Sneeuwmees: de tattoo foto heeft ze op fb gezet. Ik kan zelf de tekst niet zo goed lezen. Waar staat hij?
Sorry, was ik weer Sneeuwmees en Ikke, tattoo staat. Staat inderdaad ook een foto op FB Wel een wat vage foto maar hij is wat moeilijk op de foto zetten excl. voorgevel hahaha. Sneeuwmees, ben wel benieuwd naar je tattoo en of je gaat. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor de cover up van een tattoo op mijn schouder. Staat nu Tinkerbell maar dan haar evil sister hahaha. Ze kijkt boos en is lelijk gezet. Ik ga er een roos over laten zetten. In december dus heb nog ff En kan me goed voorstellen hoor dat je het zwanger willen worden niet mist. Hihi. IkkeB, het gaat nu gelukkig weer iets beter. Buurvrouw heeft me weinig rust gegund vrijdag. Het klussen duurde van 8 uur in de ochtend tot 15:00 uur in de middag. Het was iets met zonwering. Volgende week vrijdag vroeg naar de longarts maar daarna ga ik alsnog keihard slapen haha. Mijn benauwdheid gaat iets vooruit ik ben alleen erg zenuwachtig voor het uitstrijkje over 2 weken. Heb dan ook meteen gesprek over evt. voortgang met behandelingen mits het uitstrijkje goed is. Ik zou alleen gaan maar gezien mijn zenuwen gedoe heb ik toch man lief gevraagd vrij te nemen en met me mee te gaan. Ook om mee te luisteren naar wat de arts verteld over de behandelingen. Erg spannend beide zaken. Hoe gaat het met jullie? En met de andere meiden?
@Jordan: het zal nog wel wat voeten in aarde hebben voor ik naar een tattoo shop zal gaan, maar hoop dat ik ooit het lef zal hebben. Net zoals jij...hihi... Kan me voorstellen dat je die zkh-bezoeken spannend vindt. Fijn dat je man mee kan. Twee weten (en horen) meer dan een. En mijn ervaring is altijd als mijn man meegaat, dat hij dingen toch anders interpreteert dan ik gedaan heb. Dus fijn om dat ik door hem dan weer even dingen in het juiste perspectief kan zetten. Hopelijk kun je het na de uitslag snel achter je laten en je blik weer op vooruit zetten. Hoe bevalt het minder werken overigens? Met mij gaat alles goed. Het is vreselijk druk op het werk. Ben nu voor de derde keer in 8 maanden iemand aan het inwerken. Erg vermoeiend allemaal. Bovendien ook omdat ik zelf al niet mijn eigen werk afkrijg. Daarnaast veel andere collega's die een beroep op me doen, omdat niemand ze ook fatsoenlijk inwerkt. Dus ik loop mezelf behoorlijk voorbij in alle opzichten. Na onze vakantie zijn we weer actiever gaan oefenen om ons zoontje een fles te geven. Tot die tijd weigerde hij steeds. Mijn man kwam altijd eind van de middag met onze zoontjes naar het werk en ik voedde dan de jongste en hij ging daarna weer. Nu de vakantieperiode voorbij is en al mijn collega's er weer zitten, voel ik me daar wat opgelatener bij als mijn hele gezin op het werk is en ik dan mijn kind ga zitten voeden. Dus we zijn nu weer aan het oefenen en over het algemeen gaat dat iets beter. Ik kolf dan de tweede voeding op het werk, maar merk ook dat door de drukte, het kolven vaak vooruit geschoven wordt en ik dan opgefokt uiteindelijk zit te kolven, maar niet de rust kan vinden. Daardoor moet ik, zoals nu op mijn vrije dag, weer bijkolven om toch voldoende te hebben voor morgen als ik weer moet werken. Tussen de middag ga ik naar huis toe, maar mijn baas maakt daar een probleem van. Ze zegt dat de 25% van je werktijd alleen geldt als je op het werk kolft (als er