IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    LM, gelukkig lekker veel afleiding dit weekend! Hopelijk komt de juiste persoon langs vandaag die jullie andere huis koopt, ben je daar eindelijk van af (want meen te herinneren dat hij al een tijdje te koop staat). En leuk een koishow :).
    Ik zou als jullie was zeker naar een ander zh gaan om te kijken hoe ze er daar mee omgaan, want ik vindt dat ze hier echt heel raar reageren en handelen.
    Ik zelf ben heel positief over het VU in Amsterdam, maar goed... dat is voor jullie iets te ver denk ik. En sowieso is dat ook per persoon verschillend.

Nou, wij zijn geslaagd hoor :), ik heb een hele mooie winterjas gekocht :D en voor m'n meisje heb ik leuke slippers voor van't zomer. Helaas voor haar geen jas/kleren daar ; was allemaal wat groter nog. Volgend jaar kunnen we voor haar daar wel slagen denk ik.
    We gaan vast nog wel naar de outlet bij Almere, daar maar even kijken voor een leuke zomerjas. Denk dat we daar wel slagen.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: met dit weer kun je haast wel een winterjas gebruiken. Bah, wat een baggerweer. Was laatst ook op zoek voor kleertjes voor de jongens, maar soms lukt het me heel goed te slagen en soms helemaal niet. Dat was dus laatst. Dus binnenkort moet ik ook maar weer eens een poging wagen.
    @Lmom: ik werd zelf bij de eerste twee pogingen ook op dag 8 en 9 ongesteld. Bij anderen stelt utro de ongi uit, maar bij mij deed dat spul ook helemaal niets. Bij de 3e poging in DD heb ik 3 x 1500 pregnyl nagespoten en werd toen op dag 13 ongesteld. Een dag voor de testdatum en volgens DD was er zeker iets 'gaande' geweest, gezien mijn heftige ongesteldheid daarna. Ik zou dus zeker om je heen kijken. Zo ben je snel door je pogingen heen en dat eens geen cryo, nooit geen cryo is, is echt bullshit, hoor! Laat je dat niet wijsmaken. DD is van ons vandaan 1,5 uur rijden. Het is allemaal best een hele tijdsinvestering, maar 'ons' zkh kan de fm doen en dan hoef je alleen voor intake, punctie en tp daarheen. Ze hebben nu een NL arts erbij, dus de wachttijden zijn niet zo lang meer. Ze leveren daar echt meer maatwerk en kan niet... zullen ze niet snel daar zeggen. Sterkte en hopelijk lukt het je lekker veel afleiding te vinden dit weekend.

Vanmorgen boodschappen gedaan en inmiddels zeiknatte tassen en boodschappen uit staan te pakken. Een vriendin komt vanmiddag op visite. Het toeval wil dat haar zoontje de 16e jarig was en ik natuurlijk nu zelf een zoontje heb die op de 15e geboren is. Het wordt daardoor lastiger nog bij elkaar op de verjaardag te komen, omdat je een kinderverjaardag meestal in het dichtsbijzijnde weekend viert. En wij dus afgelopen keer op dezelfde dag de verjaardag van onze kinderen vierden. Nu gaan we het dus even inhalen. Wil graag nog even de kamer aan kant maken. Maar wordt wat lastig met de kinderen beneden.

3. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Tori, ja ons andere huis staat idd al even te koop, maar we hebben het ook 1.5 jaar verhuurd gehad.

Top dat jullie geslaagd zijn meis! Die winterjas kan je nu wel goed gebruiken ;) bah wat een weer zeg!

Sneeuwmees, toevallig gister gekeken wat de afstand vanaf hier naar DD is en dat is 1 uur en 45 minuten rijden. Met jan zn rijstijl dus net iets langer als n uurtje ;)

Gent is voor ons een stukje verder weg. Dat is 2 uur en 15 minuten rijden.

