Ach IkkeB meis toch... wat balen zeg! Tori meis toch.... bij jou loopt t ook niet helemaal super zeg. Nog steeds aan t kwakkelen... hopelijk slaat de ab aan en voel je je snel weer beter meis. Je kunt de energie straks goed gebruiken. Jordan, hoe gaat t nu bij jou? Sneeuwmees, lekker genoten van jullie weekendje weg? Je had erg leuke foto's gemaakt zeg! Ooooh Noekie! Lekker zeg! Zag t op fb al voorbij komen Geniet er van meis! Ik lees hier nog altijd wel mee hoor, maar heb niet altijd de enegie ervoor om te reageren. Sorry daarvoor. Hier bagger weken achter de rug om t maar zo even te zeggen. Om n lang verhaal kort te maken; geen bloed meer gezien, geen menstruatie, helemaal niets. Meerdere echo's etc gehad. Alles zag er de laatste keer mooi en schoon uit en we kregen van de gyn (gewone gyn) te horen dat we t er misschien maar bij moesten laten, dat t misschien wel goed was zo. (De idioot) Dus k heb er echt even goed de schurft over in gehad...
Dikke knuffel IkkeB, het klonk echt positief. Balen. Maar dan duimen we weer door voor de volgende ronde. Hoe was het weekend weg Sneeuwmees en Noekie? LM, ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat die eikel dat gezegd heeft!!!! Unicorn, hoe gaat het met jou? Tori alweer beter? Hier getest en áls er al een streepje staat is die zo licht dat het te verwaarlozen is.
Hi meiden, vandaag voor het eerst weer naar het werk gegaan... half dagje heb ik er van gemaakt. Nog steeds niet fit en het herstel gaat erg langzaam. De ab heeft wel geholpen, m'n longen klonken afgelopen vrijdag weer schoon. Maar goed, er zit nog steeds troep wat ik niet uit kan hoesten en het kan weer opnieuw fout gaan. Nu aan de pcm, zodat het niet gebeurt. En alsof al dat hoesten en griepgevoel niet genoeg was heb ik nu ook een snotneus erbij gekregen, joehoe! Douchen en daarna afdrogen is al afzien ... en was ik van't weekend ook nog alleen met Yvi dus die heeft wel meer dan haar tv taks gehad, haha. LM, what?! hoe kan hij dat nou zeggen?! Waar bemoeit hij zich mee. Een broertje of zusje voor je kleinste man zou toch juist heel leuk zijn! Hij zou eerder moeten zeggen dat je ze sterk bent dat je ondanks alles door gaat. Tijd voor een andere gyn! Misschien toch maar naar Duitsland?! ikkeB, jij dus ongesteld geworden ; zoals je al aanvoelde vrijdag. niet leuk! Hoop nog steeds dat je niet weer helemaal die malle molen in hoeft. Jullie Timo ook al bijna weer jarig , wat een verschil met de eerste verjaardag ; nu hebben ze er veel meer besef van. En je gaat zelf een taart maken, leuk! Ben benieuwd. Zie 'm vast voorbij komen op FB (al moet ik wel naar een aparte map waarin de kennissen van ZP staan, en dat vergeet ik nog wel eens ... sorry!). Sneeuwmees, lekker weekend gehad? Je had er heerlijk weer bij zaterdag toch? Denk niet dat m'n vader kan sturen wanneer de operatie gedaan wordt ... als er plek is moet hij gewoon gaan, hij loopt er al veel te lang mee. Maar goed, hij heeft er nu niet heel veel last van zegt hij en straks als hij geopereerd is wel... en de komende maanden heeft hij wel veel op het programma staan, maar aan de andere kant is het wel beter voor hem om het even rustiger aan te doen en na de operatie heeft ie geen keus! Jordan, ik heb er een goed gevoel over bij jou ondanks dat je problemen hebt met de stoelgang nu! Ooooh, please goed nieuws brengen!! Haha, ja wat een figuur is ons meisje he? Ze is al zo groot, moet eigenlijk ook even weer filmpje erop zetten waarop ze praat... ze praat als een grote haha. Enorme wijsneus en ze mag graag alles voor iedereen bepalen, maar ook een enorme lieverd want ze knuffelt ook graag en opa en oma mochten eigenlijk niet naar huis vorige week, ze wilde dat die bleven want dan ging ze ze missen. Ik ga even liggen en even m'n oogjes dicht doen.
Oooh Jordan, je berichtje van vanmorgen had ik nog niet gezien ... je hebt dus getest? Hmm... Het is dus alles behalve duidelijk. Dikke knuffel enneh het kan nog steeds goed zitten, jij maakt sowieso niet snel HCG aan ... xxx
Net nog eens mijn test bestudeerd maar kan er echt geen streepje op bekennen. Misschien einde van de dag nog een test en anders morgenochtend. Verwacht er eigenlijk weinig van, voel me ook niet zwanger.
