IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: snap dat het dubbel is, maar je moet nu even doen wat voor jou goed voelt. Aan de ene kant verdrietig omdat je dan met zwangerschap geconfronteerd wordt, maar ook verdrietig omdat je niet gaat, omdat het juist het accent van je onvervulde kinderwens nog extra benadrukt. Ik hoop dat jullie voldoende afleiding kunnen vinden. En ik hoop nog harder dat jullie dat langgekoesterde kindje gegund mag worden, zodat we voor jou ook een grootse babyshower kunnen organiseren. Dikke knuffel!

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB dank je wel voor je lieve berichtje. Het is ontzettend moeilijk maar ik moet nu gewoon voor mezelf kiezen. Maar ik ben er enorm goed in mijn eigen gedoetjes te bagatelliseren en ik verplaats me altijd in anderen omdat ik iedereen tevreden wil houden. Maar dat ik de keuze nu heb gemaakt betekend denk ik duidelijk dat ik nu echt even mezelf tevreden moet houden.

Sneeuwmees, ook dank je wel voor jouw lieve berichtje. Jullie zijn echt lief! We zijn net uit eten geweest, super gezellig, zo slapen en morgen leuke dag maken. Zondag verjaardag van neefjes en nichtje. Da's dan toch weer anders.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: goed dat je nu even voor jezelf hebt gekozen. Is niets mis mee. Ik denk zelf ook altijd iets te snel voor een ander en cijfer mezelf vaak iets te makkelijk weg, omdat ik teveel rekening houd met een ander. Hopelijk heeft je man voldoende afleiding voor je in petto dit weekend, zodat je even nergens aan hoeft te denken en alleen maar hoeft te genieten.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dinnetje heeft mij gesmst zaterdag avond dat ze het helemaal begreep en dat ik me niet schuldig moest voelen en ik mocht geen sorry zeggen hahaha. Door mijn kaartje zei ze toch het gevoel te hebben dat ik er was. Lief of lief? Weekend was er zeker 1 met veel afleiding. Trouwens nog niet ongesteld dus kennelijk is mijn cyclus toch de draad kwijt geweest en nog steeds in spanning wanneer ik die uitnodiging voor zorgpad nou eens krijg want ik wil doooooor! :D

Jullie goed weekend gehad?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dan is het waarschijnlijk toch een eisprong geweest en moet je nog eventjes wachten op je menstruatie. En wat een lieve vriendin. Heel lief dat ze je zo begrijpt en dat ze zo rekening met je gevoelens houdt. Kun je zelf niet bellen om te informeren waarom ze je nog niet gebeld hebben?

Ik ben ook in afwachting van mijn menstruatie. Afgelopen zaterdag zou het 28 dgn zijn. Maar er kwam niets. Gisteren ongi-krampen gehad en was ervan overtuigd ongesteld geworden te zijn, maar het was loos alarm. Nu dus dag 30 van de cyclus. Vorige maand een cyclus van 22 dgn en nu dus 30. Snap dus ook even niets van mijn lijf.
    Wij zijn zaterdag naar safaripark Beekse Bergen geweest. Erg leuk moet ik zeggen en we kwamen zelf tijd tekort om het hele park te kunnen zien. De herfstvakantie zit er hier weer op, dus de rust is weergekeerd in huis. Want je merkt dat de oudste de school (en alles wat erbij hoort) toch mist. De jongste doet het verder ook lekker. Het is een vrolijk ventje, dus we genieten enorm van hem en van zijn geschater.
    Verder nog steeds erg druk op het werk. Dus 's avonds bekaf thuis en als de kinderen eindelijk in bed liggen, dan zelf bekaf met de laptop op de bank hangen. Zoals nu dus!

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heerlijk toch, lekker op de bank hangen :D Beekse Bergen ben ik nog nooit geweest. Ook maar eens naartoe gaan inderdaad. Wij hebben het weekend zo'n beetje heel Gelderland doorgecrost. Ook leuk :D

Ik heb vorige week gevraagd toen werd ik aangemeld dus ik wilde ze heel even tijd geven voor weer te bellen maar ga niet nog eens 4 weken wachten!!!

