@Bianca: zulke nachten zijn niet fijn. Is de kramp inmiddels wel over? Apart dat je zoontje op oudjaarsdag jarig is. Zal jaren geleden ook een bijzondere bevalling geweest zijn op zo'n dag. Mijn nichtje is 's morgens vroeg op 1 januari geboren en bleek toen het eerste kindje van dat jaar van Gelderland te zijn. Dus kwam toen zelfs ook nog met foto en al in de krant. En ja, de pretecho's van mijn zoontje en dit kindje lijken heel veel op elkaar. De kwaliteit van foto's is helaas minder. Bij mijn zoontje had ik een fotolijstje met 6 foto's onder elkaar op de babykamer gehangen, maar kom nu maar met moeite op 3 foto's die ik daarvoor kan gebruiken. Mijn man vroeg nog of ik nog naar Jan Koning wou voor een 4D. Maar blijf nog een beetje een apart gevoel bij hem houden, omdat ik juist daar de miskraam bevestigd kreeg. Slaat nergens op, want hij heeft ons toen prima geholpen. Maar dat blijft toch knagen op de een of andere manier. Dus ik twijfel nog. Had jij ook de 4D echo bij hem laten maken? @Jordan: durf het bijna niet te vragen, maar heb je nog getest? Jammer dat we van Kitty nog niets gehoord hebben. Ben ook wel nieuwsgierig wat het geworden is en vooral hoe het allemaal gegaan is. Weet wel dat die eerste weken met mijn zoontje ik ook in een soort bubble zat en voor mijn gevoel alleen maar van voeding tot voeding bezig was. Haar laatste keer online (en het tijdstip heel vroeg op de ochtend) geeft in ieder geval aan dat ze volgens mij inderdaad druk met de kleine is. Hier al weer op tijd wakker. Moet zo naar de vk voor een groeiecho, omdat mijn buik voorliep in de dracht. Bij de pretecho had ze ook even heel snel naar het hoofdje e.d. gekeken, maar alles leek gemiddeld. Maar goed, nu gaat ze natuurlijk alles in detail even nakijken. Mij hoor je niet klagen. Verder ben ik met de ellende die marktplaats heet bezig. We krijgen morgen de nieuwe eethoek (tafel met stoelen) en moest natuurlijk van de oude eethoek af. Dus die op MP gezet, dat die vandaag uiterlijk weg moest en een heel laag bedrag erbij gezet. Dan heb je gelijk na een paar min. al eentje die reageert. Dan antwoord je terug en hoor je vervolgens niets meer. Dan komt nr. 2, maar omdat nr. 1 eigenlijk nog niets had laten horen, die toch maar weer gemailed en een deadline gegeven. Die verstreek natuurlijk. Dus nr. 2 gemailed, jij mag het komen halen. Die ook niets meer laat horen natuurlijk. Dus nr. 3 komt uiteindelijk, die een belachelijk laag bedrag biedt. Maar ja, je moet wat. Dus nr. 2 weer een deadline gegeven, die ook weer niets laat horen. Dus nu net nr. 3 maar laten weten dat ze de boel op kan komen halen vandaag. Ben benieuwd. En natuurlijk als je dat net gedaan hebt, bied er altijd weer eentje bijna de vraagprijs. Is niets voor mij dus dat marktplaats-gedoe.
Sneeuwmees de kramp is al over hoor. Gaat nu weer goed. Ik heb de 4D HD echo bij Jan de koning laten doen. Super beeld. Ik denk dat je er gewoon voor moet gaan meis. T gaat zo goed met jullie kleine, dan is de drempel al wat lager... En je krijgt er mooie foto's voor terug. Ow ik heb ook zo niks met marktplaats Ja om te snuffelen wel maar om te verkopen is het inderdaad een rampenplan... hoop dat ze t vandaag op komen halen meid. Spannend, zo weer jullie kleintje bewonderen Veel plezier!