O Jordan... Wat balen, ik dacht net wanneer kan ze testen... Ik duim nog heel even, je weet niet wat het morgen doet, maar je zegt zelf al dat je je niet zwanger voelt... Heel veel strekte!! Tori: fijn dat je je langzaam iets beter gaat voelen, maar Pfff het mag nu wel wat sneller gaan. Want je moet nog wel ff genieten van je ( waarschijnlijk laatste) zwangerschap. ( tenminste, ervanuitgaande dat manlief niet ineens veel kinderen wil) Lm: voor jou ook een knuffel!!
Nou, dacht vanmorgen dat ik toch een heel licht lijntje zag staan maar inmiddels is dit lijntje een witte streep dus dat zal weinig goeds betekenen. Even de bloedtest afwachten maar ik ga er van uit dat ik de komende periode aan het diëten kan in afwachting van dat fijne uitstrijkje... (en dan in het vooruitzicht een punctie, bluh!).
@Jordan: dikke knuffel, meid! Maar ben je niet nog wat te vroeg? Het is toch geen blasto, dus moet je dan niet 14 dgn wachten met testen? En dit embryootje was ook minder cellig, misschien kost het ietsjes langer voordat die goed ingenesteld was en hcg is gaan aanmaken. Ik heb gekkere dingen gezien de laatste jaren hier op zp. @Ikke: jij ook een dikke knuffel. Je had de laatste dagen voor je ongi al het idee dat het niet gelukt is, maar het is toch altijd schrijnend als je er voor je gevoel wel dichtbij geweest ben (goed getimed geklust, accupunctuur e.d.). @Tori: het wil bij jou ook niet echt opschieten. Hopelijk wel straks topfit voor de bevalling. @Lmom: ik vermoedde al dat je even afstand wilde nemen. Niet gek na wat je weer hebt meegemaakt. Ben wel benieuwd welke gyn zo'n tactloze opmerking gemaakt heeft. Kan er maar een bij voorstellen in ons zkh en dat zou een opmerking van dr. K. kunnen zijn. Heb je nog een evaluatiegesprek binnenkort met C.? We zijn weer terug van ons weekendje weg. Vrijdagnacht was het rond het vriespunt en dat was voor mij als beginnend kampeerder toch wel erg afzien. Ook voor de jongste vond ik het eng, omdat ik niet in kan schatten hoeveel kou zo'n kleintje kan hebben. Hij lag ook nog eens in zo'n campingbedje vlak boven de grond (wel op vlonders, maar toch). Dus die hebben we maar lekker tussen ons in genomen. Had ik er toch beter zicht op en een beter gevoel. De nachten erna waren fris, maar beter te doen (met 2 dekbedden ). De oudste had de tijd van z'n leven. Niet zozeer door de boer te gaan helpen (wat we gehoopt hadden), maar meer door de skelters die ze mochten pakken op het terrein en waar hij van 's morgensvroeg tot 's avonds op te vinden was. De kleine man was ook niet te houden. Er was een groot veld voor ons met een trampoline. Dus als meneer de kans kreeg stoof hij al kruipend de veranda af en het veld over richting trampoline of de zandbak. Zaterdag was het heerlijk weer, dus was het geen straf met een luie stoel in het zonnetje hem in de gaten te houden. Gisteren nog een dagje Slagharen gehad en toen weer op weg naar huis. Bij thuiskomst vond ik de jongste wat warm en die bleek bijna 39 graden koorts te hebben. Waardoor het nu precies komt weet ik niet. Tandje, virusje? Hij is iets hangeriger en iets jengeliger soms, maar over het algemeen heeft hij goede zin. De eerste wasmachine draait al weer en de boodschappen zijn weer in huis. We wilden vanmiddag naar het defilé gaan, maar met de jongste durf ik dat niet echt aan. Nu gaat mijn man alleen met de oudste. Kan ik mijn was weer verder afmaken.
Even tussendoor, zoals ik al vermoedde is het geen goed nieuws. HCG <1, oftewel niet zwanger. Nu dus weer een punctie maar wanneer? Geen idee, eerst moet dat ellendige uitstrijkje goed zijn. DIEPE ZUCHT.
@Jordan: pfff.... ik zucht mee. Wat kl*te! Hopelijk snel een goed uitstrijkje, zodat je voor je gevoel (in alle opzichten) weer verder kunt. Dikke knuffel, meid!
Jordan, mega dikke knuffel. Wat enorm balen is dit zeg! Echt niet leuk . Ik leef met je mee, helaas kan ik niet meer doen ... Sneeuwmees, beterschap voor de kleine man. Super dat het weekendje weg geslaagd was op de koude nacht na. Heerlijk om te zien hoe je kind dan zo geniet he? Dat hadden wij gisteren op het bevrijdingsfestival, Yvi heeft zo genoten! Wel afzien voor mij maar wel blij dat ik het gedaan heb (zijn niet superlang geweest hoor).
