IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: we hebben je gemist hier! Maar snap met jouw kinderen en de beestenboel dat het voor jou erg druk is geweest. Spannend om weer die kriebels te hebben. Heb je enig idee op welke termijn je aan je arm geopereerd moet gaan worden, of mag je dat zelf aangeven? Lijkt me wel weer leuk om mensen aan de zijlijn mee te maken die er voor gaan (met natuurlijk een zwangerschap met alle ups en downs).
    @Noekie: logisch dat er even een dip in de groei van S.iem zat. Maar hopelijk gaat het vanaf nu alleen maar beter met hem. Meestal maken ze daarna een enorme groeispurt.
    En ik heb al even mee mogen maken hoe leuk het is foto's door jou te laten maken. Leuk ook voor jou (denk ik) om daarmee bezig te zijn. Bij onze verloskundige praktijk hadden ze een soort van prikbord hangen waar ook anderen iets op konden plakken wat met zwanger zijn te maken had (bijv. bepaalde therapieën, acupunctuur e.d.). Wie weet hebben ze dat bij jou in de buurt ook wel en mag je er ook wel iets aan plakken. Wie weet kun je het nog een beetje inkleden dat je modellen tegen geringe vergoeding zoekt of zo, of dat je een beginnend fotograaf bent. Dan maak je niet heel actief reclame en kun je toch van start. Hoop dat er snel meer klanten komen, want je doet het heel erg goed. (Dus Bianca en Ikke...zet hem op!).

Hier gaat alles ook zijn gangetje. We zijn weer allemaal opgeknapt. M.orris groeit goed en morgen mag ik hem weer even wegen bij het cb. Ben heel benieuwd hoeveel hij nu aangekomen is. Is bij bv toch altijd een beetje koffiedik kijken wat hij binnen krijgt. Aan de kleertjes te zien, groeit hij goed door. Maar wil het ook altijd nog even met cijfertjes op de weegschaal zien.
    Hij had ook last van spruw en daardoor had ik ook pijnlijke borsten. De medicatie die hij had hielp niet voldoende en nu heb ik een zalf. Maar ja, 9 van de 10 keer vergeet ik dat weer in te smeren.
    Vandaag hebben we 2 keer kraamvisite gehad en morgen komt er ook nog visite. Wekenlang hebben we geen visite gehad (mensen denken vaak dat we heel veel aanloop hebben en druk zijn), maar nu lijkt het toch weer even te gaan lopen.

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik moet ook echt snel nog een keertje langs komen. Daar moet ik echt snel even een gaatje voor prikken, maar de aankomende 2 weken heb ik echt geen tijd. Kids hebben die 2 weken vrij, we gaan nog 3 dagen naar parijs (disney).

Fijn dat jullie allemaal weer lekker opgeknapt zijn. Ben erg benieuwd naar M.orris zijn lengte en gewicht nu.

Wat betreft mijn arm/schouder, liefst zo snel mogelijk natuurlijk maar sat gaat uiteraard in overleg. Ik heb voor 8 mei de afspraak staan bij de arts, alleen moet ik die verzetten omdat wij dan in disney zitten... in alle enthousiasme ja gezegd op de datum zonder in mn agenda te kijken... niet wrg slim. Daarna kon ik pas weer eind juni terecht, dus ben benieuwd. Morgen even bellen...

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Je bent altijd welkom hoor voor een shoot!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ik zie je vanzelf wel een keer verschijnen. De opmerking over weinig visite was niet voor jou bedoeld, want ik weet hoe druk je bent. Een vriendin van mij presteerde het bij mijn zoontje om twee maanden voor zijn tweede verjaardag op 'kraamvisite' te komen. Neem aan dat je dan al een keer langs geweest ben..hihi. Leuk vooruitzicht om naar eurodisney te gaan. Mijn man had nu eigenlijk ook een paar dagen weg gewild, maar zie dat zelf nog niet zitten. Er zit nog niet echt een ritme in en het slapen overdag kan nog beter, dus liever niet ook nog nu in een heel andere omgeving met ander bedje. Bovendien kan ik ook nog niet met hem naar het zwembad omdat hij nog niet alle entingen heeft gehad.

5. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, kun je me n pb sturen met de kosten voor de shoot??
    Dan zal ik even kijken wanneer ik evt kan.

