IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wat een teleurstelling na 's morgens eerst blij gemaakt te zijn met twee embryootjes. Maar goed, proberen snel naast je neer te leggen en te focussen op deze in je buik. Hoeveel prednison moet je gebruiken?

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Tjee Jordan, maken ze je dus eerst blij en dan kom je er en dan is er toch weer een niet goed gegaan... Pfff, alsof je nog niet genoeg mee hebt gemaakt met de embryo's.
    Ik duim voor je dat deze nu lekker warm in je bm door deelt en goed gaat innestelen! Dikke X

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan, wat balen meis!! Maar nu idd je positieve energie richting die ene embryo sturen. Knuffel en de duimen draaien nog.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Zo, daar was ik weer. Vanaf mobiel op ZP is niet heel prettig typen :) Vrijdag was echt een teleurstelling maar even slikken en mezelf maar weer herpakt. Er hangt veel van deze embryo af dus ik hoop enorm hard dat dit gaat lukken. :D Anders, op naar een pauze, controle uitstrijkje en op een bepaald moment ook weer naar een punctie dan (oh joy). Ik heb nog 2 extra pogingen uit de aanvullende maar we hebben wel besloten dat, tenzij er ineens een andere behandeling op de proppen komt, we die 2 extra pogingen waarschijnlijk niet meer gaan gebruiken als de derde niets oplevert. We zijn er behoorlijk moe van inmiddels en eigenlijk heb ik al moeite om energie voor een evt. 3e poging op te brengen. Het houdt ergens op. Nu hopen dat deze gaat brengen wat we zo graag willen en anders de volgende poging :)

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: bewonderenswaardig hoe jij je zelf toch altijd weer snel herpakt hebt en nooit bij de pakken neer gaat zitten. Maar kan me inderdaad ook voorstellen dat de 'rek' er op een gegeven moment ook uit is, als je al jaren de ene klap na de andere te verwerken krijgt. Ik hoop dat je er niet over in hoeft te zitten... wat als....

Heb een rustig weekend gehad. Was niet zo lekker en zondag een echte off day gehad. Heb weer last van hartkloppingen, dus dat is niet zo prettig. Zondag dus echt helemaal niets gedaan.
    Gisteren natuurlijk even bij de rommelmarkt gekeken, al komt het ieder jaar op het zelfde neer en ieder jaar verbaas ik me erover wat voor een troep mensen durven uitstallen.
    Vandaag weer gewerkt. Was weer even wennen op tijd opstaan en opschieten. Verder vanavond dag 1 van de wandel driedaagse op school van de oudste. Was een pittige wandelen, want we dachten stoer wel even de lange route te doen. Dat gaan we morgen dus maar niet meer doen...hihi..
    Verder geen nieuws. Aankomend weekend een weekend kamperen bij de boer. Heb er zin in, maar het weer wil nog niet erg meewerken, dus hopelijk verkleumen we niet in de tent.

6. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, goed dat je je hebt herpakt. Postivieve energie werkt altijd beter voor de Emmy in je bm. Straks positieve test en dan ondersteuning met prednison?
    Kan me voorstellen dat je niet verder gaat na een evt derde behandeling. Oh het kost zoveel energie en teveel focus op één ding terwijl je ook moet genieten van heel veel andere dingen in het leven.
    Mijn duimen draaien dubbel zo hard deze keer!

Sneeuwmees, jij dus ook niet lekker dit weekend. Hopelijk nu weer fit!

Oh ik ook zo niet lekker... Maar goed moest wel door nat we hadden m'n meisjes verjaardagsfeestje zondag. Moest dat maandag bekopen met koorts. We zijn nog wel met m'n ouders over twee vrijmarktjes geweest, nog leuke dingen gescored voor haar. Zelf had ze twee my little pony's gevonden, nu is ze daar helemaal weg van!
    Maar tja wordt ook veel troep verkocht idd, maar als je goed kijkt dan vind je toch goed spul wat nauwelijks gebruikssporen heeft.

Ik heb nu trouwens een lichte antibiotica kuur... Want toch aan 1 kant nu een ontsteking. Tja met die buik gaat het hoesten ook gewoon niet :( dus blijft teveel slijm achter.
    Ben er helemaal klaar mee, ben zó moe in al m'n spieren! Hopelijk heeft dit allemaal geen negatief effect op de kleine, ben de laatste wk ook niets aangekomen namelijk :(

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, leuk vooruitzicht komend weekend. Het weer valt opzich steeds wel mee ten opzichte van wat ze voorspellen dus hopelijk geldt dat ook voor komend weekend.

Tori, jij kwakkelt al zo lang. Hoop dat de antibiotica gaat aanslaan. Niet fijn. Hoe was het, de eerste verjaardag?

