IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, we zitten idd wel in een hotel van Disney zelf, hotel Cheyenne. Ben wel heel erg benieuwd, want wij zijn altijd behoorlijk verwend geweest met 4 a 5 sterren hotels, maar dat is in Disney gewoon echt niet te betalen, althans ik vind t veeeeeel te veel. T 5 sterren hotel van disney zou me ruim 4500,- kosten voor 3 dagen en 2 nachten. Terwijl je amper in t hotel bent. Nu was k voor ons vijven alles bij elkaar 605,- kwijt. Voor 3 dagen en 2 nachten. Incl ontbijt en toegang tot de parken. :D

Het hotel ligt op ong 15 min loopafstand van t park maar er rijden ook gratis pendelbussen heen en weer.

Ja een hele volksverhuizing idd. Al moet ik zeggen dat t me nog wel mee valt hoor. Gisteravond begonnen met pakken vanmorgen afgemaakt en al in de auto gezet.

T enige waar k 'bang' voor ben is dat ik Jayden zn meds vergeet, die ik echt mee moet nemen. Maar die kan ik allemaal pas vanavond laat inpakken...

Afgelopen week met jayden op de HAP gezeten; hjj blijkt brochitis te hebben. Arm manneke. Nu dus aan de AB...
    Gelukkig knapte hij vrij snel op van de ab en is t weer echt ons vrolijke manneke.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    #4002 Jordan, 6 mei 2014
    Laatst bewerkt: 6 mei 2014
    Hoihoi,

Kom ik weer even binnenvallen. Ik ben gebeld door de arts. En helaas heb ik CIN III en een paar stukjes CIN II. CIN III is het voorstadium van baarmoederhalskanker. Niet goed dus. Hoewel ik ook blij ben dat het iig nog op tijd is en niet al kanker is. Maar verdorie, ik had toch wel gehoopt op geen CIN of max. CIN I. Hij gaf aan dat ik meteen de aangetaste stukken moet laten weghalen middels lisexcisie wat dus al volgende week dinsdagmiddag gaat gebeuren. Daarnaast krijg ik dan na 6 maanden weer een nieuw uitstrijkje om te zien of het dan een PAP1 is. In die tussentijd, geen terugplaatsingen :( Ik was er wel al aan toe inmiddels maar ja, een half jaar niet dus voor mij. Helaas. Ik baal en ik schrok er toch wel van. Wat als mijn arts niet had doorgezet dat hij een colpo wilde. Nou ja, wat ik al zei, we zijn er op tijd bij. Nu dit even doorkomen.

xx

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Wat vervelend meis. Inderdaad er op tijd bij maar toch... je moet er wel weer doorheen.

Mijn beste vriendin heeft hetzelfde gehad. Na het stoppen met de pil problemen en niet zwanger kunnen worden. Na een jaar kwakkelen doorgestuurd naar de gyn en toen had ze ook hetzelfde wat jij hebt.
    Ze was er aardig van slag van. Dus kan mij voorstellen dat het bij jou ook wel ff zwaar binnen komt.
    Maar het goede nieuws bij haar is dat ze na dat half jaar rust een goed uitstrijkje weer had en meteen is zwanger geraakt spontaan de volgende cyclus.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, wat super dat je vriendin er helemaal vanaf is en ook meteen zwanger raakte. Ik ga dat toch ook maar duidelijk navragen of dit met de mk'en te maken kan hebben. Hoe gaat het met je foto's?

Ik heb vanmorgen gesproken met de verpleegkundige. De cellen die ze wegbranden met die lis, die gaan ook weer onderzocht worden of er geen kanker is zit. Meh. Weer afwachten dus. De dag na de lis sowieso thuis blijven en goed naar mijn lijf luisteren was de gouden tip van vandaag. Nou, zal me benieuwen. Het zal wel meevallen. Ook al wil ik er geen big deal van maken voor mezelf, toch denk ik aan weinig andere dingen momenteel en de focus op werk is ver te zoeken :)

5. jippiejee

jippiejee Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.045
    0
    0
    Jeetje Jordan, zag dat je net een berichtje had gezet, dus even kijken. Wat een naar bericht zeg, ja je bent er op tijd bij en voor de genezing is dat wel een goed ding, maar nu verplicht een half jaar stoppen met de MMM, dat moet ook wel een schok zijn die er nog even bij komt naast het vervelende nieuws wat het toch al is. Heel veel sterkte en ik hoop dat je dat verplichte half jaar wel goed kan indelen en even lekker kan leven zonder de MMM en dat je naast de behandeling niet teveel bij de gyn op bezoek hoeft!
    Sterkte!