een ruimte is). En als ik besluit naar huis te gaan, dat eigen keuze is en ik er dan verlof voor op moet nemen. Een heel gedoe en ik zal daar volgende week nog een gesprek over moeten aangaan met haar, omdat het accent op de regelgeving toch iets genuanceerder ligt. Ook dat geeft me de nodige stress, zeker als je probeert alle ballen (thuis en op het werk) maar in de lucht te houden en er nu over zoiets een issue gemaakt wordt, terwijl niemand er last van heeft als ik in de lunchpauze naar huis ga om mijn zoontje te voeden. De oudste gaat inmiddels al weer voor de tweede week naar school en heeft het prima naar zijn zin (voor zover we kunnen zien). Hij is over 3 weken al weer jarig en we moeten nog op zoek naar een cadeau voor hem en een idee voor een kinderfeestje. Baal er zo van dat zelfs de tijd en puf me daarvoor soms ontbreekt. De jongste doet het ook goed, al is hij wel de laatste tijd (na onze vakantie) ook 's nachts wat onrustig. Hij clustert 's avonds nogal wat (en wil dus veel drinken bij mij). Dat is voor mij erg slopend, maar het is voor het goede doel, om de productie van mij op peil te houden. Gisterenavond had ik hem om half 12 voor het laatst gevoed en dacht een rustige nacht te hebben. Maar toen kwam hij weer om half 3 en om 6 uur. Dan is eigenlijk je hele nachtrust weg, omdat je periodes ertussen net te kort zijn om lekker uitgerust te zijn. Denk dat er in de verte toch al tandjes aan het aankomen zijn en daarnaast is hij wat verkouden. Dus dat zal wel de reden zijn van zijn gespook 's nachts. Maar goed, vandaag ben ik vrij en moet ik maar weer even bijtanken voor zover mogelijk natuurlijk, want ja, kort nachtje of niet, als huisvrouw heb je nooit een vrije dag. Nou, mijn ontbijtje zit erin, dr. Phil is afgelopen we gaan de wasmachine dus maar weer eens volgooien.
Is het bijtanken een beetje gelukt? Zielig, tandjes, verkoudheid en niet kunnen praten. En wat jammer dat je 'baas' zo moeilijk doet zeg. En m.b.t. die collega's, zij werken jou niet mee, kun jij niet aangeven dat jij allemaal dingen zit te doen van anderen en dat je daardoor niet aan je eigen werk toe komt? Dan gaat er structureel iets fout en kan ze beter dat gaan oplossen i.p.v. zich zo aan de regels te houden op gebied van jou het het voeden van je zoontje. Sommige figuren doen zo op de regels als het zo uitkomt. En die tattooshop, het is maar heel even op je tanden bijten. Waar zou je en tattoo willen laten zetten (op welke plek op lichaam zeg maar)?
@Jordan: ja, het is wat met dat werk. Heb al vaker aangegeven dat er uitbreiding moet komen of dat de collega's vergeleken met de collega's van vroeger zoveel meer begeleiding nodig hebben. Maar er verandert niets helaas. Het blijft maar in de fase van dat er veel over gepraat wordt en dat er uiteindelijk niets verandert. Het scheelt dat ik 'maar' 3 dagen werk en op dagen zoals vandaag dat ik vrij ben kan ik dan ook extra genieten van mijn vrijheid. Morgen een dagje werken en dan lekker 3 dagen vrij. Zo hobbelen we maar door. Ik zou graag een tattoo (de voorletters van mijn zoontjes in een mooie vorm) aan de binnenkant van mijn pols willen. Hoe dat eruit zou moeten zien, weet ik (nog) niet. Hoop in dat geval dat een tattoo shop me daarbij zou kunnen helpen met een ontwerp/voorstel. Dus heel schokkend is het niet, maar voor mij wel een hele grote stap . De angsthaas die ik ben....hihi...
