IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Kom ik net thuis en staat daar een pakje te wachten uit Ede!

Dank je wel voor het leuke setje kleertjes, sokjes en de lekkere chocolaatjes! Echt super lief van je! Ik ben er echt blij mee! Als Siem het aan kan zal ik er een foto van maken. Maar dat duurt alleen nog een half jaartje denk ik...
    Dikke knuf!

2. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Mag je nu ook nog proberen voor je eigen eitje te gaan?
    Dan heb je natuurlijk dubbel kans...

Ik mocht dat namelijk wel bij mijn cryo tp. Ik had 2 eigen eitjes van mijzelf en had 1 cryo tp daarbij.

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, ik heb er geen ervaring mee. Bij mij was t eerste rietje goed ontdooid. Die van jou hopelijk ook en heb je mooi nog 2 in de vriezer!

Kitty, ben jij al terug? Of morgen... Hoe was je vakantie? En hoe is t met je?

Cybell, hoe is t met jou. Maart is begonnen, dus niet zo lang meer tot je zoveelste hystero.

Sneeuwmees, lijkt nu wel snel te gaan, maar daar krijg je geen spijt van. Op naar een brusje voor Mees!

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, morgen dé echo :D. spannend! Ik had al ff bij je gespiekt voor een buikfoto, maar nog niet .... :( ;)

5. cybell

cybell Niet meer actief

@Tori: Hier gaat alles goed hoor alleen echt erg druk momenteel mer werk en prive (wel leuk druk hoor :p)
    Idd nog maar 12 dagen toto hystero numero 5... moet eerlijk zeggen dat ik het nu wel spannend begin te vinden...
    Maar goed.. kan niet meer doen dan afwachten :p dus dat doe ik dan ook maar! Hoe is het verder met jou dan? En met de andere meiden?

6. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, Fijn te horen dat je er blij mee bent :) k had bewust n grotere maat gedaan want vaak krijg je al veel in die kleinste maten. maar als hij t pas iver 6 maandjes aan kan, dan wil ik het live zien ;) dus tegen die tijd maar weer een date plannen :D
    en als alles een beetje mee zit ben ik dan ook bevallen ;)

Tori; sorry sorry sorry ben er echt nog niet aan toe gekomen...
    Ik ga zo nog even lekker in bad met de bubbels aan...
    K loop nu al weer bijna drie weken bij de fysio voor mijn rug :(
    Vanaf t bovenste puntje in mn nek tot aan onderhand mn stuitje zit alles vast... bleghhh!
    Daarna ga ik echt n foto maken: T MOET GEWOON! :D

Jordan; wat super dat jullie de pregnyl samen hebben kunnen doen. Toppie!
    Zeker als je beiden een angst voor naalden hebt.
    Hoe het met cryo's en het ontdooien zit... k heb echt geen idee.
    Waarom bel je maandag anders niet even naar het zh? Gewoon even na vragen.

Ben ook erg benieuwd naar hoe het met Kitty gaat!

Cybel, fijn te horen dat jullie het lekker druk hebben. Dan heb je in ieder geval wat afleiding denk ik he? Spannend hoor weer n hystero....

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; ik heb er geen ervaring mee, ik had nooit cryo's. Steeds maar 1 emmy.

Cybell; hier gaat het goed hoor.

Tori; het is idd maart, dat betekend ook dat jou bevalmaand al de volgende maand is :)

Kitty: hoe was je vakantie en hoe is het met jou? Ik blijf nog duimen hoor!!

Be; jij al weer echo vandaag, een hele leuke zelfs! Veel,plezier en ikmben benieuwd wat het wordt!

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    BE, als er geen uitloop was weet je nu of het een jongen of meisje is... wij wachten hier nog even met spanning af.

ikkeB, ja idd. de lente is aangebroken: hét seizoen waarin ik mama wordt en de laatste maand voor de maand waarin het zal gaan gebeuren.

Cybell, ja nog even afwachten en spannend is het zeker. Je hebt straks genoeg rust gehad in je bm voor de tp en dit gaat 'm worden! Met mij gaat het nog prima, alleen wat zwaarder maar dat hoort er bij. Lopen nadat ik een tijd heb gezeten is alleen niet meer te doen heb ik gisteren ondervonden. Dan doet m'n bekkenbodem echt pijn! Straks even naar de Hema ga ik ook een band om doen zodat m'n buik ondersteuning heeft en niet zo zwaar is op m'n bekken tijdens het lopen.

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ben heel benieuwd hoe de echo verlopen is. Ik heb nog na zitten denken, maar heb eigenlijk niet een idee of jij nu een jongetje of een meisje gaat krijgen. Dus verras me maar!;)
    @Cybell: dat schiet al weer op. Het leek toen nog zo ver weg, maar nu is het nog maar een kwestie van weekjes. Ben heel benieuwd wat eruit komt.
    @Tori: vervelend van de bekkenpijn. Hopelijk geeft zo'n band wat verlichting. Wist niet dat je zo'n band ook bij de Hema kon kopen. En je laatste werkweek al in het vooruitzicht. Wat zal jij blij zijn, zeg.