Ik ga eens vragen over de Prengyl. Thanks voor de tip! MMMmeisje, wat fijn dat je jezelf eindelijk wat beter gaat voelen meissie. Is niks, de hele dag spugen en je zo beroerd voelen. Kan me voorstellen dat je dan weinig energie overhoud. Hopelijk lukt het om nu lekker te gaan genieten! BE, hier goed hoor lekker geslapen, helaas wel vroeg eruit. Man was net weg naar werk toen ik een tikkend geluid hoorde. Bleek er water uit de cv-ketel te lopen. Bleh, dus ik zit te wachten op een monteur. Hopelijk issie te maken. Hij is nog aan maar display doet het ook niet meer. Trek jij het een beetje na je rusteloze nacht? Sneeuwmees, heb niet meer getest. Hihi. Mag je gewoon vragen hoor. Succes bij de vk. Ik heb buikpijn als een gek dus dat zal vast een voorbode zijn... We wachten rustig af. Testen doe ik niet meer iig.
@Jordan: oh, dat zijn net van die dagen voor een kapotte cv-ketel, waarin ze vaker minder werken of het extra druk hebben omdat er meer storingen zijn. Bij ons gingen zulke dingen ook altijd juist op dit soort dagen kapot. Hopelijk valt het mee. Ik hoop dat je voorgevoel geen gelijk krijgt en dat het embryootje gewoon wat dieper aan het innestelen is. @Bianca: ja, heb zo'n hekel eraan om iets via mp te verkopen. Nu heb ik dus nr. 3 gemailed of ze voor eind van de morgen kon laten weten of ze de tafel wil. Maar die antwoordde net pas dat ze vanmiddag pas weet of een andere tafel waar ze ook belangstelling voor had doorgaat of niet. Grr...:x Dus nr. 4 maar alvast gemailed dat ik vanmiddag van nr. 3 (natuurlijk niet letterlijk nr. 3 erbij gezet ) wat hoor en dat ik haar dan nog even zou mailen. Dan heb je onderhand 4-5 reacties gehad en blijf je nog met die verdomde tafel zitten (terwijl het echt geen geld is). Een koloniale tafel voor 25 euro, waar praat je over (en dan moet je nog zo lopen leuren). Zometeen maar vast het nummer van een kringloopwinkel opzoeken voor het geval dat. Hier weer terug van de vk. Uit de groeiecho kwam niets bijzonders. Het buikje en hoofdje lopen iets voor. De rest iets achter, maar gemiddeld genomen is het allemaal goed. Over 2 wkn mag ik weer suiker laten prikken, dus weer een ochtendvullend programma. Dan met 32 wkn krijg ik weer een groeiecho. En dan heb ik nog maar 1-2 controles en mag ik me alweer verder melden in het zkh, omdat ik daar vanaf 36 wkn heen moet tot aan de bevalling. Vandaag officieel begin van het laatste trimester. Time flies....
Sneeuwmees, super dat je goed bericht hebt gekregen en dat alles in orde is. Goh wat ga je hard meid.
@Jordan: en zit je er weer warmpjes bij inmiddels....? Moet je nog werken of heb je ook nog vrij tot het nieuwe jaar? We zijn net terug van een herdenkingsbos van het KWF. De moeder van mijn man is een paar jaar terug aan kanker overleden (ik heb haar nooit gekend) en daar hebben ze van die gedenk-zuilen waar je dan de naam van de overledene op kon laten graferen. Mijn man wilde er al heel lang een keer naar toe, maar het kwam er nooit van. Dus hij had voorgesteld dat vandaag te doen. We hebben het maar gedaan, allereerst omdat ik het voor hem belangrijk vindt, maar ook omdat het nu nog goed weer was en mijn toestand ook moeilijker te voorspellen wordt in het nieuwe jaar. Het was er vreselijk koud en zit nu thuis met mijn warmtekussentje en een dikke trui aan, maar het lijkt wel of de kou nog even in me zit. Verder ben ik in afwachting van antwoord van nr. 4 die belangstelling zou hebben voor de tafel. Heb nu gezegd dat ik het voor 5 uur moet weten. En heb inmiddels nr. 5 ook al gemailed. Had me de vorige keer nog zo voorgenomen nooit meer iets via mp te verkopen. Weet nu ineens weer waarom dat ok al weer was.