Sja, vergaderen kunnen bedrijven het best. Hahaha. Maar ik herken het wel een beetje, dat collega's je hulp vragen maar dat steeds vaker gaan doen. Zelf gaan ze hier om 17:00 weg en ik pas 19:00 omdat ik mijn werk niet af krijg. Dus daar ben ik nu vanaf gestapt. Ze regelen het zelf maar lekker. En dat klinkt hard maar ze helpen mij ook niet hoor. Ik steeds overwerken en zij mooi weer spelen. Dat was ik een beetje zat na meer dan 3 jaar. Dus nu ben ik een onvriendelijke collega hahaha. Jammer dan. Maar lekker hoor, dat je extra geniet van je vrije dagen. Ik vergat te zeggen, ik heb mijn eerste vrije dag niet kunnen uitrusten zoals ik had gewild omdat mijn buurvrouw zonwering liet plaatsen.... Om 8 uur in de ochtend hahaha. En morgen moet ik om 8:20 bij de longarts zijn. Maar ik moet wel zeggen dat ik ondanks de minder rust dan ik had gehoopt, ik aan het einde van het weekend toch een stuk meer uitgerust was. Oh ja en voor lettertypes voor een tattoo moet je anders hier even kijken: Script > Handwritten fonts | dafont.com Deze link gaat als het goed is naar 'Handwritten', dat zijn vaak sierlijke letters, maar bovenaan de site vind je sowieso heel veel soorten stijlen. Ook gotisch enzo. Ik zou wel echt naar een tattoo shop gaan die goed is in lettering. Want het moet er echt strak opkomen. En op je pols, als je hem op je linkerpols zet dan kun je altijd een horloge er over heen dragen. En 2 letter staat er in no-time op. Voor je auw kunt zeggen is 'ie al klaar.
Hoi lieve meiden, Geen tijd om alles goed bij te lezen maar grotendeels bij... Ik ben ook echt te druk gewoon nu met alles hier om mij heen. Gelukkig zie ik veel op facebook voorbij komen! Per 1 augustus een eigen bedrijfje begonnen in fotografie naast mijn normale baan van 24 uur. Nu alles professioneler aan het maken... logo, website e.d. En vandaag druk bezig de kids vandaag van kamers te verhuizen. Tobie gaat naar de 'speelkamer' en Siem naar de kamer van Tobie. Die liggen nu aan de voorkant en wordt de kamer van Siem mijn eigen fotografiestudio. Hoe gaaf!?! Oja Sneeuwmees: Doen die tattoo! Het valt echt mee! Voor je weet is die al gezet en sta je al weer buiten! Het gaat zo snel! Ik heb er totaal geen spijt van. Oke en we gaan weer door! Tot snel! Najaar weer even een ontmoetingsdagje plannen??
@Jordan: dank je! Leuke site en heb er gisterenavond al lekker mee zitten stoeien. Leuk! @Noekie: wat toevallig! Zat net begin deze week te bedenken dat ik eens moest voorstellen of we nog eens iets gingen afspreken. Telepathie?? Fijn te horen dat het goed met je gaat! Zie op fb inderdaad dat je hard aan de slag bent met je eigen bedrijfje! Leuk!
Noekie, goed je te horen. Zie ook veel voorbij komen en wat een super stoer logo hebben ze voor je ontworpen! Heb je al veel aanvragen? Gun het je van harte Sneeuwmees, leuke site he, kun je alvast wat ideeën opdoen. Heb hier gewoon mijn tekst getypt in het lettertype wat ik mooi vond, uitgedraaid en meegenomen (wel het lettertype er trouwens op geschreven) en nu is 'ie vereeuwigd Hier nog een week, volgende week deze dag heb ik het controle uitstrijkje gehad en moet ik nog 1 tot 2 weken wachten op de uitslag. Wel weet ik nu over een week wat we gaan doen qua medicatie mits ik weer door mag. Spannend!
