Het is hcg is mijn bloed is 8. Het zhuis werd er niet enthousiast van maar toch moet ik doorgaan met de hormonen en bloedverdunners en moet ik donderdag weer bloed laten prikken dus. Maar ja, aangezien ze niet enthousiast was denk ik dat het weer een einde oefeningetje is.
Jordan, dat is niet erg hoog ... maar misschien ook wel erg vroeg getest? En dan donderdag weer testen, dan moet het toch aardig meer zijn. Maar echt hoopvol is het nu nog niet zeg, En het idee dat er dus wel weer íets gebeurt .. en dat het weer mis kan gaan, oh meid wat een gedoe! Ik blijf duimen dat het gewoon erg vroeg was met testen en dat de innestelling gewoon nog maar pas is geweest! xxx
@Jordan: snap dat je een graag een hogere waarde had willen zien. Maar er is dus blijkbaar wel iets aan de hand, want dacht dat boven de 5 als zwanger bestempeld wordt, toch? Hopelijk een slow start en verdubbelt de hcg zich snel. Ik duim in ieder geval nog even voor je door. Morgen weer zelf een testje doen?
Ga morgen weer zelf testen maar heb weinig vertrouwen erin eerlijk gezegd. Maar goed, dan is het in ieder geval iets gebeurt in verhouding tot de laatste keer...
@Jordan: hoop het zo voor je, meid! Frustrerend dat het gewoon niet gelijk een knaltest of knal-hcg-waarde is. Maar ik heb meer ongewone dingen zien gebeuren, dus wie weet.
@Jordan: heb net tabelletjes op zitten zoeken en boven de 3 of 5 is zwanger en past bij 4 wkn zwangerschap. 8 is dan misschien aan de ondergrens, maar het is niet ongewoon blijkbaar. Zeker als je een latere innesteling zou hebben gehad en je embryootje moest nog wat verder doordelen. Ik duim dus nog even door.
Kan 8 betekenen dat het wél goed is dan? De verpleegkundige was weinig enthousiast. Ben benieuwd wat mijn test morgen doet. Zou wat zijn als het ineens dik verdubbeld maar dat is dan wel een gelukstreffer
@Jorda: Google maar eens op zo'n hcg-tabelletje. Tussen 5 en 427 (of zoiets) past bij 4 wkn zwangerschap. 5 wkn zwangerschap is al vanaf 18.
Jordan, meis toch... nog geen echte duidelijkheid. Echt mega vervelend zeg. Ik heb zowel succes verhalen gelezen als negatieve verhalen. Ergens hoop ikgewoon dat t nog te vroeg was en dat je donderdag een hoger hcg mag aantreffen in je bloed. Ik snap dat je er zelf weinig vertrouwen meer in hebt, maar de artsen willen toch dat je door gaat met je meds... zouden zij dan ergens ook nog twijfelen?
LM, het is uit voorzorg dat ik door moet met de meds. Zij gaan er niet van uit dat dit nog goed gaat komen helaas. Daar was ze erg stellig in. Maar de tabellen van sneeuwmees zien er wel goed uit (kwam ze ook tegen net inderdaad), morgenochtend eens kijken of we een duidelijker streepje gaan zien
@Jordan: als het helemaal onmogelijk was, hadden ze de ondergrens wel omhoog gegooid vanaf wanneer ze het als zwanger beschouwen, toch? Wil je geen valse hoop geven, want je zit aan de ondergrens. Maar alles hangt nu af van de volgende keer bloed prikken. Ben ook benieuwd naar je volgende test. Snap dat deze onzekerheid ook weer vreselijk is. Knuffel!
Jordan, zucht, wat een irritante uitslag weer. Duidelijkheid zou nu wel heel welkom zijn lijkt me. Iig een dikke knuffel voor jou!!!
@Jordan: daar hoef ik zelfs mijn laptop niet voor te kantelen of voor in te zoomen. Zo zag mijn eerste test er ook uit. Hcg stijgt dus!
@Jordan: heb net nog even gekeken. Kijk maar eens in mijn album hier op ZP. Overigens testte ik 's middags/begin van de avond duidelijker dan 's morgens. Ik zit nu nagels te bijten omdat ik straks naar de tandarts mag. Brrr.. Ik ben zo bang om daar heen te gaan (komt omdat ik als kind een keer zo gebeuld ben en net als een pup, dat vergeet je blijkbaar nooit ). Ik denk zelfs dat ik liever een punctie laat doen dan een gaatje boren bij de tandarts. Ik heb wat achterstallig onderhoud, omdat ik een jaar niet geweest ben voor controle (ben wel naar de mondhygiëniste geweest). En die zei me de laatste keer dat ik wat lekkende vullingen had waar echt wat aan gedaan moest worden. Dus begin deze week de stoute schoenen maar aangetrokken en gebeld. Kon ik nu al terecht.
Lm, thanks x Sneeuwmees, mijn test lijkt op de jouwe. Spannend. Ik werd vanmorgen misselijk wakker en zei tegen mijn man, lekker dan, die krijg ik er dan nog wel ff bij. Maar ja, met de test nu klopt dat wel en ben ik graag misselijk! Sterkte bij de tandarts. Het komt wel goed joh. Ontspannen, afleiding zoeken dan is het zo voorbij.
@Jordan: ik heb overigens nooit een knaltest gehad met de kv nieuwe stijl. Dit was mijn test op woensdag en vrijdagavond heb ik een digitale gedaan en die gaf 2-3 wkn aan. Wat ik niet verwacht had. En niet prettig, maar dit soort klachtjes hoor ik graag. Ik duim zo erg voor je meisje, dat morgen de hcg goed gestegen is. En.. Misschien ook nog een keer testen als je vanavond thuis bent. Hier inmiddels bij de tandarts in de wachtkamer. Hartslag 200 en dan moet ik nog. Was een keer bij een inval tandarts en die had boven de stoel een foto van new York. Dat vond ik wel een uitkomst. Ik kan hier alle schroefjes op het plafond wel dromen.
Probeer denkbeeldige lijntjes tussen de schroeven te tekenen en er figuren van te maken Zet 'm op. Als ik het haal dan rij ik straks na het werk langs de kruidvat en dan test ik vanavond nog.