IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Owh Jordan wat een domper weer! Hoe kan dat nu toch!
    Ik kan mij die tranen zo goed voorstellen! Zo oneerlijk!

Een hele dikke knuffel toegewenst!

2. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    BE, ik had wel zin in soep gehad... hmmm... Dan dat thuis maar nemen ;)

3. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, :( niet leuk zeg! Je eisprong weer geweest dus nu weer wachten... En het wachten duurt al zo lang. Misschien moet je hormonen nemen waarbij de eisprong niet kán komen?! dat is er toch?
    Je ei groeit opeens wel heel snel dan als ie zondag 14 mm en nu als is gesprongen. Of springt ie dan al bij 18mm?! Vind het echt zo K voor je. Komend cyclus moet het goed gaan, laat ze het maar goed monitoren, desnoods elke dag meten vanaf dat het 14mm is.
    Knuffel voor je!
    Jammer dat je niet kunt zondag, was zo gezellig geweest.
    Ben wel benieuwd wie je 'echt' bent dus ik PB je :).

4. Aislyn

Aislyn Fanatiek lid

16 feb 2011
    2.448
    1
    38
    Dordrecht
    Lieverds, ik kom weer even buurten om te kijken hoe het met jullie gaat.

Jordan, wat balen dat je je eisprong hebt gemist!

Noekie wat wordt het spannend voor jou zeg! Wel balen dat je zoveel last hebt van je bekken.

BE, ik ben zo blij dat het goed blijft gaan met jou!!

Tori, heb even naar je babykamer gekeken. Leuk hè, die voorbereidingen!

Cybell, leuk om je weer even langs te zien komen.

Sneeuwmees, idd heel apart dat er meer meiden spontaan zwanger zijn geworden dan via IVF. Ik heb een leuke trend gestart, hahaha! Het is jou ook gegund natuurlijk! Veel succes met je eisprong volgende week.

Ik ben inmiddels alweer aan het werk, en mijn dochter is vandaag drie maanden geworden! Ik vind het pittig, de zorg voor zo'n kleintje, maar ben ook super blij met haar. Ik vind het maar niets om weer te moeten werken. Ik ben niet het type om thuis te blijven, maar ik vind het afschuwelijk dat ik niet de hele tijd bij mijn dochter kan zijn. Maandag heeft ze prikjes gehad en toen moest ik dinsdag werken. Is ze blijkbaar de hele dag nog verdrietig geweest. Geen koorts ofzo, maar toch, mijn hart breekt dan en ik was het liefst bij haar geweest.

Jullie gaan elkaar ontmoeten begrijp ik? Ik wens jullie veel plezier. Als mijn kleintje wat ouder is en er komt nog eens zo'n dag dan ben ik graag van de partij.

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Aislyn: zou leuk zijn jou ook een keer te ontmoeten. Wie weet de volgende date allemaal zwanger of met een kindje. Kunnen jullie de kindjes ook al met elkaar kennis laten maken.
    Werken was vroeger altijd mijn hobby, tot ik een kindje had gekregen. Heb er slapeloze nachten en heel wat huilbuien van gehad de laatste weken van mijn verlof, met alleen al de gedachte dat ik weer moest gaan werken. Dat went uiteindelijk wel, maar de oorspronkelijke liefde die ik voor mijn werk had, heb ik nooit meer gehad.

6. cybell

cybell Niet meer actief

@All: Idd ik ben Flippo123... de reden dat ik een nieuwe naam heb is omdat ik mijn vorige account verwijderd had omdat ik de intentie had hier niet meer te komen (goh wat is me dat goed gelukt :p)
    De reden dat ik een andere naam heb (de zelfde naam als toen ik de vorige keer in t begin had) is omdat hij op de een of andere manier flippo123 niet meer pakte :S Dus dat is de engste reden.

Voor de duidelijkheid, wij gaan nog steeds niet verder hoor. Ik krijg eerst mijn afspraak bij dr. Emanuel in het Spaarne ziekenhuis om eens goed weer naar mijn baarmoeder te kijken. In het UMC weten ze het namelijk niet meer en zij hebben mij door verwezen naar die arts.
    Wij gaan op zijn vroegst pas weer in de zomer starten.
    Ik reageer morgen nog wel even op iedereen, het is nu al laat en ben nog aan t werk :)

7. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Aislyn en cybell; jullie zijn ook welkom hoor zondag! En wat mij betreft kan de kleine gewoon mee. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.

Aislyn: leuk dat je weer even komt buurten en dus onze nieuwe plek gevonden hebt. (de oude was vol). Prikjes zijn zo naar voor de kleintjes, maar vaak nog kerst voor de moeder harten. Die breken bij het zien van zo veel verdriet bij de ukkies. Ik ben heel benieuwd hoe ik er op zal reageren als ik straks echt moeder ben.. Whaaa ik vind het allemaal wel erg spannend.

