IVF in 2012 Deel 2!!

Discussion in 'MMM clubs' started by cybell, Jan 21, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Ikke: hoop dat je kleine mannetje snel weer het slaapritme te pakken krijgt, want er is niets zo slopend dan halfgebroken nachten.
    @BE: spannend dat het spiraal er weer uit gaat. Snap dat het is omdat je er veel last van had, maar het brengt de kinderwens toch weer een stukje dichterbij. Ik heb er momenteel weinig last van, dus ik laat hem maar zitten. Op zich zou een derde bij ons welkom zijn (hoe klein de kans ook is). Maar denk dat het voor mezelf beter is als er gewoon geen kans op een zwangerschap is, voordat ik mezelf weer verlies in eisprong-stress e.d.
    @Jordan: was ook benieuwd hoe het nu met je gaat. Kreeg je nu volgende week al de uitslag.

Ik denk dat onze kleine man last van zijn tandjes krijgt. Gisterenavond rode wangetjes, een paar keer gepoept en huilerig. Na een paracetamolletje is hij uiteindelijk in slaap gevallen. Hoop maar, dat als het moet, dat ze dan maar snel door mogen komen, want ik vind het altijd zo sneu, omdat je zo weinig eraan kan doen.
    Vanmorgen ook snel mijn slag geslagen om alvast wat sinterklaascadeaus te kopen. Wilde het niet op het laatst laten afhangen en het risico lopen dat iets niet op voorraad was. Ben al aardig geslaagd, dus een hele geruststelling.;)

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, hier op t cb dachten zowel zij als wij dat jay al met een goeie 3 a 4 maanden last zou hebben van zn tandjes. Uiteindelijk kwam de eerste pas door met 13 maanden ;)

Nu heeft hij 4 tandjes... 2 in t midden boven en 2 in t midden benee, en zowel boven als onder komen nu aan beide kanten de tandjes door.... arm kind. Heeft er veel last van. Gelukkig doet de paracetamol (240) en de gengigel of hoe t heet goed hun werk.
    De detinox gebruik ik niet meer (bijsluiter gelezen... mss niet zo slim ;) )

Hier pas n paar dingetjes ingekocht voor sinterklaas. Rest moet nog maar komt wel goed ;)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @BE: ik heb ook altijd gedacht dat M.orris eerder zou zijn. Maar daar blijk je je dan toch in te kunnen vergissen. M.ees had zijn eerste tandje met 9 maanden en hij komt nu al aardig in de buurt daarvan. Gisteren ging het slapen goed, vanmorgen wel weer rode wangetjes (geen koorts). Dentinox heb ik ook in huis gehaald, maar toen hij er zo'n last van had, mocht ik nog niet naar zijn mondje wijzen. Laat staan er iets in smeren. Blijft altijd een ellende die rot-tandjes.
    Wij vieren dit jaar sinterklaas met een meisje uit de klas (en de ouders uiteraard). Op zich wel gezellig, maar zij geven hun kindje minder dingen dan wij altijd doen. Dus dat is nog best lastig. Het gaat natuurlijk niet om de hoeveelheid cadeautjes, maar je moet ook nog eens kijken of het soort cadeaus niet te verschillend zijn (in prijs, grootte e.d.). Dus best lastig, want ik zag leuke dingen genoeg voor mijn zoontje, maar moest er ook aan denken dat het niet 'teveel' zou zijn in vergelijking met wat dat meisje krijgt.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, vind het spannend én leuk dat jullie straks ook weer voor een ukkie gaan! Hopelijk gaat je schouder met sprongen vooruit en kunnen ze je snel helpen aan schouder nr. 2!

Sneeuwmees, hoe gaat het met je man? Zielig he die tandjes. En met cadeaus is dat ook moeilijk maar kan het niet zo zijn dat SK daar wat cadeautjes brengt en er 'per ongeluk' ook een paar bij jouw thuis heeft afgeleverd ;)

IkkeB, jammer dat het afgelopen ronde mislukt is maar op naar een nieuwe ronde. Hopelijk met leuk nieuws 2015 starten en anders op naar positief nieuws IN 2015 :) En hoe gaat het nu met doorslapen? Neem je niets kwalijk hoor m.b.t. de uitslagen. Ik word woensdag gebeld door een gyn van het Zorgpad die gaat exact alles uitleggen qua medicatie e.d. tijdens een volgende tp. Volgende week woensdag heb ik een uitgebreid gesprek in het ziekenhuis met de nefroloog en verloskundige over het ziektebeeld. Ik heb wel al bloeduitslagen in het systeem bekeken en die zijn er over het algemeen goed uit op wat nier probleempjes na en ik wacht nog op een aantal uitslagen omtrent immunlogie en APS.

