IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hihihi Jordan toch ;)

Meiden ik kom straks even terug om wat uitgebreider te reageren...

Xxx

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Oh, ik heb trouwens een morula teruggeplaatst gekregen. Ontelbaar cellig. En ik heb gewoon gedaan waar ik zin in had. Biefstuk, cola, bad enz omdat als je op de normale manier zwanger raakt je het in deze periode nog niet eens weet ;) Alles om relaxed er in te staan :D

3. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees,
    Ik heb niets meer van onze date vernomen verder...
    De 23ste is goed. Ik neem aan dat er meerdere komen en anders als jij alleen komt is dat ook goed en gezellig!

Mn menstruatie was de eerste dagen er licht maar daarna zo erg dat ik me meerdere keren per dag moest omkleden.
    K durfde toen ook echt even de straat niet meer op... stel je voor ;)
    De menstruatie is nu wel weer lekker voorbij dus vanavond heerlijk zwemmen zonder gedoe :)
    Heb er erg veel zin in.

Meid neem zo af en toe eens een extra dagje lekker vrij.
    Geniet er van zo lang het kan meis.

Jordan, meid... boefje toch! :p
    Hahaha spannend hoor.
    Wat goed van je dat je het voor je hebt kunnen houden om er niet mee bezig te zijn. Toppie hoor!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hoop dat jouw 'stiekeme' tp een mooie verrassing voor ons gaat opleveren. En heel goed, lekker genieten en alles doen wat je lekker vindt. Ik ging een paar dagen voor ik kon testen bij mijn moeder een broodje eten en kreeg de keuze op brood uit brie of american filet (zij wist niet dat ik mogelijk zwanger kon zijn). Heb maar voor brie gekozen en was toch zwanger.;)
    @Bianca: fijn dat je weer lekker kunt gaan zwemmen. Hopelijk heeft de heftige menstruatie gelijk een paar cystes mee om zeep geholpen. Kan bijna niet anders.

5. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    T is wel aardig opgeruimd hier van binnen hoor. Kwam behoorlijk wat troep uit om t maar netjes te zeggen. Heb ik anders nooit tijdens mijn menstruaties.

Ben erg benieuwd of mn cyclus nu weer op orde is, maar dat is nog even afwachten.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: spannend. En super dat je er veel aan gedaan hebt om er relaxed in te staan. Ik geef je helemaal gelijk!! Waarom laten ze jou eigenlijk steeds zelf testen, ze weten toch inmiddels dat testjes bij jou bijna altijd licht positief zijn. Waarom geen bloedtest? Ik hoop zoooooooooo dat het deze keer raak is. De emmy was iig goed! Hoe denk / voel je er zelf over?? Ik duim voor je!! Knuffel.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, moet kunnen toch ;) Vind het een hele prestatie hahaha. Jij bent nu helemaal clean van binnen hahaha. Lekker zwemmen vanavond, have fun ;)

Sneeuwmees, ik heb geen filet op maar wel biefstuk, 2 x. Heerlijk. En ossehaaspuntjes bij de tapas. Maar ja, daar zal het allemaal niet aan liggen denk ik. Sommige zuipen 2 weken door zonder problemen. Alcohol doe ik niks mee! Hoe gaat het werken vandaag?

IkkeB, MCK en bloedtesten zijn erg lastig. Volgens hun zijn thuistesten net zo goed maar volgens mij sluit bloed alles uit en ik kan wel altijd terecht bij LUMC. Ik kijk altijd eerst of een testje überhaupt wat doet en bij twijfel scheur ik bij LUMC langs ;) Ik voel er zelf niet heel veel bij. Ik ben wat moe, pijnlijke voorgevel, soms misselijk, maagzuur, hoofdpijn. De standaard dingetjes. Boeren als een bouwvakker (altijd goed om ff lekker om te lachen hahaha). Maar het zegt weinig en ik heb geen enkel idee wat ik moet denken met mijn lichaam, de Utro en alles wat er bij komt kijken. Ik wacht nog 1 nachtje af en ga dan testen. Morgenochtend... nog ff en dan weet ik het :) Hoe gaat het met jou?

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Grappig dat het wel een keer door mijn hoofd is gegaan dat je misschien wel een tp zou hebben gehad.

Wat knap van je om het dan toch even los te laten en gewoon je gang te gaan! Dat is vaak de beste manier!

We duimen voor je!

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Meisie toch! Doe toch rustig aan!

Anders lever gewoon je paspoort bij mij in...dan kun je ook niet over de grens gaan! :D

@Date: Wat betreft 23 febr kan ik ook nog steeds!

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..... morgen is het al 1 februari....:$

Een mooi begin van de maand om zwanger te worden (jordan!) maar het betekent ook nog maar 12 daagjes voordat Siem één jaar wordt!

