IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    YEEEEEEEEEY, ik is blij LM!

Ik weet nog niks.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: fijn dat je door mag. Je maakte het vanmorgen wel even spannend, zeg! Zondag wordt mijn zoontje 1, een mooie dag voor een punctie voor een nieuwe zwangerschap!
    @Jordan: hopelijk ook voor jou goed nieuws! Kan me voorstellen dat het weer een paar spannende maanden worden. Hopelijk ben je van deze tp zwanger, zodat je je daar op kan focussen!

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm; succes morgen!!

Jordan; jij al nieuws inmiddels? Wat een narigheid weer voor jou zeg... Houd het dan nooit op... Zucht en een dikke knuffel

Sneeuwmees: jij alvast gefeliciteerd met de kleine man, morgen feest. Geniet er lekker van.

4. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, alvast gefeliciteerd met jullie kleine grote vent :D

IkkeB, dank je wel meis.
    Hoe is het nu bij jullie? Jij had onlangs een verwijsbrief gehaald, hebben jullie al een afspraak/onderzoek gehad inmiddels?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Bedankt voor de felicitaties. Toch wel bijzonder. Laatste dagen veel 'flashbacks' van de laatste loodjes van de zwangerschap en de bevalling gehad. Ben ook emotioneler dan anders. Het cadeau staat ingepakt en de ballonnen zijn opgeblazen. Mijn man heeft nachtdienst en die moet de slingers nog ophangen. Ben benieuwd hoe hij reageert als hij de ballonnen en zijn cadeau ziet. Camera ligt in ieder geval in de aanslag.

@Lmom: jij veel succes morgen! Op naar een mooie score!!
    @Jordan: jij nog even een extra knuffel, omdat je die wel kan gebruiken.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Succes LM, hopelijk zit het er zo op en halen ze heeeeel veel eitjes weg. Ik duim.

Sneeuwmees, gefeliciteerd!!! Leuke dag vandaag.

IkkeB, ja hier een beetje het liedje van die reclame, het houdt niet op, niet vanzelf... Maar dan met een andere gedachte erbij dán die reclame. Maar ja. We zien wel weer waar deze soap eindigt. En verder was ik vrijdag echt behoorlijk pissig op het zhuis. Mijn BM-slijmvlies was 6,5 bij de echo. Moet 7 zijn en is normaal op dag 13 van dat hormonen schema dat ik volg al 8. Maar ja, belde ze de middag dat ik volgens de computer 6 had ipv 6,5 (verkeerd ingevoerd) en dat ik pas dinsdag weer voor een echo mag komen. Maar in het weekend doen ze meestal geen tp dus dat betekend dat ik dus pas maandag volgende week een tp krijg. Een week later dus. Ik was er echt geïrriteerd om want ik weet zeker dat als ik maandag echo krijg de boel al ruimschoots dik genoeg is. Maar goed ik probeer dan maar zo te denken dat het nu nóg dikker word dan nodig is dus dat 2 embryo's zo beter kunnen innestellen ;)

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm succes vandaag!! Over de verwijzing. Ik heb donderdag maar eens gebeld waar de uitnodiging voor een afspraak bleef. Zat nog ergens in een computer. Ze ging heb direct printen en op de juist afdeling brengen.. ( daar doen ze met er achteraan bellen dus 2 weken over, geen idee hoe lang het had geduurd als ik niet gebeld had) en nu dus wachten, hopelijk zijn ze op de fertiliteitspoli iets sneller.. Maar er zal voor min vakantie van als woensdag zeker nog geen brief zijn gok ik zo. En dan verwacht ik ook nog wel een wahchtlijst van een paar maanden. ( was de vorige keer ook zo, al had ik toen wel binnen een week neitjes een brief in huis met een afspraak)

Sneeuwmees; gefeliciteerd. Je emoties en flashbacks zijn zoooooo herkenbaar. Schijnt echt te horen bij de verwerking. Ik had er flink last vsn toen timo 1 werd. Schijnt elk jaar minder te worden, maar dat zul jij al eens ervaren hebben met de oudste. En volgens mij heeft de heftigheid ook te maken met de ervaring van de laatste lootjes en de bevalling. Hoe heftiger, hoe meer je moet verwerken.
    Hoe vond de kleine man de cadeautjes en de slingers? En zijn grote broer, hoe vond hij dat het feestje nu voor zijn broertje is!

8. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hoi hoi

Punctie ging super

13 eicellen gevonden. Zaad was goed en genoeg om ze alle 13 te bevruchten. Dinsdag tussen 2 en half 4 smiddags telefoontje voor t aantal bevruchtingen en de tijd voor de tp. Die heb k woensdag.

Alle emmy's die dag 5 halen worden nu gezien als a emmy"s. Als ze dag 5 halen gaan ze dus de vriezer in.

Hormoonwaardes waren wel verhoogd. Dus toch wel t risico op ohss. Verplichte bed/bank rust opgekregen.

Nu lekker thuis op de bank met n dekentje en mn kussen
    Groot glas sap erbij en een kopje koffie, en 3 sneetjes brood.
    In t zh ook al fiks gedronken

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, gefeliciteerd meis!

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, gefeliciteerd met jullie kleinste man! Ik had dat ook wel met Yvi haar eerste verjaardag, je denkt toch weer terug aan de dag dat je nog zwanger was en beviel. En dan denk je 'waar is dat jaar gebleven, het lijkt nog als de dag van gisteren'. Maar goed, toch genieten van de eerste verjaardag van je kleintje, heerlijk!

LM, mooi aantal eitjes ;hopelijk allemaal of in elk geval de meeste bevrucht! Ik duim voor je.
    Woensdag dus de tp, spannend weer! Oh en dan die wachtdagen, pfff.

Jordan, jij dus straks 2 embryo's teruggeplaatst. Dan gaan ze elkaar helpen en kan jouw lichaam ze echt niet afstoten! Ik heb goede hoop en ooooh hoop het ook zo voor je, want als iemand nu zwanger hoort te zijn ben jij het wel!!! Dikke mega knuffel voor je.
    En ja wie weet is het juist voor jou beter om iets later dan 'normaal' de tp te doen, heb je een extra mooi bedje voor je beebs.

ikkeB, jullie op vakantie nu? Wie weet ... brengt dat wel een brusje :). Je weet het maar nooit.

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Deze week maar 3 dagen werken, oooh lekker zeg ;), al ga ik nu wel elke dag om 3 uur al naar huis ; wat erg goed bevalt moet ik jullie zeggen. M'n lichaam heeft die 2 uur eerder thuis echt nodig om rust te krijgen voordat ik ga koken enzo. Heb nu weer wat aan de avond.
    Vrijdag de 3D echo! Daar heb ik wel heel erg veel zin in ; al zo'n tijd weer geleden de laatste echo (in januari).
    M'n ouders zijn vandaag bij ons, ook leuk! M'n vader helpt m'n vriend mee met de dingen op onze nieuwe zolder te zetten. Eind deze maand komt het dakkapel al en gaat de bovenste verdieping weer mooi worden en begin april is dan Yvi haar kamertje klaar. Ze heeft er al helemaal zin in, kan ze nog beter vliegtuigen kijken, haha.

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Tori, fijn zeg dat je eerder naar huis mag. Zo te horen hebben jij en je lichaam dat ook gewoon echt nodig.

Fijn dat je vriend hulp heeft. Jullie hebben dus zo te horen nog wat klusjes voor de boeg.
    Yvi dus helemaal gek van vliegtuigen? Leuk hoor!

13. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    IkkeB, maar goed dat je er achteraan gebeld hebt.
    Ben benieuwd wanneer jullie een afspraak krijgen meis.

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm: mooi aantal eicellen!! En nu drinken, drinken,drinken!! Spannend weer hoor.