Sneeuwmees, heb je de tafel verkocht? Wat mooi dat jullie nog naar het KWF herdenkingbos zijn geweest voor je man. Kan me voorstellen dat het voor hem veel betekend. Oh en de CV, hij doet het weer. Gelukkig. Maar moest best wat aan vervangen worden. Eigen schuld, we hadden het onderhoud niet goed bijgehouden hihi. Ik ben net in LUMC geweest, kon bloed komen prikken. Yeey. Moest vannacht 4 uur naar de wc en weer zo vage test (DA). Ik reken dus nergens op want denk dat de test nu wel had moeten knallen maar voor de zekerheid, zodat ik kan stoppen met Utro en weet waar ik aan toe ben omdat het tenslotte toch vage testen zijn. Begin van de middag word ik gebeld. Keep you posted. Sowieso alvast fijne jaarwisseling! Oh ja en 7-1 heb ik een afspraak in LUMC om te praten over starten met Heparine in geval dat mijn vermoeden klopt en ik nu niet zwanger ben
@Jordan: het had wat voeten in aarde en 5 gegadigden verder, maar de tafel is weg. De nieuwe eethoek is inmiddels gebracht en mijn man is druk bezig hem in elkaar te zetten. Maar als alles goed gaat, kunnen we vanavond aan onze nieuwe eethoek eten. Ik blijf het typisch vinden dat je vage streepjes blijft houden, want dan zou je zeggen dat er toch iets gaande is. Ik hoop op een positief telefoontje straks en als het niet zo had mogen zijn, dan in ieder geval met heparine meer succes in het nieuwe jaar. Had je niet gewoon aspirine mogen slikken? Ik begreep dat het een bloedverdunner is, toch? Boodschappen zijn inmiddels in huis. Dat scheelt weer een zorg. Verder gaan we zodadelijk (als de tafel in elkaar staat) kijken voor een trapauto voor ons zoontje. Hij is moeilijk zindelijk te krijgen en we zijn er al maanden op en aan mee bezig. We hebben het cb, de schoolarts en alles wel de revue zien passeren, maar verder dan wat we al deden, kwamen ook zij niet met tips. Volgens de school komt het vaker voor. In principe had ons zoontje alles wat nodig is om zindelijk te worden (hij kan zelf naar de wc, hij kan het ophouden en controleren), maar de 'knop' wilde maar niet om. Hij vond het wel best zo. Teveel aandacht eraan besteden of aandringen hielp averechts bij hem. Maar toevallig zag hij vorige week een trapauto waar hij zo gek van was, dat hij er bijna niet van kon slapen (letterlijk en figuurlijk). Toen hadden we een mooie trigger voor hem. Als hij zou gaan plassen op de wc en de luierbroekjes uit zou doen, dan zou hij dus (vandaag) de trapauto krijgen. Even afkloppen, maar toen leek de knop voor hem dus wel om te kunnen. En de hele week, op enkele ongelukjes na, is hij overdag zo goed als droog. Hij gaat zelf af en toe naar de wc toe of geeft goed aan dat hij moet. Dus ja, nu moeten we natuurlijk wel onze belofte waarmaken en naar de winkel gaan waar de trapauto verkocht worden.
Leuke verassing voor jullie zoon vanavond en van je tafel verlost, Yeah! Ik ben gebeld. Niet zwanger. Geeft niet want ik had het al verwacht. Hij wil toch de Utro nog een kans geven maar vroeg ook waarom er nooit voor een volledig gecontroleerde cyclus was gegaan ik cryo tp. Bij LUMC denken ze toch meer na wat in mijn geval echt nodig is. Ik ga nu met MCK in gesprek dat ik mijn cryo's over wil hebben naar MCK, dat heen en weer gedoe tussen 2 zhuizen is sowieso niks. Moet wel gekeken worden of hun laboratoria ongeveer dezelfde techniek hebben qua invriezen en ontdooien. Oh ja en de testen kon hij ook niet verklaren. Ik ga nu rennen, vuurwerk halen wat laatste boodschappen. Fijne jaarwisseling. Xx
Allemaal de beste wensen voor een goed en gezond 2014! Jordan dit MOET jullie jaar worden meis! Ik hoop dat je over kan naar t LUMC en dat ze je daar nog verder kunnen helpen! Heel veel liefs en een dikke knuffel Van ons vanuit het mooie Gelderland 💋
Lieve meiden, voor jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en vooral liefdevol jaar. Dat al jullie wensen (en in het bijzonder die van Jordan) uit mogen komen!
