IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    SM; jemig zeg van je collega... Natuurlijk spookt zoiets door je hoofd, ik snap wel dat ze het kwijt moest maar kom op.. iemand anders ermee opzadelen is best een beetje ego.. Daar staat tegenover dat als ik het was geweest, ik het heel graag ook had willen delen. De kans is gelukkig, wat de dames hier ook al zeggen, gelukkig erg klein!!

Wat leuk dat je man vrij heeft gekregen en jullie gaan kamperen bij de boer! Ik ben dól op kamperen bij de boer :) Wij doen dat ook zooo graag! Heerlijk vind ik dat, lekker kleine campings, lekker een beetje rommelen enzo. Genieten! Wanneer gaan jullie?

Noekie, fijn dat er rust in de tent is!

Jordan, wat jammer, echt balen! Maar gelukkig was je er al niet vanuit gegaan.

Tori, is je keelpijn al weg??

LM, ik test het liefst iedere dag 3 keer haha, ik ben een vreselijke verslaafde wat dat betreft. Ik hoop het nu zo lang mogelijk uit te kunnen stellen!!
    Hoe was het testen gisteren?

Ikke; hoe gaat het met jou?

Ego; Ego; Had om 11 uur de transfer. 1 was een blasto, 1 had het niet overleefd en de andere 3 lopen achter. Ze denken niet dat deze het gaan halen voor de vriezer maar ik moet dinsdag bellen om het zeker te weten ..

Gemengde gevoelens. Blij dat er 1 teruggeplaatst is. Verdrietig dat de rest het weer niet gehaald heeft terwijl we er nu meer hadden dan vorige keer. Blijkbaar is er iets toch niet echt goed :(

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    He dames, druk gehad en gisteren was het niet mijn dag na een slechte nacht. Pff
    Donderdag echo gehad van m'n hals om te kijken wat er opgezet is en het zijn m'n lymfeklieren. Zou gisteren de ha bellen voor uitgebreid verslag maar dat ben ik vergeten. Dus dinsdag maar bellen, maar gelukkig is t geen cyste.
    Werd alleen vanmorgen wakker met ook pijn aan de linkerkant van m'n hals. Nog steeds wel kast van m'n keel maar het gaat wel beter met slikken.
    Nu zijn we het paasweekend bij m'n ouders, dat is wel gezellig en zo krijg ik wat meer rust (hoop ik).

Oh Jordan, helaas was de tp nietsuccesvol, maar goed wat je zegt... Al niet echt een goed teken als het embryo niet verder doorgedeeld is als het terug geplaatst wordt.
    Nu op naar de tweeling tp :) en dan met ondersteuning van prednison en dan gaat t eindelijk lukken!
    Wel extra spannend omdat t de laatste twee zijn, maar wie weet zijn het de beste van alle!

Unicorn, een mooie blasto aan boord! Lekker broeden! Wel balen dat er misschien geen cryos zijn (en een blasto klinkt erg goed), maar voor een mooie baby is er maar 1 mooie sterke embryo nodig. Mijn duimen draaien voor je!

Nu moet ik even terug lezen...

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    LM, heb jij nog getest? Ohnee tot dinsdag wachten is ook wel erg lang! Maar helemaal geen bloed meer gezien dus, en wel allemaal van die symptomen (kan toch niet allemaal van de utro komen?). Klinkt op zich hoopvol!

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: snap dat je teleurgesteld bent dat de andere cryo's het niet gered hebben, maar je hebt een mooie blasto die het wel goed doet en waar jij de komende 10 dagen lekker op mag broeden (en hopelijk nog ruim 8 maanden daarna ;)). En wie weet heeft een van die anderen alsnog een klein groeispurtje gemaakt. Je weet maar nooit.
    @Tori: fijn dat de keelpijn iets minder is. Blijkbaar toch een hardnekkig virusje geweest omdat je klieren er blijkbaar ook op reageren. Hopelijk doet de rust van de paasdagen bij de ouders je goed. Laat je maar lekker vertroetelen.
    @Lmom: hoe is het met je? Nog getest toevallig?
    @Jordan: hoe is het met jou? Ben je nog bloed wezen prikken? Heb je de gyn nog gesproken of heb je een afspraak binnenkort?

