IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn man kwam vannacht ziek thuis van zijn werk. Vermoedelijk buikgriep. En jawel, ik had zojuist een positieve ovu-test.:$ Hoe verzin je het weer. Waarschijnlijk dus een verloren maand.:x:(

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Dan meen je niet! Wat een pech!
    Een hoop paracetamol erin en hopelijk zet het niet door!

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, hopelijk kan je man zich bijeen rapen en dat jullie toch kunnen klussen ... want de zaadjes zijn van een week of 6 terug die er nu uit komen dus dat ie nu griep heeft is geen probleem wat betreft de kwaliteit! Beterschap voor je man en oooh hoop dat ie jullie niet aan steekt zeg.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn man weet nog niet dat ik een positieve test had. Geeft alleen maar stress. Heb wel voorzichtig even gesuggereerd of hij nog wilde kijken of hij koorts had (want dat heeft dan misschien weer consequenties voor later in DD) maar dat was niet zo.
    Ik ga zo naar een theatervoorstelling met mijn zoontje en heb mijn man maar liefdevol geadviseerd ;):D, vooral lekker bij te slapen vanmiddag. Ik hoop dus nog op een wonder vanavond. En omdat mijn ei zo snel springt, ik voel nu al wat eisprongpijn, is het helaas geen optie tot morgen te wachten. Die mannen toch ook!:(

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Ik zag je kaartje net weer hangen en weet niet meer of ik je al bedankt had voor je kaartje! Maare anders alsnog bedankt! :D

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    :) graag gedaan Noekie! Fijn dat ie goed aangekomen is.

Bleh, ik heb steeds meer last van maagzuur/pijn in m'n middenrif. Niks aan!

Sneeuwmees, gelukkig heeft j man geen koorts. Hopelijk voel ie zich nu al een stuk beter en kan t eitje getackeld worden!

IkkeB, kan me voorstellen dat t tegen valt de verbouwing... Nog even volhouden en dan kan je genieten van het resultaat.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Er zit nog weinig leven in mijn man. Heb hem vanmiddag wel gezegd dat ik een positieve ovutest had. Hij zou zijn best doen, zei hij. Hij zei toen ook dat hij zich beter voelde, dus had goede hoop. Maar vanavond zei hij dat hij naar bed ging omdat hij niet lekker was.:( Aan het geronk wat ik uit de slaapkamer hoor, betekent dat weinig goeds. Grrrr.....:x

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Aaargh balen Sneeuwmees. Hopelijk is ie na een tijdje wel weer wakker en heeft. Slapen m goed gedaan zodat je toch n kans hebt dit cyclus.

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: balen zeg! Weer een verloren cyclus, en jet kunt ze zo goed gebruiken. Flut zooi.

Tori: jiu al weer 33 werken. Nog minder dan 50 dagen te gaan. Nog even maagzuur happen en dan komt killer kleine wondertje al. Moet je nog 1 week werken of werk je door tot 36 weken? Ik zeg iig goed vooruitzicht!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: we hebben gisterenavond nog een poging ondernomen, maar het verdiende geen schoonheidsprijs. Verwacht er dus niets van. Zometeen nog maar een ovulatietest doen, maar verwacht dat die wel negatief zal zijn. Hoe dan ook vanavond nog maar een extra poging.
    @Tori: vervelend dat maagzuur. Ik had er zelf toen ook zo'n last van en heb de laatste maanden van mijn zwangerschap altijd met een extra kussen geslapen met standaard rennies binnen handbereik. Ik had het op dat moment niet zo door, maar toen ik eenmaal bevallen was, viel het me op dat ik overal in huis en in iedere tas wel een stripje rennies had. Gele vla schijnt ook te helpen (maar heb ik zelf nooit geprobeerd).

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    IkkeB, ja 33 weken vandaag :). Nog 7 tot de 40, al hoop ik toch echt dat ze zich eerder aandient. Over 6 weekjes ofzo. Heb steeds meer de behoefte om haar te kunnen vasthouden en zien.
    Nog 2 weken werken nu + nog de maandag, maar dat zal meer een opruimdagje worden en heb een lunchafspraak die dag. Ik had wel 5 wk verlof voor m'n bevalling willen doen (maar heb vier gedaan plus drie vrije dagen ervoor opgenomen) mooi 12 weken na de bevalling!
    En als ze eerder komt dan zelfs wat meer :). Maar met m'n werk komt het zo het beste uit ivm de jaaraudit die begint in de eerste week van maart en dan kan ik nog wat vragen beantwoorden.

Sneeuwmees, kan me voorstellen dat de poging gisteren niet super ging, als je je niet lekker voelt is het helemaal een moetje. Wel knap dat jullie t toch hebben gedaan, dat verdient een bevruchting!!
    Ik neem vla om een uur of elf savonds en dat helpt me goed. Heb wel even last als ik net op bed lig maar het is e doen dan. Heb nog geen Rennie genomen, al heb ik ze wel in huis.

Gisteravond pizza gehad (had geen zin om t huis uit te gaan om boodschappen te doen dus moesten bestellen), maar dat kwam me na een tijdje omhoog bah! Gisteravond erg veel last gehad, de kleine was megadruk aan het bewegen. Dacht dat het minder zou worden omda ze minder ruimte heeft, maar daar trekt ze zich duidelijk niets van aan. De film die we keken was misschien toch te spannend voor haar, ze reageert erg op geluid heb ik het idee. Ook op sommige stemmen...