Hier een spannende week, sowieso het telefoontje woensdag maar ik verwacht deze week ook ongesteld te worden. Volgens mijn cyclus zou het vrijdag komen maar een dagje eerder zou geen overbodige luxe zijn ;) Heb wel al buikpijn dus hopelijk is dat een goed teken. Ik mag uiterlijk zaterdag ongesteld worden anders kom ik in de clinch op gebied van kerst want tijdens 1ste en 2de kerstdag doen ze geen tp. Zodra ik ongesteld word moet ik starten met een GEEP-schema. Vanaf cd1 beginnen met Decapeptyl, 7 dagen en ook meteen starten met het slikken van Progynova. Vanaf de tp krijg ik er Utro bij en ga ik ook door met de Progynova (tot 7 weken zwangerschap) en met de Utro tot 12 weken zwangerschap. En dan vanaf de tp (áls ik vrijdag ongesteld word krijg ik 22-12 de tp) ga ik dan ook de bloedverdunners spuiten. Spannend dus, en heeeeel hard hopen dat alles op tijd komt. Verder is vorige week woensdag mijn vriendin (die de babyshower toen gaf) bevallen. Redelijk op tijd (maar anderhalve week te vroeg). Ze heeft veel bloed verloren maar ging redelijk alleen liggen zij en uk nu in het zhuis omdat uk niet genoeg binnen kreeg, 10% van geboortegewicht kwijt was en geel zag. Krijgt nu sondevoeding en zij moet kolven als een malle en nu lijkt het gelukkig weer wat beter te gaan. Zielig. Wij gaan komende zaterdag naar ze toe. Ging ik gisteren een cadeautje kopen bij een kledingzaak waar ze baby- en kinderkleding verkopen van e.o.a. merk en ik vraag aan die vrouw die daar werkt of ze het wil inpakken. Zegt die muts, ja dat ging ik al doen hoor. Ik kijk altijd even of ik een buik zie en die zag ik niet dus het is sowieso niet voor jezelf en dus een cadeautje... AAAAARGH, auw! Ik was zo overdonderd door die kortzichtige uitspraak dat ik alleen maar heel zachtjes heb kunnen uitbrengen 'Ja...helaas niet...' Mijn man zei meteen dat hij de vorige keer wel een cadeautje ging shoppen of in ieder geval zou afrekenen. Zucht... Nou ja. Ik ga weer aan de arbeit. Gelukkig genoeg afleiding op het werk, druk druk druk. En afgelopen vrijdag mijn laatste vrije vrijdag gehad dus weer ff flink er tegenaan! :)

5. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan je gaat dus een spannende tijd tegemoed... ik ga echt mega hard voor je duimen meis!
    En wat een schema krijg je er ook bij zeg... hopelijk geven ze je t wel op papier mee? Ik zou t allemaal niet kunnen onthouden hoor.

En jeetje zeg wat een shit opmerking. Zeker voor iemand die in zo'n winkel werkt.... je zou verwachten dat zulke mensen toch ook wel even verder denken dan alleen maar te kijken naar mensen... vind t gewoon schandalig als ik dat even mag zeggen...

Sneeuwmees, ook ik had SK gewoon nog n keertje laten komen... desnoods verstop je savonds voor t slapen gaan nog wat kadootjes hier en daar in de woonkamer...

