@Kitty: heel logisch, hoor! Ik durfde in het begin ook amper naar de wc te gaan, bang om van de roze wolk afgestoten te worden. Maar heb er alle vertrouwen in, dat dit helemaal goed gaat komen. @Bianca: ja, die weken bij jou zijn voorbij gevlogen. Volgende maand heb je al de 20 wkn echo en zit je al weer op de helft. Waar blijft de tijd? Ik ben weer op mijn werk aanbeland (maar zit dus al weer op zp). Deze week moeten we alles gaan inpakken omdat we weer met ons kantoor gaan verhuizen. Nou ja, dan gaat mijn werkweek wel lekker snel en heb ik des te sneller weer weekend!
@Bianca: ik was 6 weken geleden idd ook al van kantoor verhuisd. Ik moest toen een paar kamers opschuiven in de gang. Nu mag ik het hele boeltje weer inpakken voor het echie naar een heel ander gebouw. Zo blijven we bezig. Heb net met mijn collega een magazijn leeg moeten ruimen. Ik zat daar al niet echt om te springen, want ik zit weer in de aanloop naar mijn NOD en wil dan toch wat voorzichtig zijn. Ik heb me dus maar wat rustig gehouden en niet al te zware dingen gesjouwd. Ik weet dat het allemaal niets uit zou moeten maken, maar toch...
BE, gaat zeker snel, de tijd. Sneeuwmees, vandaag bij je dus een verhuizer, met dozen sjouwen enzo? Ga je naar een beter kantoor? Kitty, zeker hopen dat jij snel ook al bijna halverwege bent Dat zou een super goed teken zijn he!! @All, hebben jullie leuk weekend gehad? Ik heb contact gehad met MCK over hoe dat cryo ontdooiing in zijn werk gaat. Ik ga steeds voor de tp van 1 dus ze vertelde (deze zitten per stuk in een rietje, dus niet met meerderen in een rietje ingevroren) dat ze beginnen met de eerste, mocht dat niet goed gaan dan gaan ze de 2e ontdooien en lukt dat ook niet gaan ze in mijn geval nog voor de 3e (op = op zeg maar). Ze gaan pas morgemiddag beginnen met ontdooien daarom krijg ik woensdagochtend dat telefoontje. Stel dat het ontdooien helemaal niet gelukt is, dus dat ze er alle 3 geen zin in hebben, dan gaat het niet door. Maar zo werkt het dus met ontdooien en nu ben ik dus nog meer zenuwachtig hahahaha. Nog anderhalve dag wachten tot woensdag ochtend
@Jordan: spannend! We hopen dat de eerste gelijk goed ontdooit! En je er nog twee in de vriezer houdt (als brusje voor dit kindje ). Deze week ben ik inderdaad de verhuizer. Wat kantoor betreft gaan we er niet op vooruit. Ik ga nu van een eigen privé-kantoor, naar een grote kantoortuin met 8-10 man bij elkaar op de lip. Wordt dus nog gezellig!
Oh neee, een kantoortuin, bleh! Wel beetje leuke collega's? Dat kan een hoop goed maken Ja hoop ook dat er nog 2 overblijven maar al dat afwachten hihi. Ongeduldig? Nee jooooh
@Jordan: Ik heb morgenmiddag toch niks te doen dus ik ga de hele middag voor je duimen en steek een kaarsje op voor jou cryo! Moet toch goed gaan komen dan!
Allemaal super lief, en omdat jullie al allemaal duimen plus het kaarsje van Noekie....dan moet het toch gewoon gaan goed komen? Gelukkig zo slapen en dan nog maar 1 dag & nacht wachten
Ik duim ook voor je Jordan! 1e rietje gaat goed ontdooid worden en dan een mooie blasto tp. Ego, hier gisteren een slechte nacht gehad. Werd wakker van maagzuur en enorme pijn bij m'n middenrif. Kon er niet meer van slapen en ben om 4 uur maar naar beneden gegaan en wat vla gegeten. Toen ik weer wilde slapen om half 5 was de kleine druk aan het woelen dus duurde ook wel even voor ik weer slap in vatten en daarna ging al snel de wekker weer om een voor 7. Lange dag op t werk, om kwart voor 6 pas thuis. Ben nu best wel op, dus ik ga zo slapen. Welterusten!