Jordan heeft t een en ander negevraagd in t lumc dus vandaar dat ik evt daar een poging wil gaan wagen. Het geen wat ik gehoord heb stond ons erg goed aan. Ook zij stellen uiteraard eisen aan cryo's maar geloof dat ong 50% van de paren daar cryo's heeft. Dat is al een hele verbetering dan 1 op de 7 paren ;)

En k laat t me idd niet zo maar wijs maken hoor, nu geen cryo's nooit geen cryo's. Daar geloof ik niet in.

4. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    En jeetje wat n bagger weer zeg. Bah!
    Ik moet zo zelf ook nog wat boodschappen doen... :(
    Zo niet leuk in de regen!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: gelukkig ben je mondig en 'eigenwijs' (in de goede zin van het woord) dat je inderdaad ook goed om je heen kijkt. En als LUMC voor jou beter voelt, is dat prima toch. En daarnaast moet het ook praktisch zijn als je al een heel gezin rond hebt lopen. Ik vond naar DD gaan ook een hele stap en heb me zelfs in de wachtkamer nog af zitten vragen: wat doe ik hier en wil ik dit allemaal wel. Moet zeggen dat het ook verder weg klinkt dan dat het in werkelijk is. Ik was er ook aangenaam verrast door dat we 'maar' 1,5 uur van DD woonden. Ik ken ook meiden van het forum die 3 uur enkele reis reistijd hebben. Dat zou voor mij toen ook al meer een drempel geweest zijn.
    Hoe is het trouwen met de open huizen route gegaan. Veel kijkers gehad?
    @Jordan: hoe is het met jou?

Het is weer bagger weer. Heb mijn zoontje beloofd dat we vanmiddag zouden gaan zwemmen. Maar was even de klok verzetten vergeten en dat mijn man nachtdienst had afgelopen nacht. Hoop maar dat het nog gaat lukken, dus. Hij zit sinds kort op zwemles en wil steeds maar dat mijn man of ik dan ook gaan zwemmen met zijn kleine broertje, maar dat kan natuurlijk niet. Dus hopelijk lukt dat vanmiddag alsnog met zijn allen (al krijg ik nu al jeuk als ik aan dat geplak in zo'n hokje denk). Maar goed, je moet er wat voor over hebben.;)

6. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, ik ken idd ook meiden hier van t forum die er dik 3 uur over moeten rijden. Dat zou voor mij wel echt een drempel geweest zijn. Maar DD is voor mijn gevoel nu gewoon nog te vroeg zeg maar.

Openhuizen route was niet geheel een succes. 1 stel heeft gekeken vanuit hun auto en 1 stel is wel binnen wezen kijken. Die waren goed te spreken, dus wie weet. Zij hadden hun eigen woning al verkocht, dus onze woning zou een goede optie voor hun kunnen zijn. We wachten t nog even af.

Het weer was vandaag idd weer bagger. Was blij dat de show binnen was ;) al moesten we wel n stuk door de regen lopen maar k had gelukkig de plu mee.

Jullie vandaag nog lekker gezwommen?

Het bloeden is inmiddels goed verminderd, dus t blijft (toch) nog even spannend..

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, we fijn dat jullie al rekening hielden met het jaar overdoen. Dat scheelt wel denk ik.

Unicornbaby, sorry, ben even afwezig geweest maar heel veel succes vandaag (als het er niet al op zit) en ik duim dat er veel eitjes zijn geoogst met mooie bevruchtingen als resultaat.

Tori, al wat beter?

LM, erg benieuwd hoe het vandaag met je gaat meis!!

8. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Geeft niet Jordan! Lief dat je aan me denkt!

Erzijn 20 follikels aangeprikt en 16 rijpe eicellen gevonden. Morgen word ik gebeld over het aantal bevruchtingen dus het blijft nog ff erg spannend! Mijn eierstokken waren goed dus bij een goede embryo krijg ik deze cyclus toch een tp!

