oooh Noekie, dan gaat het al snel komen ... misschien over 2 weken al ; zit ik er met mijn speculatie wel hélemaal naast! Fijn dat je bloeddruk nog goed is en 't vruchtwater goed goed uit zag. Mooi houden zo! Wel zwaar lijkt me als ze al zo is ingedaald ... ik vind het nu al heavy als de kleine laag ligt en jij hebt ook nog es last van je bekken.
Maare ik denk dat ik zondag dus wel ga halen! Zal mij nu maar eens echt gaan verdiepen in het maken van die scones....
Biancaelisabeth; 1 februari, 3640 gram en 50 cm :d (berekening 3 wkn vooruit gezet) biancaelisabeth; 10 februari, 3940 gram en 52 cm ikkeb; 11 februari, 3780 gram en 53 cm noekie: 13 februari, 3840 gram en 52 cm mees: 14 februari, 3920 gram en 53 cm tori3: 19 februari, 3730 gram en 54 cm tori3: 12 februari, 3880 gram en 54 cm
Noekie, heb 't toch maar iets naar voren gezet! enneh, zondag ga je gewoon 'halen', gezellig!! Ik moet ook niet vergeten de spullen in huis te halen voor de brownies... maar gelukkig vrijdag vrij dus dat kan ik dan mooi regelen.
@Noekie: dat gaat dan waarschijnlijk toch een stukje sneller als je gedacht had. 35 dagen ga je dus niet meer halen, begrijp ik uit je verhaal. Ik dacht dat strippen alleen zin heeft als je nog niet voldragen ben. Ik dacht dat dat alleen maar wat deed als de bm-mond aan het verweken is. Zou leuk zijn, om je toch nog even hoogzwanger te kunnen zien a.s. zondag. @Tori: ja, ik moet me ook nu echt gaan verdiepen in mijn 'aandeel' voor zondag. Het leek toen zo ver weg nog, maar is nu toch wel ineens heel erg snel gegaan. Verwacht van mij overigens geen wonderen, want ik ben geen keukenprinses.
Noekie, je maakt het wel spannend meid! Ben benieuwd. Ik verander niets aan het lijstje, want ik heb hem er twee keer in staan K heb enorm veel zin in zondag Lusten jullie mss dan ook een lekker bakje soep? Of zou dat te veel van het goede zijn? Groentesoep kan ik zelf lekker maken, de rest zal uit blik komen hahaha Maar laat maar even weten wat jullie er van vinden. Thee koffie en fris komt voor elkaar, en ik zal ook eens kijken of ik nog iets lekker kan maken voor erbij Met zn hoevelen zijn we nu een zondag? En kwam Jordan ook nog? aangezien ze onlangs wel aangaf dat ook wel leuk te vinden, ik heb er alleen verder niets meer over gehoord...
Zo... mijn voorlopige afspraken ook even toegevoegd. In maart krijg ik er nog een afspraak bij, voor bij de gynaecoloog, maar die wordt pas 25 februari afgesproken... Voorlopig nog om de 2/3 weken aan de beurt om ons wondertje te bewonderen Heb mn naam in de lijst ff veranderd naar BE, dat is wat korter En zo wordt ik hier ook genoemd Morgen ga ik trouwens bloedprikken voor de hele waslijst... heb me een zooitje papieren mee gekregen hahaha k moet ook een potje urine inleveren, vanwege eiwitten etc? wat ik eruit begreep? ik heb dit bij de vorige zwangerschappen trouwens niet gehad, ook kreeg je toen maar 1 vel papier mee voor het bloedprikken, nu heb ik er wel een stuk of 5/6 Ach t zal vast wel zo horen en goed zijn
@Bianca: een hele waslijst aan afspraken zo te zien. Ik denk dat dat uitgebreide bloedprikken met de nekplooi te maken heeft. Doen jullie ook de combinatie-test? Ik had toen ook de nodige buisjes bloed wat afgenomen werd. En ik pas me graag aan aan de anderen. Persoonlijk hoef je voor mij niet speciaal soep te maken, maar misschien dat het wel lekker is voor degenen die van ver moeten komen (en ook nog eens zwanger zijn).
