IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, qua timing zit je inderdaad goed, nu hopen dat de match zaadje/eitje ook goed zit :) Is je man nog zieker geworden?

Tori, balen van dat zuur, je kussen een beetje schuin omhoog zodat je niet helemaal plat ligt wil wel eens helpen.

Ook ik kwam vanmorgen mijn bed niet uit, pffff....

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: m'n man is niet zieker geworden. Was eigenlijk alleen zaterdagmorgen en was de rest van de dag brak. Gisteren ging het wel weer. Hoe is het nu met jou? Wanneer had je nu weer een echo?

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohh gelukkig! Dat ziek zijn is niks weet ik inmiddels uit ervaring hihi. Ik heb morgenochtend weer een echo, ook al beschouw ik deze ronde als kansloos hihi. Maar je weet maar nooit :) Hoe gaat het op je werk?

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: je weet maar nooit. Misschien morgen toch een verrassing uit de hoge hoed! Ik zal in ieder geval voor je duimen (alle beetjes helpen, hè).
    Op mijn werk gaat het zijn gangetje. Heb nu langzaam aan de gebruiksaanwijzing van mijn baas door.:cool: Dat is vooral maar ja en amen (hoe tegenstrijdig voor mij soms ook). En het is een control freak en die please je met veel updates en lijstjes. Dus dan doen we dat maar.:D Maar dat blijkt wel de gouden tip te zijn om prettig te kunnen werken. Het scheelt dat ik 'maar' 3 dgn werk voorlopig en dat ik het daardoor ook makkelijker langs me op kan laten glijden.;)

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Als het zo wel 'werkt' (leuke woordspeling hahaha) dan is het goed. Als je maar met een goed gevoel naar je werk gaat toch. Enne, duimen is altijd welkom, het zou leuk zijn als er ineens een mooie follikel en een super goed bm slijmblies te zien zouden zijn maar ja ik reken maar nergens meer op dan kan het ook niet tegenvallen hahaha. Sowieso zou er toch iets moeten gebeuren anders zou ik ook niet ongesteld moeten kunnen worden volgende week...om het makkelijk te maken hahaha ;)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag is/was mijn uitgerekende datum....

En nu is Siem al weer 2 weekjes oud!

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Veel succes voor dadelijk. Hopelijk is er groei te zien!! Ik duim voor je!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Noekie, gefeliciteerd met Siem's twee weekse en oorspronkelijke geboortedag! Gaat snel he, nu alweer twee weekjes.
    Hoe snel ging jij eigenlijk weer gewoon van bed zoals anders? Voor mij om n idee te krijgen hoe dat straks kan zijn...

Jordan, ik duim ook voor je dat het toch verloren poging is!

Sneeuwmees, gelukkig dat je man zich snel weer beter is gaan voelen. En tja soms kun je maar beter gewoon ja en amen zeggen tegen bepaalde mensen op je werk. Wordt t er niet leuker op maar ook niet minder leuk doordat die ander zo irri is als ie is. Nog maar 2 dagen en dan alweer weekend voor jou!

Ik gelukkig morgen weer een break in de week, mij laatste woensdag vrij, volgende week donderdag vrij en de week er op verlof. Yes!
    Gisteren naar de bijeenkomst over borstvoeding geweest, weet nu een beetje meer wat ik kan verwachten.

9. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori; spelfout in je zin naar jordan? ;)

Hai meiden ik ben er weer...
    Heb weer n hoop bij moeten lezen ;)

Jordan; ook ik zal hard voor je duimen meis.

Sneeuwmees; ook voor jou draaien mijn duimen over uren :)

Noekie, ben een paar keer voor je op pad geweest, deze weeknontvang je een leuk pakketje :D sorry kon het niet laten ;)
    Siem al weer twee weekjes oud wat gaat dat eigenlijk snel dan he?

Ikke, hoe gaat t met de verbouwing? Hou je het nog een beetje vol? Ben enorm benieuwd naar het resultaat ;)

@all: gisteren naar de gyn geweest... half uur moeten wachten tot ze ons hielpen. k moest eerst komen voor mn bloeddruk; die was te hoog... 160-50. Maar ja we waren ook net aan komen lopen en aangezien ik t erg benauwd had tja dan wil dat wel he?
    Toen we eenmaal binnen werden geroepen door de gyn voor de echo, stonden we ook met 5 minuten weer buiten.