Hier inmiddels de peutergym weer achter de rug. Zonder blessures.:cool:
    Had vanmorgen enorme steken en krampen, helemaal onder in mijn buik, aan de linkerkant, in de buurt van mijn puntje, puntje. Moet mezelf weer een beetje toespreken daar niet te veel achter te zoeken.:)

10. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Sneeuwmees, ik heb de band gekregen van m'n schoonzus dus denk ook niet dat ze die verkopen bij de Hema :). Ik ga naar de Hema voor m'n bestelling van voedingsbeha's en wil daar katoenen dekentjes kopen en misschien nog wat kleine rompertjes (die zijn vandaag nog in de aanbieding). Ja, ben erg blij dat het naar m'n werk gaan bijna klaar is!
    haha, jij weer peutergym gehad. Wel zo fijn dat je dit keer ook geen blessure opgenomen hebt. Ai... irritant is dat he dat je dan weer iets voelt en niet weet wat het is maar het kán ook iets positiefs zijn.
    Nog even wachten en dan weet je het. Oh wat zou dat super zijn als je een posi test hebt over een weekje!!

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hai lieverds! Sorry dat ik jullie zo langvheb laten wachten ;)
    Vanmorgen en vanmiddag al behoorlijk druk geweest.
    Eerst moesten beiden kids vanmorgen vroeg voetballen.
    Daarna heb ik mijn dochter weer naar oma gebracht en ben ik naar Jan de Koning geweest...

Mijn gevoel zei lange tijd dat we een dochter zouden krijgen, maar mn gedachten zeiden een zoon.
    Mijn man zei vanaf het begin al dat het een jongen zou zijn, dat gevoel had hij nou eenmaal. Zijn gevoel heeft gelijk ;) wij krijgen er een zoon bij :D
    Jammer dat hij het alleen zelf niet wil weten :(

Nu maar hopen dat er geen bekenden mee lezen want we willen het echt graag voor de buitenwereld geheim houden...

Tori; gisteren foto's gemaakt van mn buik ik zal ze vnv even plaatsen :D

Liefs van een hele blije mams :D

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be; gefeliciteerd meis. Wel lastig lijkt me het om het aan niemand te vertellen. Je man weet het ook niet toch? Of alleen je kinderen niet?

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Dan was mijn voorgevoel dus toch juist! Gefeliciteerd!

14. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Dank jullie wel :)

Ikke, mijn man wil het echt niet weten. Hij wil echt n verassing :)
    K moet nu wel goed opletten met wat ik zeg ;)
    De kids weten ook van niets. Alleen ik en mijn zwager weten het.
    Mijn zwager is met me mee geweest omdat ik niet alleen wou gaan, en mijn man vond het prima als hij mee zou gaan. Hij houd zijn mond wel dicht :)

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @BE: een jongetje, wat leuk! Dat lijkt me lastig om het niet te verklappen! Zeker als je een naam moet verzinnen, want je man weet niet dat jullie natuurlijk geen meisjesnaam nodig gaan hebben. Of dat jullie samen gaan shoppen en jij wel verdacht veel in de blauwe hoek van een winkel rondloopt. Zou niets voor mij zijn, want ik zou het nooit voor me kunnen houden.

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Ik zou het echt niet geheim kunnen houden voor mijn man. En ook niet voor de buitenwereld. Niks voor mij!

@Sneeuwmees: Op de helft van de wachtweken. Hopelijk zijn die krampjes een goed teken! We duimen nog steeds voor je!

Ik had gister een babyhangmatje besteld voor Siem en die is vandaag al binnen gekomen. Zo schattig!
    Ik leg hem er in en hij is meteen vertrokken naar dromenland.
    Ideaal! :D
    (Ik heb er een foto van in het album van Siem geplaatst)

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: in zo'n hangmatje zou ik zelf ook prima in slaap kunnen vallen.;) Wij hadden er een voor het badje, dat was ook erg ideaal moet ik zeggen. Deze hangmatjes kende ik eerlijk gezegd nog niet, maar lijken me idd heerlijk liggen voor die kleintjes.

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Het is ook heeeeel moeilijk om geheim te houden...
    Nu al ;) dat wordt idd nog wat.
    Gelukkig is man lief niet van het shoppen... en ja ik en shoppen... k moet me denk ik wel echt in houden in de winkels. :)
    Wat betreft de namen dat wordt nog een moeilijke denk ik.
    Meisjes namen hadden we al, jongens namen eigenlijk nog niet. De gene die we hadden vielen ook vrij snel weer af... dus ja dat wordt nog even zoeken, kijken en vergelijken en dan kiezen ;) Gelukkig hebben we nog even :D

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, spannend zeg... nog even geduld hebben dus en met zn allen lekker duimen!

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: denk dat we maar een weddenschap moeten afsluiten, hoe lang het je lukt je mond te houden. Zit je man ook niet te vissen? Mijn zus heeft het ook gevraagd, terwijl haar man het ook niet wilde weten. Alleen was dat enkele weken voor haar bevalling, dus dat was te overzien.

Hier een miezerige zondag. Hoop dat het nog wat droger wordt, zodat we nog iets kunnen doen als mijn man straks wakker wordt.
    Gisterenavond wel nuttig besteed, door alles weg te strijken. Helaas is zo'n overwinningsgevoel van korte duur, omdat de volgende wasmachine al weer draait.
    We zijn ook nog steeds aan het nadenken over een hondje. Alleen vinden mijn man en ik allebei een ander ras leuk. We zijn als 'compromis' uitgekomen bij een labradoodle, maar alle fokkers die je bekijkt hebben wachtlijsten (die soms al vol zijn voor dit jaar).
    Dat vind ik dan weer minder, want als ik een leuk nestje zie, wil ik gewoon daarnaar toe kunnen gaan en een hondje uitzoeken en niet wachten tot je 'aan de beurt' bent. Wordt vervolgd, al is de voorpret ook al leuk!

Deel Deze Pagina