Ik dacht qua tijd aan een uurtje of 1, half 2 is ook prima. Als timo mee komt wil ik op tijd weer weg voor zijn middagslaap. Als de andere de kids lekker thuis houden regel ik ook dat hij thuis of bij de oppas kan zijn.
Tijd is mij prima. Nu nog even duidelijk wie er komen, dan pb ik iedereen even. Voor de gene die hier onder er nog niet bij staat en wel graag wil komen... Wil je dan even je naam er bij zetten? Date, zondag 23 februari v.a. 13.00/13.30 uur. BiancaElisabeth (wel zo makkelijk he dat ik thuis ben ) Sneeuwmees met/zonder kindje IkkeB met/zonder kindje
Date, zondag 23 februari v.a. 13.00/13.30 uur. BiancaElisabeth (wel zo makkelijk he dat ik thuis ben ) Sneeuwmees met/zonder kindje IkkeB met/zonder kindje Noekie met/zonder kindje
Hi dames! Lijkt me gezellig om te komen. Wel even onder voorbehoud want wil ook binnenkort nog naar m'n familie en door veel afspraken de komende tijd zijn er niet veel weekenden over. Zal morgen ff bespreken met vl wanneer hij richting het noorden zou willen/kunnen. En dan laat ik het definitief weten. Vind het wel leuk om Yvi dan mee te nemen trouwens.
Date: timo gaat misschien voor het eerst logeren volgende week. Dat is in de buurt bij be, dus dan neem ik hem ook mee, we komen niet zo lang, maar wel even gezellig.
Veel plezier zondag meiden. Hier is het weer zo ver, ik neem even wat afstand van het forum. Ook ga ik met iemand in het ziekenhuis praten over hoe hier mee om te gaan. Ik heb dit wel vaker gehad maar het word alsmaar erger. Heb echt het gevoel dat alles steeds verder weg bij me komt te staan en geloof ook niet meer dat het ooit goed komt, voel me vaak leeg en verloren in de hele situatie. Ik word ook boos als ik weer een echo of baby-spullen-shop middag voorbij zie schuiven op mijn tijdlijn wat niet eerlijk is maar zo voelt het momenteel gewoon. Kan er niet meer blij van worden. Terwijl ik van nature juist positief en vrolijk ben. Ben ff mezelf kwijt. Dus hopelijk kan iemand met de juiste woorden me weer een beetje terug op aarde trekken, ik wil geen depressieve, verzuurde muts worden. Zodra ik weer wat ben opgeklaard kom ik natuurlijk weer meepraten. Tot snel! xx
Lieve Jordan, Heel begrijpelijk meis. Heel veel succes, ik hoop dat die gene je goed kan helpen. Heel veel liefs en een hele dikke knuffel!!!
@Jordan: alle begrip, meid! Ook goed dat je hulp hierbij zoekt. Het is zo'n heftig traject en soms red je het gewoon niet meer alleen. Ik hoop dat ze je dus de hulp kunnen geven, zodat jij weer beter in je vel komt te zitten en je je oude 'ik' weer terug krijgt. Sterkte en een dikke knuffel!
Jordan, dikke knuffel en zoals de andere al zeggen alle begrip!! Ik hoop zo dat je een keer heel onverwacht inbreekt met heel goed nieuws.. Goed dat je wat hulp hebt gezocht.
Wat een stilte hier. Sneeuwmees nog heel even en dan heb je verlof. Is de verbouwing al gestart. Noekie: siem al weer een jaar. Times fly's
We gaan dit weekend naar m'n ouders, dus kan helaas zondag niet mee doen. Wel jammer want had jullie graag weer live gezien (ook omdat ik hier niet zoveel meer schrijf). Ik ga trouwens ook een tijdje helemaal van het forum af, goed gesprek gehad met m'n vriend over een tweede en hij wil het echt niet om heel veel verschillende redenen. Ik zelf wil het wel heel graag en heb er best wel verdriet van. Dus het lijkt me verstandig om even helemaal niet bezig te zijn met baby's of zwanger worden. En aangezien dit forum daaruit bestaat kan ik dat beter even met rust laten. Maar jullie hebben me op FB dus daar kunnen we elkaar toch nog spreken . Sneeuwmees, jij met verlof YES! geniet er van en op naar de bevalling en jullie tweede mooie kleine baby vasthouden.