Overal liep beeb altijd al op schema behalve in t zh, daar zatnnog wat speling in maar beeb is weer goed gegroeid en loopt nu in t zh ook op schema :)
    Zaterdag hebben we de geslachtsbepaling... ben erg benieuwd.

Ik kom straks nog even terug om op de rest te reageren :)

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Het ligt er natuurlijk aan hoe de schade aan de onderkant is he! :D

En dat viel bij mij dit keer wel mee. haha...maar 3 hechtingen!

Ik heb de woensdag nog op bed gelegen nadat ik thuis ben gekomen en de donderdag al weer wat meer beneden geweest. Het dutje 's middags ook al snel overgeslagen maar dat kwam ook omdat ik de trap nog steeds zo veel mogelijk moet vermijden. Ik bleef dan beneden op de bank liggen. Ik heb daar de hele kraamtijd veel tijd doorgebracht.
    Het is bij ieder persoon verschillend maar meestal als de kraamhulp weg gaat ben je al weer redelijk mobiel hoor.

11. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Je maakt mij erg nieuwsgierig nu. Ik ben benieuwd!

Goed om even weer iets van je te horen! En fijn dat alles goed gaat met de kleine! Al weer 15 weken en 1 dag!

Krijgen wij het hier ook te horen wat het geslacht gaat worden?

En het gaat inderdaad zo snel met Siem ja!! Zucht...

En nu moet ik eerst even gauw Tobie naar school brengen! Mijn vader rijd met de auto mee omdat ik nog niet kan autorijden.
    Toch wel mazzel dat mijn ouders hier ook wonen!!

Tot straks!!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: jemig, 15 wkn alweer. Weet nog bijna als de dag van gisteren dat je ons spamde met je eerste testjes. Spannend dat je dit weekend weet of het een jongetje of meisje gaat worden. Doe je dat weer bij Jan de Koning?
    @Jordan: veel succes vandaag! Hopelijk eindelijk eens wat te zien!
    @Noekie: zo te horen is het 'gewone' leventje al weer aardig opgepakt. En een raar idee als je al 2 weken weer moeder bent geworden, terwijl je dat eigenlijk vanaf nu pas had moeten zijn. Ik denk dat zo'n datum toch aardig in je geheugen geprent zit.

Hier voor de tweede dag op rij weer zo duf als een konijn. Ook al 2 dgn door het alarm van mijn telefoon wakker geschrokken, wat ook niet bevorderlijk is voor mijn energie. Straks maar even een paracetamolletje erin gooien.
    Mijn man is weer helemaal opgeknapt. Ik ben ook al 2-3 dagen misselijk met borrelende darmen (en nee, niet zwanger). Maar ik ben dus niet ziek geworden. Dat hoop ik natuurlijk ook niet.
    Maar ja, bij mij is het zo dat ik er doorheen rol, maar daardoor vaak wel langer me half gaar en niet lekker voel. Of ziek wordt op mijn vrije dagen, dus dat ik eind van de week alsnog onderuit ga.
    Zit ook nog te denken of ik naar DD zal bellen. Op zich vind ik de rust van nu prima. Maar waar ik van baal is dat ik nog 2 maanden moet wachten (dat vind ik op zich dus prima), maar dat ik dan waarschijnlijk eerst nog eens 2-3 maanden aan de DHEA gezet wordt. Ik had dus een mailtje naar de arts gestuurd of ik niet alvast kon beginnen, maar die antwoorde alleen maar dat hij niet adviseert om ongezien met iets beginnen te slikken. Logisch, natuurlijk.
    Nu las ik in een ander topic dat die persoon van diezelfde dokter wel al eerder mocht langskomen om bloed e.d. te prikken en dus toch alvast met die DHEA mocht beginnen.
    Dat zou ik op zich een prima oplossing vinden. Ik wil best alvast een keer daarheen rijden voor alleen bloedprikken en evt. een recept op te halen. Dan heb ik in ieder geval het idee dat de wachttijd niet helemaal voor niets is geweest en kan ik hopelijk ook snel(ler) van start.
    Maar ja, nu nog de moed verzamelen om te bellen. Vindt het zo ondankbaar staan. Ik heb al een afspraak en dan toch nog weer schooien of er niet iets te regelen valt (en die mensen hebben het al zo druk).