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja, toch gebeld en nu ingepland. 18 november dagje ziekenhuis. Van 8:00 uur (nuchter bloed prikken) tot 16:15. Heel veel artsen zien en dan na 3 weken krijg ik de uitslag. Ben heel erg benieuwd. Eindelijk weer vooruit denken nu ik een datum heb. Yeeeeeey! :D

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: goed dat je gebeld hebt. Nu zit er tenminste weer schot in de zaak. En 18 november is al best snel! Dagje rondcrossen door Gelderland is ook leuk! De volgende keer dat je in 'onze' provincie bent, moeten we ook maar eens een date met elkaar doen (Noekie, Bianca en ik komen er alle 3 vandaan en Ikke woont niet ver van ons vandaan).

Ik ben vandaag dan ook eindelijk ongesteld geworden. Als het er dagen tegenaan hangt, laat het dan ook maar doorkomen.
    Verder is hier de herfstvakantie weer voorbij en is het normale leven weer van start gegaan. Valt op zich wel tegen om 's morgens weer op tijd te moeten zijn, het is nog zo donker 's morgens en ik kan maar moeilijk opstaan.

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: wat fijn dat je een datum hebt.

Sneeuwmees, fijn dat de menstruatie heeft doorgezet. Ik werd vanmiddag ook ongesteld dacht ik, maar was oud bloed... Dat heb ik nooit. Maar zal wel weer zijn zoals voor timo. Nu dit en dan tussen morgen en 3 dagen de echte menstruatie.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, opstaan met donker is bluh. Thuis komen met donker ook. Laat de zomer maar snel weer komen hahaha. Fijn dat je menstruatie er is. En Gelderland is heel mooi. Zou er graag wonen maar dat zeg ik wel vaker he? Hahaha.

En jij ook snel doorzetten Ikke, dan heb je dat meer weer gehad voor een maandje hahaha.

Ja zeker snel, 3 weken wachten valt mee al vind mijn ongeduld het nog aardig lang maar het gaat lukken. Daarna nog eens 3 weken wachten op de uitslag maar ik heb geteld en als het meezit en lukt in het zhuis kan ik half december nog voor een tp al wordt het krap :D

11. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, wat fijn dat je eindelijk een datum hebt meis. Weer een stapje dichterbij een tp. Ben benieuwd meis. Hopelijk kan dat nog net voor de kerst ;)

Hier ook aan t wachten op mn menstruatie.... fijn hoor zo'n spiraal... wordt knetterbek van dat ding...

Verder ben ik lekker aan t aftellen naar 10 november, dan ga ik eindelijk onder t mes. Kan haast niet wachten hahaha.

Hier n kleine man die in ene met grote sprongen voor uit gaat. Binnen 4 weken kroop hij, ging hij echt zelf recht op zitten, staat hij nu in de box en in zn bed ( bijt de hele box en zn bed aan gort) en begint hij zijwaarts te stappen :) morgen komt de fysio weer, ben benieuwd wat zij zegt. Ik heb zelf t vermoeden dat ze voor de laatste keer komt.

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, mn smiley moet n knipoog zijn.... :)

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, klinkt goed. Hij is gewoon een topper. En dat bijten, dan heb je een excuus om af en toe weer wat aan de inrichting te doen hahaha. Jij gelukkig nog maar 11 dagen. Laatste loodjes. 10x niks die pijn.
    En die datum ben ik super gelukkig mee al ben ik zenuwachtig. Ook helemaal de pest in op mijn werk momenteel, iedereen zit op mekaar te vitten, rot sfeer. Bah. En mijn werk loopt over. Het is dat ik in deze medische situatie zit anders was ik gillend weggerend geloof ik! :D

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kan er best in komen dat je zenuwachtig bent hoor. T blijft toch allemaal spannend!

De box kan ik evt nog omruilen heb in de woonkamer nog n hele staan :-D hahaha maar ach... t hoort erbij. Deden de andere 2 ook...

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Bijters hihi. Omdat zijn tandjes doorkomen?

