Lieve Jordan, ik denk aan je meis. Wat klote zeg! Bah gewoon geen woorden voor... liefs en een mega dikke knuffel meis! Sneeuwmees, hoe gaat t nu met jou? Hier gaat t goed. Eigenlijk niet echt last van de deca... ja er zijn wat dingen die ik niet thuis kan brengen en dan maar op de deca gooi, maar of t daadwerkelijk ook daar van komt... geen idee. Het zit me niet in de weg, laat ik het zo zeggen
@Lmom: de antibiotica begint aan te slaan, dus de zwelling trekt nu snel weg. Gelukkig ook geen napijn meer. Nu nog wel gammel door de buikgriep, maar kan gelukkig weer wat (lichts) eten. Fijn dat bij jou de bijwerkingen meevallen. Ik had met name het klamme zweet en hoofdpijn ervan. @Jordan: en nog bloedgeprikt? Ben je thuis of toch gaan werken? Denk de hele tijd aan je!
Vond het zelf ook veelbelovend. Stom stom stom want dan krijg je hoop. Meh. De bloedtest was hetzelfde als vorige week. Inderdaad weer gezakt dus en de bevestiging op een mk. Op naar de volgende tp maar weer al is er niet heel veel hoop meer op een goede afloop.
@Jordan: helemaal niet gek dat je hoop gekregen hebt. De oplopende testen werden we allemaal blij van en ik dacht echt dat dit een wondertje ging worden. Heb je eerst nog een gesprek voor de volgende tp? Zit er nog rek in medicatie opschroeven, zoals bijvoorbeeld die hogere dosering utro vanaf het begin? Ik roep ook maar wat. Nogmaals een dikke knuffel! Ik ben redelijk op de been, al ben ik nog wat gammel. Eind van de middag was mijn oudste niet lekker en had buikpijn. Dacht al, daar heb je mijn opvolger al. En jawel. Vanaf 5 uur vanmiddag kan hij niets binnen houden. Mijn man en ik hebben zelf wel wat gegeten en ik had de jongste ook net zijn potje gegeven. Toen gooide de jongste er alles uit. De hele avond lopen we dus al af en aan met schoonmaken, verschonen enz.. En de wasmachine draait op volle toeren. We zijn maar op tijd naar bed gegaan, omdat we het idee hebben vannacht ook nog wel in touw zullen zijn. Mijn man voelde zich net ook ineens niet lekker en is uit voorzorg maar beneden gaan liggen. Het gaat dus lekker hier.
@Jordan: hoe is het met je? We zijn de nacht goed doorgekomen. De oudste heeft de hele nacht doorgeslapen. De jongste heb ik af en toe even wat horen huilen, maar viel dan gelijk weer in slaap. Hij heeft zich wel gewoon gemeld voor een voeding, zoals hij iedere nacht doet en is daarna weer gaan slapen. De oudste ziet er nog wat gammel en pips uit, maar heeft het ergste gehad (denk ik). De jongste had vanmorgen nog koorts (38.6) en was wat jengelig, maar ga ervan uit dat dat ook snel wel weer beter zal gaan. Mijn man is nog redelijk overeind gebleven, maar de vraag is voor hoe lang, want hij moet vandaag weer werken. Verder zijn we weer in afwachting van een dokterstelefoontje. Mijn man moest weer bloed laten prikken, ditmaal cholesterol en glucose. Gisteren had hij de assistente aan de lijn en nu blijkt hij een te laag cholesterol te hebben. Dus ook weer niet goed. Maar wat dat te betekenen heeft en alle ins en outs zullen we straks wel van de arts horen. Zo blijven we bezig in de ziekenboeg.
Jeetje sneeuwmees, dat gaat lekker bij jullie zeg! Kleine vent inmiddels al weer koorts vrij? Benieuwd van hoe of wat wat betreft de uitleg etc van de arts over je man. Zo blijf je wel bezig he?!
@Lmom: kleine man is nog niet koortsvrij. Hij drinkt gelukkig wel aan de borst, maar eten wil hij niet (maar gelukkig krijgt hij met bv een beetje van alles). We zaten steeds te wachten op een telefoontje van de huisarts en dat kwam maar niet. Toen wilde mijn man zelf bellen en toen bleek het toestel van de vaste lijn uit te staan 😊 en de arts had inderdaad gebeld. Helaas toen mijn man belde was zij al naar huis. Dus nu moeten we tot morgen wachten. 😞
Jordan; jeetje meis. Ff geen woorden. Weer liep het raar en weer eindigde het op een miskraam. Heel veel sterkt meis! Dat je hoop op een goede afloop nu ff weg is kan ik me goed voorstellen. Het is niet niks wat jullie allemaal moeten doorstaan. Een hele dikke knuffel voor jullie.
