Ooooh zooooo. Jammer dat de vakantie nog even duurt. Denk dat je er wel aan toe bent Ja de uitslagen weet je idd al, maar t is ook wel even fijn om face to face te spreken met de arts/artsen en idd eens horen wat zij vinden en wat zij idd voor advies kunnen en willen geven. Laat ze desnoods de volgende poging alvast op papier zetten, hoe t plan eruit ziet etc. Gewoon n kladje om even mee naar huis te nemen. Voor t geval ze weer alles om denken te willen gooien. En anders zelf pen en papier mee nemen Lijkt me erg verwarrend als t hele plan zga omgegooit wordt. Die tussentijdse bloedingen blijven idd erg raar. Zou daar vanmiddag toch weer eens naar vragen en desnoods weer een echo laten maken. Ik mag aannemen dat ze op de echo wel een soort van kunnen zien ook waar je nu ong in je cyclus zou zitten... Ik wil.je in ieder geval enorm veel succes wensen voor vanmiddag!
@Bianca: tweede pagina, dat kan niet. Dan moeten we toch meer kletsen om op pagina 1 (liefst ergens bovenaan) te blijven...hihi... @Jordan: was ook erg benieuwd naar je gesprek van gisteren. Hopelijk heb je er wat aan gehad. Hier alles goed. Begin wel verkouden te worden. Vond mezelf al zo flink dat ik overeind leek te blijven terwijl het hele huis snotterend en hoestend rondliep. Hopelijk zet het niet teveel door. Mijn man heeft gisteren nog contact gehad met de huisarts. Hij heeft toch geen pfeiffer (dank aan de assistente die wel die indruk gaf). Maar wel een ander virus (afgekort cmv). Dat virus kan ook longontsteking en verhoogde leverwaardes veroorzaken en eigenlijk alle ellende die mijn man de laatste weken heeft gehad. We dachten dus eerst aan een longontsteking en toen met een virusinfectie daarna, maar blijkbaar is dit virus er eerst geweest en heeft toen die longontsteking veroorzaakt. De waardes van zijn lever waren al weer aan het zakken, dus vermoedelijk al wel over het hoogtepunt heen. Het is gelukkig ook veel minder besmettelijk dan pfeiffer, dus dat is meegenomen. De dokter adviseerde hem nog een weekje thuis te blijven en volgende week zal hij dan weer moeten gaan werken. Die waardes van pfeiffer waren wel verhoogd, maar dat komt omdat hij dat al een keer gehad heeft en dan zijn die waardes vaak blijvend hoger dan anders (en vaak door een ander virus worden die waardes weer wat getriggerd), terwijl je het toch niet hebt. Verder lijkt de jongste nu eindelijk tandjes te gaan krijgen, dus al twee avonden intens verdrietig wakker geworden. Na een zetpil, begint hij na een tijdje weer 'de oude' vrolijke druif te worden, zoals we hem kennen en slaapt hij weer lekker door.
Sneeuwmees idd! We moeten meer kwebbelen hier hoor Jeetje t is me wat daar bij jullie zeg ... maar wel fijn dat er nu duidelijkheid is. Nog even een weekje uitzieken en dan dus weer aan t werk.... prikken ze zijn bloed straks nog een keer? Of laten ze het hierbij? De kleine man eindelijk aan de tandjes... hopelijk gaat t voor hem sneller als bij Jayden Hmmm verkoudheid... hier in huis valt t gelukkig nog mee... ik ben zoals gewoonlijk weer verkouden maar dat ben ik t hele jaar door... Jayden is iets wat snotterig en moet heeel af en toe eens hoesten... maar dat kan ie ook op commando hihihi hopelijk blijft t hier nog even weg. Jordan? Hoe is t meid???
@Bianca: we moeten inderdaad wel bij de top 10 blijven...hihi.. We doen ons best. Mijn man moet ergens volgende week nog een keer prikken. Eerst was dat om de paar dagen en nu zit er meer tijd tussen, zodat ze een beetje in de gaten kunnen houden of het voldoende zakt (maar dat is wel de verwachting). Het zou fijn zijn als bij M.orris de tandjes nu eindelijk eens door gaan komen. Hij heeft al langer dat hij rode wangetjes heeft en alles in zijn mond stopt wat los en vast zit (bij voorkeur telefoons en afstandbedieningen ). Ik dacht gisteren iets wittigs op zijn tandvlees gezien te hebben, dus vermoed wel dat het nu een kwestie van tijd is. Maar goed, dan is het meestal eventjes stilte voor de storm, want het nadeel is dat als ze zo laat zijn met tandjes, het meestal wel allemaal tegelijk in stroomversnelling gaat. Morgen mogen we weer met de oudste naar de KNO. Hij had vorig jaar (weet je nog toen Jay net geboren was ) buisjes gekregen en neusamandelen verwijderd, maar die buisjes zijn er uit gevallen van de zomer. De KNO-arts wilde even aanzien hoe hij het doet zonder buisjes, maar we merken dat hij toch weer vaker verkouden is. Dus ik vrees dat het advies morgen weer nieuwe buisjes zal zijn.