@Jordan: ja, handige site. Zit er nu zelfs aan te denken beide namen volluit te doen ipv alleen twee voorletters...hihi.. We boeken vooruitgang. Je had het erover dat je iemand moest uitzoeken die goed in het tatoeëren van letters was, maar hoe weet ik of iemand daar goed in is? Jij dus weer een spannende tijd voor de boeg. Hopelijk kun je het hoofdstuk nu snel sluiten en vooruit kijken. Is het bloedverlies nu minder geworden? Hier vreselijk druk (zou het ooit eens anders zijn) op het werk. Daarnaast thuis natuurlijk handen vol aan kinderen en huishouden. De kleine man sliep altijd door, maar is de laatste tijd onrustig(er) 's nachts. Dat is gekomen na onze vakantie. Of het een fase is, of het tanden zijn, weet ik niet. Maar hij komt soms 1 of 2 keer per nacht. Dus dat is best slopend, al zeg ik het zelf. Vaak komt hij ook heel vroeg in de ochtend. Wat eigenlijk te vroeg is om op te staan, maar ook te laat om nog even lekker door te slapen. Heb hem gisterenavond een bordje pap gegeven en dacht een rustige nacht te hebben, maar zelfs dan komt meneer nog 2 keer op een nacht. Dus kan me niet voorstellen dat hij dan echt wakker wordt van de honger. Nou ja, we kunnen niet meer doen dan go with the flow en het zal ongetwijfeld over een tijdje wel weer beter gaan.
Sneeuwmees, heb wel eens vaker gehoord dat kinderen onrustig zijn na een vakantie vanwege de wisselingen in ritme. Hoop dat het snel weer bijtrekt. Kwijlt 'ie al vanwege de tandjes? Ohh stoer om die namen te doen, mijn zusje heeft de namen op haar polsen staan ook. En je kunt het sowieso vragen maar ja, of een tattoo artist altijd bloed eerlijk is weet ik niet. Misschien recensies zoeken via Google en anders weet ik er 1 voor je maar die heeft een wachtlijst en het is uit je buurt. Als je de ochtend plant kun je er wel een leuk dagje weg van maken Als je interesse hebt stuur me dan even een pb dan geef ik je de naam van de shop, de tattoeerder en de site door Ik heb trouwens nog steeds bloedverlies en geel-/bruinverlies (smakelijk) maar nog maar 5 nachtjes slapen
Hey Jordan, zag even weer een berichtje van je langskomen, dacht even lezen hoe het met je gaat. Spannend weer lees ik, ik ga heel hard voor je duimen dat er eindelijk weer een behandelmogelijkheid voor je int verschiet ligt en hopelijk met een blijvend positief resultaat!! Zoals je aan mijn banner kan zien kan het niet erg lang meer duren hier. Zit wel een beetje in de wachtstand eerlijk gezegd. Ze zeggen dat je gewoon door moet gaan en niet moet gaan zitten wachten, maar met 41 weken is dat toch wel iets lastig vind ik, ga ook niet zo graag meer alleen (ver) van huis nu.. toitoitoi!
@Jordan: de kleine man kwijlt inderdaad en probeert continue ongeveer zijn hele hand in zijn mond te duwen. Denk dus wel dat er ergens een tandje ver in aantocht is. De vraag is wanneer die doorkomt. Maar goed, meer dan go with the flow kunnen we niet en het kind weet niet beter. Dus nog maar even tandjes op elkaar (voor mij dan). Gaaf dat je zus ook de namen op haar pols heeft. Het triggert me toch iedere keer en aan de andere kant schijt ik toch weer in mijn broek. Had eerst de twee voorletters alleen, maar toen ik met die site van jou aan het oefenen was, vond ik dat ook weer zo raar staan. Dus toen toch maar de namen volluit geprobeerd. Dus ik zal nog wel 10 keer hierover blijven zeuren, van welles nietes voor ik ooit zover kom. Maar ik zal zeker aan je denken als ik vragen heb.
