IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Spannende dagen hier. LM morgen de testdatum, Jordan vrijdag en Unicorn de tp zaterdag. Hopelijk het begin van iets moois voor jullie.

@LM: ik dacht dat testen bij jou niet heel betrouwbaar was. Kun je morgen niet hcg laten prikken? In ieder geval een goed teken dat het bloeden is gestopt.
    @Jordan: moet jij vrijdag ook bloedprikken of mag je gewoon zelf testen?
    @Unicorn: hoe is het met je vandaag? Kan me die emoties helemaal voorstellen. Nog een paar daagjes en dan mag ook jij weer de wachtweken in.

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, vrijdag bloedtest :)

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @LM: en... Nog getest? Hoop dat de streepjes oplopen!!
    @Jordan: oh, spannend weer morgen dat wachten op een telefoontje met de uitslag. Hopelijk wordt het morgen een echte goede vrijdag. Ben je nog steeds misselijk met maagzuur?

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Even een beetje bijgelezen en wat een hoop ontwikkelingen weer zeg! Ik blijf voor jullie duimen en hopen dat alles goed mag gaan komen! Dikke knuffel voor jullie allemaal! X

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Aangezien ik heel sterk het gevoel had niet zwanger te zijn heb ik toch maar getest vandaag en inderdaad is deze spierwit. Morgen dus even de bevestiging van het zhuis afwachten en dan op naar de laatste tp van ronde 2. Ga toch vragen om Prednison en hoop dat ik dit nu alsnog ga krijgen.

Noekie, hoe gaat het met je?

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Heb jij nog nieuws trouwens Unicornbaby?

7. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ach, meid wat kl*te. Dan komt in ieder geval de klap van de telefonische uitslag morgen niet zo hard aan. Helaas op naar de volgende rond (met tp van 2 en hopelijk met prednison). Knuffel, meid. Had graag een ander bericht gelezen.

8. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, k heb idd wat met testen ;)

Vanmorgen weer getest. Weer lichte streep. Wordt er gek van. Cb digitaal gedaan met weken indicator... maar die zei niet zwanger.

Zh gebeld. Bloedprikken heeft geen nut weet ik t pas dinsdag.
    Moet nu stoppen met de utro en dinsdag weer testen. Dan bellen zij mij op voor de uitslag en dan kijken we verder...

Om knettergek van te worden...

9. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Ah nee Jordan :( Had zo graag een positief bericht gelezen van je!!!! Gelukkig komt dan, zoals SM ook zegt, de klap morgen miss wat minder hard aan. Maar feit blijft dat het kut is :(

LM, pffffff word je toch gek van. Kan je niet vast je HA bellen en vragen om een bloedtest? Dan weet je het ZEKER!?!

SM, hoe is het verder met jou?

Hier; nog geen nieuws, we mogen niet bellen maar moeten gewoon wachten tot zaterdag. Er liggen er 5 in de embryoscoop te ontwikkelen (hoop ik althans). Vorige keer hadden 2 van de 3 het niet gered dus ik zit wel erg nagel te bijten nu...

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees en Unicornbaby, klinkt misschien heel laconiek maar eigenlijk vind ik dit minder erg. Had er sowieso al op gerekend omdat die eicel niet doordeelde maar juist afnam in aantal cellen, daarnaast liever dit dan een miskraam. Maar nu gewoon wel flink balen omdat ik zo graag die prednison wil en hiervoor moet gaan knokken nu.

Unicornbaby, aaaaargh, slopend. Dat je niet mag bellen ook... Maar, morgen is het nog maar 1 nachtje en voor je het weet is het zaterdag. Misschien ook wel goed om zo te denken, geen nieuws is goed nieuws?

LM, heb het zo met je te doen. Je wordt echt helemaal gestoord van die bloed irritante onzekerheid. Hele dikke knuffel meissie. Denk de hele dag aan je!

Sneeuwmees en Tori, hoe gaat het met jullie?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: ik merkte inderdaad al aan jou dat je al van het 'ergste' uitging. Inderdaad dan beter nu deze klap dan die gekmakende onzekerheid zoals de laatste keer. Je leert volgens mij ook wel een muurtje van zelfbescherming op te bouwen.
    Hopelijk lukt het je de volgende keer met prednison te mogen proberen. Ik dacht dat dat toch al de afspraak was? Ik heb daar echt vertrouwen in, gezien de vele positieve resultaten die daar toch mee gehaald zijn in het DD-topic.
    @Lmom: hè bah, jij ook al geen goed nieuws. :( Ik dacht dat hcg altijd dezelfde dag geprikt en bekend kon zijn? Dikke knuffel voor jou, meid.

Met mij gaat alles z'n gangetje. Het is een beetje chaotisch met mijn werk, mijn mans werk en dan ook nog zorgen dat de kinderen op tijd hun natje en droogje krijgen, oppas geregeld is of op tijd op school zijn. We willen in mei nog een weekendje weg. We denken er aan te gaan kamperen bij de boer (in luxe tenten, hoor ;)). We hebben allebei vrij gevraagd en zodra ook mijn man groen licht van zijn baas heeft kunnen we iets gaan boeken. Wel lekker om er even uit te gaan en ook spannend hoe het nu met de kleine man gaat (en slapen op een vreemde plek). We moeten hem toch een beetje wennen voor als we van de zomer een week naar Frankrijk gaan. Maar gelukkig is oefenen met een weekendje weg geen straf. ;)
    Weet niet of ik dat hier wel moet zeggen. Maar mijn collega kreeg vanmorgen een telefoontje van haar dochter dat een kindje van een kennis van haar was overleden. Mijn collega zat er zo mee en vertelde het dus ook tegen mij (terwijl ze al zei dat dat niet handig was om te vertellen tegen iemand met kleine kinderen). Ik had het op zich al uit het telefoongesprek met haar dochter begrepen. Maar moet zeggen dat het inderdaad toch hard binnenkomt en dat toch onbewust door mijn kop blijft spoken.:(

