IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; die test is wel balen! Ik hoop voor je dat die test het lekker fout heeft, maar vrij nemen morgen lijkt me wel verstandig, bij zo ongeveer alle vorige tp's was je zwanger toch, maar ging het steeds mis. Nu hoop ik dat je denkt dat het mis is, maar dat het juist goed blijkt te zitten.
    Bij ons is het rustig, we moeten idd weer geduld hebben. Deze maand weer een jaar bezig, we blijven hopen, proberen en ik heb nog steeds acupunctuur. Verder bleek geduld de vorig keer de sleutel, dus zit er niks anders op dan weer geduld te hebben en duimen dat we het ooit nog eens mogen mee maken. Ik zit nu weer in de wachtweken. Was van de week mega misselijk, maar dat ben ik in heel vaak. Vandaag was is weer volop in mijn energie en het hardlopen ging vanavond heel erg goed, dus ik denk niet dat het deze maand raak is. Dan zou ik me denk ik wel anders voelen. Dat baseer ik nergens op hoor, is gewoon zelfbescherming.

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, jeetje een jaar al weer.... en nu in je wachtweken... spannend meis! Hoe gaat t met de kleine grote man?

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    En Jordan... nog getest? Succes voor het bloedprikken straks!

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    IkkeB, jullie geduld wordt weer uitgebreid op de proef gesteld zeg :( Hopelijk 2015 hét jaar dat het wel raak is voor jullie.

Ik heb getest. Toch staan turen en ergens...in de verre verte... Maar die reken ik als negatief. Bloed geprikt en word eind van de middag gebeld. Ik reken maar nergens op, des te groter de verassing of des te kleiner de teleurstelling. Eerlijk gezegd liever een x niet zwanger dan nog een miskraam ;)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ik ben gebeld. Zoals ik al had verwacht ben ik niet zwanger. Ik moet toegeven dat ik er niet echt verdrietig om ben. Dat klinkt waarschijnlijk enorm idioot maar normaal is het altijd raak geweest na een tp. Die onzekerheid dan... Tuurlijk was ik het liefst wel zwanger nu en dat de Fraxiparine had gewerkt enz. Maar nu heb ik wel duidelijkheid. Nog 5 cryo's op voorraad dus meteen door naar een nieuwe ronde zodra ik ongesteld word. Ik mocht weer een hormonen schema maar heb gevraagd de komende tp in mijn eigen cyclus te doen (wel weer fraxi vanaf de tp natuurlijk) om mijn lijf wat rust te gunnen en mocht volgende ronde ook mislukken kan ik de ronde daarop weer met al die hormonen doen. Op naar de volgende ronde dus.

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: jammer meis, maar wat je zegt, liever niet zwanger als weer een miskraam.

Thanx meiden, hier ook deze poging weer mislukt, nog niet ongesteld, maar mijn temperatuur is al gedaald. ( dat houd ik bij voor de acupunctuur, vandaar dat ik het meestal al weet het echt zover is..)

Fijn weekend allemaal.

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dikke knuffel, meid. Je had jezelf er al een beetje tegen in bescherming genomen, maar toch.... Misschien moet je lichaam het 'trucje' weer even doorhebben, na zo lang stilgestaan te hebben. Fijn dat je gelijk door kan.
    @Ikke: hè, jij dus ook al geen goed nieuws deze ronde. Het zit jullie maar niet mee. Dan allebei maar in februari een positieve test.

Hier vandaag weer op bankenjacht geweest. Onze bank is maar 2,5 jaar oud en er zit al een hele scheur in. We hebben de zaak al gebeld waar die vandaan komt en we moesten maar een foto sturen, maar dat is nu al een week geleden en we hebben nog geen reactie gehad. Zou ook niet weten wat ze zouden moeten aanbieden, want ik heb eigenlijk weinig vertrouwen in nog een andere bank van die zaak, dus iets van tegoed op een andere bank zit ik niet op te wachten.
    We zijn vandaag naar wat andere woonwinkels geweest en hebben weer veel banken uitgeprobeerd. We hebben al langer een favoriete bank bij de Ikea, maar kunnen niet uit de kleur komen.
    Vandaag waren we als laatste weer bij de Ikea en we ploften weer op die bank en het was toch echt wel 'thuiskomen'. Dus toch maar besloten de bank te gaan kopen.
    We zouden alleen iets aan moeten betalen, dus dat was akkoord. Maar toen bleek dat alleen bij banken boven de 500 euro ze een aanbetaling moesten hebben en alles daaronder dat ze ineens betaald moeten worden. En onze bank was 499 euro. :x
    We hebben van alles geprobeerd, of die vrouw er niet iets bij kon afrekenen zodat ze boven dat bedrag zou komen (een kussentje of iets dergelijks), maar dat kon dus niet. Ook niet het bedrag afronden op 500.
    Door een grote uitgave hadden wij dat even niet op onze lopende rekening staan en we konden dat niet zo snel van de spaarrekening overboeken. Maar er bleek niets mogelijk, dus de bestelling die we al helemaal hadden laten invoeren, moest weer gecancelled worden.
    Dus nog geen nieuwe bank.
    Ook wilde ik een rolgordijntje kopen en ook daar hadden ze maar weinig keus, dus ook dat ging voorbij. Dus een beetje onvoldaan teruggekeerd.
    De jongste heeft oorontsteking en had ik op bed liggen, maar de oudste (die ook op bed lag) was weer 3 keer wat vergeten en uiteindelijk had hij het voor elkaar dat de jongste ook weer huilend wakker werd. :x

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    O Jordan, her is wat met de banken bij jullie. Wat balen dat de kleine oorontsteking heeft en dan ook nog wakker wordt gemaakt door zijn broer. Uiteindelijk weer gaan slapen?

