Noekie, wat een droppie is Siem . En toch gelukt deze foto! Of vond je dat ie te gefronst keek? Jordan, lekker broeden Klara kip! Hoe ver was de embryo doorgedeeld toen ie terug geplaatst werd? En zo fijn dat je nog steeds 2 in de vriezer hebt nu, al heb je die voor jullie eerste kindje niet nodig natuurlijk . Ik blijf voor je duimen dat ook deze stap goed verloopt!
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 13 maart: Cybell Hysteroscopie nr 5 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: 1 maart:Jordan (Eisprong) Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 10 maart: Mees 13 maart: Cybell zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: .. november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Tori3, 7 maart: 's middags controle VK Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Ik heb even het lijstje naar voren gehaald ... want met wie / wat en wanneer is echt een drama met mij! Zag dat jij ook weer controle had ikkeB, hoe was het nu? Nu geen gezeur over dat ie te snel groeide? Ik mag vanmiddag weer heen. Ze ligt weer lekker op haar zij met veel momenten met een uitstekende voet of knie! Heavy dagje gisteren op het werk ... had erg veel last van m'n bekken en ben echt te lang door gegaan (wel eerder weg gegaan uit het overleg, want wist niet meer hoe ik moest zitten). Vandaag gelukkig vrij en dus bijtanken. Moet wel wat werk doen, maar tussendoor vaak even relaxen op de bank.
Cybell, helemaal goed gelezen. Ik had de griep. Eerst een huis- tuin- en keuken griep (spierpijn, koorts, algeheel bluh) en toen kreeg ik er nog een buikgriep overheen met 3 kilo lichter als eindresultaat. Nu alleen nog hoesten en beetje verhouden als erfenis maar is goed mee te leven Hoe gaat het met jou?? Noekie, super mooie foto! Dat koppie hihi. Gisteren trouwens op tijd op stok gegaan hoor. Zeker voor mijn doen. Vanmorgen lekker uitgerust en vandaag ook lekker vrolijk. Helpt vast allemaal mee IkkeB, absoluut, we gaan ervoor. Hoe gaat het met jou? Tori, het was een 8-cellige. Ze zei dat het er goed uit zag. Ik moet bekennen dat ik me nooit zo in het aantal cellen heb verdiept maar wat ik er van heb gelezen is dat een mooie toch? Ik zal trouwens het lijstje aanvullen met mijn gedoetjes
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 13 maart: Cybell Hysteroscopie nr 5 25 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 10 maart: Mees 13 maart: Cybell 20 maart: Jordan zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: .. november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Tori3, 7 maart: 's middags controle VK Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
@Noekie: een hele mooie foto! En wat kijkt hij al mooi in de camera! Niets meer aan doen zou ik zeggen! @Tori: vandaag lekker bijtanken. Hoeveel dagen moet je nog werken? @Jordan: spannende tijden weer voor je. Hoop maar dat je veel afleiding hebt, dan is de testdatum er zo. Hier vanmorgen het eerste rood waterig weer gespot. Ik ben zelfs zo teleurgesteld dat er geen traan meer uit komt. Ik had er eerlijk gezegd zo'n goed gevoel over. Door die rare steken in de dagen dat de innesteling plaats zou moeten vinden. Ik was al dagen enorm moe en had zo'n wattenkop, dat niets doordrong (had ik ook erg toen ik zwanger was). Maar gisteren voelde ik al meer wat meer jeuk en vanmorgen dan toch waar ik al bang voor was. Nu weer door naar de volgende ronde (natuurlijk eerst wachten tot het echt doorbreekt, want bij mij duurt dat vaak nog een paar dagen). Maar dan is er geen ontkomen meer aan voor DD, want mijn volgende NOD valt waarschijnlijk 1 of 2 dgn na de intake.
Jordan, wauw! Goed nieuws zeg! Spannend! We gaan weer lekker verder duimen meid, op naar een mooie test! Noekie, wat een mooie foto van Siem! Ps: Zet het maar niet achter mijn naam voor evt bekenden We houden t goed geheim... Nou ja ik dan Als mensen me vragen of we t al weten zeg ik nee en als ze vragen of we t willen weten zeg ik ook nee hihihi Kitty hoe is het met jou meid? Hier aardig wat drukke dagen achter de rug.... tijd om t weer wat rustiger aan te gaan doen
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 13 maart: Cybell Hysteroscopie nr 5 3 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: 1 maart:Jordan (Eisprong) Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 13 maart: Cybell 20 maart: Jordan 7 april: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: .. november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Tori3, 7 maart: 's middags controle VK BE, 25 maart 09.15 uur controle/groei echo gyn. Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Ah Sneeuwmees Klote!!! Zeker omdat je er zo'n goed gevoel bij had meid. Een hele dikke knuffel voor je en dan nu met goede moed op naar DD en hopen dat daar de oplossing voor jullie gaat komen! BE, ja echt de doelstelling, moooooooie, duidelijke test en dan vooral de eerste weken zonder ellende doorkomen Ik had gister trouwens buikpijn. Bluh. Nu niet meer gelukkig maar was echt niet fijn.