Wij gaan zo ff naar m'n schoonmoeder, haar nieuwe kast bewonderen en daar wat eten. En dan om 4 uur naar de supermarkt anders vanavond weer geen fatsoenlijk diner.
    Bij jullie ook alles weer een beetje wit? Niks aan he?!

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; bij mijn achterburen zijn beide ( of was het nu 1 van de twee) kinderen verwekt terwijl de man ziek was. Dus er bestaat altijd een kans ( al hadden zij verder geen moeite me zwanger worden)

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Haha... Neem aan dat je sneeuwmees bedoelde!

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: Oeps hihi.

15. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Vanavond lekker spinazie stamppot gemaakt, echt lekker (en gezond)!!
    Nu op de bank en ben al behoorlijk moe aan t worden. Heb ook nul zin om morgen aan t werk te gaan... Hopelijk morgenvroeg meer zin.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    #436 Sneeuwmees, 24 feb 2013
    Laatst bewerkt: 24 feb 2013
    @Tori: ik heb ook geen zin om te werken, maar heb niet het geluk dat ik over een paar weekjes 4 maanden met verlof mag. Dus tel je zegeningen! Het aftellen kan beginnen.
    @Ikke: dank je! Dat geeft de burger weer moed. Hoop dat ik ook eens bij zo'n in zo'n rijtje van succesverhalen kan aansluiten.

Had vanmorgen nog een positieve ovutest, maar we moesten de hele dag weg. Erg frustrerend als je enorme pijn in je eierstok krijgt vanwege de eisprong en je bent niet thuis. Vanavond toch nog maar geklust. Net nog een ovutest gedaan, maar die was negatief.:( Ei is dus toch al gesprongen ergens vandaag/ vanavond. We hopen maar dat er misschien nog een snelle zwemmer tussen de zaadjes zit, zodat die mijn eitje nog kan inhalen.;)

17. cybell

cybell Niet meer actief

@Sneeuwmees: Meis, even over ovu testjes...
    De test is positief wanneer je LH piek er is, wanneer deze smorgens nog posi was en savonds nega betekent dat niet dat je ei al gesprongen is.
    Je ei springt namelijk pas 24/36uur nadat je ovu test positief was... Dus als hij vanmorgen nog posi was springt hij op zijn vroegst morgen ochtend pas.
    Dus dat je vanavond nog geklust hebt is helemaal goed!
    Ik duim voor je in ieder geval!!

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ja daar heb je gelijk in ... ik moet ook niet zo zeuren en gewoon gaan ; ff 9 dagen doorbijten en voor ik het weet zit ik maanden thuis.
    Komt ook omdat ik vandaag moet beginnen aan een rotklus, maar die moet gedaan worden ...
    Bijna m'n ontbijt op, dan tanden poetsen en op naar m'n werk (hopelijk hoef ik niet te krabben, want moet ook nog tanken dus dat kost al extra tijd en moet wel op tijd naar huis vanmiddag want vanavond naar de bijeenkomst over borstvoeding).

Cybell, met dat ei heb je helemaal gelijk, ik duim met jou mee voor Sneeuwmees!

Fijne week meiden!

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ook hier geen zin om te werken. Maar we zullen toch moeten. 1 voordeel, ik hoef niet te krabben, want ik fiets altijd. :) brrr hihi

Seeuwmees; ja je kluspoging is zeker nog zinvol. En ook na je ovulatie ben je nog enkele uren vruchtbaar.

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Cybell: het klopt dat het ei nog moet springen als de test positief is. Maar dat was de test zaterdag (eind van de ochtend) ook al, dus als je daar 24-36 uur bij optelt, is hij waarschijnlijk toch wel ergens gesprongen in de loop van de dag. Ik denk dat ik gisterenochtend dus op de laatste restjes van de piek zat, of er net overheen. Maar heb gelezen dat een eitje nog 12-24 uur na het springen bevrucht kan worden. In ieder geval hebben we ook zaterdag nog geklust, dus als het goed is, lag er ook al een legertje klaar. Ook al lagen die zaadjes waarschijnlijk (net als mijn man) op apegapen.;)
    @Tori: vervelend als je naar je werk moet en je weet dat er een rotklus klaar ligt. Toen ik zwanger was, had ik zo'n wattenkop dat ik dingen van mijn werk ook helemaal niet doordrongen. Heel irritant, want iedereen op mijn werk roemde mij altijd op mijn goede geheugen. Heeft overigens ook nog wel flink wat maanden na de bevalling aangehouden (de ontzwangerperiode van 9 mnd). Na die periode merkte ik dat ik langzaam mezelf weer begon te worden. Hier hebben we eind van de middag een overleg waar ik helemaal geen zin in heb. Dus ook zit met gepaste tegenzin op mijn werk. Bovendien moeten we binnenkort verhuizen naar een werkplek zonder enige opslag. Dus de komende tijd vooral veel uitzoeken en weggooien. Blegghhh! Maar over 2 dagen heb ik al weer weekend...hihi..:D
    @Ikke: wat een luxe op de fiets en dat je dan niet hoeft te krabben. Maar moet wel zeggen als het zo koud is zoals de afgelopen dagen dat ik het stiekem toch wel lekker vindt om de kachel hoog te draaien in de auto (en het krabben dan wel op de koop toe neem).;)

Deel Deze Pagina