We zijn vandaag naar mijn schoonouders geweest. Door omstandigheden was het er al weken niet van gekomen. Ze wonen in brabant, dus een ruim uur rijden, vandaar dat je dat niet zo maar even tussendoor doet. Hun huis is niet echt kind-proof ingericht. Het zijn (natuurlijk) wat oudere mensen en die houden vaak van allerlei prullaria en potjes, vaasjes e.d. Vreesde al het ergste en ze hadden al wat aan de kant gezet, maar de tijd dat ik daar geweest ben, kon ik continue achter mijn zoontje aan vangen. Hem afleiden, dingen afpakken of uit zijn mond. :cool::( Was totall loss toen we naar huis gingen.
    Op de weg terug vloog er een auto van de invoegstrook, zo de eerste baan op en zonder om te kijken ook de tweede baan (waar wij reden). Mijn man moest vol op de rem en dacht echt een paar seconde dat we er tegen aan zouden gaan. Het was ook nog spannend omdat er achter ons ook een auto vol in de remmen moest (en voor het zelfde geld ook nog achterop geknald was). Het was dus een kwestie van enkele centimeters, maar mijn man en ik waren vreselijk geschrokken. Had de hele weg rillingen van de spanning en was misselijk van het idee van wat had kunnen gebeuren.
    Bijna bij huis belandden we in een file. Het duurde maar en het duurde maar en ook dan worden mensen een beetje gek in hun hoofd. Met een noodgang over de vluchtstrook rechts in halen, afsnijden. We zaten dichtbij de afslag naar de Mac en zijn toen maar even wat gaan eten. Gelukkig was na het eten de file opgelost.
    Thuisgekomen was mijn man nog even buiten en mijn zoontje ging nog even een rondje fietsen. Even later werd ons zoontje teruggebracht met de achterbuurman. Schrok me rot.
    Hij moet van ons altijd op de stoep rijden (omdat ze in onze straat als gekken rijden) en dat had hij keurig gedaan. Alleen was hij er aan komen fietsen en reed de achterbuurvrouw net naar achteren en had hem niet gezien. Dus ze had zijn fiets met de auto geraakt. Ze noemden het dat hij onder de auto was gekomen, maar dat bleek gelukkig niet zo letterlijk te zijn. Dus weer een hartverzakking erbij.
    De kinderen liggen nu in bed en hoop van harte dat we alle ellende nu voorlopig even gehad hebben. Het is duidelijk onze dag niet.:(

5. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Hoiii

Gister weer n lichte test. Hij leek iets donkerder als de vorige, maar durf t niet met zekerheid te zeggen.

Vandaag niet getest. Morgen ochtend weer.
    Vandaag wel de keuze gemaakt niet meer door te gaan met de utro. Ook mede om te kijken of de klachten echt van de utro zouden komen of niet, maar alle klachten zijn nog wel aanwezig. De hoofdpijn is wat minder geworden, maar mn nek zit ook bagger vast.

Morgen zien we wel weer verder.

K wil zo ie zo dinsdag wel bloed laten prikken, en dat ze gaan kijken met de echo. Met de zelfde moeite heb ik weer cystes etc zitten. Wil gewoon echt duidelijkheid. Hier wordt je gewoon gek van. Ik ben erg positief ingesteld, kan een hoop hebben, maar dit is ook voor mij wel ietsvte veel van t goede zeg maar.

Tori, hopelijk wat meer rust voor jou dit weekend, zodat je wat meer op kan knappen meis. T klinkt allemaal niet erg prettig in ieder geval.

6. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Och jeetje sneeuwmees wat een dag zeg!

Kleine man zal ook wel geschrokken zijn.

Wat betreft wegmisbruikers... komt door t voorjaar hoor. Dan zijn veel mensen net dieren die nergens naar kijken... verschrikkelijk.

