IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik ben in voor een date hoor :D leuk!

Wat betreft je tand. Na een wortelkanaal behandeling kan de tand nog even goed gevoelig zijn. Ik had altijd na de behandling meer last dan ervoor. Duurde enkele dagen en toen was t over...

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Vanmorgen toch weer getest.

Bijgevoegde bestanden:

3. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Ziet er goed uit meis!!
    Blijkbaar helpt het duimen ;)

En we gaan weer door met duimen :D

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hij wordt mooi duidelijker! Hoe voel je je zelf, al zijn klachtjes nu moeilijk op waarde te schatten met zoveel utrogestan. Ook ik duim stug door!
    @Lmom: gisteren toch nog naar de tandarts geweest. Vreselijk ggebeuld. Ontsteking lijkt er naast te zitten. Dus alles weer los en helemaal schoongemaakt. Ook een recept voor Ab meegekregen. Gisteravond behoorlijk pijnlijk en een dikke en rode plek op de wang. Gelijk alvast met de kuur begonnen. Nu is het nog gevoelig en iets dik en kan nog niet met die kant eten. Maar hopelijk gaat het langzaam beter.

Ik had voor morgen afgesproken om foto's te laten maken. Cakesmash en een foto van ons viertjes. Eerst begon bij mij een koortslip😥, gisteren kreeg de jongste een deksel tegen zijn kop. Met als gevolg dikke blauwe bult op z'n kop. 😨Toen ik weer naar de tandarts met als resultaat een dikke wang erbij. En tot overmaat van ramp stootte de oudste gisteren in een gekke bui met zijn mond op de rand van de tafel en had een dikke lip.😱 Zoveel ongeluk op een dag vlak voor onze fotoshoot. Hopelijk kan Noekie goed foto shoppen 😊

5. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Whahaha jeetje sneeuwmees, sorry...
    Maar idd wat een ongeluksdag zeg en het was niet eens de 13de ;)

Noekie kan heel wat wegtoveren hoor. Ze is echt hartstikke goed.
    Ik zat er eergister toevallig aan te denken om voor jay zn verjaardag een cakesmash in te plannen en een gezinsshoot.

6. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Trouwens goed dat je toch je gevoel gevolgt hebt en naar de tandarts bent geweest. Ontstekingen zijn echt bagger!

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @LM: ja, we zijn nu hopelijk even klaar met alle pech. Ik zei gisteren nog tegen mijn man dat hij de enige was die nog niets had. We moesten nog lachen daarom. Vannacht gaat hij naar bed en loopt met zijn knie tegen de punt van een tafeltje. Hihi ... Hoe verzin je het. Maar goed, een pijnlijke knie is gelukkig niet zichtbaar op een foto.
    Grappig dat jij er ook aan dacht foto's te laten maken. Ik wilde al langer een keer een foto van ons viertjes. Maar verder als wat geklooi met de zelfontspanner kwamen we nooit. Nu M.orris beter kan zitten en staan, leek het me wel leuk het nu te doen. Ook omdat ik zo'n Cakesmash wilde laten doen voor z'n eerste verjaardag. Kan alles mooi in een. Denk alleen dat wij ons vandaag maar binnenshuis opsluiten en niks meer doen, voor het geval er weer een bult of blauwe plek bij komt.;)

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, nou nu wordt ie toch echt veel duidelijker ... is zeker weten weer meer dan verdubbeld je HCG!
    Oooh klein frummeltje houd je goed vast aan mama Jordan!!

Sneeuwmees, wat een pech zeg. Zou je die fotoshoot niet uitstellen?

Ik had gisteren op m'n werk erg veel last van het zitten. Ik kon vanaf 3 uur eigenlijk niet meer zitten ... toen wat gaan lopen enzo maar telkens als ik weer ging zitten (en dus werken) was het weer pijnlijk. Als ik dat komende week weer heb dan ga ik mooi niet zo lang meer blijven want vanmorgen werd ik wakker met enorme last van m'n onderrug! Pfff, valt niet mee voor de tweede keer zwanger zijn ;).
    Hebben jullie dit ook gehad bij een tweede zwangerschap Sneeuwmees, LM en Noekie?

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Tori, kun je je nog herinneren datl ik met 17 weken al met krukken liep bij Jay? ;)

T is echt een teken van je lichaam om rustiger aan te doen denk ik.

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: helaas herkenbaar! :( Mijn eerste zwangerschap had ik vanaf week 16 last van het schaambot, wat letterlijk k*t pijn was. Net of je van onderen helemaal bont en blauw gekneusd was. De tweede zwangerschap kreeg ik vanaf week 17 last van mijn bekken. Inderdaad lage onderrug en bovenrand van de bil. Ik dacht eerst dat het ischias was, maar bleek toch afkomstig van mijn bekken. En inderdaad bij te lang zitten. Of eigenlijk alles waar té voorstaat (te lang staan, te lang lopen enz.). Hopelijk valt het bij jou mee en blijft het je bespaard met af en toe wat rust nemen. Ik zou ook, mocht het zo blijven, op tijd naar een bekkenfysio gaan.

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, dat klinkt pijnlijk :( Gaat het nu wel?

En Sneeuwmees, het weekend doorgekomen met de ziekenboeg? En heb je de foto's nog door laten gaan?