Sneeuwmees, ik hoop dat jullie volgende week te horen krijgen dat het weer verder gezakt is. Jay heeft nog steeds maar 4 tandjes. 5de is wel door maar nog steeds niet helemaal... de andere 3 zitten vlak onder zn tandvlees maar komen maar niet... best wel zielig voor em... Ja ik weet nog dat jullie zoontje toen idd is geholpen (Toen had jij nog zo'n mooie gloed ) hihihihi Ben benieuwd wat de kno arts gaat zeggen. Heeft ie ook veel last van zn oortjes? Vooral nu het buiten zi koud is hoor zie en merk je dat vaak. Ik heb t zelf ook bij koud weer, regen en koude wind dat mn oren snel pijn doen.... echt niet fijn!
@Bianca: klopt inderdaad. Was toen nog pril zwanger (maar wel heel gelukkig ). Die gloed is nu wel vervangen door wallen onder de ogen, hoor (maar ben nog steeds gelukkig). Het gekke is dat ons zoontje nooit last heeft gehad van zijn oren. Hij is vaak verkouden (en snotterig). Totdat we bij de KNO-arts kwamen en zei dat zijn oor rood wat was binnenin en dat hij ook gehoorverlies moest hebben. Met die buisjes en neusamandelen is het in ieder geval wel een stuk beter gegaan. Dus we zullen nog een keer moeten, vrees ik (en ik ben al zo'n held ).
Hoi meiden, even een snelle knuffel voor jullie. Heb vanmiddag weer even bijgelezen. Jordan voor jou een dubbele knuffel , hoe is het nu met je? Al echt bloed gezien? Hoe ging het gesprek in het ziekenhuis?
Sneeuwmees, kan het niet zojn dat zijn keel amandelen te groot zijn? Bij Jayden zijn ze ook groot, maar daar wou hij nog niets aan doen omdat hij daar te jong voor zou zijn. (Ik zelf was 3 maanden oud toen ze ze hebben verwijderd.) Kun je ma gaan wat er allemaal veranderd is onze pudste heeft ook 2 keer buisjes gehad maar sinds ons laatste bezoek is hij helemaal goedgekeurd gelukkig. T scheelt mss wel dat als je zoontje qeer geholpen wordt dat je nu weet wat er komen gaat...
@Bianca: de vorige keer zeiden ze dat de keelamandelen 'rustig' waren. Maar vrees wel dat het een kindje zal worden, die ze wel op jonge leeftijd kwijt zal zijn. Maar goed ook, want ik was 25 en dat was echt geen pretje. We gaan het vanmiddag meemaken.
Spannend! Succes vanmiddag. Btw keel en neusamandelen op latere leeftijd verwijderen brengt ook de nodige risico's met zich mee... ik ben er dus wel voor om ze voor hun 10de jaar te laten helpen indien het nodig is.
@Bianca: zitten nu in de wachtkamer. Loopt weer eens uit. Van mij mogen ze er ook binnen enkele jaren uit. Wat ik toen heb moeten doormaken gun je niemand. Mijn man wilde gelijk een foto laten maken, maar die afdeling is toevallig net dicht. Dus multi tasken is voor ons niet weggelegd. Update: net binnen geweest. Voorlopig nog even geen buisjes. Over twee weken eerst een gehoortest.
Voor nu zag t er dus goed uit? Ben benieuwd wat er uit die gehoorttest komt. Onze oudste heeft deze ook gehad. 1ste keer was ie niet goed tweede keer was ie perfect...