Plannen van het feestje is al in volle gang nu!

Zo nu heb ik jullie wel weer genoeg lastig gevallen met al die losse berichtjes!

11. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Hahaha, Jordan, ik kom precies op het goeie moment even weer binnenvallen om te kijken of er nieuws is, zal vandaag nog eens kijken!! Ik hoop dat het gewerkt heeft je relaxte houding... Ik ga duimen!:D

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, goed voorgevoel ;) en alweer bijna een jaar. Wat gaat de tijd toch hard. Ik had echt niet aan al een jaar gedacht!!!

Jippie, goede timing :) jij succes maandag maar je schiet al aardig op als ik zo naar je banner kijk :)

En daar komt ie, ik heb positief getest. Nog geen knaller maar geen getuur en getwijfel zoals afgelopen 2x. Duidelijk een streepje te zien. Als ik straks écht wakker ben kijk ik voor een foto en of ik het er al op krijg. Vreemd genoeg ben ik helemaal blij dus vertel ik mezelf maar dat ik er nog láng niet ben. Mezelf maar een beetje temperen dan is de teleurstelling niet te groot mocht het fout gaan ;)maar voor nu....positief :)

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Wat super meid! Kan niet wachten op de foto! :D

Ik ben ook echt super blij voor jullie! De dag begint goed vandaag!

14. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    JAJAJAJAJA!!!:D:D:D Oh ben zo blij voor je, geen getuur... Dat is een goed begin meid!:D

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wat geweldig, meid! We willen graag bewijs zien. Maar vertrouw je op je blauwe ogen dat het ditmaal toch wel een echte positieve test is. Ik feliciteer je alvast, meid!! Ben zo blij!!:p
    Met positieve vibes (van jezelf en van ons) en een beetje hulp van de mutsenbollen, gaat het nu gewoon goed komen. Het moet gewoon!!
    @Noekie: jemig, je ventje al weer bijna een jaar. Weet nog dat ik het zo'n schattig ieniemienie ukkie vond bij je op kraamvisite. En nu alweer een peuter van bijna een jaar. Fotografeer je nog veel?

Hier vannacht eindelijk beter geslapen. Alleen had ons zoontje naar gedroomd en stond om 5 uur naast ons bed. Wilde bij ons slapen, maar draait dan 20 keer in een kwartier, is dan de ene knuffel, dan de andere weer kwijt. Toen wilde hij wat drinken enz. Dus de nacht begon goed, maar uiteindelijk toch weer een brak einde.
    Maar goed, het is weekeinde (alhoewel het hier regent tot het giet). Straks weer naar een babyzaak (wat een straf).
    Mijn man had de babykleertjes en lakentjes, matrashoesjes e.d. van zolder gehaald. Maar het valt dan pas op dat veel kleertjes en hoesjes toch meer 'afgewassen' zijn dan je op dat moment dat je ze nog gebruikte dacht. Dus ben afgelopen week al wat kleertjes aan het shoppen geweest, maar het valt me op als je een beetje uni kleertjes wilt hebben je vaak alleen maar in wit of wit/grijs uitkomt. Heb gelukkig bij Prenatal al wel wat meer kunnen vinden, maar wil de komende tijd toch nog wat erbij shoppen.:cool:

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Ik fotografeer momenteel weinig. Het is niet mijn 'seizoen'! Ik ben nu aan het kijken voor een nieuwe camera maar de prijzen zijn mij allemaal iets te duur. Dus net maar besloten om eerst voor een betere lens te gaan. En van de zomer (als dan hopelijk eindelijk mijn paard verkocht is) koop ik een semi-prof camera!

En ben nog steeds zoekende overal voor allemaal leuke dekentjes, kussen, mandjes e.d voor de newborn fotoshoots.
    Te veel ideeën maar te weinig spullen daarvoor!

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Als jij een mannetje krijgt kom ik deze bij jou testen! Zie link hieronder!

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: daar houd ik je aan! Leuk idee! Je bent van harte welkom!
    Wil tijdens mijn verlof me ook wat meer verdiepen in allerlei mogelijkheden die mijn camera nu heeft. Heb niet zo'n hele spannende camera, maar hij kan veel meer als ik zelf weet. Ik fotografeer nu alles maar op auto-stand, maar wil me wat meer verdiepen in allerlei standen van belichting e.d. om zelf bij te stellen voor een beter resultaat.
    @Jordan: half 11 is een mooie tijd om wakker te worden (en om en foto van je test te maken, hoor).;)

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Als je vragen hebt over je camera dan wil ik je best wel helpen een keer.

@Jordan: Wakker worden!!!!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha, thanks, maar het blijft eng. Heb een foto, hopelijk zien jullie hem. Lastig erop te krijgen namelijk.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,9 KB
      Weergaven:
      15

Deel Deze Pagina