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Voor de 3de keer deze winter snot verkouden!

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Aislyn: Leuk weer even wat van je te horen! Die moeder tranen zijn ze herkenbaar! En je bent al weer aan het werk. Wat gaat de tijd snel zeg! Kleine meid al weer 3 maandjes oud.
    Fijn dat alles goed gaat met jullie. Het zal inderdaad wennen zijn aan het nieuwe ritme met kind en werk. Maar dat komt goed hoor!

10. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik lijk onderhand ook wel chronisch verkouden, terwijl ik 'vroeger' hooguit eens per jaar eens even verkouden was. Ben het nu ook wel even
    @Cybell: typte bijna automatisch weer Flippo.. Fijn dat ze verder gaan kijken naar je baarmoeder probleem. Zo is jullie rustpauze toch ook nog nuttig besteed.

11. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties.

Tori, ik moet volgende keer Pregnyl spuiten om de boel op gang te brengen. Bms moet wel groeien en dat leg je dan ook plat met die medicijnen die jij bedoelt :) FB is gelukt trouwens.

Aislyn, ik geloof best dat het wennen is om weer te werken. Een paar jaar geleden dacht ik (klinkt heel wrang), ach als ik een kind heb is het goed als ik dan weer ga werken want dan went het er snel aan, maar nu geloof ik oprecht dat ik het ook lastig zou vinden hoor. Succes de eerster weken!!!!

Cybell, je hebt gelijk hoor meid, alles op z'n tijd. Gewoon wat jullie nodig hebben!

Ik heb vanmiddag een telefonisch gesprek met een arts van MCK. Na 16.00 uur. Kreeg gisteren tussen neus en lippen door nog even te horen dat mijn eigen arts geen consulten meer doet want ze is bezig met hun aankomende vestiging in Almere!? Wel raar dat ze daar niet even een brief over sturen ofzo. Of zeik ik teveel hahaha. Anyway, ben benieuwd, hou jullie op de hoogte!

Liefs!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: communiceren mogen artsen inderdaad nog leren. Mijn vader had tussen neus en lippen gehoord dat zijn cardioloog met pensioen gaat. Ik heb net gebeld om een afspraak te maken, dat moest nog in februari. Heb er toen zelf naar gevraagd hoe dat nu in zijn werk ging. Er kwam een nieuwe (jonge) arts en die nam alle patiënten over. Fijn dat we dat ook even weten (en dat er blijkbaar dus vanuit gegaan wordt dat je dat allemaal maar prima vindt). Wat nou, met al die mooie reclames van zorgverzekeringen dat je als patiënt zoveel te zeggen en te bepalen hebt.

13. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan... meid wat ontzettend balen zeg! Gewoon eisen dat ze je nu beter in de gaten gaan houden met echo's! Dit moet toch niet kunnen he?
    En wat betreft de communicatie... daar moeten ze denk in ieder ziekenhuis nog een hoop leren!

Tori; ik ga wss wel de soep maken :D t geen wat niet op komt kan mijn grzin als nog lekker op eten :)

Sneeuwmees; vervelend dat continu verkouden zijn! Ik denk eerlijk gezegd dat je er voor je zelf weinig aan kunt doen. de weersomstandigheden zijn gewoon niet best en als je dan al iets onder de leden hebt komt er vaak nog meer achteraan. Erg vervelend!

Aislyn; jaaaa we moeten zeker nog eens een date afspreken en dan kom jij ook :D we willen natuurlijk ook weten wie jij bent :)

@ all; gister boodachappen wezen doen... voelde me niet goed, toch een stuk naar huis gereden. gestopt bij de bezine pomp man lief gebeld of hij op de zaak was, en toen met een gangetje van 20km naar de zaak gereden... manlief heeft me fijn en veilig naar huis gebracht.
    Ik voelde me enorm zeak, duizelig en misselijk. niet fijn moet ik zeggen ;)
    Gister de rest van de dag op de bank gelegen met een dvd erbij.
    Vandaag nog steeds niet helemaal lekker. ml heeft net de kids naar school gebracht, mijn schoonmams haalt om 12.00 uur onze dochter op en die gaat dan lekker met oma mee en blijft daar heerlijk slapen. om 13.00 uur komt ml uit zn werk haalt ie zoon lief op van school omdat we vanmiddag weer een echo krijgen.
    bloed is inmiddels geprikt hopelijk vandaag de uitslagen van t hb/glucose. ben erg benieuwd. bloeddruk was van de week bij de gyn nog goed...