Lfs Jippie

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hoi Jippie, dank je wel voor je berichtje. Lief.
    Het is allebei balen maar dat half jaar stoppen ook zeker omdat ik eindelijk na een tijd weer zin had in een tp. Nu moet ik dus een half jaar geduld hebben. En dan hopen dat de uitslag wel goed is. De arts wilde evt. ook na 4 maanden een controle doen maar ik wil dat alleen als dat even goed is als na 6 maanden. Gezondheid is belangrijker en daarom heb ik ook voor mezelf besloten dat ik die 6 maanden voor lief neem. Liever een ongewenste pauze dan een ongewenst ziek zijn :D Tadaaaaaa :)

Liefs!!

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Dat is een goede laatste zin Jordan! En je hebt daar 100% gelijk in!

Met de foto's gaat het goed! Druk!

Zaterdag een workshop Newborn fotografie in Rotterdam! Voor mij een hele wereldreis. Ik ben gewoon nog nooit in Rotterdam geweest...
    Die week erop bijscholing fotobewerking.... En dan staan er ook nog 4 fotoshoots gepland...Pff.. Leuk zo'n uit de hand gelopen hobby! :D

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha als je het maar naar je zin hebt. En Rotterdam is écht mijn stad. Geweldig, als de schemer invalt...die skyline <3 Maar leuk dat het zo goed gaat!

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: wat een naar bericht weer! Getsie niks aan.. Ik zie in je berichtjes wel weer echte jordan zinnen. Daar bedoel ik de positieve kijk die jij altijd hebt. Naar mijn idee was je die de laatste tijd even ( geheel logisch) kwijt. Wat ben jij toch een dappere en krachtige vrouw!! Dikke knuffel voor jou.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, ben inderdaad wel weer een beetje meer mezelf. Grappig dat je dat leest :) Dank je wel voor je lieve woorden en we moeten er gewoon weer voor gaan, ff dit door, maar eerlijk is eerlijk, de zenuwen zijn rijkelijk vertegenwoordigd ;) xx

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: snap dat dat niet het nieuws was dat je wilde horen, ook al had je het al licht ingecalculeerd. Ik vind je ook altijd zo enorm sterk overkomen. Dat kan ook niet anders met zo'n lange weg al in de mmm. Maar snap dat er ook veel onzekerheid en zenuwen bij je zijn. Weet dat als je het even niet trekt, of van je af wil kletsen/schijven, wij er voor je zijn. Dikke knuffel!
    En... we hopen dat je hetzelfde mag meemaken als de vriendin van Noekie. Dan is het allemaal zeker de moeite waard geweest achteraf... Ik duim voor je en denk aan je.
    @Noekie: gaaf dat je zo'n workshop gaat volgen. Doen ze dat met 'echte' baby's als model? Hoop dat het leerzaam zal zijn. Enne... ik zou het ook spannend vinden om helemaal naar Rotterdam te moeten...hihi.. Maar dat gaat vast helemaal goed komen bij jou.

Hier weinig nieuws. Ben vanmorgen met mijn moeder naar de cardioloog geweest. Ze heeft weer meer last van haar hart. Ze heeft zelfs haar werk en andere afspraken afgezegd en dat wil voor haar wat zeggen. Want normaal moet je haar vastbinden als ze ziek is, om haar thuis te houden van haar werk en afspraken. Dus dat wil wat zeggen bij haar.
    Ik wilde zelf mee gaan, omdat mijn ouders altijd zo handig zijn om dingen vergeten te vragen of te vermelden als ze bij een arts zijn. Mijn moeder heeft helemaal zo'n angst voor dokters, dat zij zeker geen informatie teveel zal geven waardoor die arts het idee kan krijgen haar extra op iets te laten onderzoeken.
    Dus ik mee. Iedereen wordt altijd eerst door de assistente naar binnengeroepen om de bloeddruk op te meten en te wegen. Daarna kom je terug in de wachtkamer en roept de cardioloog je.
    Dat gebeurde nu ook, alleen kwam mijn moeder niet terug van het bloeddruk opmeten. Ik zat me van alles in mijn kop te halen.
    Maar toen bleek dat de cardioloog haar direct had meegenomen naar zijn kamer toen zij uit het hokje kwam van de bloeddruk opnemen:x.
    Dus ik heb geen kans gezien hierbij aanwezig te zijn. Mijn moeder was te overdonderd, dat zij ook niet meer gedacht heeft om mij er nog bij te vragen.
    De arts had amper wat gevraagd, had alleen maar dingen in zitten typen in de computer. Toen ik haar later vroeg wat hij van het hartfilmpje had gezegd, bleek dat hij er niets over gezegd had. Zij zelf vraagt natuurlijk ook nergens naar, bang voor een slecht antwoord, of bang dat ze slapende honden wakker maakt en hij misschien iets extra's ziet en wil laten onderzoeken. Zij is erg van geen bericht is goed bericht. Dat zal waarschijnlijk ook wel zo zijn, maar als ik erbij was geweest had ik dat nog wel gevraagd.
    Dus nu weet ik nog niets. De arts heeft alleen de medicatie wat aangepast. Maar wat daar de reden van is, weet ik dus niet.
    Baal dus enorm, dat ik voor jan met de korte achternaam meegeweest ben en dat ik nu nog niets weet.
    De volgende keer ga ik gewoon mee het bloeddruk-hokje in, zodat die arts haar niet nog een keer weg kan plukken.;)