Sneeuwmees, voor die tijd ben ik zeker al wel geweest hoor.
    In juni gaan we naar Turkije, en voor die tijd wil ik toch echt wel graag langs geweest zijn, maar daar app ik je nog wel even over. Zal wss wel op een vrijdag worden als dat jou ook uit komt. Dan is mijn man vrij en dan hoef ik niet mn hele gezin mee te sleuren ;)

6. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hier hebben we er allemaal wel enorm veel zin in om naar disney te gaan. Moet wel eerlijk bekennen dat ik de reis wel spannend vind. Jayden is gelukkig wel heel makkelijk in de auto maar toch ;) hebben met hem nog nooit zo'n eind gereden. Maar we nemen er wel gewoon de tijd voor. Terug weg net zo. Moest haast wel goed komen.

kids zijn al helemaal hyper en aan t aftellen. :D

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: kan me voorstellen dat je zo'n reis spannend vindt. Wij gaan ook altijd heel relaxed met vakantie. Dus vaak stoppen en we overnachten altijd (is voor Eurodisney natuurlijk niet nodig). Zodra we de snelweg op rijden, ben ik voor mijn gevoel altijd al op vakantie en voel er weinig voor met een kind wat compleet overstuur is of wij zelf oververmoeid op een vakantie-adres aan te komen. Dus gaat bij jullie ook vast goedkomen. Jullie ventje heeft met zijn grote broer en zus afleiding genoeg in de auto.
    Als je een keer tijd hebt app je maar. Een vrijdag is altijd prima. Zelfs als ik weer ga werken, dan is het de bedoeling dat ik de woensdag en vrijdag vrij ben (als mijn baas er nog steeds zo overdenkt).

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    De kleine man was goed aangekomen. 500 gram in 2 wkn tijd, dus vond het wel netjes, al zeg ik het zelf.
    Ik heb in mijn album overigens nog wat foto's gezet voor de liefhebbers.:p

9. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Goedzo! Kleine man doet t goed :)
    Zal straks op mn pc even in je album gaan spieken :D

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    #3990 Noekie, 28 apr 2014
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
    @Sneeuwmees: Leuke foto's! Wat is hij al weer veranderd en gegroeid zeg. Mooi mannetje! Mis mijn foto's alleen er tussen...:D
    (Er worden er op dit moment een aantal verstuurd via Wetranfer naar je mail)

Kun je misschien ook even reclame mee maken in die andere topic!?
    Van beginnend fotograaf zoekt modelletjes newborn o.i.d....

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik wilde inderdaad wat van jouw foto's erbij zetten, maar wilde het eerst even aan je vragen. Wordt vervolgd dus nog.;)

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Hoi meiden. Weer even een korte hallo vanuit deze kant. Ik blijf bij mijn pauze maar vergeet jullie niet hoor. Ik las iets over plannen voor broertje/zusje dus spannend hoor. Hopelijk zonder al te veel gedoe gewoon eens raak. Dat zou super zijn :) En mmm-meisje, hopelijk kom je de laatste periode een beetje door. Vervelend meid :(

