Iederee een top 2014 gewenst! Jordan in het bijzonder want och meis wat duim en hoop ik voor je! Hier gaat t nog steeds t zelfde. Misselijkheid en overgeven zijn nog echt aan de orde van de dag. Daarnaast heb ik beginnende bekken instabiliteit. Deze klachten waren al te voorzien ivm ik een aangeboren afwijking aan mn onderrug, heupen en bekken heb maar toch kwam dit niet echt fijn aan toen de fysiotherapeut het zei vorige week. Denk dat ik een beetje last heb van struisvogel politiek haha.... ik wil gewoon genieten en doe dat ook echt zo veel mogelijk en wanneer het kan. Vanmorgen voor controle in het wkz geweest. Kleine doet het gelukkig ondanks alles goed. 24 januari hebben we de 20 weken echo alweer! Ben dan 20.5wk zwanger alweer. Wat vliegt de tijd zeg. 2013 was voor ons een jaar wat we maar wat graag af wilden sluiten. 2014 moet gewoon een mooi jaar worden voor iedereen hier! Iemand nog wat van Kitty gehoord? Misschien leuk een nieuwe date te plannen? Vorige keer was ik er niet bij ivm mn missed abortion maar t lijkt me super leuk jullie allemaal eens echt te zien. Een gezicht achter het profiel Fijne dag meiden!
MMMmeisje: Dat gaat inderdaad zo snel! De 20 weken echo al weer in zicht. Willen jullie weten wat het gaat worden?
Noekie idd alweer bijna een jaar geleden 😃 Zat van de week nog te denken om een nieuwe date in te plannen ergens in februari of zo. Tenminste als iedereen dat wil en leuk lijkt. Mij lijkt het iig erg leuk. Ik hoor t wel of er meer meiden zijn die t willen en of leuk vinden. Ik ben evt bereid mijn huisje er weer voor open te stellen. 😊😉 Mmm wat gaat t toch ook snel he? Bijna op de helft! Toppie
@Bianca: kom maar op met data! Ik ben erbij! @MMMmeisje: je gaat inderdaad als een speer! Straks al weer bijna op de helft. Balen van je bekkenklachten. Zou tijdig naar een bekkenfysio gaan. Alle beetjes helpen. Momenteel even weinig puf om te reageren. Alles doet zeer, daardoor moe en een kort lontje. Dus even dipje! Zal vast goedkomen!
@Sneeuwmees: Ik loop al 2 weken bij de bekken fysio Dat kwam voornamelijk omdat ik dacht dat mn rug probleem op begon te spelen en ik contact op nam met mijn manueel therapeut, zij heeft mij direct door verwezen. @All: Een date zou inderdaad erg leuk zijn! Ik ben voor in ieder geval
@MMMmeisje: ik loop ook al vanaf week 16 bij de bekkenfysio. Ik had last van mijn bilspier en dacht toen dat het een soort van beklemming of ischias was, wat even losgemasseerd moest worden. Helaas was dat niet het geval en bleek het toch bekken gerelateerd. Ik ben overigens op aanraden van haar ook al vroeg begonnen met zwangerschapszwemmen. Dat is op zich wel lekker. Hopelijk kun je de klachten een beetje in toom houden zodat je zo lang mogelijk op de been kan blijven. Ik mag me donderdag weer even laten 'beulen'. Mijn bekkenfysio kan nogal hardhandig los masseren soms. Op dat moment niet prettig, maar na een dag of 2 wel lekker.
Zondag is wel zo gemakkelijk ja. Ik kan alle zondagen behalve 9 februari want dan gaan we de verjaardag van Siem vieren...
@Bianca: een zondag is prima en voor mij ook het makkelijkst. Voor zover ik weet kan ik alle zondagen in januari en februari (als kleine uk blijft zitten waar hij/zij zit).
Dan blijven dus 2, 16 en 23 februari over. Ik kan ook op alle zondagen. Ben benieuwd of de rest ook wil en kan.
Lijstje maken misschien? Voorstel: Zondag 2, 16 of 23 februari Wie wil er mee? BE: 2, 16 en 23 wel Sneeuwmees: 2,16, en 23 wel IkkeB: MMMmeisje: Jordan: Tori: Noekie: 2, 16 en 23 wel Iemand vergeten?
Haha, leuk om weer af te te spreken! Ik zal t lijstje invullen. Lijkt me wel leuk om samen met de kindjes te komen , enneh Yvi hoeft niet meer in de box Bianca dus dat scheelt . En slapen met zoveel gezellige mensen om haar heen gaat ook niet lukken denk ik, hihi. Ach, die slaapt wel tijdens de autorit.
BE: 2, 16 en 23 wel Sneeuwmees: 2,16, en 23 wel IkkeB: MMMmeisje: Jordan: Tori: 16 en 23 wel Noekie: 2, 16 en 23 wel
IkkeB, MMMmeisje, Jordan? Ben erg benieuwd of jullie ook willen en kunnen komen en op welke data jullie kunnen😉
Sorry meiden, een verlate Happy NY van mij. Met voor jullie allemaal vooral veel gezondheid en geluk Ik hou het kort want ik heb het ZO ontzettend druk dat eten er zelfs bij inschiet. Rennen en vliegen. Dat is volgende week nog erger maar de week erop heb ik hopelijk weer wat ademruimte. Lijkt me leuk jullie te zien, ik laat nog weten hoe ik de zondagen zit. Sorryyyyy
Leuk elkaar weer te zien, waar spreken we dit keer af? Of lees ik dat het weer bij be is. ( wat mij betreft prima). Lijstje zal ik morgen ff invullen.
@BE: Vakantie geboekt zie ik op FB! Wij willen dit jaar wel weg maar zal waarschijnlijk weer centerparcs of Landal gaan worden. Als er maar een mooi subtropisch zwembad is waar Tobie zijn gang kan gaan. Dan maakt het eventuele slechte weer ook niks uit... Dus tja...huttenheugte, vossemeren of erperheide...