Verder hebben we vanmorgen een midweek naar Centerparcs geboekt. We gaan dan begin juni, omdat we dan die week ook 5 jaar getrouwd zijn en ik half juni weer moet gaan werken.:(
    Dus nog even eruit met elkaar, voordat het 'echte' leven weer moet gaan beginnen.:(

12. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En welk park is het nu geworden??

13. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: het is een vip watersuite geworden in de Eemhof. We wilden ook wat kennissen op gaan zoeken in die week, dus zochten een park daar in de buurt. Hebben jullie al geboekt? In die babydoos zat ook een bon die je aan een vriendin kon geven. Dan kunnen jullie ook korting krijgen.;)

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Owh heerlijk! Mooi park ook!

Wij hebben een tijdje geleden al geboekt dus helaas...

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, lieverd, denk aan je meis! Dikke knuffel!

Sneeuwmees, lekker er even tussen uit dus straks naar de eemhof. Lekker hoor, mooi park ook.

Wij zijn weer terug uit het mooie Frankrijk. Hebben het er reuze naar ons zin gehad en ook lekker weer. Dat is hier wel anders ;)

Nu aftellen naar volgende maand, dan gaan we lekker naar de zon toe. (Turkije)

Hoop dat t vliegen met Jayden net zo goed gaat als dat de reis met de auto naar Parijs ging. ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. De foto's op fb lieten dat in ieder geval zien. Ook fijn dat de autorit erheen goed is gegaan. Onze oudste had rond die tijd een enorme hekel aan autorijden en huilde veel. Dus lange autoritjes waren ook voor ons een kwelling met dat gehuil van hem. Achteraf bleek hij zo onrustig te zijn door het achteruitrijden in de Maxi-Cosi. Want toen hij in een autostoel kwam met 9 maanden en vooruit kon kijken was het gehuil onderweg ook ineens over.
    Spannend hoe het vliegen gaat. Kun je hem wel zo lang op schoot houden? Dat lijkt mij nog het lastigste, zeker als ze al wat ouder worden en de wereld om hun heen interessanter is dan op schoot te moeten blijven zitten.
    De zomervakantie (en waarschijnlijk ook de eerstkomende jaren) zullen voor ons vooral in NL zijn (en waarschijnlijk ook weer bij Centerparcs of Landal zijn).
    @Noekie: was er al bang voor dat je al geboekt had. Maar mocht je nog een keer later dit jaar gaan (en ik heb de bonnen nog), dan weet je me te vinden.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, jayden was echt super zoet in de auto. Hij vind t autorijden heerlijk. Hjj kan dan uren wakker zijn en spelen maar ook uren slapen.
    We hadden voor t geval dat zn woezel en pip dvd's meegenomen en een los scherm om aan de stoel te hangen, maar die is zowel op de heen als op de terug weg niet uit de tas gekomen.
    Ik had een flessenwarmer gekocht voor in de auto. Duurde wel lang maar werkte wel.

Voor t vasthouden in t vliegtuig ben ik niet bang. Maak me meer zorgen om zn oortjes. Maar met wat drinken moet dat ook goed komen.
    Vasthouden en op schoot zitten zal denk ik geen probleem geven. Laptops en dvd's gaan mee voor t geval dat en we zijn in totaal met zn zevenen waarvan 4 volwassenen. Dus we kunnen altijd even afwisselen. De draag zak gaat ook mee zodat hij ook gewoon lekker kan hangen en slapen mocht dat nodig zijn.