Jippijee: gefeliciteerd meis. Nu de spannende periode nog doorkomen. Jordan.. Kut!! Dat dit jaar je wens mag uitkomen. ( en die hersenspinsels herken ik wel hoor, dat je denkt dat het je niet is gegund/ dat er een rede is waarom het beter is ze niet te hebben enz. Maar echt, dat is een gekmaakhersen, je mag hem uitzetten ) Allemaal een geweldig 2014 gewenst, sneeuwmees en jippie, jullie wonder zal dit jaar geboren worden. ( als alles goed mag blijven gaan) en jordan, dubbele gelukswensen voor jou!! Kitty reageerde ook niet op pb van mij, net zoals bij jullie allemaal. Ze weer nu iig wel dat we aan haar denken.
@Ikke: ook voor jou een geweldig jaar! Vorige jaarwisseling was jij zwanger, deze jaarwisseling heb ik jouw stokje (op dat gebied) over genomen. Moet zeggen dat het wel bijzonder was om zo het nieuwe jaar te kunnen starten. Hier voor de zoveelste dag op rij al weer vroeg wakker. We hadden ons zoontje op oudjaarsdag een nieuwe trapauto beloofd, die hij ook gekregen heeft. Maar ja, hij was er zo hyper van dat hij zich maar niet los kon weken van z'n nieuwe aanwinst. Toen hij eindelijk op bed lag, besloten rondtrekkende buurtjongeren om net op dat moment even een lading vuurwerk voor ons huis (en voor z'n slaapkamer) af te steken. Dus binnen enkele minuten stond hij weer beneden. Uiteindelijk (omdat het maar niet rustig werd met vuurwerk) hem maar op gelaten tot na twaalven. Had de stille hoop dat hij dus wel uit zou slapen, maar gisterenmorgen stond hij al weer heel vroeg naast m'n bed omdat hij met zijn nieuwe trapauto wilde rijden. Was dus de hele dag zo brak als ik weet niet wat en had gehoopt dat hij gisterenmiddag nog wel even in slaap zou vallen (en ik dus ook). Maar ja, als je erop rekent, dan gebeurd dat niet. Had gehoopt vannacht goed te slapen, maar dat lukte dus ook niet. Nu dus weer vroeg eruit. Vandaag komen ze het slaapmasker voor mijn man brengen en installeren en hij heeft net nachtdienst gehad en slaapt dus nog. Ik moet die mensen dus even opvangen. Hopelijk geeft dat eindelijk wat verbetering. Onze verwachtingen zijn hoog gespannen in ieder geval en veel slechter kan het niet worden. Morgen moet ik weer werken. Zo geen zin in, maar ja, het zal wel moeten. Maar goed, vandaag nog maar even niet aan proberen te denken.
Sneeuwmees: ja is bijzonder he. Ik vond het stiekem best wel lastig om 2013 achter me te laten, het was zo'n bijzonder jaar. Maar 2014 voelt ook goed. Dit jaar worst timo al weer een jaar... De tijd vliegt, lekker genieten van alles.
@Ikke: dat herken ik nog wel van het jaar dat mijn zoontje geboren was. In dat jaar zijn we gaan samenwonen, raakte ik zwanger, zijn we gaan trouwen en is dus ons zoontje geboren. Het was zo'n jaar met zoveel mooie hoogtepunten dat ik het ook moeilijk vond dat jaar te 'verlaten' voor weer een 'gewoon' jaar. Al was na zoveel hectiek een 'normaal' jaar achteraf ook wel even lekker.