Gister is er op de babykamer geschilderd :)
    Vandaag wordt er behangen en dan vnv en morgen gaat de vloer erin! Spannend! Ben zo benieuwd naar t eind resultaat! :D

ik hou jullie op de hoogte ;)

14. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be: soep lekker!
    Maar ff iets anders, ga jij wel luisteren naar je lichaam? Wat je omschrijft klinkt echt niet goed! Kan aan veel dingen liggen en ook gewoon ff zijn om jou pasop de plaats te laten doen, maar dan nog moet je echt luisteren hoor. (sorry wil niet overkomen als eren zeurende moeder....) Hersel goed van je dat je vandaag lekker rustig aan doet. Mocht het niet beter wordenvoor zondag dan geen soep en kan ook een ander wel drinken regelen. Ik zal vandaag b bedenken welke hartige dingen ik maak. We zijn maar met 5 dus die niet al te veel. Denk aan wraps/sandwiches. Zijn er vegetarische mensen bij?

15. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Ikke, naar mijn idee ben ik niet al te druk hoor. als ik nu 10 minuten wat in t huishouden doe ben ik helemaal op. en dan neem ik ook wel mijn rust ;)
    Ik zie je niet als bemoeihal of zeurende moeder hoor ;) vind t juist fijn als er iets over gezegd wordt... wie weet komen er nog tips voorbij :)

16. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Noekie, niks aan dat je zo verkouden bent! Hopelijk is het ergste weer over en gaat het nu alweer wat beter. Je moet wel fit genoeg zijn zondag anders kan je straks niet komen.

Jordan, oooh oke dus je moet Pregnyl spuiten de volgende keer ; dan gaat het vast goed want dan kunnen ze het timen.
    Ik heb je geaccepteerd op FB, maar verder nog niet gekeken want we waren gisteren op visite en bij thuiskomst meteen boven op bed gegaan en widm gekeken.

Sneeuwmees, jouw verkoudheid ook nog steeds niet weg dus? Niks aan, we hebben ook zon nodig denk ik. Ik tenminste wel (niet dat ik echt verkouden ben, maar heb toch ook elke dag wel minimaal 2 zakdoekjes nodig).

BE, yes lekkere gezonde groentesoep :). Heb er al zin in haha.
    En inderdaad, wat niet op komt kan je toch nog prima eten 's avonds of de dag erna en jullie zijn met z'n viertjes!
    Dus gisteren was je opeens niet lekker? Komt vast van de veranderingen in je lichaam met die kleine. Doe maar rustig aan en luister goed naar je lichaam. Fijn dat je het zo kon regelen met de kinderen. En dan vanmiddag weer een echo :), hopelijk voel je je dan weer wat fitter.
    Ben ook benieuwd naar de babykamer, als het de moeite is post je dan een fotootje?

Ik hoor trouwens net op de tv dat ze zondag ijzel verwachten... hopelijk gooit dat geen roet in onze afspraak! ... Laten we dat wel even in de gaten houden!

ikkeB, ik ben niet vegetarisch.

Aislyn, ben ook erg benieuwd naar jou ; weet je zeker dat je a.s. zondag niet kan?

17. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: ik zit inderdaad al iedere dag te kijken naar het weer van zondag. Ben geen held op de weg, dus zou er van balen als de ijzel net komt, nu wel elkaar zullen gaan zien.
    @Ikke: ook ik ben niet vegetarisch!
    @Bianca: klinkt inderdaad niet best. Gelukkig heb je de rest van de dag lekker op de bank doorgebracht. En vandaag weer een echo? Je boft maar om zo vaak de kleine te mogen bekijken. Hopelijk vandaag een normale gyn en eentje die ook nog de tijd ervoor neemt. Snap dat het voor hun routine is, maar een kindje krijgen is voor aanstaande ouders nooit routine.

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori; ik plaats vandaag zeker een foto'tje hoor! ;)
    Wij zijn hier trouwens met zn vijven. mijn broertje woont bij ons in huis ;)

Hmmmm ijzel... das balen... had ook begrepen dat vanaf zondag de dooi zou komen? Dat heb k liever hoor hahahaha ben die kou nu wel weer zat ;)

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    #59 BiancaElisabeth, 25 jan 2013
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
    Voor de nieuwsgierigen onder ons hierbij al wat foto's van de babykamer ;)

Foto 1 is gemaakt tijdens het "slopen" van het kamertje.
    Foto 2 is net gemaakt, hier is de rechter muur van het kamertje net behangen.

20. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    #60 BiancaElisabeth, 25 jan 2013
    Laatst bewerkt: 25 jan 2013
    En nog twee foto's ;)

Foto 1; de behanger/schilder aan t werk. hier is hij bezig met de tweede wand, dit is de wand gelijk links naast de deur als je binnen komt.

Foto 2; het zicht vanaf de deur gezien. Hier kun je zien dat we het kleine raampje van de eerst geplaatste foto hebben dichtgemaakt, dat het nieuwe plafond erin zit, en dat de rechter muur behangen is.

Deel Deze Pagina