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Zo vervelend, het is niet handig maar ik vertel het wel... Nu zit jij er mee. Maar de kans dat het gebeurt is zo nihil, niet te druk om maken want er kan altijd iets gebeuren al begrijp ik goed dat dit er ff inhakt. Leuk jullie vooruitzicht om te wennen. En die prednison kreeg ik pas als we de Fraxi nog een kans hadden gegeven (dus als ik opnieuw een mk zou krijgen daar komt het op neer en dat is nu niet zo) maar ik ga er toch om vragen in het kader van laatste tp in deze poging.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Alles gaat wel goed hier Jordan. De papieren zijn getekend en daardoor eindelijk rust in de tent.
    Nu lekker weer vrij en gezellig en zin in de lente/zomer!

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dat is fijn. Weet bij mijn ouders dat dit zo'n gedoe was en dat gaf nog meer stress dan de situatie op zich. En die lente/zomer, daar ben ik ook wel ernstig aan toe hoor hihi. Kom maar op!!! Lekker genieten. Hoe gaat het met de kids?

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    De kids doen het gelukkig super!
    De oudste heeft nog wel eens een klein dipje bij het naar bed gaan maar de jongste die heeft nergens last van. Die weet al niet anders meer...
    Maar ze zijn nu gewend aan het ritme en dat is al erg fijn zo.

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan, balen meis, maar je was er al niet echt van uit gegaan. En idd weer een miskraam was nog heftiger geweest.

Be: bij jou blijft het ook erg spannend. We blijven duimen.

Noekie; wat fijn dat alles al getekend is, ik weet nog dat het bij mijn ouders op de dag af een jaar duurde. Een jaar vol gezeur en gezeik, dus ook voor jullie kids is dit prettig.

Sneeuwmees; het is altijd zo heftig als jonge kindjes overlijden. Ik snap wel dat je collega dat "wilde" delen omdat ze er mee zat. Niet fijn om te horen, want dan schiet je wel ff in de angst, maar wat Jordan al zegt. De kans is zo mega klein.

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Unicornbaby: mijn duimen draaien ook voor jou emme's!!

18. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, dat heet cito bloed prikken. En dat klopt ook maar dat moet echt vóór 09.00 uur s' morgens gedaan worden. En aangezien ik heb geprobeerd te bellen vanaf 08.15/08.30 tot 08.55 uur en ze dus weeeeer mega slecht te bereiken waren was dat niet gelukt.

Ach jeetje... meis toch... ik snap dat je collega het ook even kwijt moest, maar idd mss niet zo handig naar iemand met kleine kinderen toe.

Noekie, wat fijn om wat van je te horen/lezen meis.
    Fijn dat alles nu geregeld is en de rust weer is weder gekeerd.

Tori, hoe is t nu bij jou meis?

Ikke, ja t blijft hier nog steeds spannend. Wel echt slopend hoor.
    Oooh en wat een schatje is jullie manneke. Dat filmpje van hem!
    Aaah ik smolt gewoon! Zo lief! Jay vond t ook geweldig die wou em steeds weer zien en dan lag ie helemaal dubbel :D

Jordan, je bent een schatje!
    Mocht deze poging niet goed gaan, hoop ik echt met heel mijn hart dat je het er door heen krijgt om bij de volgende poging die prednison te krijgen.

UB, mijn duimen draaien nog steeds voor je meis!

@all, hier vanavond heerlijk in mijn poekie loekie olaf broekie op de bank gelegen. K wordt gek van de hoofdpijn, misselijkheid en maagzuur. Ben uiteindelijk zelfs eventjes in slaap gevallen :)
    Dat was stiekem toch wel even lekker, al heb ik niet diep geslapen.
    Morgen ochtend weer testen. K red t gewoon echt niet om tot dinsdag te wachten :)

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: fijn dat de kogel door de kerk is en je nu echt weer vooruit kunt kijken met je kinderen. Ik heb je laatst gezien en dat gaat je prima af, dus dat gaat helemaal goedkomen met jou. Logisch dat de kinderen er soms nog wel eens moeite mee hebben. Kinderen zijn zo loyaal. Maar als jij en je ex allebei lekker in je vel zitten, zullen ook zij zien dat dit het beste voor allemaal is.
    @Ikke: snap die collega maar al te goed. Dit is ook best 'groot' om niet te kunnen delen. Dus ondanks dat ze een paar keer zei dat ze het maar beter niet kon zeggen, had ik zoiets van zeg het toch maar. Uit het telefoongesprek wist ik toch al wel dat het vreselijk nieuws was. En ja, helaas kan ik niet al het leed uit de wereld buiten sluiten. Maakt je overigens weer extra blij als je je eigen kinderen extra kan knuffelen bij thuiskomst.
    @Lmom: tot dinsdag niet testen is inderdaad niet menselijk. Dus het zou me verbaasd hebben als je dat volgehouden zou hebben. Heb je zoveel bijwerkingen van de utrogestan? Klinkt niet fijn allemaal, dus dan is lekker op de bank liggen de beste plek.

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm: dank je. Grappig dat jayden het filmpje ook zo leuk vind. Als ik er ff doorheen zit dan krijg ik wee een glimlach op mijn gezicht van dat filmpje. Vooral zin blik aan het einde is voor mij heel gaaf. Hij duikt dan heerlijk lachen die me. :)
    Het lukt je wel om te wachten tot dinsdag, echt!! Al voelt dat nu niet zo. Hoe was de test vandaag?

Deel Deze Pagina