IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, mijn man loopt niet te vissen hoor hahaha t valt wel mee ;)
    Hij blijft er bij dat het een jongen is. Aan de ene kant wil hij het nu wel weten maar aan de andere kant toch ook weer niet. Hij is nu bang dat als hij het weet dat hij zijn mond niet kan houden en dat we dan puur in de hij of zij vorm gaan praten. Mijn broertje is overtuigd dat het een meid wordt. Onze dochter natuurlijk ook, zoontje lief zegt zeker te weten dat het een jongetje is, hij zegt dat hij t piemeltje heeft gezien op de echo die ik jullie laatst ook liet zien hier...
    Hihihi ben benieuwd wat de reactie is van de kids zodra t geboren is of als ze het eerder te horen krijgen....

T zou vandaagbwel droog worden... hier is dat nu gelukkig ook wel zo.
    Wij gaan straks ff lekker nar Arnhem naar de zoo. Eens ff lekker n dagje uit... lekker relaxen :)

2. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Speciaal voor Tori:

Ps. niet de ideaalste foto maar goed ;)

3. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hmmm toegevoegd via mn foon.. krijg em niet goed gedraaid... solly

4. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Je buikje is al weer mooi gegroeid!

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: zelfs overdwars is het goed te zien dat je al een enorme buik hebt. En toevallig dat wij ook aan de dierentuin in Arnhem zaten te denken. Maar we gaan maar gewoon even het bos in. Ik vind een dierentuin wel leuk (we hebben een abonnement), maar mijn zoontje komt nooit verder dan de speeltuin.

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Kunnen jullie nog herinneren dat we het tijdens onze ontmoeting nog even over het consultatie bureau hadden gehad?

Nou ben er al weer helemaal klaar mee!!

Ik had nog steeds niks gehoord van ze dus had vrijdagmorgen maar eens gebeld over hoe en wat.
    Voordat ik ze aan de telefoon had was ik al weer een half uur verder. Eindelijk rond 12 uur contact en gevraagd wanneer het eigenlijk de bedoeling was dat ze op huisbezoek zouden komen.

Antwoord: Owh wat vreemd mevrouw! Ik zie al 2 afspraken voor uw staan waaronder vanmiddag om 13.40 uur de gehoortest. Ze hadden al lang bij u thuis geweest moeten zijn.
    Bent u echt nog niet gebeld??

Ja duh!!! Anders bel ik toch niet! Stelletje mutsen zijn het zeg! :D

Dus gauw vervoer geregeld en hup in de auto voor de gehoortest.

(Mijn vader ging mee en dat gaf bij binnenkomst bij het CB wel leuke gezichten trouwens...haha! Ik maar gauw een opmerking maken dat het opa is..)

In de auto op de heenweg worden we ook gebeld door de verpleegkundige van het CB. Duizend maal excuus en of ze nu meteen kon langs komen (terwijl we dus onderweg zijn naar de gehoortest). Lijkt mij dus niet handig maar afgesproken dat ze om 14.45 uur kan langs komen.

Eind conclusie:
    Gehoortest: geslaagd!
    Gewicht: 3580 gram (335 gram aangekomen sinds de geboorte)

En weer een hoop frustratie erbij voor het CB. :D

7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, mooi buikje al zeg! En nu elke week eentje maken he? ;)
    Ik zou dat niet kunnen, het wel weten en dan m'n mond niet voorbij praten. Ik vind het ook heel prettig om over ze en haar te praten ipv het of hij/zij. Maar jij moet dat dus wel blijven doen... Ben benieuwd hoe lang je dat vol houdt! Je man zal ook vaker wel over hij praten denk ik omdat hij denkt dat t een jongen is, dan kan je daar gewoon aan mee doen, haha.
    Veel plezier in de dierentuin!

Sneeuwmees, jij genieten in het bos. Ik hou er van, boswandelingen!