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm; hoe was de test vandaag. Morgen is het eindelijk dinsdag!!

UCB; hier gaat het prima. Mijn menstruatie zit er weer aan te komen, gister avond wat bloedverlies, dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden maar vandaag niks.. Voordat onze zoon geboren werd had ik vaak cyclussen waarbij ik 1-3 dagen voor de menstruatie al wat bloedverlies had. Ik denk dus dat ik dat nu weer heb. 16 april heb ik de eerste afspraak in het ziekenhuis staan.

Sneeuwmees; jeetsje wat een heftigheid onderweg zeg. Ik ben een echte angsthaas in de auto als ik bijrijder ben, ik denk daf ik dan echt een hartverzakking had gehad.

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: succes morgen met testen. Hopelijk blijft hij oplopen.
    @Ikke: onze cyclussen lopen redelijk gelijk, want vorige maand werd ik vlak voor of na jou ongesteld. Vandaag ben ik ongesteld geworden, dus waarschijnlijk moet het bij jou dan ook opschieten.

We zijn gisteren naar de kasteeltuinen in arcen geweest, omdat ze themadagen hadden met vikingen en ridders. Gelukkig geen gekken op de weg. Al merkte ik wel dat ik wat angstvalliger andere weggebruikers in de gaten hield.

9. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Even "nieuws" vanaf deze kant.
    Testen blijven licht. Digitale blijft zeggen niet zwanger.
    Ik stond voor vandaag op de terugbel lijst van de gyn, maar ik heb zelf maar even gebeld.

Bm is erg gevoelig, en zo ook mn eierstokken.
    T voelt gewoon niet goed. Maar die testen reageren wel ergens op.
    Morgen ochtend om 10.30 uur een afspraak staan voor een echo en evt bloedprikken, maar dat lag weer aan de echo.
    Maar k ga er zeker weer om vragen. Desnoods prikken ze meerdere waardes waaronder ook evt onstekingswaardes.
    Wil nu toch wel weten wat er speelt of gespeeld heeft.

Sinds vanmorgen weer wat licht bloedverlies, wat mss ook kan komen van de gemeenschap van gister avond. (Ook dat was geen pretje met een gevoelige bm)

Hoop nu toch wel echt dat ik morgen meer duidelijkheid heb.
    Het traject is in principe al slopend genoeg, maar dit wordt me wel een beetje te veel van t goede ;)

10. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, wat leuk dat jullie naar Arcen zijn geweest!
    T is er erg mooi! Ik kijk er al weer naar uit om er in augustus heen te gaan ivm de koi show daar. Ook dan gaan we heerlijk wandelen daar!

Wij zijn eerste paasdag even naar ouwehands dierenpark geweest, en gister de hort op geweest naar limburg.

UB, meis hoe is het bij en met jou?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Lmom: wat vervelend die onduidelijkheid. Hopelijk mag je snel langskomen. Er is dus blijkbaar wel iets gaande, anders blijf je geen streepjes houden. Vervelend, hoor!
    En ik was je al van plan te app-en, want ik zag bij de ingang inderdaad een koi-affiche. De tuinen zijn inderdaad prachtig. Alleen was het nu nog wat te vroeg in het seizoen omdat veel nog niet in bloei was.

12. Lovelymommy84

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    De testen kunnen ook reageren op te veel eiwitten in de urine en op cystes. En aangezien ik gevoelig ben voor cystes wil ik gewoon dat ze eens goed gaat kijken. En ik ga ook aankaarten dat ik wil dat ze verder gaannkijken dan hun neus lang is. En anders bel ik morgen de huisarts op en mag hij de verwijzingen regelen ;)

Ja de kasteel tuinen zijn erg mooi. Heb er vorig jaar maar n klein stukje van gezien ivm de show en regen. Dus hoop dat we dit jaar beter weer treffen en we er heerlijk kunnen rondwandelen.
    Mss dat we binnenkort al eebs een keertje gaan kijken in mei/juni ofzo. Dan staat er al aardig wat in bloei.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Wat hebben jullie veel geschreven meiden!