@Ikke: inderdaad een enorme rust hier. Had zelf ook niet veel te melden, dus ook van mij kant even radiostilte. @Tori: jammer dat je vriend echt niet wil. Kan me voorstellen dat dat je verdriet doet. Hoop dat de afstand voor jou werkt en we blijven inderdaad goed op de hoogte via fb van het wel en wee van jullie prachtige meisje. Inderdaad (met vandaag inbegrepen) nog 2 dagen werken. De vervangster is er deze week al, dus de lopende dingen laat ik al aan haar over (met mij als hulplijn op de achtergrond). Maar de meeste collega's nemen toch ook nog even de kans waar om mij nog wat dingen zelf te laten afronden (en dat zijn nu net de meest onhandige en tijdrovende dingen). Maar goed, even de tandjes op elkaar. Gisteren zijn ze aan de douche begonnen, dus we moeten ons bewegen tussen plastic e.d. Vannacht ook slecht geslapen. Mijn man is verkouden, dus lag te spoken, de katten waren van slag, ik kon de slaap niet vatten en naar de wc gaan was nu nog met extra moeilijkheids-levels. Vanmorgen gebroken wakker geworden en voel nu dus ook (weer) een verkoudheid opkomen. Vandaag moet ook nog eens de auto naar de garage gebracht, dus aan alle kanten even een drukke week. Maar het einde is in zicht wat werk betreft (al voelt dat nog even niet zo met al die losse eindjes omdat mensen niet reageren op mijn mails e.d.).
@Tori: Zo begrijpelijk meid! Zo jammer dat hij niet meer wil. Hopelijk zijn het goede redenen waar jij je over een tijdje ook bij kan neerleggen. Maar kan mij voorstellen dat het pijn doet. Het zou voor Yvi ook gewoon zo leuk zijn. Stel dat er later wat met jullie gebeurd dan staat ze er niet alleen voor. Ik kan zo veel redenen bedenken waarom het juist wel zou moeten.... En als ik kijk hoe blij Tobie met Siem is... We blijven je volgen via FB! Dikke knuf!
Tori begrijpelijk dat ook jij afstand neemt meis. we blijven je volgen via fb. Sneeuwmees, jij lekker in de rommel. Hopelijk knapt t snel op en kun je genieten van je nieuwe badkamer. K kom later vandaag nog even terug. Hier aardig druk
Dankjewel meiden! En Noekie, ja er zijn heel veel redenen waarom het juist wel zo leuk is, maar die wegen bij hem helaas niet op tegen de redenen waarom hij dat niet wil. Sneeuwmees, hopelijk krijg ik een en ander van jou mee via FB! Anders mis ik straks het speciale moment dat jullie kindje er is en dat wil ik ook niet natuurlijk. Nu echt ff offline hier, dikke hug voor jullie!
@Tori: als je wil kan ik je een geboortekaartje sturen. Pb me dan je adres maar even. En uiteraard zal ik je via fb op de hoogte houden. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen. Kan me voorstellen dat als de een een kinderwens heeft en de ander niet, dat dat een behoorlijke aanslag op je relatie kan zijn/worden. Dikke knuffel en tot facebooks!
Me aan het klaarmaken voor de laatste dag werken. Voelt wel raar, maar het is mooi geweest. Gisterenavond nog tot half 12 zitten werken, om (voor mijn gevoel) alles echt af te hebben vandaag. Vandaag wil ik me vooral richten op alles opschonen, ordenen en zo nodig nog overdragen van de laatste dingen. De verbouwing van de douche ligt op schema, maar zal toch in het gunstigste geval 2,5 wkn duren ipv 2. Dus dat is wel een tegenvaller. Het scheelt dat de laatste fase wel de schone fase is en dat dan al het plastic en de inloop van stof e.d. voorbij zijn. Ik kan dan in ieder geval wel verder in de babykamer met alles wassen, ramen zemen e.d., dus dat geeft wel wat meer rust. Maar het is niet prettig zo lang zonder eigen douche te zitten. We hadden nog bedacht om zo'n douche te huren, maar heeft ook wat voeten in aarde, met van alles wat er nog bij komt, aangesloten moet worden. Dus voorlopig maar bij mijn ouders douchen en we hebben afgesproken dat we voor het geld dat we anders aan die huur-douche waren kwijt geweest, maar een keer ons lekker laten verwennen in een hotelletje. Hoop dat kleine uk ook meewerkt en zich netjes aankondigt als wij zelf in gedachten hadden. Maar het is nu al een eigenwijsje, dus je weet maar nooit.
Nog een paar uur en dan heb je verlof sneeuwmees. Nog ff stof happen en daarna klaar maken voor de komst van de kleine. Hoe was dat bij de eerste. Bleef hij lekker zitten tot jullie er klaar voor waren?