Sorrrrry, chaos op het werk, gekkenhuis, laat thuis en dan zo kapot als maar kan dus weinig ZP tijd Gesprek ging goed, bevestigd wat ik al wist eigenlijk. Extratje is dat ik om de 4 weken echo krijg. Mooi. En dan... Ik ben vandaag ongesteld geworden. Oh joy. En nog meer joy is dat ik mag starten. YEEEEEY! Helemaal hyper meteen maar super blij dus vanavond weer aan de gang met prikken en pillen. Het wordt wel gerekt. Ik krijg 24-12 een echo en 5-1 een tp! Sneeuwmees, wanneer krijg je te horen hoe de gehoortest het heeft gedaan? En hoe is het met je man? IkkeB, met jou alles goed? BE, heb je net nog gesproken, ik race weer ff verder. Liefs en fijn weekend meiden!
Jordan; Hahaha wat een race eendje ben je ook ben echt super blij voor je meis! Mijn duimen gaan weer over uren voor je draaien!
@Jordan: wat fijn dat je ongesteld geworden bent. Hopelijk de laatste keer dat ik dat moet zeggen, want vanaf januari wil ik het woord ongesteld bij jou niet meer horen! Fijn ook dat je toch nog mag gaan starten!! 2015 gaat jullie jaar worden (en die van Bianca en die van Ikke!!). @Bianca: we hebben de 29e al de gehoortest en direct erna krijgen we de uitslag. Dus al best snel. Met mijn man gaat het nu de goede kant op. Volgende week moet hij weer werken. Zal wel weer wennen zijn, want het was nu best fijn 's avonds om een paar handen te hebben om de kinderen naar bed te krijgen of te badderen.
Sneeuwmees dat zal idd weer even wennen worden dan ja. Maar dat komt vast wel weer goed. De uitslag van de gehoor test krijg je idd gelijk daarna van de arts te horen. Hou er rekening mee dat je wss niet mee naar binnen mag als ze de gehoor test bij hem gaan afnemen. Ik mocht toen met de pudste ook niet mee naar binnen...
Hoi Meiden, Even snel een ego berichtje vanaf deze kant. In de zomer had ik wel iets verteld dat het niet zo lekker ging met mijn huwelijk. Begin vorige week was de bom weer gebarsten en staan we nu weer voor de keuze wat te doen. Ik ben er wel uit maar kan het nog niet officieel mede delen aan mijn man. Het voelt zo als falen.... Je trouwt natuurlijk met het idee voor altijd bij elkaar te blijven. Het perfecte plaatje! Nu gaat er bij ons al een hele geschiedenis vooraf maar ben van mening dat onze levens niet meer gelijk lopen. En zie er ook geen toekomst meer in. Dus dan is er maar één keuze... Ik kan alleen niet van mijzelf accepteren dat ik mij nu zo voel. Ik hoop dat dit nog wel even binnen deze groep kan blijven en dat er niet via fb of zo vragen worden gesteld. Alleen mijn ouders en schoonouders weten het pas dat er 'problemen' zijn. @Jordan: Succes meid! Ik ga weer kei hard voor je duimen! Ik zal proberen vaker te komen spieken! Liefs Noekie
@Noekie: ach, lieverd, wat ontzettend naar! Ik dacht echt dat jullie de crisis overwonnen had en was daar zo blij om! Maar helaas lijkt het toch niet zo te mogen zijn. Natuurlijk blijft het hier 'binnenskamers'. Jullie moeten de kans hebben dit allemaal op je eigen manier en termijn uit te zoeken. Heeft professionele therapie ook geen zin meer, denk je? Heel veel sterkte! Ik denk aan je! @Bianca: ik had inderdaad nog even gevraagd hoe die test ging, of we erbij mochten zijn of hij alleen moest. Dat hing er een beetje vanaf hoe verlegen ons zoontje was of een van ons mee ging. Ik dacht, ik vraag het maar even zodat we ons zoontje in ieder geval kunnen voorbereiden wat hem te wachten staat.
Noekie, lieverd toch... wat vervelend meis. Zo te horen zijn jullie erg uit elkaar gegroeit ipv naar elkaar toe... Ik weet op t moment even weinig te zeggen meis... Maar ik wil je wel heel veel aterkte toe wensen. T zal geen gemakkelijke tijd voor je zijn. Ook ik denk aan je! Sneeuwmees, Ik ben benieuwd of een van jullie met hem mee mag naar binnen. Maar t is idd wel slim om hem er op voor te bereiden dat hij alleen met de mevrouw mee moet. (Bij onze oudste was t een vrouw die hem kwam halen) Jordan; hoe is t meis? @all, na een lang druk weekend ga ik lekker mijn bedje opzoeken. Ben helemaal gesloopt