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ikke ik denk dat je sneeuwmees bedoeld met de banken ;)

10. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Hihi ja die bedoelde ik, waarom ik dan de verkeerde naam typ weet ik ook niet. Oeps. Foutje

11. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Kleinigheidje ;)

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ooooh pagina 2!

Hoe is t met iedereen? Noekie? Sneeuwmees, Jordan? IkkeB?

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, hahaha je dacht vast: Bank > Lui zijn > Jordan!!! :D Dat zou namelijk wel kloppen hahaha. Jammer dat her bij jullie niet raak was weer. Komende ronde....zet 'm op! Ben je trouwens al ongesteld inmiddels?

Sneeuwmees, bank kunnen scoren? En hoe gaat het met de jongste? ÉN hoe gaat het met je man?

LMommy, succes morgen :D

14. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland

Thnx Sweety! :D

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ik denk veel aan Jordan, dus vandaar denk ik de naamsverwarring hihi. Maar goed. Sneeuwmees hoe zit het met je bank nu?

Jordan, jep echt mega ongesteld

Be: wil je en eerlijk antwoord. Met mij ging het vanavond ff niet zo lekker. Ik had altijd gedacht dat de kinderwens anders zou zijn als je voor een tweede zou gaan. Natuurljk is dat ook wel zo. Maar de wens is wel net zo groot. Dat het weer niet vanzelf gaat is ondanks dat ik dat wel had voorspeld toch ineens heftig. Eerste jaar voorbij, angst dat het weer jaren gaat duren en boosheid dat het andere zo makkelijk lukt en ook nog eens boos omdat ik er boos over ben. ( ik vind dat ik tevreden moet zijn, begrijp me niet verkeerd, ik ben mega blij en gelukkig met timo, maar ik heb ook een wens voor een brusje..) kortom botsing in mijn gedachten en emoties. zucht...

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: morgen je afspraak in het zkh, toch? Is dat om te bespreken hoe nu verder (medicatie e.d.)?. Ik neem aan starten bij de eerstvolgende ongi? Hoe is het nu met je arm?
    @Jordan: met mijn man gaat het gelukkig goed. Eigenlijk goed dat je er naar vroeg, want het gaat eigenlijk weer ouderwets goed met hem, dat we bijna zouden vergeten dat hij nog bloed moet prikken eind deze maand. De dokter wil zo af en toe toch even checken hoe de (lever)waardes zijn. Ben jij al ongesteld geworden inmiddels?
    @Ikke: het is heel dubbel inderdaad, maar de kinderwens van een tweede kan net zo groot zijn en net zoveel pijn doen als het niet lukt als bij een eerste. Dat is soms nog wel eens een onbegrepen gevoel, omdat je al een kind hebt. Dus daar mag je best soms verdrietig om zijn als die wens nog niet in vervulling is. Ik hoop dat jij binnenkort ook een keer zo'n onverwachte verrassing mag hebben als ik toen had. Dikke knuffel!

We hebben nog steeds geen bank. Zondag weer de nodige banken uitgeprobeerd, maar wat is het moeilijk een echte lekkere bank te vinden (en ook nog in de kleur die je mooi vindt). Bovendien twijfelen we nog steeds, kopen we nu een hele goedkope 'tussenbank' voor de periode waar we nu in zitten met twee kleine kinderen (en de nodige te verwachten ongelukjes). Of gaan we voor een betere kwaliteit (en duurder) en precies zoals we het zouden willen. We neigen zelf nog steeds naar een goedkope tussenbank.
    Verder erg druk, moe en alles loopt me even over de schoenen. Op het werk is het (te) druk. De oudste is erg gespannen, dus moeten we vaak huilend achterlaten op school bij het brengen en dat is zo'n vreselijk rotgevoel. De jongste had oorontsteking, maar we merkten nog weinig verbetering. De afgelopen dagen heeft hij regelmatig dat hij zo enorm hard huilt en niet te troosten is. Maar ja, het is ook lastig te bepalen wat er dan precies aan de hand is, omdat ze op zo'n leeftijd ook in de tanden fase zitten. Dus vandaag weer naar de huisarts geweest en de oorontsteking is nog niet minder geworden. Dus ze vond het nu toch wel tijd voor een penicilline kuur. Dus we hopen maar dat het nu snel beter gaat, want zo kennen we het kleine mannetje niet. Daardoor vaak avonden met hem zoet, of gedeeltes van de nacht. Dus dat breekt me wel op. Ook nog eens ongesteld daarbij en dat is niet zo'n goede combi.
    Heb al dagenlang enorme bergen was staan om te strijken. Ben nu total loss en kan wel slapen, maar zal er toch maar een begin mee gaan maken.
    Inmiddels ook al 3 keer fysiotherapie gehad voor mijn bekken. Heb wel de indruk dat deze veel beter is dan diegene waar ik jaren bij gelopen heb. Ze legt alles goed uit en ze masseert ook alles goed. Bij de andere was het toch voornamelijk oefenen meegeven, maar zij pakt ook pijnlijke spieren aan. Dus we hopen er maar het beste van.