Las van Unicornbaby net een minder leuke blog, daar kunnen jullie lezen en ander wil ze het hier zelf misschien van zich afschrijven.

LM, ik ben blij dat je morgen naar het zhuis mag/kan/gaat want het is wel nodig dat ze nu maar eens gaan kijken. En die onzekerheid doet niemand goed.

Sneeuwmees, leuke omgeving daar wel geloof ik toch?

Noekie, super om te lezen dat het met de kids goed gaat, zal vooral even wennen zijn geweest. En dat het met jou ook echt zoveel beter gaat is ook heel goed!!!!!

Tori, hoe gaat het met je keel?

En IkkeB, wanneer is je NOD?

Vrijdag bloedtest was inderdaad negatief. 0 hcg aangetroffen. Ik heb opnieuw gevraagd om Prednison maar vrijdag niet meer gebeld. Vandaag ongesteld geworden dus even opnieuw gebeld en weer naar de Prednison gevraagd maar er stond geen notitie in het systeem dus deze verpleegkundige legt de vraag opnieuw neer bij mijn arts en ik word vandaag gebeld. Ben benieuwd. Wil niet mijn arts gaan vertellen hoe het medische deel in elkaar steekt maar wil ook graag alles op alles zetten.

Druk op het werk maar kom snel weer wat uitgebreider terug.

14. unicornbaby

unicornbaby Bekend lid

15 dec 2014
    759
    1
    18
    Lief van je Jordan <3

Inderdaad vandaag het nieuws gekregen dat van de 5 embryo's in de embryoscoop, er 4 het niet gered hebben tot de vriezer. 1 is er teruggeplaatst afgelopen zaterdag. Vorige keer precies hetzelfde verhaal, toen hadden we van de 3 emmy's er 1 die we terug konden plaatsen, de overige 2 hebben het niet gered...

ik reageer later meer xx

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Unicorn: hè bah, meid. Kan me voorstellen dat je verdrietig en (weer) teleurgesteld bent. Las in je blog dat er nog 4 gelijk ingevroren zijn. Snap dat het moeilijk is vertrouwen in te houden. Al ken ik meiden die van een blasto niet zwanger zijn geraakt, maar wel van een dag 2 (met assisted hatching). Het kan dus echt, al snap ik dat je na zulk nieuws even alle positiviteit kwijt bent. Knuffel!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja het is gewoon shit. Vallen en uiteindelijk wel weer opstaan want 1 ding is zeker, we zijn allemaal zoveel sterker dan we zelf denken.

Ik krijg prednison, wel pas vanaf een positieve test maar ben helemaal blij (en heel dankbaar ook wel) want toch weer een stap vooruit. :)

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Lm; heftig voor je, ik ben benieuwd naar de uitslagen morgen!!

Jordan; fijn dat jij aan de pretnison mag bij positieve test.

Sneeuwmees en Jordan; hier vandaag ongesteld geworden, de mmm is weer een feit voor ons. ( althans voor onderzoek dan)

18. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Balen IkkeB, had eigenlijk wel mijn hoop op een vakantie beeb gezet. Ben erg benieuwd hoe het verder in het zhuis zal gaan, wanneer is je afspraak?

19. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: fijn dat je vanaf een positieve test prednison krijgt. Ben erg benieuwd. Mag je nu aankomende cyclus weer voor een tp gaan?
    @Lmom: nog nieuws uit het zkh? Mag je voor een echo komen?
    @Ikke: toch balen. Ik had altijd zo'n stille hoop dat als er een afspraak stond bij gyn of nieuwe poging dat ik, hoe klein de kans ook, die afspraak op het laatste moment kon afzeggen.

20. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, ja mag gewoon door. Na cryo mag je altijd door alleen na verse tp/punctie moet een maand rust. Dit is de laatste tp van deze poging en als deze ook mislukt gaan we eerst 2 maanden pauze hebben, mede in afwachting van het uitstrijkje. Pas als we daar duidelijkheid over hebben gaan we al- dan niet voor een nwe poging.

Deel Deze Pagina