Jordan, neee ... dit had niet mogen gebeuren ; de testen gingen zo goed Vind het zo verdrietig, we hadden met jou ook allemaal zulke goede hoop. Hoe voel je je nu? En heb je de uitslag van de bloedtest al? Sterkte lieverd en een dikke knuffel!
Sorry meiden, was even niet in staat om er over te komen schrijven. De bloedtest bevestigde waar ik bang voor was. Ik wacht nu op de bloeding en het weekend gaan we lekker weg. Maandag gesprek met de arts. Thanks voor jullie lieve berichtjes <3
Lieve Jordan, logisch dat je even niet kon schrijven. Fijn dat je even lekker weg kunt gaan. Hopelijk doet het jullie goed. Knuffel
@Jordan: begrijpelijk, meid. En je hoeft je nooit te verontschuldigen dat je even niets van je laat horen. Is heel logisch en hebben we allemaal begrip voor. Hoop dat het weekendje weg jullie goed mag doen en het gesprek met de arts weer nieuwe inzichten mag geven! Knuffel!
Hoi, Lang geleden maar even een berichtje van hier. Veel te druk met van alles en nog wat en weinig tijd voor mijzelf. Maar nu heerlijk weekend (zonder kindjes) en dus wat meer tijd om bij te tanken. Geprobeerd een beetje bij te lezen maar dat is eigenlijk niet te doen. Ik had al wel afgelopen zondag van Sneeuwmees de nieuwtjes/updates een beetje gehoord. @LM (haha BE zit er nog in bij mij): Succes met jullie poging! Wat een nieuws! Hoe gaat het verder met jou? En met kleine Jay? @Jordan: Het is jammer dat je zo ver weg woont want anders had ik je even persoonlijk een knuffel komen brengen! Meid wat leef ik met jullie mee. En wat ben je toch een toffe meid! En wat gun ik het jullie toch! Alle positieve energie die ik nog heb stuur ik naar jullie toe! Jullie hebben het harder nodig dan ik. Probeer er voor elkaar te zijn en probeer de kracht weer te vinden voor een volgende poging. Is er nog weer een tp in zicht? Geen idee eigenlijk wat er nog in de diepvries ligt... Dikke knuf en ik denk aan jullie! @Tori: Zwanger!! haha ik wist het al wel maar vindt het gewoon nog steeds zo leuk en gaaf voor je! Ikke blij voor jou dus! hihi... @IkkeB: Hoe is het met jou meis? En met Timo? Over een paar maandjes ook al weer 2! Het gaat allemaal zo snel! Allemaal een dikke knuffel! Ik vergeet jullie niet maar het is voor mij wel een beetje gek om hier mee te lezen en te schrijven. Maar soms kom ik even spieken en ik volg jullie natuurlijk wel op FB. Heel veel liefs, Noekie
Noekie, leuk dat je ff wat schrijft.timo idd al weer bijna twee. Gaat mega hard. Helaas is er nog geen tweede in zicht, maar we hopen dat deze er wel ooit mag komen. Jij zonder kids dit weekend. Dat lijkt me best wel wennen. Hoe is de communicatie tussen jou en je ex? Kunnen jullie een beetje communiceren over de kids? Ik zie op fb vaak leuke foto's van baby's en kids voorbij komen. Leuk om te zien!! En vorige week je eigen kids voor de lens. Leuk hoor! Leuke mannetjes. Jordan, ik denk aan je. Lm; ik duim voor jou dat jullie snel zwanger zullen zijn van nummer 4. Jeetje; nummer 4... Lijkt me best pittig om er 4 te hebben, maar jij draait volgens mij nergens je handen voor om. En jullie wonen ook echt fantastisch voor een groot gezin.