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hier echt een KaUuTee nacht gehad zeg. Alles bij elkaar 1 tot anderhalf uur geslapen dankzij vreselijk pijn in mijn buik. Vorige maand had ik buikpijn maar dit is echt idioot. Linker onderbuik tot zij, straalt uit naar mijn onderrug, lies en vanuit lies straalde het zelfs door naar mijn been! o_O Niet leuk dus. Niet smakelijk maar ook echt heel veel ontlasting dus ik denk dat het mijn darmen zijn. Vandaag naar de huisarts gegaan en die dacht mijn darmen maar verwees met toch naar de gyn en de gyn verwees me naar de huisarts. Kastje naar de muur verhaal. Zucht... Ben dus geen steek verder en dan maar aan de paracetamol.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Oh Jordan, niet prettig zo'n pijn in je lies/buik! Maar wel een goed teken dat je veel eruit hebt kunnen poepen want dat veroorzaakte toch mede de pijn lijkt me.
    Irritant om dan zo van het kastje naar de muur gestuurd te worden!
    Maar goed, misschien is dit mede door de aanval van de frummel in je buik en zit t goed! Hopelijk nu geen buikpijn meer. Moet je vandaag aan het werk?
    Het was trouwens de tweede verjaardag ;), maar hij was super geslaagd! Wat heeft ze genoten van alle aandacht en de taart/kadootjes/gezelligheid. Haar nichtjes mochten eigenlijk niet naar huis haha. En m'n ouders bleven nog een nachtje slapen, met ze over een vrijmarkt gelopen wat ik moest bekopen met koorts maar goed... Was wel gezellig en leuke dingen gekocht voor weinig. M'n moeder moest na haar middagslaap de gordijnen nog afmaken (naaien) dus die gingen pas na het avondeten weer naar huis. Ze wilde liever ook dat die bleven, skattie he?

Ik hoop dat we nog weer hun kant op kunnen voor de bevalling. Maar ze zijn als het goed is (m'n vader moet een buikoperatie ondergaan en kan zijn dat t voor of in de vakantie valt en dan gaan ze dus niet) de hele komende maand zo'n beetje van huis.
    Moet sowieso nog wel naar t noorden, het baby badje halen bij m'n vriendin, die leen ik weer van haar.

LM, hoe is het nu met jou?

IkkeB, hoe voel jij je nu?

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    HEHHH? Tweede? Wauw. Dom zeg dat ik eerste dag maar wat gaat dat HARD! Sorry, ff bijkomen hahaha. Maarem, hoe voelt het dan nu ze 2 is? Hihi. En wat heeft je vader aan zijn buik? Yvi is echt een moppie, moet altijd lachen als ik foto's voorbij zie schuiven!

Ik heb tot zeker 11:00/11:30 echt heftige buikpijn gehad, daarna zakte het langzaam. Nu nog wel zeurend maar geen heavy pijn meer. Durfde niet eens op te staan. Ben tot een kwartier geleden blijven zitten en toen pas gaan plassen maar het gaat nog steeds wel ok. Soms met vlagen nog pijn. Ik ben gewoon aan het werk en moet stipt 5 uur weg om naar de ergo therapeut te gaan dus ik ben nog ff niet thuis... :)

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; au klinkt niet fijn!!! Als het idd je darmen zijn even goed extra vezels nemen, dan ben je het zo kwijt. Heeft de dokter dat niet ook gezegd?

Tori: lief dat je vraagt hoe het gaat. Zucht, ik ben al 3 dagen kots misselijk... Afgelopen weekend ( toen was ik nog niet misselijk) dacht ik bij elke keer dat ik ergens van schrok; nee kleine baby, blijf bij me... Gek hè, want ik ben niet zwanger. Dat sterkte gevoel geeft me een soort van hoop, maar sinds 2 dagen heb ik dat gevoel niet meer... Maar wel misselijk elke keer. Het lastige is dat ik ook een beetje op de grens qua energie balanceer en spugen dan echt een symptoom is... Maar ik heb toch hoop..... Iets wat ik eigenlijk niet te veel wil, omdat de teleurstelling dan ook zo groot is straks.... Dus tja zo is het met mij... Mega spannend.... Zou toch wat zijn.
    Yvi al weer twee. Gaat hard hè. Ik ben hier ook al volop bezig met de eerste voorbereidingen voor timo zijn verjaardag. ( uitnodigingen gemaakt, ballonnen vast gekocht en taart uitgezocht die ik ga maken)

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, wanneer verwacht je ongesteld te worden? Misselijk klinkt wel goed toch? Energieloos ook en spugen toch ook wel. Hoewel, klinkt goed.... Je begrijpt wel wat ik bedoel :) En nee, de arts heeft niets gezegd over vezels. Ik gebruik wel poedertjes om de boel gaande te houden (ook nu, is veilig), maar ze heeft me gewoon min of meer weggestuurd van 'Ga maar met je gyn uitzoeken' die op hun beurt weer zeggen 'Regel het maar met je huisarts'. Zucht.

13. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    O die zakjes heb je al. Misschien eentje extra nemen, die dingen kunnen idd geen kwaad. Menstruatie verwacht ik tussen vandaag en dinsdag.