Jordan, hoeveel cellig zegt ook niet zoveel hoor, maar een 8-cellige is wel goed . Des te verder ze doorgedeeld zijn buiten je bm, des te minder hoeven ze te doen in je bm. 20 maart mag je testen of dan bloed afname? Sneeuwmees nee, wat K dat er al wat rood vocht kwam, dat geeft idd niet veel hoop meer. Al zegt t helemaal niks nog... Want soms, ookal ben je zwanger, heb je dit. Maar kan me voorstellen dat jij je nu focussed op de DD afspraak. Dikke knuffel! Ik moet nog twee dagen werken , dat red ik nog net denk ik. Heb dan niet alles gedaan wat ik wilde dus vlgd week thuis denk ik dat proberen af te maken. Lopen van t werk naar m'n auto na een lange dag zitten/staan is gewoon nu niet meer te doen. Gisteren ook enorme steken onderin op weg naar m'n autootje, dus met een slakkengangetje lopen. En normaal ben ik zo'n snellooptype hihi . BE, ik zal ook m'n mond houden op FB . En als ik je daar iets vraag over de baby hij/zij schrijven. Heb je nog kleertjes bewaard trouwens of moet je voor t begin wel alles nieuw aanschaffen?
Tori, 20 maart mag ik thuis aan de test, bij MCK doen ze geen bloedtesten. Maar ja, als ik het volhoud he tot 20 maart hahaha. En jouw 2 dagen zijn zo voorbij en dan lekker 1 maand tijd voor jou en dan 3 maanden voor jullie. Heerlijk
Tori, zeg er idd maar niets over op fb Ik heb van beide kids alles bewaard wat nog goed was, dus dat komt goed Maar pas na de bevalling hoor, man lief wil t niet weten dus k kan moeilijk voor die tijd al alles in de kasten gaan leggen. De dozen liggen op zolder bij schoonmams, alles op maat ingepakt, en op jongen/meisje gesorteerd in doos, dus straks is het alleen een kwestie van de goede doos pakken Wat lekker dat je nog maar twee dagen hoeft te werken zeg. Heerlijk genieten van je vrije tijd, je krijgt het straks nog druk genoeg Jordan spannend zeg! ik testte bij de eerste icsi een week na tp al positief k hoop dat je meer geduld hebt als mij Sneeuwmees, meis wat balen zeg... al zegt het mss idd nog niets, maar toch... zo'n goed gevoel erover en dan dit... Lieverd, vanaf hier een heeeeeele dikke knuffel voor je!!!
Tori en jordan; bij de vk was het helemaal goed. Groei; goed, hb; goed, bloeddruk; goed. Heel fijn!! Over 3 weken weer controle en echo voormligging placenta. Verder gaat hetmgoed hier. Sneeuwmees: neeee!!! Wat naar voor je! Dikke knuffel en sterkte.
BE, ik ga proberen me in te houden maar ik denk dat ik dag 11 na tp toch ga testen. Dat is namelijk op een zondag. De officiele testdag is woensdag. Als ik die zondag zelfs geen inimini streepje zie staan kan ik me alvast voorbereiden op een negatieve test woensdag. Slaat misschien nergens op maar ik moet woensdag gewoon werken en wil niet met rooddoorlopen ogen op de zaak aankomen hihi. IkkeB, super goed nieuws. Gelukkig!!!! En met jou ook alles goed dus! Mooi!
@Jordan: had ook niet verwacht dat je de officiële testdatum ging volhouden...hihi...! Ons NOD-lijstje is wel lekker kort, nu Kitty ook al zwanger is. Dus het hangt nu van ons af om dat lijstje helemaal weg te werken de komende maanden. Aan jou de eerste eer!
Vanochtend nog een testje gewaagd en zie m'n album, de test geeft 3+ aan! Ik ben zo blij! Vandaag nog een lekker dagje vrij. Maandag weer werken, bleh. Nu wordt t lastig om dit nog voor me te houden dat ik zwanger ben, maar ik ga t zo lang mogelijk proberen. M'n ouders weten het al, vandaag bij m'n schoonouders langs. Ik heb trouwens 20 maart de echo, bij precies 7 wkn. Eerder geen plek helaas en ik heb een gesprek met de gyn gepland. En het kunnen er twee zijn, maar die kans is niet zo heel groot denk ik, dus ik ga er maar van 1 uit 😄. Ik ben dus weer terug in t land en zal weer wat actiever meeschrijven en reageren! Sorry voor m'n ego berichtje!
Kitty; ik geef je groot gelijk dat je een ego berichtje stuurt. Ik was al benieuwd nasr hoe het met je gaat. Wat super zeg die test. Komt helemaal goed. ( en misschien stiekem toch 2) hoe reageerde je ouders? En je schoonouders? Nu de spannende wacht weken ol de echo en het moeilijke je mond houden op andere plekken.