Centerparcs en Landal zijn beiden mooie parken waar je goed kunt verblijven hoor. Ook daar kun je zeker lekker genieten van een welverdiende vakantie.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: fijn dat het rijden zo goed met hem gaat. Dat is al een zorg minder. We hebben de dvd voor in de auto ook sinds 2 jaar ontdekt. Op weg naar Italië een hele uitkomst. En ook bij aankomst, want ons zoontje keek daar de hele dag films op in onze caravan. Had je geen kind aan. Ideaal!
    Ja, moet zeggen dat ik die parken van Landal en centerparcs wel prettig vindt met kleine kinderen. Dat zijn voor mij al veel zorgen minder als je weet dat de huisjes en het park helemaal kind-proof zijn ingericht met alles erop en eraan. Over een paar jaar zullen we het wel weer een keer verder opzoeken. ;)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Leuke mama dag gehad meiden?

Lekker, weekjes weg lees ik. Wij weten nog niet of we op vakantie gaan. Omdat we 2 jaar weinig inkomen hadden i.v.m. inkomen man is er veel spaargeld weg. En we hebben een nieuw bed nodig. Dus of nog verder interen en op vakantie, of slim zijn en het bed van het vakantiegeld kopen. We twijfelen nog maar ik denk dat het optie 2 wordt.

Verders ben ik zooooooooooooooooo-zo-ZO-zó zenuwachtig voor morgen. Slaat nergens op want die inwendige verdovingen ken ik inmiddels al. Geen pretje maar kan altijd erger en vanaf dat moment is het verdoofd en voel je niks meer. En toch... Bluh. Ben ook beetje bang voor de uitslag van het onderzoek van dit weefsel/deze cellen. Wil niet de drama queen uithangen maar toch béétje bang dat er rot nieuws uit komt. Ook door dat bloedverlies. En na wat lol met huzband zaterdag verloor ik nog veel meer bloed -_- Ik baal er van hihi. Nou ja, nog 1 nachtje, hopelijk is het snel dinsdagmiddag 17:00 uur ;)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: kan me voorstellen dat het vreselijk spannend is en dat je zenuwachtig bent. Natuurlijk duimen we voor een positieve uitslag en denken we aan je. Wanneer krijg je die uitslag eigenlijk? Knuffel!!

Mijn mamadag was wat saai. Mijn man had zaterdagnacht moeten werken en was 's morgens zo laat thuis, dat hij tot halverwege de middag geslapen heeft. Ik had mijn moederdagcadeautje daarom vrijdagavond al gekregen. Ik wilde graag eenzelfde kleur badhanddoeken voor de nieuwe badkamer. Maar omdat mijn man dit weekend moest werken, zijn we dus vrijdag al naar de Ikea geweest en kon ik ze zelf uitzoeken.
    Gisterenmorgen wel heel schattig verwend met een zelfgeschilderd kistje van mijn zoontje. Hij had het vrijdag al ingepakt meegenomen, maar had het netjes in zijn speelgoedla gelegd (en niet verklapt wat er in zat). Ik had hem de laatste week al vaker een beetje uit zitten horen of hij nog aan het knutselen was geweest op school. :);) Hij zei dan wel netjes ja, maar verklapte toch niet waar hij mee bezig was. Dat vond ik wel knap van hem...hihi..

Hier vanmorgen weer naar het weeguurtje geweest. M.orris was ruim 300 gram aangekomen. Had zelf, net als vorige keer, op een pond gerekend in 2 weken, dus het viel me wat tegen. Maar hij is ook in de lengte behoorlijk gegroeid, dus ga er maar vanuit dat hij zijn energie in de lengte benut heeft ipv in gewicht.
    Hij is in ieder geval een tevreden mannetje, dus hij zal wel voldoende binnenkrijgen, moet ik maar denken.
    Heb ook al een hele tijd wat ongesteldheidsgevoel, maar er komt maar niets. Bij mijn oudste was ik na 6 wkn (ondanks bv) weer ongesteld. Maar nu dus nog steeds niet.
    Had vorige week naar het zkh gebeld om een afspraak te maken om een spiraaltje te plaatsen. Was eigenlijk van plan om niets meer aan anticonceptie te doen, maar denk dat het voor mij geestelijk beter is, dat wel te doen.
    Maar het kon pas met 12 wkn en je moet het ook zelf betalen (350 euro). Heb al gekeken en gelukkig ben ik ruim verzekerd, dus krijg het vergoed, maar toch schrok ik van het bedrag.
    De assistente vroeg toen of dat tijdens de nacontrole besproken was, maar die heb ik helemaal niet gehad. De gyn had direct na de bevalling wel gezegd dat ik nog wel een afspraak kon maken als ik daar behoefte aan had. Maar dat had meer te maken met het feit dat mijn bevalling zo anders verlopen was (natuurlijk ipv keizersnee) en ze dacht dat ik misschien behoefte had aan nog wat 'nazorg' of 'napraten'. Misschien dat ik alsnog maar vraag om een afspraak in te plannen.

Deel Deze Pagina