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ohhh wat spannend. Word er een beetje zenuwachtig van. Hoop zo dat die menstruatie van jou gewoon pas dinsdag over 9+ maanden pas een keer komt...! Ga je testen of wachten?

Ik neem vanavond misschien nog een zakje inderdaad. Gisteren bijna de hele dag op de plee gezeten. Niet omdat ik aan de race was, het bleef maar komen, zo bizar. Daardoor ook beetje eng om extra zakje te nemen.

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: misschien heeft het een tijdje vast gezeten en komt nu alles eruit. Kan het ook door hormonen of zo komen met tp?? Of heb je helemaal niks gehad?
    Haha grappig dat je er zenuwachtig van wordt. Ik heb hetzelfde, ik ga niet testen, dat heb ik eigenlijk nooit gedaan. Ik heb nu barstende koppijn, dus denk dat al die klachten wel iets van een griepje of overbelasting zijn...

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: oh, meid, dat klinkt inderdaad als een k-nacht. In dat opzicht was ik altijd graag zwanger, want ik had altijd een mega-stoelgang tijdens mijn zwangerschappen (terwijl het normaal altijd hangen en wurgen is). Hopelijk dus ook een goed teken bij jou! Niet dat daarmee de pijn weg is, maar als je maar zeker wist dat het daardoor kwam, dan zou het wat kunnen verzachten. Hopelijk vannacht een betere nacht.
    En het is wat met die huisartsen. Het gekke is als mijn vader als longpatiënt gaat, de huisarts zonder problemen een kuurtje of wat dan ook voorschrijft. Maar toen ik ook met ivf bezig was, dat ik voor ieder wiswasje maar naar de gyn gestuurd werd.
    @Ikke: lijkt me lastig geen hoop te krijgen als je steeds misselijk bent met je NOD in zicht. Ik duim voor je! Zou geweldig zijn als hier weer een roze golf gaat komen!
    @Tori: en slaat de kuur aan? Voel je je al weer beter? En lief dat je moeder de gordijntjes heeft gemaakt. Twee vliegen in een klap. Je hebt haar lekker bij je en ondertussen de gordijntjes ook nog gemaakt. Hopelijk valt de buikoperatie van je vader een beetje gunstig met jouw bevalling in het vooruitzicht. Kan hij daar nog wat in sturen met de datum van de operatie?

We zijn net terug van de wandeldriedaagse op school. Morgen gaan we een weekend weg en er moet nog zoveel gebeuren. Moet nu vanavond ook nog naar het werk terug, omdat ik niet alles af heb gekregen. :(. Ik leer het blijkbaar nooit.
    Morgen moeten we er dus flink tegenaan, maar ja, als de jongste tijger wakker is, kun je ook geen kant op. Maar goed, we zien wel hoe het loopt. Na eerst een redelijke weersverwachting wordt het nu weer minder goed. We kunnen er helaas niets aan veranderen en zullen het maar over ons heen laten komen. In de hoop dat ze er meestal naast zitten met het weer.

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, ik heb aan het begin van mijn cyclus 7 dagen Deca gespoten, toen ook begonnen met Porgynova slikken (moet tot 12 weken als het goed blijft gaan) en 4 dagen voor tp ook begonnen met dagelijks 3x2 utro (ook tot week 12...ALS het goed blijft gaan). Ik spuit Fraxiparine en slik ook al ehm...prednison ;) Wel maar 5 mg. Maar alles bij elkaar toch best wat zaken die op je darmen werken. Ik heb gisteren nog een poedertje naar binnen gewerkt en vanmorgen stond ik gelukkig pijnvrij op. Ben er helemaal blij van. Maarem... Jij nog steeds geen bloed? Ben zo aan het hopen voor je joh!

Sneeuwmees, niet te lang door gewerkt toch? Wel veel aan de wandel. Lekker bezig :) Bijna kamperen, volgens mij word het zaterdag best mooi!

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik blijf voor jullie duimen meiden!

Sneeuwmees: Fijn weekendje weg toegewenst! Kamperen is echt niet mijn ding...

Dus daarom ga ik morgen 4 dagen naar Parijs! Whahaha...
    Doe mij maar een bed en elke ochtend een ontbijtje erbij!

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: fijn dat je pijnvrij opgestaan bent. Dat is wel zo fijn, je energie moet nu ergens anders heen, tp nu een week geleden, al een gevoel?
    Tori hoe gaat het met de kuur?
    Hier weinig hoop meer, mijn gewicht neemt al weer iets af en vanmorgen na het douchen flinke plukken haar bij het borstelen( deze dingen heb ik altijd net voor menstruatie. Ook de misselijkheid is stukke minder. Ach het was wel ff grappig om te fantaseren over vertellen, uitgerekende datum, echo's enz. Maar helaas...

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ongesteld geworden :(

Deel Deze Pagina