Jordan, k vind t zelf ook wel weer spannend hoor ;)
    En wat betreft mn schouder... vanmiddag om 16.45 uur weer fysio. Ben enorm benieuwd. De fysiotherapie zelf stelt echt weinig voor, maar ben enorm benieuwd hoe hoog hij mijn arm nu kan krijgen en hoe hoog ik em zelf kan krijgen als ik hem voorwaards moet heffen. Van de week dacht ik tot 4cm te komen maar volgens man lief was dat zeker wel een goeie 10-15cm... Mag t zelf eigenlijk niet doen, moet onder begeleiding, maar ben n klein beetje eigenwijs ;)
    Ben wel blij dat k vanmiddag weer mag gaan want mn elleboog begint ook weer vast te zitten en dat is niet de bedoeling.
    Voor mn andere schouder heb ik 29 dec de afspraak staan. Maar hoop eigenlijk dat ik eerder daar mag komen voor mn geopereerde schouder (na controle) want dan breng ik t gelijk ter sprake ;)

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    BE, ook spannend bezoekje voor jou dus aan de fysio. Ik ga voor je duimen dat je die arm omhoog krijgt enne, ik wacht op het filmpje :D Hahaha. 29ste duurt nog wel even zeg. Lange wachten daar! :( Nou ja, even doorbijten nog maar dan. En ja joh, echt een raar verhaal en wat je zegt, zeker in zo'n winkel. Was echt met stomheid geslagen. Tuurlijk zien ze niet aan je gezicht wat er speelt maar dat soort opmerkingen zijn wel heel erg gewaagd in die business. De papieren van het GEEP-schema heb ik al liggen hahaha. Erg benieuwd. En ik heb buikpijn wat hopelijk een goed teken is, dat het maar snel op gang mag komen ;)

Ik heb bij PNO een aanvraag ingediend omdat ik dan die 4e poging vergoed krijg maar als je al bezig bent is de kans best aanwezig dat je wordt geweigerd dus daar reiken ik maar op. Ben wel benieuwd.

Succes vanmiddag Bianca!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: wat een muts, zeg! Echt schandalig, dat zo iemand zo onnadenkend kan zijn. Volgende bezoekje aan die winkel zal er een met een dikke buik zijn en dan zou ik heeeel veel kleine spulletjes kopen die ze dan allemaal een voor een mag inpakken. ;)
    En ik hoop van harte dat je cyclus meewerkt. Mijn lichaam deed als ik met een poging wilde beginnen altijd net niet wat verwacht werd, maar hopelijk luistert jouw lijf beter. Ben heel benieuwd naar de uitslagen!
    @BE: hoe was het bij de fysio? Heeft je eigenwijs-heid geholpen? Had bij jou ook niet anders verwacht...hihi! En mijn moeder vroeg al of ik nog wat wist wat ze voor SK kon kopen. Dus wat ik nu niet kan kopen, heeft SK dan per ongeluk expres bij oma afgegeven. ;)

Met mijn man gaat het nog niet snel vooruit. Hij zou vandaag weer een belafspraak hebben met de huisarts en die wilde toch dat hij nog even langs zou komen. Hij had tot een paar dagen geleden (nadat de kuur afgelopen was) nog steeds verhoging 's avonds en blijft maar kortademig. De huisarts vond zijn herstel ook veel te langzaam gaan en had hem 'verder' verwacht. Morgen dus weer bloedprikken in het zkh en maar weer afwachten of er toch nog wat suddert.;):(

8. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, gadsie... wat vervelend voor je man zeg! En voor jou natuurlijk ook... t zit jullie ff niet mee.

Fysio ging goed. Schouder was wat stijd maar binnen no time weer los. Voor en zijwaarda heffen met zijn hulp ging super goed. Lwam al weer verder als de vorige keer. De vorige keer gaf hij aan dat ik de 100 graden straks weer moest kunnen gaan halen maar we gaan nu voor meer ;)
    Hij gaf tevens ook aan dat mijn herstel erg vlot en goed verloopt en dat hij daar erg blij mee was. Moet me nog wel erg goed aan de regeltjes houden anders is de kans op n terug slag erg groot en dat willen we natuurlijk niet.

9. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    BE, you ROCK!!!!! Wanneer mag je weer fysio'en?

Sneeuwmees, wat een langslepend verhaal met je man :( Wat rot voor hem dat het maar niet echt goed lijkt te gaan. Hopelijk komt de ha nu met een goede oplossing want zo lang ziek lijkt me niet de bedoeling. Speelt er onderhuids niet iets anders?