Hoe voel jij je?
    Hoe is het met de rest?
    LM Nog getest? Bloed weg nu?
    Tori al wat beter?
    Sm weten jullie Hoe je het gaat zeggen over dat extra jaartje?

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: wow, wat een mooi aantal. Had jij geen last van je buik met zoveel follikels. Ik vond mijn buik al niet prettig aanvoelen met 'maar' 5 follikels. Nou, meid, lekker rustig aan doen. Hopelijk valt de napijn mee!
    En nee, we weten nog niet wanneer we het ons zoontje gaan vertellen. Dat willen we eigenlijk doen, als van meer kinderen bekend is dat ze blijven 'zitten', zodat we dat ook naar hem toe als 'stimulans' kunnen aangeven. Gedeelde smart is halve smart voor hem. Maar volgens mij hebben de andere ouders ook nog niets verteld. Wel maak ik af en toe kleine toespelingen erop, dus hopelijk verzacht het dat ook wat voor hem.

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Unicornbaby, wauw wat een score. Wel veel water drinken he maar dat weet je waarschijnlijk al ;) Mooi, ik duim voor goed bericht en een tp op korte termijn is ook super!!!!!! Lekker relaxen nu.

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    UCB; WoW wat een super goede oogst, nu duimen voor heel veel bevruchtingen. Morgen weer een spannende dag.

Jordan, hoe voel jij je?

Lm: hoe gaat het met het bloed verlies? Wat een spanning weer bij jou.

Hier terug van vakantie. Prima weekje gehad bij mijn vader, al heb ik daar ook altijd wat spanning. Bij terugkomst helaas niet fit, vandaag met moeite gewerkt, maar ik lijk toch weer snel op te knappen ineens. Afspraak bij het ziekenhuis staan. Was eigenlijk morgen al, maar in een ander ziekenhuis en tijdens werktijd, nu verzet net 16 april. (Ik moest er welk zelf na bellen voor ze iets ging inplannen...) ik ben benieuwd of en welke onderzoeken ze willen gaan doen. Deze maand iig weinig kans op zwangerschap. ( ziek rondom ovulatie)
    Ik duik nu lekker mijn bedje in,

Tori ben jij weer beter?

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: fijn dat de afspraak staat. Toevallig, want mijn eerste afspraak in het zkh stond toen ook gepland op 16 april. Bij ons werd eerst alleen maar een vragenlijst doorgenomen en toen moest ik bloedprikken en werd het zaad van mijn man onderzocht. Toen we terug moesten komen voor de uitslagen werd pas een plan van aanpak gemaakt. Maar wie weet is dat in ieder zkh anders. Zeker ook omdat jullie terugkomen na een paar jaar. Beterschap! Hopelijk doet een goede nachtrust wonderen.

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Gisteren m'n nieuwe winterjas getest, heerlijk warm! Ben er erg blij mee. En nu stormt t zeg, jeetje wat een wind en regen.
    Nouja hoor nu te slapen maar gisteren had Yvi lang geslapen en ook overdag langer dan 'mag'... Tja papa dag... Maar nu zijn we steaks al twee uur wakker, nu beneden maar Zappelin kijken en liggend op de bank met een theetje erbij.

M'n keel is nog niet goed, maar wordt er in de nacht nierpatiënt wakker van, slikken gaat beter. Maar het is nog flink gevoelig als ik voel tegen/in m'n keel. De PCM helpt wel, maar denk erover morgen toch de ha even te bellen en of die kan kijken. Vind het toch raar.
    Helemaal omdat ik vorig jaar ook last van een opgezwollen kaak/keel had.

LM, fijn dat het minder is met bloeden, ben benieuwd! De stap naar DD is idd wel groot... Is toch een hele onderneming steeds daarheen. En je bent pas net weer begonnen.

Unicorn, mooi aantal eitjes. Daar had je vast wel last van, volle eileiders! Viel de punctie je mee?
    Nou, ik duim voor mooie bevruchtingen! Spannend en jaaa deze x een tp! Dat kan toch bijna niet mis gaan nu.