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Lieverd toch! Ik begrijp je heel goed meis, en een wens voor een kindje is altijd groot. Of t nou voor n eerste tweede derde of zelfs een 4de kindje is.
    Maar jullie willen de stap richting t mmm gebeuren echt niet meer nemen?
    Meis, ik denk aan je! Hoop ook echt dat er dit jaar een kindje voor jullie mag komen en een brusje voor Timo. Dikke knuffel meis!

18. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, morgen idd naar t zh voor gesprek met de fert. arts.
    Voor welke behandeling we in aanmerking komen horen we morgen, dit ligt echt aan de semenanalyse die we in dec hebben laten doen. Dat onderzoek bepaald welke behandeling we gaan krijgen.
    Ik verwacht eerlijk gezegd niet dat de uitslagen beter zijn dan als in 2011/ 2012... de hoeveelheid zaad was toen al weinig en slecht van kwaliteit. Maar goed, je weet het nooit he? We zullen het morgen wel horen. En dan horen we waarschijnlijk ook wanneer we mogen gaan starten.

Wat betreft banken... heb je iets in je hoofd qua model of iets?
    In Culemborg blijkt er namelijk een klein bedrijfje op t industrieterrein te zitten die banken op maat maakt en naar smaak. Stel je ziet bijv een bank bij bijv popeliers je maakt er een foto van en hij maakt em precies zo na. Alleen vele malen goedkoper. Man lief zn oom en tante hebben daar een bankstel gekocht en dus op maat laten maken en die zijn enorm tevreden. Ook de garantie is er enorm goed. Als het je wat lijkt kan ik even aan zn tante vragen hoe t bedrijfje heet en wat t adres er van is...

Wat sneu voor je kleine man dat hij een ooronsteking heeft opgelopen en ook nog eens last van zn tandjes heeft. Hopelijk helpt de kuur hem en is ie er snel weer vanaf meis.

Zo te horen breekt het je allemaal erg op. Jullie hebben de afgelopen tijd een hoop mee gemaakt als gezin qua ziektes.
    Is het niet een optie om een lang weekend vrij e nemen om even allemaal bij te tanken?

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: (ik zie nu dat ik je in een vorig bericht een foute naam heb gegeven :)). Die zaak in Culemborg ken ik denk ik wel. We waren op 2 januari naar Culemborg gereden omdat mijn man daar naar een juwelierswinkel wilde gaan. Die bleek dicht en toen zijn we wat meubelzaken gaan zoeken. Toen hebben we ook bij die voor de deur gestaan (volgens mij), maar die was ook dicht die dag. We hebben eigenlijk best veel eisen. We willen een bank die natuurlijk lekker zit, maar ook makkelijk in onderhoud is. We hebben ook nog twee katten die bij voorkeur altijd overgeven op de bank.:):( Daarom gooi ik er nu altijd al kleden overheen als we 's avonds naar bed gaan. Dus het meest efficiënt zou leer zijn, maar dat vinden wij wat koud aanvoelen. Dus liever stof, maar dan wel stoffen hoezen die we evt. kunnen wassen, of wat makkelijk vuilafstotend is. Dus het is nogal wat.
    Jullie veel succes vanmiddag! Ik dacht dat jullie de uitslag van het zaad al hadden, maar jullie krijgen alles vanmiddag.

Vanmorgen gelukkig mijn zoontje naar school gebracht zonder huilen en de kleine man was vannacht weliswaar even wakker om 2 en 5 uur, maar na de bv ging hij ook gelijk weer slapen. Vanochtend heb ik hem ook zoner problemen terug kunnen leggen, zodat ik de handen even vrij had.
    Had nog een berg was staan om te strijken en mijn moeder doet dat meestal eens per week, maar ik was nog met de was bezig en wilde haar niet (meer) lastig vallen. Maar vanmorgen zei ze toch dat ik die mand maar gewoon even moest geven, want ze had toch niets anders te doen. Dus mijn trots maar even op zij gezet en de wasmand naar haar gebracht. Dus dat is al even een zorg minder.

20. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, geeft niet wat betreft de naam ;)

Wij hebben om 11.15 uur de afspraak dus k zit nu lekker in de wachtkamer... spannend! Ben enorm benieuwd ;)

Deel Deze Pagina