Sneeuwmees, voor de combitest heb ik 2/3 formulieren, 2 voor t zh en de ander voor arnhem. Hmm k ben vanavond weg geweest, maar moet nu nog cupcakes bakken voor de kids op school hahaha dus ik ga er weer vandoor! Gelukkig zijn ze zo klaar Vandaag overdags helaas geen tijd voor gehad...
@BE: Soep ik voor mij ook niet nodig hoor. Aan de high tea meer dan genoeg. Zit toch zo snel vol nu... Ik ben ff mijn lijstje kwijt die zullen komen maar als het goed is: Sneeuwmees Tori IkkeB BE Noekie Jordan kon niet heeft ze een keer geschreven dacht ik...
@BE: je had het oude lijstje gebruikt zie ik... Maar jeetje wat een afspraken zeg! Situatie: Kitty17 ICSI-5, 1e kindje Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 31 januari: Kitty17 bespreken behandelschema, uitgangsecho en bloedprikken. .. februari: Cybell Afspraak dr. Emanuel Spaarne ziekenhuis ivm probleem baarmoeder 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: NOD 27 januari: Cybell 13 februari: Mees zwanger: Noekie, 26 februari 2013 (spontaan na 2 x ivf), jongen Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Echo's en controle's: Tori3, 30 januari: controle VK Ikkeb: 5 februari: controle VK Noekie: 7 februari: controle VK, 09.00 uur Noekie, 7 februari: 13.20 uur groei echo gynaecoloog ziekenhuis BE, 8 februari: 10.15 uur Nekplooi meting BE, 25 februari: 14.50 uur controle/groei echo gynaecoloog BE, 2 maart: 11.15 uur geslachtsbepaling echo Jan de Koning BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1)
@Bianca: ik dacht ook dat Jordan van plan was te komen, maar dat ze erg druk was en volgens mij ook op die zondag een echo gepland had staan. We zullen haar helaas nog niet 'live' leren kennen. Grappig dat van de meiden die van ons clubje zwanger of bevallen zijn, dat er 4 spontaan zwanger zijn geraakt, t.o. 3 via ivf (waar ons topic oorspronkelijk voor opgestart was). Dat geeft de burger weer moed (met een eisprong in aantocht volgende week). Ik heb via het ruiltopic hier een ruil gemaakt voor digitale clearblue ovulatietesten. Lijkt me leuk ze te proberen (en ook nuttig, want ik heb soms van die twijfel ovulatietesten). Dus hoop ze op tijd binnen te hebben. Wie weet wat verandering van 'spijs' goed voor is (heb ze normaal altijd van het KV). Ben gelukkig helemaal niet bijgelovig..ahum...ahum..
Noekie, ik heb het laatste lijstje wat er hier neergezet was gebruikt... maar goed geeft niet nu is het wel goed toch? Sneeuwmees, ik heb via diverse pagina's hier begrepen dat die van de kv niet zo heel betrouwbaar zijn?! Die digitale met de smiley wel Ik heb die van de kruidvat ook ooit geprobeerd en die van sensitest... die van de kruidvat waren vaak "snel" positief, en die van sensitest werden bij mij nooit positief... daarna ben ik met die smiley testen begonnen, en die gaf em precies aan, helaas heeft het voor ons nooit geholpen. Achteraf ook niet zo gek... daarna zijn we in de mmm terecht gekomen. Ik hoop dat ze je kunnen helpen meid! @ soep, ik denk dat die dan maar komt te vervallen Er zal idd voldoende te eten en te drinken zijn!
@Bianca: als ik inderdaad neer zou schrijven dat ik die ovutesten van het kruidvat gebruik, krijg ik inderdaad gelijk de nodige allergische reacties. Terwijl ik er heel tevreden over ben. Ik heb wel eens van die dunne staafjes besteld, en nog een ander soort gehad, maar ik vond die toch niet prettig en heb de maand erop dan altijd weer die kv testen gekocht. Misschien dat ook meespeelt dat ik de eerste maand dat ik ze gebruikte zwanger raakte (dus ik blijf een zwak houden voor die testen, ben ik bang). Ik hoor/lees de laatste tijd ook veel klachten over de zwangerschapstesten van het kruidvat, terwijl die eerst zo goed waren. Snap niet dat er aan zitten te rommelen als iets goed is. Die ovutesten hebben ze ook 'flitsender' gemaakt (en duurder ). Op zich werken ze nog wel goed, maar er staat dat je binnen 3 min. het af moet kunnen lezen, maar sinds ze veranderd zijn, lijkt het wel dat de test met 3 min. nog niet helemaal klaar is.