Oh, ik ben moe ... Yvi ook wel volgens mij, die ligt echt heel lui Zappelin te kijken op de iPad. Kleine dondersteen!
    Maarja ik begrijp t wel, ze probeert wel te slapen weer steeds maar het lukt gewoon niet.
    Hopelijk zometeen wel weer.

Ik ga m'n thee nu verder opdrinken, lekker voor m'n keel
    Hopelijk liggen jullie allemaal heerlijk te slapen meiden!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Beterschap IkkeB. Fijn dat de vakantie ondanks de spanning wel leuk was. Balen dan weer die eerste werkdag. En spannend, binnenkort weer zhuis. Ben ook erg benieuwd. Ik voel me goed. Geen idee wat te denken. Wel misselijk en maagzuur maar weet niet. meestal voel ik me duidelijk zwanger en nu twijfel ik. Ben er daarentegen ook heel weinig mee bezig hoor.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: rond dat tijdstip lag ik inderdaad heerlijk te slapen, anders had ik je met alle plezier hier op zp gezelschap gehouden. Je had inderdaad een perfecte timing met het kopen van je winterjas, want die heeft al aardig dienst kunnen doen de afgelopen dagen. Bah, wat is het toch vreselijk onstuimig.
    @Jordan: knap dat je er niet teveel mee bezig bent (en ook prettig). Is mij, ondanks goede voornemen nog nooit gelukt. Nog eventjes doorbijten en dan weten we het.

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, vind het zelf ook wonderbaarlijk. Al komt vrijdag wel dichterbij en dan denk ik daar wel aan maar ik verwacht dat het met name zelfbescherming is hoor. Als het dan negatief nieuws is dan ben ik ook minder verdrietig (hoop ik) ;)

Unicornbaby, heb je al nieuws? Ben erg benieuwerd en hoop zo op mooie scores!

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Unicornbaby: en en en?

Tori: wat balen dat je nog steeds niet fit bent. Waarom is yvi midden in de nacht wakker? Heftig lijkt me, zeker als je zwanger bent.

Be; hoe gaat het bij jou?

Sneeuwmees; ik ga ook niet voor behandeling, maar voor onderzoek, dus verwacht dat ze gaan vragen wat ik wil en gaan zeggen wat ze kunnen. Maar ja,in ziekenhuizen weet je het maar nooit.

Jordan: wel fijn dat je er niet super mee bezig bent, toch ook wel weer spannend

18. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hier 2 dgn last van bloedverlies gehad. (Is zondag avomd gestopt) Nog steeds lichte testen...
    2 april officiele testdag we wachten dus nog even af.

Ik kom morgen even uitgebreid reageren op iedereen
    Ga nu mn bedje opzoeken, ben gesloopt.

19. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    9 bevruchtingen, 4 zijn 2-cellig ingevroren en de andere 5 liggen nu onder de embryoscoop. Ik weet dat het goed is en het is zeker veel beter dan ivf 1 maar toch was ik erg teleurgesteld en verdrietig vandaag... ik snap niet zo goed waarom ik me zo voel... wrs hormonen. Het is nog spannend tot zaterdag. Vorige x hadden 2 vd 3 het niet gered... Dus hopelijk gaat dat nu beter.

Ik reageer morgen naar iedereen :) nu snel ri bed!!

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh LM wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg. Pffff. Ik hou nog hoop op een innestellingsbloeding maar het kan alle kanten op en ik zou je nooit onterecht gek willen maken hoor. Dikke knuffel!

Unicornbaby, mooi!!!! Je gevoel zal vast door de hormonen komen inderdaad. Daar naast is het allemaal zo mega spannend. Dat zal ook niet écht mee werken. Ook voor jou dikke knuffel, op naar de tp zaterdag.

Deel Deze Pagina