IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    :) jaaa nog maar 40 daagjes Noekie! Dat is echt niet lang meer. En al m'n gevoel juist is dat ze er eerder 'klaar' voor is klopt dan nog misschien maar 30 :D.
    En met Siem gaat ook hard, 3 weken alweer. Haha, kan me voorstellen dat je de hoogzwanger zijn klachten niet mist, ik kijk er best naar uit om die ook niet meer te hebben.
    Oh, ze was/is ook weer zo beweeglijk vandaag, ze houdt niet op met wiebelen/friemelen/schoppen!

Vond de bijeenkomst weer interessant :). En er was ook nog een meid van de zwangerschapsgym, ff bijgekletst :). 8 waren met partner gekomen en 3 (incl ik) zonder, dus best veel!
    Nu weer languit op de bank met vla.

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: vandaag D-day! Ik ga duimen voor goed nieuws straks en een tp van een mooie embryo!
    @Tori: vervelend dat je zo in je laatste dagen van je werk nog even een rotklus moest klaren. Maar het aftellen is begonnen!

Hier geen nieuws. Laatste dagje werken voor ik weer weekend heb. Zit op mijn werk inmiddels ingebouwd tussen allemaal verhuiskratten. Van werken komt er niet echt meer wat. Vandaag dus de laatste loodjes en dan mag ik maandag op de nieuwe locatie weer alles uit gaan pakken. Bleghhh! Zo geen zin in. Maar ja, wat moet je.
    Verder weer op de wachtbank richting NOD. Mijn banner is wat voortvarend, want mijn NOD is pas zondag of maandag. Vorige maand had ik nl. ineens een cyclus van 27 dgn, dus dan zou het zondag zijn. Hoe dan ook, we zijn weer in afwachting van. We voelen weer van alles, we denken vooral weer van alles. Kortom, een ouderwetse aanloop naar mijn NOD.:cool:;)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Nou meiden, het lieve duimen van jullie heeft geholpen. Er is er maar 1 ontdooid en die doet het helemaal goed. Vanmiddag 13.15 tp. Yeeeey. Nu dan toch echt :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: wat een goed nieuws! En zo vroeg al op de ochtend. Dit embryootje heeft er zin in! Veel succes vanmiddag en dan lekker broeden!!!!

5. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Goed he. Ik werd om 8.40 al gebeld. Dus ik was snel uit mijn lijden verlost hahaha. Ik zou normaal gesproken met mijn 28 dgn cyclus gister ongesteld zijn geworden dus ik was nog best bang dat het ineens zou gebeuren maar tot nog toe niets, gelukkig :)

6. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Wat een super goed nieuws zeg!! Helemaal blij voor je! :D

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Dank je wel Noekie :) Ik ben echt opgelucht en nu hopen dat het zich thuis voelt bij me en gezellig bij me blijft ;)

8. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: gaan we helemaal van uit! Deze blijft gewoon plakken voor de komende 9 maanden! Moet je werken tot aan de tp? Of heb je een lekker dagje vrij?

9. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; yes!!! Wat een goed nieuws. En dat met dit mooie weer. Echt broed weer. :)

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, zitten in de auto, net gewerkt en zo weer terug naa de zaak.

Ikke, ja he. Lekker temperatuurtje alleen over anderhalve week voorspellen ze weer snel. Waaaah.

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Embryo aan boord!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: goed zo! Het broedseizoen is vanaf nu weer geopend! ;)

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Ja he, hahaha. We reden er weg vanmiddag en hadden echt zo iets van, hopelijk volgende keer hier naartoe voor een heeeele leuke echo waarop alles er top uit ziet ;)

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: daar gaan we wel vanuit dat dat het volgende ritje gaat worden. Dus zet de rode broedlamp er maar op.;)

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hij hangt al klaar boven het bed. Vanaf nu heet ik dan ook Klara kip.

16. cybell

cybell Niet meer actief

@Jordan: Spannend meis!!! Ik ga mn duimen blauw draaien voor je zodat je hopelijk een mooi roze streepje op de test mag zien over een ruime week :D:D:D!!! Hoe is het verder met je want ik meende dat je grieperig was toch? (of heb ik het echt niet goed gelezen... haha ik weet t ook niet meer :p)

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Lekker broeden Klara kip!

En zorg goed nu voor jezelf! Genoeg ontspanning en rust! En op tijd op stok gaan!

18. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Nieuwe poging gisteren gedaan. Nog niet helemaal tevreden maar het was weer leuk om te doen. Toch lastig als ze nog zo klein zijn....

Bijgevoegde bestanden:

19. cybell

cybell Niet meer actief

Mooie foto noekie!!!

20. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie; heerlijke foto!

Klara kip; broedse!!! ;)