Jippieieieie, oooooh wat houdt die kleine het lang bij je uit. Je moest al lang wachten maar als het dan eenmaal zo ver is dan wordt je geduld nogmaals op de welbekende proef gesteld. Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet te ver van huis gaat. Maar zal zich nu toch wel snel gaan laten zien denk ik. Ben benieuwd, super spannend maar voor jou inderdaad écht de laatste loodjes! En ja super spannend hier. Er zijn celletjes naar buiten gegroeid en dat hoort niet dus dat kan duiden op toch foute cellen en kleine kans dat het goede cellen zijn die een beetje de weg kwijt waren. Zucht, als ze me nou toch eens met rust zouden laten zou ik wel heel blij zijn hihi. En inmiddels natuurlijk diagnose Lupus/SLE dus ik hoop dat we mooie behandelmethoden gaan krijgen nu! Ik duim voor jou dat je niet lang in spanning hoeft te zitten! Sneeuwmees, hahaha, sommige dingen moet je gewoon doen en kinderen zijn voor eeuwig. Had anders gereageerd als je de naam van je lieve liefde op je arm had willen laten vereeuwigen hihi. Als je het gaaf vindt moet je het gewoon doen. heb je ze altijd bij je Maar meer zeg ik er niet over want ik wil je natuurlijk niet overhalen hier hihi. Hopelijk komen zijn tandjes snel door. Hij kan er zeker niets aan doen. Zielig altijd
Jordan, balen vanhet bloedverlies. Nog heel even geduld. Wij gaan op vakantie, dus ik zal de uitslag pas daarna lezen. Heel veel sterkte e succes!! Jippiejee: heek veel succes met de bevalling en vooral genietse in de periode daarna. Wachten kan zo lang duren. Nog max 1 week en dan is de kleine er. Tik tak, tik tak... Toitoitoi
Even een update, wel gekopieerd uit een ander topic waar ik in schrijf maar het is nogal een verhaal (zoals wel vaker bij mij ) Ik ben vanmorgen bij de fertiliteitsarts geweest. Hij heeft controle uitstrijkje gedaan (die 4 maanden zijn toch best snel voorbij gegaan, ineens al weer de dag van de controle) en we hebben gesproken over de miskramen. Hij had ook een brief van de reumatoloog. Hij gaf aan dat hij toch wel de bloedverdunners wil gaan proberen vanwege de SLE. Die moet ik dan wel 9 maanden lang spuiten. We hebben niet gesproken over vanaf wanneer ik die moet gaan spuiten (vanaf tp, vanaf eerste test?) want we willen eerst afwachten of het uitstrijkje wel goed is want anders mag ik sowieso niet door.... Hij gaat onze situatie ook nog bespreken vanmiddag in het herhaalde miskramen spreekuur. Volgende week maandag krijg ik de uitslag van het uistrijkje (nog een week geduld, zo kort maar ook zooooo lang hahaha) en dan krijg ik ook meteen te horen over de medicatie bij de volgende terugplaatsingen (mits ik een goede uitslag krijg en door mag). Ben super benieuwd. Gelukkig heb ik het druk dus die laatste week kom ik nog wel door. Dat móet gewoon
@Jordan: ben heel benieuwd wat die bloedverdunners gaan doen bij een volgende tp. Heb je eigenlijk nog cryo's? Nu nog een weekje tot aan de volgende uitslag. Hopelijk gaat de week lekker snel voorbij, zodat je na volgende week weer vooruit kunt kijken. Ik zal aan je denken!
Ben ook heel benieuwd. Wel een fijn gevoel dat er nu dan iets wezenlijk gaat veranderen. Als je zelf maar research doet dan kom je er wel hihi. Ik heb nog 6 cryo's van de tweede poging en die zijn al in het LUMC. Heb daar nog niet 1x een tp geplaatst, hopelijk gaat het in oktober dan eindelijk wel gebeuren Hoe gaat het met je?
@Jordan: dat is nog een behoorlijke voorraad! Hopelijk een vruchtbaar najaar met bloedverdunners en weer helemaal fit na de lange pauze. Met mij gaat het zijn gangetje. Het is zo druk op het werk en thuis kom je ook niet echt tot rust. Als de kleine man een keer slaapt, dan is er wel weer het huishouden waar je even flink gas kan geven, of moet ik mijn oudste van school halen of brengen. Maar deze drukte is natuurlijk een luxe probleem. De jongste was gisteren al weer een half jaar oud. Het gaat zo hard. Maar gelukkig genieten we met volle teugen van hem!