Ik heb de laatste uitslagen van het bloedonderzoek. Mijn ANA is wederom positief getest, voor de derde keer nu. Heel soms test je positief vanwege bepaalde tijdelijke ziektebeelden maar nu in de periode van 1 jaar 3 x positief betekend een chronisch beeld dus het bewijs van auto immuun. APS heb ik waarschijnlijk niet want 1 waarde moet positief zijn van 3 verschillende onderzoeken. 2 zijn negatief en de laatste waarop ik aan het wachten was die was licht verhoogd en die moet eigenlijk 2x achter elkaar (met een tussen pose van 12 weken) sterk verhoogd zijn. Dus verwacht niet dat ze denken dat er sprake is van APS (anti fosfolipiden syndroom). Morgen zal ik meer horen tijdens telefonisch overleg met de gynaecoloog. Ben benieuwd.

Oh Sneeuwmees, hoop dat mijn cyclus mee werkt. Nog steeds buikpijn maar gisteravond was ik misselijk. Pfffff. Niet normaal. Dat heeft nog lang geduurd want ben er vannacht een paar x van wakker geworden. Ook wat hoofdpijn dus hoop niet dat die buikpijn voortkomt uit iets wat met griep te maken heeft.... Helemaal 100% kan ik niet rekenen op mijn cyclus. Ik was altijd super consequent ongesteld maar nu heb ik er soms 1 of meer maanden tussen zitten waarbij mijn cyclus ineens langer duurt dan de gebruikelijke 28 dagen.

10. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, volgende week dinsdag om 13.00 uur mag ik weer ;)
    Moet je nu voor die APS dan over een goeie 12 weken weer prikken?

Hier vandaag de assistent gesproken van de fertilliteits arts.
    We mogen idd zo de MMM weer in, hebben alleen een verwijs brief nodig van de huisarts voor een hernieuwde kinderwens, dit ivm de verzekering. En anders krijgen we weer alle onderzoeken van voor af aan en dat was niet nodig zei ze, want ze gaan door daar waar ze gestopt zijn zeg maar. Dus dan hoeven we niet weer alle onderzoeken opnieuw te doen/laten doen. Dat is wel erg fijn en scheelt een hoop tijd.

Tevens ook de huisarts gesproken en a.s. maandag wordt de spiraal verwijderd en krijg ik gelijk de verwijsbrief mee.

We hebben dus toch besloten om wel de mmm in te gaan.

11. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Hihihi ben ik eens online zijn jullie er niet ;) hahaha

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bianca: hier ben ik, hoor!...hihi... Wat spannend dat je weer contact hebt gehad met de ferti-poli en fijn dat als jullie de mmm in gaan dat je gewoon verder kunt waar je gebleven bent. Maar gaan jullie zometeen gelijk de mmm in. Dacht dat jullie het eerst zelf gingen proberen?
    @Jordan: ben benieuwd wat de gyn morgen te zeggen heeft. Al ongi? Kunnen ze je niet iets van primolut geven om het op te wekken, als het eind van de week er nog niet is. Kun je in ieder geval toch nog een poging doen.

13. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, we zouden t eerst zelf gaan proberen ja dat klopt helemaal. Dit was ook ivm mn arm etc en ik was ergens van mening dat we weer die hele lijn met onderzoeken moesten door staan. En dat is dus helemaal niet nodig... Mede ook door dat de fertilliteitsassistent zei dat k me met die verwijsbrief gelijk weer aan kon melden sprak me dat enorm aan. Tevens verloopt de fysio ook super goed en hersteld mn arm/schouder goed...

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bianca: spannend weer, hoor! Kan me voorstellen dat als je er weer echt voor wilt gaan, dat je het dan ook gelijk 'goed' wil doen. Wel 'leuk' om te zien dat 3 van ons clubje (weer) bezig zijn met zwanger worden.
    @Jordan: succes met je telefoontje vandaag!

Ik wilde gisterenavond nog iets voor sinterklaas bestellen bij bol.com. Mijn zoontje had iets gezien, wat ik niet bij de intertoys kon krijgen. Had gezien dat het wel bij bol.com te krijgen was. Maar wilde het niet eind vorige week bestellen, omdat het dan in het weekend bezorgd zou worden (en ons zoontje thuis was). Gisterenavond schoot het me ineens te binnen en wilde het alsnog bestellen, maar nu stond dat het niet meer leverbaar was. :( Pfff... Nu dus maar snel wat intertoys winkels in de buurt bellen of ze het daar hebben.;)
    Ik was dus vorige week redelijk relaxed omdat ik dacht bijna klaar te zijn, maar nog net dat ene cadeautje moest bestellen. Maar nu wordt het nog even spannend.;)

15. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    #4275 BiancaElisabeth, Dec 3, 2014
    Last edited: Dec 3, 2014
    Sneeuwmees, oooh gadsie... ik ken t jammer genoeg. Onze kids mochten voor n bepaald bedrag dingen op hun lijstje schrijven. Zoon lief had van alles leuks, maar t geen wat ie graag wou was of ook uitverkocht, of helemaal niet meer leverbaar en zelfs van 24.95 de prijs verhoogt nat 59.95 ;) vage bedoeling.
    Maar goed heb em gister achter mn pc gezet en heeft hij alsnog nieuwe kado's uitgezocht voor t bedrag en die worden vandaag geleverd. Gelukkig hadden we al gezegd dat dit jaar de sinterklaas en de kerst niet uitgebreid gevierd werden ivm de operatie aan mn schouder. Dus met sinterklaas houden we n gezellige pakjes avond met mss gourmetten dan hoef k niet zo veel te doen want tegenwoordig koop je alles kant en klaar en je hoeft t alleen nog maar neer te zetten ;) eerste kerstdag gaan we uit eten en tweede kerstdag wordt gewoon n luie dag denk ik ;)

Jordan, succes vandaag met t telefoon gesprek. Hoe laat mag je bellen of wordt je gebeld? heb je daar al enig idee van?

Las trouwens dat je je aangemeld had bij PNO, ik heb begrepen hier op t forum dat die hun vergoedingen hebben aangepast en die 4de ivf poging er weer uit is gegaan. Maar of t waar is geen idee. Las tevens ook dat umc verzkeringen de 4de en 5de poging vergoeden. In ieder geval wel bij een lid hier. De maandlasten van die verzekering zijn welliswaar hoger, maar altijd nog goedkoper dan het zelf betalen van de 2 "extra" behandelingen. Zou daar mss toch nog even naar kijken als ik jou was....

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Bianca: ja, leuk, die cadeaustress...grrrr.. Vanmorgen naar Intertoys gebeld, maar die man zei al gelijk dat ik dat nergens hoefde te proberen. Het product komt uit Frankrijk en die hebben de NL bestellers achterin de uitleverings-rij gezet (Frankrijk kent sinterklaas niet, dus richt zich helemaal op kerst). Dus intertoys schijnt de bestellingen om die reden gecancelled te hebben. Dus dat wordt 2 dagen voor sinterklaas op zoek naar een ander cadeau. Gezellig!:x
    @Jordan: ik had je dat ook nog over PNO willen zeggen. In 'mijn tijd' kreeg ik die toestemming voor die 4e poging vrij snel en makkelijk. Maar ze hebben nu de selectieprocedure hiervoor verzwaard en sommigen van het DD-topic hebben al te horen gekregen (alleen al op basis van een mail met een vraag over deze 4e poging) dat zij al zeker niet in aanmerking zullen komen voor die 4e poging. Snap niet wat die criteria dan precies zijn. Want als iemand 4 pogingen nodig heeft, dan is het toch duidelijk dat het vaak om een complexer geval gaat. Op zich denk ik, gezien jouw leeftijd, het feit dat je 'makkelijk' zwanger raakt (maar niet blijft :(), daarvoor wel een redelijke goede kans op maakt. Maar zou het toch even navragen, want voor die 4e poging moet je wel naar het duurste pakket en je wilt toch graag 'waar' voor je geld. Hoor nu inderdaad ook verhalen van UMC, dus zou ook daar even naar kijken. Ik ga zelf ook overstappen (denk ik). Was op zich wel tevreden over PNO en gebruik hun gunstige pakketten nu voornamelijk voor fysio. Maar alleen voor de fysio is het voor mij wel erg duur. Dus ben ook al aan het shoppen.;)

17. BiancaElisabeth

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, mooi balen zeg! Wat betreft de cadeau stress.
    Wat betreft zorgverzekering en fysio, lees je eigen goed in in de voorwaarden. Ook daar is een hele hoop in veranderd en veelal miet t probleem als chronisch worden bestempeld wil je het vergoed krijgen en ook daarbij hebben ze weer mooie regeltjes opgesteld etc. Jayden heeft 19 x fysio vergoed gekregen en ik heb erna nog 2 zelf moeten betalen. Voor me zelf moet ik de eerste 20 behandeling zelf betalen en daarna markeren ze t pas als chronisch, terwijl t al chronisch is, maar uit hun chronische lijst is geschrapt. Dus k heb mn pakket uit moeten breiden met weer 20 euro per maand aan extra kosten... t slaat btw ook gewoon echt nergens op. Pure geldklopperij naar mijn mening.