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: wow, wat gaat dat snel in een paar weken tijd. Is de fysio al geweest? Was het inderdaad voor het laatst? En een kleine bijtgrage terriër....hihi... Inderdaad handig als je af en toe wat anders wilt aan meubels.
    @Jordan: wat naar van de werksfeer. Herken het ook wel bij ons. Vandaag was mijn collega vrij en ik kon ivm afspraken niet ruilen met mijn dagen. Daarom hadden een andere collega en ik het opgelost, maar dat was blijkbaar niet goed genoeg. Buiten mij om werd gisteren ineens 'iemand' geregeld die wel de telefoon op kon nemen. Dus blijkbaar wordt mijn werk gezien als dat het voldoende is dat 'er maar iemand zit'. Terwijl de telefoon beantwoorden nog geen 3% van mijn werk is. Bovendien is mij nu nog niet duidelijk wie nu die 'iemand' is. Prima, dan mogen mensen die dit buiten mij om geregeld hebben, zich ook bekommeren om die persoon. Net belde mijn baas op of ik nog werk voor die jongen had. Ja, hallo, ik ben geen bezigheidstherapeute. Ik ben nog druk bezig met de 3e medewerker in 9 maanden in te werken en dan eentje erbij (ook nog eens op mijn vrije dag). Sorry, ben even boos.

Mag zometeen weer met de kleine man naar het cb. Ben benieuwd hoeveel die weegt. De kleine man eet lekker, dus maak me over het gewicht geen zorgen, maar gewoon nieuwsgierigheid. Veel mensen hebben een hekel aan het cb, maar ik vind het altijd wel leuk om even met je kleintje te mogen 'pronken' en even wat sparren over dingen waar je tegenaan loopt.

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Even snel... kom later vnv nog wel even terug. Fysio is geweest was goed te spreken over J.ayden. Toch was ze er nog niet voor t laatst. Ze komt over 3 weken weer even een kijkje nemen.

J.ayden heeft nu 4 tandjes. 2 onder en 2 boven. Maar ik denk dat er nog wat meer door gaan komen want hij bijt echt overal op. En hij heeft er gewoon ook echt last van. Mooie rode wangen en weer lekker veel kwijlen en zn vingers in zn mond. Tevens ook huilerig... maar ja ook dat komt wel weer goed :)

Ik kom straks nog even terug meiden... nu even snel de stad in...

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: niet meer terug geweest zie ik. Die doorkomende tandjes kunnen flink naar zijn.

Sneeuwmees: hoe was het bij het cb?

Jordan, hoe is het met je?

Hier alles goed :)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees is het nog opgelost? Hier te maken met ruziënde directieleden (schoolplein basisschool is er niets bij zo kinderachtig gaat het er aan toe), dit bedrijf heeft pas sinds 3 jaar en een paar maanden mijn afdeling erbij (marketing en communicatie) en denken geloof ik dat wij zitten te wachten op werk terwijl we overlopen en ik iedere avond overwerk en omdat mijn baas stress heeft reageert hij dat keihard af op mij dus tegen hem doe ik vanaf nu ook zakelijk en koel. Zoek het uit. Ben geen achterlijke doos. Dus dat :D Was het donderdagavond zo beu dat ik thuis heb zitten janken (heb ik sinds de MMM wel vaker last van alleen nog nooit gejankt om het werk dus dat kan er wel bij) maar vooral vanwege de combi. Zenuwen voor de 18e, graag door willen maar eindeloos geduld moeten opbrengen, vermoeidheid (mezelf soms 70 voelen) en dan dat er ook nog bij was net de druppel. Maar nu gaat het weer. Girlpowerrrrrr :D CB weer helemaal doorlopen?

BE, jammer dat je nog niet helemaal van de fysio af bent. Maar gaat de goede kant op :D En hoe je hem omschrijft nu met die doorkomende tandjes kan ik er helemaal een voorstelling bij maken hihi.

IkkeB, hier gaat het wel goed hoor. Hoop dat de komende 2 weken voorbij vliegen :D Zit nu te wachten op een telefoontje van de Reumatoloog met uitslagen van de onderzoeken van 3 weken terug. Verwacht niets spannends eigenlijk :)

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke,

Ik ben idd niet meer terug geweest, ben nog zoveel aan t doen en aan t regelen voor ik volgende week geopereerd wordt. Ik kan en mag daarna gewoon echt niks meer met die arm, dus ja even zorgen dat alles hier tip top in orde is etc etc. Momenteel erg druk met de kleine man heeft veel last van zn tandjes.
    Beiden kids zijn inmiddels weer lekker naar school, dat scheelt wel even een hoop drukte ;)
    Ook nu is hij weer aan t jammeren, dus moet er helaas weer vandoor...

Deel Deze Pagina