@Tori: kleine man lijkt weer beter. Vanmorgen geen koorts meer. Wat het nu geweest is, weet ik dus nog niet. Klopt inderdaad dat je zelf het meest geniet als je kind het naar de zin heeft en dat het dan niet zoveel uitmaakt waar je bent. Zal voor jou inderdaad best pittig geweest zijn. Ik vond het op het laatst ook vaak een hele opgave om ergens naar toe te gaan. Ik had dan ook erge bekkenpijn, dus alles waar té voor stond was niet goed (te lang staan, te lang zitten of te lang lopen). Als ik daar nog aan terug denk hoe ik soms hangend ergens tegenaan of overheen me maar op de been probeerde te houden.
@Jordan: hoe is het nu met je en met je enkel? Kun je wel werken? Want autorijden lijkt me nu ook niet handig. Hier straks weer naar het consultatiebureau voor een prik. Altijd weer (gezonde) spanning. Wat weegt hij? Hoe doet hij het? Vorige keer boog zijn curve af. Kwam omdat hij net aan het kruipen en lopen was geslagen en een druk en beweeglijk jongetje is. Maar als ik hem zo voel, zit er nog niet veel aan. Komt ook nog eens die heftige buikgriep bij die hij onlangs heeft gehad en in een klap van zijn babyvet verlost was. Maar goed, hij is vrolijk, eet met smaak en ontwikkelt zich goed. Dus maak me daar verder niet zo druk om, maar ben benieuwd hoe de curve er nu uit ziet.
@Ikke: inderdaad nog steeds een afbuigende groeilijn (en ook de lengte die afbuigt). Mede veroorzaakt door de heftige buikgriep die hij heeft gehad. Maar de dokter was toch wel tevreden over hem, hoe hij eruit zag. Alles is wel goed in verhouding en hij is tevreden, vrolijk en slaapt goed. Verder eet hij goed, maar verbrandt blijkbaar veel en snel. Dus met wat tips en 2 prikken in arm en been weer huiswaarts.
Wat een stilte hier. Jordan ; heb jij ff afstand? Hoe gaat het met je voet? Wanneer is de uitslag van je uitstrijkje? Lm; hoe is het bij jou na die botte arts? Tori; uit je fb bericht maak ik op dat je een dwarsligger hebt? Dan sta je voor lastige keuzes over draaien en bevalling.. Sneeuwmees: ach afbuigende curven maken niks uit. Actief, gezellig en goed ontwikkelen is veel belangrijker!! En daar is zo te lezen Niks mis mee. Noekie hoe gaat het bij jou?
Inderdaad rustig hier. Kom wel altijd even spieken, maar er was blijkbaar weinig te melden. @Tori: las het ook op fb. Ik dacht juist dat de kleine al goed naar beneden lag, maar dat is dus blijkbaar niet zo. Gelukkig is het nog redelijk op tijd en kan de kleine zich alsnog bedenken. Zou je een draaipoging willen proberen? De oudste van mij lag ook in een onvolkomen stuit, maar die lag al langere tijd zo en toen is de draaipoging helaas niet gelukt. Bij een eerste zwangerschap is de buikwand ook nog stugger waardoor ze moeilijker grip kunnen krijgen op de kleine. Maar wie weet. Jij hebt het postuur mee (in tegenstelling tot mij) en het is je tweede. Maar hopelijk is die polonaise aan je lijf niet nodig en maakt de kleine alsnog een koprol. @Ikke: jij je weer aan het opmaken voor de volgende eisprong? Doe je nu iedere maand acupunctuur? Hier druk geweest met het werk. Het is wel lekker, want dit jaar vielen veel feest- of vrije dagen precies op mijn werkdagen. Dus dat is op zich wel lekker meegenomen, maar de keerzijde is dat je vaak vlak voor zo'n vrije dag even een piek hebt, zoals vandaag. Inmiddels de jongens op bed en het huis grotendeels aan kant. Nu dus even lekker quality time voor mezelf. Mijn man is weer aan het werk. Ben druk bezig om kaartjes voor het spoorwegmuseum te scoren via ticketveiling. Daar willen we morgen heen gaan. Had er gisteren bijna een paar te pakken voor weinig, maar het was de eerste keer en toen greep ik net mis. Heb er wel 2 kunnen bemachtigen, maar nu wil ik er eigenlijk nog eentje bij zien te scoren voor weinig. Erg verslavend.
Sneeuwmees: haha ja veilingen zijn erg verslavend. Is het gelukt? Ik maak me idd weer op voor een nieuwe eisprong, maar die positieve flow van morige maand is er nu zeker niet.. Elke maand idd acupunctuur. (2keer) dat doe ik nu al een half jaar, maar overweeg te stoppen. Het is duur en tot nu toe lever het weinig op.