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Wauw BE, nu toch wel echt officieel dus. Super spannend zeg. :D PNO weigert mij waarschijnlijk maar ze hebben die 4e poging nog wel in het meeste uitgebreide pakket. UMC is volgens mij alleen voor mensen die werkzaam zijn in de zorg. :( Heb ze een mail gestuurd met die vraag maar ze reageren niet. Betaal nu al een godsvermogen en bij PNO zou ik zelfs een tientje voordeliger zitten hihi.

Sneeuwmees, Thanks voor de tip. Hoe werkt dat Primolut? En hoe snel word je dan alsnog ongesteld? Ik heb natuurlijk maar tot uiterlijk zaterdag en gezien de bak rotzooi die ik tot me ga nemen is alles wat ik niet hoef te gebruiken mooi mee genomen hahaha. Maar als het vrijdag niet komt en ik het zo kan forceren dat het zaterdag wel komt is het de moeite wel waard :D

Ik verwacht omstreeks 16:30 dat telefoontje. Ben niet een beetje benieuwerd hihi :)

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

Apr 17, 2012
    3,395
    1
    36
    Den Haag
    Oh ja, vanmorgen heb ik een test gedaan, ik had steeds maagzuur en heel misselijk. 2 dagen na de eerste dag van die vermoedelijke ovulatiebloedingen hebben mijn man en ik een gezellig momentje gehad :D dus het zou theoretisch gezien mogelijk zijn. Dus toch maar ff just to be sure. Maar hij was negatief :)

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

Feb 11, 2010
    11,066
    166
    63
    @Jordan: jammer van de negatieve test. Met zulke klachtjes had het maar zo gekund en hoe mooi zou het zijn geweest. Die 4e poging zit inderdaad nog in het duurste pakket bij PNO. Maar ze hebben nu strengere eisen wie voor die 4e poging in aanmerking komen (alleen weet niemand (nog) wat die zijn). Voor UMC (had er nog nooit eerder van gehoord) kun je blijkbaar wel als buitenstaander aanmelden, dus je hoeft niet verplicht bij UMC te werken. Maar hun voorwaarden waren nogal vaag vonden we op het DD-topic. Voor de 4e en 5e poging zijn er geen criteria, maar er stond iets over een voorschotnota die je eerst zelf moest betalen en daaronder stond dat ze vervolgens de voorschotnota niet vergoedden.:(
    Maar goed, jij bent dus in afwachting van je telefoontje. Hoop zo dat je goed nieuws krijgt dat je snel verder kan. Primolut heb ik zelf niet gebruikt, maar Bianca wel (zij gaf me een keer de tip toen mijn cyclus ook even van slag was).
    @Bianca: moet me inderdaad er nog even in verdiepen. Er zitten grote verschillen tussen de verzekeringen. Ik zat bij PNO in het duurste pakket en had toen onbeperkt fysio. Dat was wel handig. Daarna een pakket naar beneden bijgesteld en toen had ik nog steeds 26 behandelingen. Wil eigenlijk nog even naar de fysio deze maand, om (voor mijn gevoel) het pakket nog even goed 'benut' te hebben. Met mijn (chronische) bekkenklachten moet het volgens mij wel lukken ergens een verklaring hiervoor los te peuteren.

Cadeaustress is weer even voorbij. Vanmorgen nog zitten googlen en nog een webshop gevonden waar dat ding te koop was. Maar ze konden niet garanderen dat het nog op tijd zou zijn voor sinterklaas. Maar ze hadden ook 'echte' winkels en je kon het ook bestellen en dan in een van de winkels afhalen. Dus mijn man is nu onderweg. 40 min. heen en 40 min. terug. Je moet er wat voor over hebben...hihi.. Ik draai mijn zoontje's nek om als hij op 5 december zegt dat hij dat toch liever niet had willen hebben.;)

Share This Page