie testen heb je in je album staan zeg! Denk niet dat ze nog donkerder kunnen worden :p Gefeliciteerd!!

@All: hoe is het met iedereen? Misschien heb ik er wel helemaal overheen gelezen maar hoe is het met Kitty?
    Ik heb de afgelopen weken geregeld mee gelezen, en wel redelijk alles gevolgd. Maar door de erge misselijkheid en het vele overgeven gewoonweg geen fut gehad om echt te kunnen schrijven.
    Ondertussen gebruik ik emesafene 1x per dag en 3x per dag primperan. ik heb tm 2e kerstdag nog dagelijks meerdere malen over moeten geven maar sinds vrijdag lijkt er een stijgende lijn in te zitten in hoe ik me voel! Ik ben er zo gelukkig mee!
    Ondertussen vandaag precies 17 weken zwanger :)
    Ik ga even opzoek naar het overzichtslijstje, nog wat echo's en afspraken er op toe voegen.

Fijn weekend nog meiden! Ik vertrek zo naar mn werk alweer :)

14. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Situatie:
    Jordan: ICSI-2, 1e kindje

Afspraken ziekenhuis:

Punctie/Eisprong:

Terugplaatsing:

NOD

Zwanger:
    Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje), verrassing ;)
    Sneeuwmees: 24 maart 2014 (spontaan na 3e IVF) 2e kindje
    MMMmeisje: 9 juni 2014 (ICSI-2, 1e kindje)

Echo's en controle's:
    MMMmeisje: 6 januari echo + controle
    MMMmeisje: 24 januari 20 weken echo

Bevallen:
    Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1)
    Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan)
    Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC)
    Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
    Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
    Tori3, 28 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), dochter Yvi
    Ikkeb, 22 mei 2013, zoon Timo (spontaan na 2x ivf/icsi)
    BE, 15 juli 2013, zoon Jayden (spontaan na 2x ICSI)

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Je gaat toch bijna denken dat het met Kitty helemaal mis is gegaan. Ze is meerdere keren wel online geweest maar heeft geen bericht achter gelaten... Ze reageert ook niet op PB...:(

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @MMMmeisje: Wat vervelend die misselijkheid. Ik heb het bij de 1ste ook gehad en zelfs mee in het ziekenhuis gelegen het weekend voor onze trouwdag. Met de 1ste infuuszak was het meteen over gelukkig.
    Maar je kunt je er erg lamlendig door gaan voelen.
    Het gaat wel snel zo! Al weer 17 weken zwanger en de 20 weken echo is in zicht! Super!

17. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    misschien heeft ze een zware bevalling achter de rug en moet nog wat aansterken voor ze echt kan reageren?
    Ik hoop echt dat alles goed gaat met ze!

Tja de misselijkheid is niet fijn... de hebben bij mij nu 3x op het punt gestaan me op te nemen, is er gelukkig niet van gekomen omdat ik nog genoeg water drink (na iedere kotsbeurt drink ik water) had alleen wel gehoopt dat t ondertussen eens over zou zijn. Tot welke week heb jij het zo te pakken gehad Noekie?

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, dat idee had ik ook ja.
    Had al een krabbel bij der geplaatst en een pb.
    En idd daar reageert ze niet op.

Een zware bevalling kan idd, maar zoals noekie al zij ze is intussen wel meerdere malen online geweest maar reageert nergens meer op, wat niets voor haar is. Ze reageerde altijd! Soms wat later maar geen weken later 😉

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Laten we maar hopen en duimen dat alles goed met haar gaat....

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    #3600 BiancaElisabeth, 30 dec 2013
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
    Goede morgen dames :D

Noekie, laten we dat idd maar hopen.
    Ik neem aan dat als Kitty er klaar voor is dat ze haar verhaal wel even komt doen.

Sneeuwmees, ik heb even in je album zitten neuzen ;)
    Mooie foto's van jullie pretecho :D
    Beeb heeft t zelfde neusje als jullie zoontje. T viel me gelijk op.

Jordan liever, hoe is het met je meis?
    Aan het bijkomen van het drukke weekend? ;)

Hier een gebroken nacht gehad... Nou ja, eigenlijk helemaal geen nacht :)
    We lagen pas laat op bed. Film afgekeken die ik gister niet af kon kijken omdat ik enorm moe was.
    Krijg ik me daar mega last van maagzuur en enorme kramp in een van mn voeten, die maar niet weg wou :x
    T deed me zo enorm zeer dat ik toen maar uit bed gegaan ben, omdat man lief anders wakker zou worden van mn gewiebel, en jayden zou dan wakker geworden zijn van mn gevoeter :)
    Guts wat had ik een zeer. Stap ik uit bed begint mn andere voet spontaan ook mee te doen :$
    Mennn daar zat ik dus echt niet op te wachten...

Maar goed, nu inmiddels 3/4 uur later gaat t goed, en ben ik uiteraard over mn slaap heen. Dat wordt vanavond extra vroeg mn bedje in denk ik ;), want morgen wordt het ook een lange dag.
    Onze kleine grote man is morgen jarig, en het is natuurlijk ook oudjaarsdag.

Deel Deze Pagina