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Noekie, 2 weken alweer. Tijd gaat hard he. Anders had je hem nu pas voor het eerst gezien :)

Tori, bij jou gaat het ook al hard he. Bijna verlof hey. Nog even uitgebreid gebieten van de laatste loodjes :)

Be, goed om te lezen dat alles op schema loopt, spannend afwachten of het meisje of jongetje gaat zijn. Heb je zelf al een voorgevoel?

Sneeuwmees, heb je al gebeld? :) Gewoon doen joh. Nee heb je, ja kun je krijgen. Kan me voorstellen dat je dat wachten nu wel beu bent hoor. Hopelijk kun je wat eerder terecht én word je niet ziek.

Hier onverwachts toch wat leuks, nee, niet zwanger helaas hahaha, zou mooi zijn, maarrrrr mooi dik bm slijmvlies en een follikel van 13,2 mm. Net Pregnyl besteld bij de apotheek wat morgen kan worden opgehaald (heerlijk een man die vanuit huis werkt) en dan donderdag nieuwe echo. Dan wordt bepaald of ik do. of vr. avond Puregon ga prikken dus grote kans dat het nu eindelijk een keer gaat gebeuren. Spannend. Maar jullie duimen heeft dus geholpen, thanks :)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: zo zie je maar, de verrassing zit vaak in een klein hoekje (lees eierstok). Fijn dat er weer wat gaat gebeuren, je hebt er lang genoeg op gewacht. Ook wel weer spannend, of niet?

Ik heb nog niet naar DD gebeld, maar wel naar mijn eigen zkh. Ik wil nl. een kopie van mijn medische dossier hebben en dat gaan ze uitprinten en kan ik donderdag ophalen. Dus voor mijn gevoel toch iets nuttigs gedaan. ;)
    De hele ochtend is het hier op het werk wat onrustig, waardoor ik moeilijk kan bellen hier. Net zat ik even met mijn deur dicht omdat ik dus naar het zkh moest bellen. En volgens mij betekent het, als een deur altijd open staat en even dichtzit, dat je even niet gestoord wil worden.
    Maar mijn collega walsde gewoon de kamer binnen en liet de deur open.:x Gelukkig was mijn telefoongesprek wel net beëindigd.

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Wat zei je tegen je fijne collega? Ooit gehoord van kloppen hahaha. Wel super als je alvast je dossier kunt doorsturen, dan zijn ze wellicht meteen wat verder voorbereid op jouw achtergrond.
    Enne, verassing was het want ik had deze cyclus al als niet geslaagd beschouwd hihi!

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Jippie Jordan! Wat fijn om te lezen dat er groei is! :D

@BE: Ik ga voor een jongetje bij jou!

We kunnen wel weer een lijstje gaan maken...:D

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Jaaa ik ben ook blij. Ik dacht bij BE eerst aan een meisje maar dacht vanmiddag ook ineens dat het toch een jongen zou zijn. :)

18. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; wat een goed noeuws!! Duimen gaan nu draaien voor de volgende stap!! :)

19. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    #459 BiancaElisabeth, 26 feb 2013
    Laatst bewerkt: 26 feb 2013
    Jordan,
    Wat een fijn nieuws zeg! Spannend ook!
    K ga weer volop voor je duimen! T is jullie zo gegund! :D

Noekie, Waarom een jongetje?

En Jordan, waarom een meisje?

Ik heb vanaf t begin echt volop het idee gehad dat het een meid zou worden, maar nu??? K heb echt geen idee meer.
    Meisjesnamen hebben we al, jongensnamen wil nog niet echt...

Zaterdag weet ik meer.
    Man lief wil het niet weten en gaat dus ook niet mee helaas.

Tori; wat heerlijk zeg om naar je verlof uit te kunnen kijken.
    Denk je dat je er in het begin aan moet wennen?

Sneeuwmees, dat wordt ook voor jou weer volop duimen draaien meis! Ik doe mn uiterste best!
    K had trouwens aan jou ook nog een vraagje, ken jij dokter (gynaecoloog) van de Zanden? T is mij een onbekend iemand... daar heb ik in maart een afspraak mee voor de groei echo/controle.

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Voor iedereen die het vroeg; wat lief dat jullie vragen naar de badkamer!!! Het gaat de goede kant op. De eerste tegels zitten tegen de muur. Dat is erg mooi. Nu zien we elke dag uit het werk veel resultaat en de stofzooi wordt ook minder. Nog 1,5 week en dan kunnen we weer in ons eigen huis douchen. Ik kan niet wachten!!

Deel Deze Pagina