@Tori: zo'n hele dag werken is extra vermoeiend als je zo slecht geslapen hebt. Nu nog 3 daagjes werken? Wat zal jij blij zijn als je voor het laatst de deur van je werk dichtgetrokken hebt. @Jordan: nog een dagje en een nachtje. Hoe laat weet je morgen meer? We zijn gelukkig helemaal niet nieuwsgierig. Heb je het nog met je baas besproken over de verlofuren?
Tori, vannacht een betere nacht gehad? Laatste loodjes op het werk toch? Sneeuwmees, hoor het pas morgenochtend tussen 9 en 11. En als er een tp plaats vind is die 's middags, meestal tussen 1 en 2. Ik ben ook helemaal niet nieuwsgierig, pfffff.... Ik ga binnenkort gesprek aan als deze tp is geweest. Ik wil ook even mijn contract uit pluizen mbt wat er in staat over arts bezoeken. Dan kan ik het gesprek in ieder geval goed sturen. Nu eerst, zennnn Hoe lang werkt die Pregnyl door? Ik ben echt opvliegerig, niet normaal. En misselijk, hoofdpijn, moe, terwijl het maar 5000 ie waren ipv de 10.000 vorige keer. Lekker weer buiten, eindelijk zon! Yeuuuy!
@Jordan: behalve een hele pijnlijke rode plek heb ik niet veel gemerkt van de pregnyl. Kan het niet van de spanning zijn. Nog maar een nachtje slapen, hè? Ik ga enorm hard voor je duimen.
Vannacht ging het gelukkig weer beter, om kwart voor vier alleen even eruit om te plassen. Had m'n hoofdeinde ook een beetje omhoog gezet, misschien heeft dat ook geholpen. Had vandaag op t werk wel meer last van het slaaptekort, wat was ik moe! En had ook erg veel last van rugpijn. Om 4 uur wist ik echt niet meer hoe ik moest zitten en ben om 20 over 4 mooi naar huis gegaan! Om kwart voor vier ook nog gezeik van iets wat al heel lang is blijven liggen en nu moet dat opgelost worden... Door mij nog wel. Nou, in die paar dagen gaat mij dat toch net lukken, als ik het al kan oplossen. Pff, no stress toch?! Ik probeer me er dan ook maar niet te druk om te maken. Nog 3 werkdagen te gaan. Donderdag vrij en dan naar de vk in de middag en vanavond voorlichting bij de vk, dus moet zo gaan... Niet veel puf, maar zal niet te lang duren... Hoop ik. Nog wel wat leuks, de co-sleeper is vandaag geleverd en m'n vriend heeft m in elkaar gezet. Hij is echt mooi!! Als ik straks weer thuis ben zal ik de foto uploaden . Ooh, kan ons meisje straks fijn dicht bij ons zijn, ook 'snachts. Dat geeft mij een goed gevoel. Jordan zo spannend voor jou! Ik duim voor een hele goede afloop, jij gaat zwanger deze maand afsluiten . Sneeuwmees, ben je vandaag alweer aan het verhuizen geweest? Niks aan... En dan ook nog es van een privé kamer naar een zaal... Ik heb dat anderhalf jaar geleden ook mee gemaakt, wat een verandering. Maar goed, ben er nu al wel weer aan gewend (de drukte om me heen en vaker gestoord worden op afstand). Laat anderen maar mooi de zware spullen tillen hoor!
@Jordan: Ik heb spierpijn in mijn duimen! @Tori: Ik mis het zwanger zijn wel maar als ik dit weer hoor van jou... al die 'leuke' klachten 's nachts... Ik ben blij dat ik weer normaal kan liggen op mijn buik. Heerlijk is dat zeg! Je moet nog eventjes vol houden!