BE, wat een raar gedoe joh, dat gesprek bij die arts. Kun je voor volgende keer geen ander vragen, of heeft zij niet leren lezen tijdens haar opleiding? Pfff... lekker voorbereid hahaha. Noekie, voel jij je al wat beter? Ook spannend allemaal, dat afwachten over hoe ze verwachten dat het nu verder zal verlopen. En alle andere meiden, heb bijgelezen maar hoe gaat het met jullie qua hoe jullie je voelen zeg maar Ik red het echt niet zondag, helaas, maar de gene die HEEL graag een gezicht bij het persoontje achter Jordan willen moeten me maar even een PM-etje sturen. Dan geef ik me liefde mijn Facebook linkje door. Dan weten jullie ook meteen mijn echte naam die ik niet openbaar wil gooien ivm werk en vrije tijd Maar voor jullie maak ik graag een uitzondering hahaha. En om maar meteen mijn afwezigheid van de afgelopen dagen (weken) op te vullen met een langdradig verhaal: Hier gaat het iets minder (beter dan gister, dat wel). Zondag had ik weer een eerste echo in deze cyclus om te kijken hoe het er voor stond. Follikel 14 mm. Bms ook mooi dik al. Dat was dag 10 in mijn cyclus. Deze dag ook meteen begonnen met ovulatietesten, 2 x per dag omdat ik niet nogmaals mijn eisprong wilde missen zoals in november (en door de tussenliggende onderzoeken, de kerstsluiting van MCK en inderdaad de gemiste eispring zijn we al een half jaar verder dus wel genoeg geduld gehad ook toch?). Maar goed, de testen waren maandag nog negatief, ochtend en avond en later op de avond kreeg ik ineens een lage buikpijn. Ik dacht nog, oh neeee, geen eisprong please. Dinsdagochtend nog steeds negatieve test en toch maar gebeld omdat ik het niet vertrouwde. 11:00 uur echo en ja hoor...eisprong verdomme weer gemist. Grrrr. Ik ben geen huilerd en ben een kei in het negeren van emoties maar kennelijk was dit zelfs voor een emoloos type als ik too much. Dus huilend naar buiten gelopen, de zaak gebeld dat ik die dag niet meer op de zaak zou zijn. Moest de boel in m'n hoofd echt even op orde brengen. En nog heb ik het er lastig mee. Ik wil een gesprek aanvragen met mijn arts want eigenlijk wil ik nu dat er een duidelijk plan van aanpak wordt gemaakt. De vrouw die de echo deed gaf aan dat ik waarschijnlijk maar weinig LH nodig heb om een eisprong op gang te krijgen en dat het daarom niet op de testen zichtbaar is en dat we volgende keer op dag 10 echo doen en dag 10 of 11 ik mezelf Pregnyl moet toedienen maar laat die arts daar ook maar over nadenken hoe het volgens haar niet meer fout kan lopen. Maar ja, balen, weer een maand wachten. Het lijkt alsof het gewoon echt niet mag ofzo. Bluh. Nou ja, ik ga me weer op mijn bakken werk storten! Liefs!!!
@Jordan: jemig, meid! Wat een verhaal weer. Ik kan me je tranen helemaal voorstellen. Wat een ongelovelijke domper. Ik heb het ook wel eens met mijn gyn gehad over mijn korte piek. Als ik een positieve ovulatietest heb, dan heb ik al enkele uren later de bekende eisprongpijn, gevolgd door een negatieve ovutest. Dus het verhaal van dat een eitje na 24-48 uur pas springt, is bij mij ook niet van kracht. Mijn gyn zei toen wel eens dat die ovutesten handige hulpmiddeltjes zijn, maar dat ze ook niet 100% uitsluitsel geven. Het is lastig (volgens hem) omdat iedereen anders 'uitscheidt' in de urine. Dus hetzelfde wat jij blijkbaar ook hebt. Inderdaad tijd voor een goede plak van aanpak, want dit is blijkbaar niet dé methode voor jou. Knuffel, meid!