Sneeuwmees: wat een leuke foto's op fb. Geweldige loopvliegtuig heeft hij gehad zeg :)

Tori: fijn dat je kortere dagen werkt nu. En ook dat je weer bezig kunt zijn met je huis klaar maken voor jullie gezinsuitbreiding. En tja zwanger terug komen van vakantie, het zou wat zijn zeg, maar dat kan bijna niet, want mijn ovulatie zal erna zijn, maar goed misschien dat het weekje niet werken mij wel goed zal doen.

15. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Dat drinken komt wel goed dit keer. Heb geen zin om in t ziekenhuis te komen liggen. ;)

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: mooie score, meid! Hopelijk is 13 geen ongeluksgetal voor jullie. Vond het altijd wel ellendig om op zo'n telefoontje te moeten wachten. Maar ik had dan ook weinig follikels dus daardoor extra spannend of er überhaupt een tp kon zijn. Ik zal aan je denken morgen!
    @Tori: fijn dat het minder werken je goed doet. En wat leuk een 3D echo. Ook een mooie termijn om er eentje te laten maken, omdat de kleine man dan mooi in beeld kan komen. Lukt het ook met het verzinnen van een naam? Is vaak nog de grootste uitdaging om met zijn tweetjes op dezelfde golflengte te komen.
    @Ikke: helaas geen eisprong op de vakantie, maar hopelijk doet de gezonde berglucht je goed, zodat je direct daarna zwanger mag raken. Je hebt immers al een keer mee mogen maken dat het meestal op het moment gebeurd dat je het het minst verwacht.

Hier is de verjaardag weer ten einde. Kleine man heeft zich prima gedragen en vermaakt, al merk je wel dat het voor hem best indrukwekkend is met visite, cadeautjes en iedereen die wat van hem wil. Gelukkig waren ze voor het eten allemaal weer weg, zodat hij nog even lekker kon slapen en we de avond voor ons zelf hadden en zowel de oudste als de jongste weer lekker volgens vertrouwd bedritueel naar bed gebracht konden worden.

17. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, tot nu toe bracht het getal 13 toch nog geluk deze keer ;)
    De fm was ook op de 13de :D

Moet trouwens zeggen dat k sinds vanmorgen echt t gevoel heb wat ik bij icsi1 had... het gevoel dat t gaat lukken... ben benieuwd.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: hou het gevoel vast! Positief denken is heel belangrijk in de spannende tijd die je weer tegemoet gaat!

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Hee meiden!
    Ben weer terug van vakantie! Het was heerlijk, en de week is voorbij gevlogen. Prachtig weer, goed eten, lekker veel lezen en praten. Nieuwe energie opdoen voor ronde 2. Het wachten is nu op de menstruatie en dan mag ik weer gaan prikken!
    Heb jullie wel gemist, moest erg afkicken haha.

@LM; wow, wat een mooi aantal meis, goed hoor. Wanneer hoor je hoeveel bevruchtingen er zijn?
    @Jordan; wat een k*t nieuws van je paptest :( Wel verbazingwekkend hoeveel een mens kan hebben... heb veel respect voor jou & je lief!!

20. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hey meiden ik heb nieuws

Ik werd im 13.35 uur al gebeld, had net mn lunch op
    Van de 13 gevonden eicellen zijn er 6 bevrucht.
    Mijn gevoel wat dat aan gaat zat dus goed

Morgen om 09.30 uur krijg ik de terugplaatsing. Ook horen we dan de kwaliteit. Ben enorm benieuwd. Ook wat de andere 5 emmy's gaan doen.

@UB, welkom terug meis! Goed te horen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad meis. Vol goede moed op naar je menstruatie en dan gaan voor de volgende ronde ;)

Ik heb veel aan je gedacht meis. Steeds als ik iets aan je wou schrijven dacht ik van dat leest ze mss niet en als je alles op t andere topic door miet lezen wordt je denk ik gillend gek ;)
    Maar ben blij dat je er weer bent meis! Liefs xxx

Deel Deze Pagina