Ik blijf lekker binnen vandaag, heb geen behoefte aan stukken te lopen. Moet alleen straks nog wel een brief posten die ik zo ga schrijven aan m'n nichtje van 7,5. Dus misschien om n uur of 4 de deur toch uit (ook ff boodschappen doen bij de super met z'n tweeën),

8. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, haha ja dat weet ik nog heel goed... Dus bij jou hebben ze het alweer verprutst, jammer voor ze!
    Wel super dat Siem is geslaagd voor de gehoortest en dat ie alweer meer dan 300 gram boven z'n geboortegewicht zit.
    Ben benieuwd hoe het hier straks gaat met het CB.

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, ziet er heerlijk uit zo'n hangmatje voor de kleine. Hij kan er niet uit vallen he?

Sneeuwmees, jammer dat het zo lastig is om zo'n pup te halen... Maar goed, als je het echt wilt, dan toch maar op de wachtlijst? Wie weet vallen er mensen af en kan je toch eerder een hondje kiezen?

10. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, vanaf m'n vakantieadres een goed bericht! Vandaag voor de 2e keer positief getest! Dus vandaag 4 wkn en 4 dagen zwanger! Ik kan het niet geloven, en ben erg voorzichtig gezien m'n verleden. Dit nieuws moet ik gewoon met jullie delen, ik kon niet wachten! Echt raar, ik was er heilig van overtuigd dat ik ongesteld zou worden gezien m'n klachten. Nu ga ik lekker verder genieten van mijn vakantie en volgende week vrijdag weer thuis en dan maar snel om een bloedtest vragen als bevestiging 😉.

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Kitty wat een supernieuws!!! :D
    Dit keer waren de klachten dus geen ongesteldheidsklachten maar van je bm die groeit omdat je zwanger bent!
    Nog een weekje vakantie dus, lekker genieten meid en dan straks een bloedtest zodat je weet hoe hoog je HCG is.
    :D

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Kitty: wow, meid! Van harte gefeliciteerd. Heb de laatste dagen vaak aan je gedacht, vooral omdat je juist mocht testen tijdens de vakantie. Ben zo blij voor je! Nu lekker genieten van de vakantie en we horen snel alle kwaaltjes e.d. als je weer thuis bent.

13. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Kitty: JIPPIE!!! Meid van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig vakantie nieuws!! Geniet nog even lekker van de zon en de rust!

(Wat kan een vakantie toch goed doen! Ik werd ook zwanger tijdens een weekendje weg:D)

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Tori: Hij kan er niet uit vallen en hij ligt anders ook heel dicht bij de grond. Die hangmatjes zijn tot 4 maand oud daarna zijn ze er al te groot voor.

15. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kity: yes yes yes yes!!!! Gefeleciteerd!!!! Ik ben mega blij voor je en duim dat het dit keer helemaal goed komt! Ik zeg; genieten van je vakantie, lekker relax, een beter begin kan je kleine wonder niet hebben. Super!!!! Zit helamaal,blij voor je op de bank!!

16. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Kitty, super berichtje! Wauw. Heel blij voor je, gefeliciteerd. Ik hoop dat dit weekje vakantie juist positief bijdraagt aan het zwanger zijn. Geniet van je positieve testen en de vakantie!!!!

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty wat super zeg! Van harte gefeliciteerd meis! Geniet er van!

18. Kitty17

Kitty17 Fanatiek lid

31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Het voelt nog heel onwerkelijk. Elke keer bij een toiletbezoek gelijk kijken of er wat in zit.... Gelukkig niets en hopelijk blijft het ook zo! Tot snel, X.

19. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty: dat is zo herkenbaar, en ook elke keer als ik moest niezen hield ik de boel vast, en als ik ergens van schrok werd ik gelijk bang dat het daardoor mis ging. Hihi. Hoort er allemaal bij! Ik zit op de duimstoel voor je dat het gewoon goed zit.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Kitty, meid wat spannend zeg! Onze duimen blijven voor je draaien hoor!

@ all; Jeeee! 16 weken al weer! Wat zijn die weken toch eigenlijk snel gegaan he?

Deel Deze Pagina