LM, hoe voel jij je?

Ik wilde vanmorgen niet testen maar mijn nieuwsgierigheid heeft overwonnen, wilde hem jullie niet onthouden.

Bijgevoegde bestanden:

• 2.jpg
      2.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,1 KB
      Weergaven:
      1
    • 3.jpg
      3.jpg
      Bestandsgrootte:
      10,2 KB
      Weergaven:
      2
  12. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Oooow wat spannend meis! "Ik lees nog steeds stilletjes mee"
    Ik ga onwijs hard voor je duimen dat dit een mooie plakker gaat zijn!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, wat een mooie test wordt het al! Nou, deze moet wel blijven plakken, dat kan niet anders! Blijft nog spannend voor nu, maar zo'n oplopende test heb je denk ik nog niet eerder gehad of wel?
    Morgen weer bloed prikken toch?

Hier gaat het wel ... maar ik begin al wel weer een beetje last te krijgen. Als het nog meer wordt ga ik gewoon naar huis, heb het al aangegeven. Ik wil niet weer met enorme rugpijn wakker worden in de nacht!
    En als je niet lekker zit, werkt dat ook niet lekker dus heeft ook geen zin om dan nog te blijven tot even voor 5 uur lijkt me.

Ja, ik herinner me het nog LM... oh, zo erg heb ik het gelukkig (nog) niet. Maar goed... ik plan niet echt meer uitjes waarbij ik veel moet lopen want dat gaat gewoon niet.

Sneeuwmees, ja alles met té gaat gewoon niet. Ik probeer ook vaak nu even te lopen, maar helaas heft dat de pijn van te lang zitten niet op ; moet echt gaan liggen met m'n billen horizontaal.
    Ja, ik zal tzt dan zeker naar de bekkenfysio gaan. Al helpt zwangerschapspilates ook wel, dat is ook gericht op het bekken.

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; jeetje testje wordt elke dat duidelijker. Hcg stijgt dus nog door. we zeiden laatst al dat het bij jou nooit normaal kan lopen, ik duim enorm hard dat je de medische wereld nu eens op een hele andere manier gaat verbazen :)

Tori; zwangerschappen zijn nooit hetzelfde. En alles is al een keer week geweest, ik had deze klachten al bij de eerste. Je lichaam geeft je signalen, de enige tip die ik heb is; luister ernaar!! Het zal waarschijnlijk je laatste zwangerschap zijn, dus kies voor jezelf en je lichaam. Op deze manier kun je er het beste van genieten.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: hij loopt echt mooi op! Gelukkig (voor ons :D) kon je je vandaag niet inhouden. Heel eerlijk had ik dat ook wel verwacht. ;)
    @Tori: ik heb ook een zittend beroep en dat lange zitten was ook funest voor mij. Eind van de werkdag kon ik geen trap meer op komen of in de auto stappen. Als ik naar huis wilde gaan, ging ik horizontaal in de auto liggen over de passagiersstoel heen en trok mijn been aan de broekspijp in de auto. Achteraf kan ik me wel voor de kop slaan dat ik zo tot de 36e week met 4x9 uur werken zo door ben gegaan. Toen ik op mijn laatste werkdag thuis kwam, heb ik 2 uur zitten janken omdat ik zo op was. Dus denk jij alsjeblieft op tijd aan jezelf en maak niet die zelfde fout.

Hier vanmorgen weer naar de tandarts geweest (3e keer in een week :(). Heb sinds vrijdag een zwelling in mijn gezicht en die leek alleen maar erger te worden. Gisterenavond zelfs tot onder mijn oog en rood en gloeiend.
    Heb me vanochtend ziek gemeld, omdat ik me niet prettig voelde met zo'n ontstoken gezicht te gaan werken. Het gloeit en het voelt heel drukkend. Vanmorgen de tandarts gebeld voor overleg hoe nu verder en moest weer langskomen. Dus eind van de ochtend lag ik weer op de stoel. Weer alles schoongemaakt. Hopelijk heb ik het ergste nu gehad.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Vandaag zijn de digitale test 1-2. De kruidvat test is lichter dan gisteren en hangt tussen ma. en di. in.

Bijgevoegde bestanden:

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik hoop dat het een maandmorgen-test in het doosje was en dus even een 'vergissing'. Hopelijk pakt die de stijgende lijn weer op met de volgende test. Maar snap je onzekerheid, want kan me voorstellen dat je er knettergek van wordt.
    @LM: hoe is het met onze junk? Veel last van de bijwerkingen?

Hier lijkt de zwelling (eindelijk) minder te worden en had goede hoop op de goede weg te zijn. Maar vannacht werd ik weer geveld door buikgriep. Grr.....

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Helaas is mk 11 een feit. Het is helaas niet goed gekomen met mijn test. Zo voor de vorm nog bloed prikken maar het antwoord weten we al.

Bijgevoegde bestanden:

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ach, meis. Weet even niet wat ik zeggen moet. Het zag er zo veelbelovend uit. Dikke knuffel en heel veel sterkte!

20. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Aaah nee wat onwijs k*t zeg! Het zag er zo goed uit! Onwijs dikke knuffel.

Deel Deze Pagina