Noekie, meis wat leuk om wat van je te horen Ik zal je van de week nog even appen, ook wij willen graag een fotoahoot bij je doen :-D en uiteraard ook een cakesmash voor Jay IkkeB, soms is het idd even pittig, maar ik vind het heerlijk hoor Hier gister gelukkig mijn menstruatie begonnen, anders had ik mn uitgangsecho van 2 maart moeten verzetten, ik hoop 3 a 4 maart te mogen starten met de gonal ben erg benieuwd, want voorheen kreeg ik puregon. Momenteel een hele mooie rode puntjes buik met hier en daar toch wel aardige blauwe plekken... maar ja ook dat hoort erbij.
@Noekie: fijn om je naam ook hier weer even voorbij te zien, al snap ik dat het wat raar voelt om weer even op ZP in te loggen. Heb ik op zich ook wel, omdat onze kinderwens compleet is. Maar weet dat er ook veel andere topics zijn voor opgroeiende kinderen met alles wat erbij komt kijken. Dus hopelijk kom je nog eens vaker buurten. Ik vond het fijn je vorige week weer even gezien en gesproken te hebben en ook te horen dat het goed met je gaat. Ik ben ervan overtuigd dat jij het prima gaat redden met de jongens, ook al zal het nog wel eens met vallen en opstaan gaan.
Lm; ik had altijd goal-f is prima te doen, al heb ik geen ervaring met dat wat jij altijd had, dus kan niet vergelijken. Ik heb donderdag verwijsbrief voor vertiliteitarts gehaald. Met als doel alles weer eens te laten onderzoeken. Ik verwacht dat er niks uit komt en dat ze zullen adviseren eerst zelf nog een paar jaar te proberen.
@Lmom: fijn dat je lijf goed meewerkt en dat je op tijd ongesteld geworden bent. Met gonal-f heb ik ook geen ervaring, maar heb er eigenlijk nog nooit negatieve verhalen over gehoord. Dus denk dat het vergelijkbaar is met Puregon. Hoeveel moet je spuiten? @Ikke: goed dat je een verwijsbrief hebt gehaald en even alles na laat kijken. Er zal heel waarschijnlijk niets zijn, maar dan kun je dat in ieder geval van je lijstje afstrepen dat ook dat in orde is. Wij dachten na een kaakonsteking, en het hele gezin buikgriep alles gehad te hebben. Maar niets is minder waar. Mijn oudste kwam vanmorgen uit bed en zat onder de blaasjes. Waterpokken, dus. Het heerste al voor de vakantie van hem op school en dacht nog dat het misschien zo gek niet zou zijn als hij het ook zou krijgen (dan heeft hij het maar gehad). Maar hij had nergens last van, dus dacht. Hij rolt er toch weer aardig doorheen. Maar nu is hij toch aan de beurt. Het wachten is nu wanneer de kleine man aan de beurt zal zijn. Hoop voor hem dat hij er een beetje ongeschonden uitkomt. Over 2 wkn is hij jarig en het zou leuk zijn als hij dan een beetje 'blaasvrij' is. Maar goed, dat hebben we niet voor het zeggen, helaas. Mijn man heeft gisteren nog de huisarts gesproken over de te lage cholesterol. Het was inderdaad iets aan de lage kant, maar zij vond het juist prima. De assistente had ons weer voor niets ongerust gemaakt. Wel wil de dokter dat mijn man naar een diƫtiste gaat. Daar voelt hij zelf ook wel voor, dus dat wordt binnenkort geregeld.
IkkeB, wat goed dat je een verwijsbrief hebt gehaald, idd alles even na laten kijken/controleren kan geen kwaad meis. Sneeuwmees, ach jeetje waterpokken... rotziekte, vooral vanwege de jeuk. Hoop dat hij er snel weer vanaf is meid. Ik heb idd niet veel slechts gehoord over de gonal-f , dus ik zie t wel tot nu toe is bekend dat ik 150 moet gaan spuiten zelfde als de puregon, maar dat blijkt nog veranderd te kunnen worden tijdens de uitgangsecho. T hangt er vanaf hoeveel follikels er al klaar liggen begreep ik van de assistent, maar ja dat zien en horen we maandag wel.
@Lmom: ja, de jeuk is inderdaad niet prettig. Heb gisteren gelukkig goed spul gehaald, wat wel goed lijkt te helpen. Hopelijk heeft hij met een paar dagen het ergste gehad. Dus morgen je uitgangsecho? Hoop dat er een mooi stel klaarliggen! Ben nu op zoek naar een leuk verjaardagscadeau voor de kleine man als hij een wordt. Is nog best lastig.. Verder nadenken over een verjaardagstaart en het sturen van een uitnodiging. De tijd dringt.