Hier gaat het goed. Sinds ik mijn pauze heb ingelast ook geen tp meer gehad. De laatste was half januari. Het plan was 3 maanden pauze te houden maar het bevalt zo goed na alle ellende en ik word weer wat meer mezelf. Al ben ik wel weer wat meer toe aan weer doorgaan, zit dat er op dit moment even niet in en helaas ben ik, ondanks dat we geen tp meer hebben gedaan, nog wel in het LUMC geweest. Meerdere keren zelfs. Ik kreeg namelijk ineens tussentijdse bloedingen, heel veel afscheiding, een menstruatie die van het pad was en hevige buikpijnen. In eerste instantie dacht ik aan de hoge hoeveelheden aan hormonen de afgelopen maanden, maar omdat de bloedingen op een gegeven moment licht maar dagelijks kwamen en de buikpijn ook dagelijks was heb ik toch maar de arts gebeld. Uitstrijkje gekregen omdat het symptomen zijn die kunnen horen bij bm-halskanker en soa testen gedaan omdat dat ook nog tot de mogelijkheden zou kunnen behoren. Uitslag: Geen soa, wel Pap3a. Pap3a betekend dat er afwijkende en/of onrustige cellen zijn aangetroffen. Opzich dus niet direct alarmerend, in veel gevallen doen ze zelfs na een half jaar opnieuw een uitstrijkje om te kijken of het lichaam zelf al heeft ingegrepen, maar gezien mijn klachten wilden ze toch een colposcopie doen. Die had ik 22 april. We mochten meekijken op een scherm. Best interessant trouwens. Tijdens een colpo smeren ze azijnzuur oplossing op je baarmoedermond en door een eendenbek kijken ze via een microscoop naar je baarmoedermond. In ieder geval, delen van je baarmoedermond die wit uitslaan van de azijnzuur zijn aangetaste delen. Dus hij ging sprayen en er werd echt behoorlijk veel wit dus ik schrok er best van. Hij legde gelukkig uit dat de dichtheid van het wit ook veel zei. Zo zat er een aardig stuk melkwit en dat was nog niet zo spannend. Dat kon mijn lichaam evengoed zelf weer opruimen. Daarentegen zaten er ook een paar stukjes kalkwit weefsel. Dus helaas, toch een bioptie om te onderzoeken wat voor cellen dit zijn. Dat doen ze dus door wat hapjes uit je bm-mond te nemen. Niet extreem pijnlijk maar om nou te zeggen dat het fijn was...dat dan ook weer niet :) Het ging ook bloeden en heeft nog zeker een week gebloed. En nu dus weer in afwachting. Net de zeer bekende wachtweken. Het duurt 2 weken namelijk. Dinsdag krijg ik de uitslag. Ben erg benieuwd. Nog steeds buikpijn, nog steeds licht bloedverlies. 16 mei verwacht ik weer ongesteld te worden maar het is nu beetje afhankelijk van de uitslag wat we gaan doen. Verder doen we heel veel leuke dingen. Gaan zelfs weer regelmatig stappen. Heb er ook weer energie voor. Nu hopen dat de rust bijdraagt aan een positief resultaat ;)

Tot binnenkort weer! Dikke knuffel voor jullie allemaal!

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Lieve Jordan,

Fijn om hier weer iets van je te lezen ;)
    Wij spreken elkaar wel wat vaker, maar toch fijn dat je je ook hier weer even gemeld hebt ;)

Denk nog steeds aan je meis!

Dikke knuffel!!!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel BE voor je lieve berichtje :) xx

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Jordan
    Toch heftig om dit even te lezen meis. We duimen voor een goede uitslag dinsdag. Verder lezen we mee en volgen we je op facebook en zie ik inderdaad dat je weer geniet. En goed om te lezen dat je energie weer een beetje terug komt.
    We denken inderdaad wel aan je en je wordt niet vergeten hoor.
    Een dikke knuffel!

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lieve jordan,

Op fb zag ik idd dat je weer veel leuke dingen doet. Maar ik schrik wel van de rest van je verhaal. Jeetje, wat spannend. Ik duim. Meer dan ooit dat je lichaam het zelf ' kan opruimen'. Dikke knuffel voor jou!

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks lieverds.

Noekie hoe gaat het met de fotografie? Op FB zie ik leuke dingen voorbij komen. Ik wilde je berichtje op FB delen, heb vrij veel mensen in mijn lijst, maar ik heb ook veel mensen in de randstad dus weet niet of dat handig is? Anders deel ik het met liefde voor je :D

Ikke, ik las dat jullie ook weer 'stilletjes' aan het oefenen zijn. Ik hoop dat het nu snel raak is. Ik heb vaak gelezen dat als de eerste er eenmaal is dat de tweede makkelijk gaat. Dus dat houden we maar aan ;)

xx

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat je ons even 'bijgepraat' hebt, al hadden we liever ander nieuws gelezen. Het doet me altijd goed op fb te zien dat jij en je man samen zulke leuke dingen beleven en meemaken. Volgens mij zijn jullie echte maatjes!
    Ik dacht al vaak aan je, maar zal a.s. dinsdag nog meer aan je denken en voor je duimen! Dikke knuffel, meid!

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Goede morgen dames,

Ik kom even melden dat ik de aankomende dagen hier wss niets zal schrijven ;)
    Wij gaan even een paar dagen heerlijk genieten van Disney en Parijs ;)
    Vandaag een drukke dag, aankomende nacht vertrekken we.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: heel veel plezier. Heerlijk vooruitzicht. Hebben jullie zo'n eurodisney hotel? Veel succes met de voorbereidingen, want het blijft een hele volksverhuizing met een baby.

Deel Deze Pagina