Whaaa spannend! 2 mini kitty's... Waarom geef je aan dat de kans klein is? T zou wel super bijzonder zijn zeg! 20 maart de echo... spannend meid ben erg benieuwd!
Jordan, groots gelijk heb je hoor had ik denk ik ook gedaan. Super spannend zeg, we gaan lekker met zn allen duimen en aftellen
@Kitty: dit soort ego-berichtjes lees ik graag! En leuk nu een hele mooie banner onder je naam te zien. Het staat je goed!
@Kitty: Meid wat zijn we toch allemaal blij voor jou! En die banner staat je inderrdaad goed! Nu afwachten dus tot 20 maart en dan willen we hier een prachtige echo foto van je spruitje(s) zien!
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 13 maart: Cybell Hysteroscopie nr 5 3 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: 1 maart: Jordan (Eisprong) Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 13 maart: Cybell 20 maart: Jordan 7 april: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Tori3, 7 maart: 's middags controle VK Kitty17, 20 maart 7wkn echo en afspraak met gyn BE, 25 maart 09.15 uur controle/groei echo gyn. Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Jordan, 20 maart is voor ons allebei een datum om naar uit te kijken! BE, weet eig niet waarom, gevoel? Feit blijft natuurlijk dat de kans op een tweeling een stuk kleiner is als een eenling. We gaan het zien! En jullie ook als het zover is! Sneeuwmees, nog balen van deze ronde. Was je man ook niet rond je eisprong ziek? En fijn nog trouwens dat je de afspraak met DD hebt kunnen vervroegen! Je ziet maar dat DHEA echt heeft geholpen. Ik hoop dat jou dit ook gaat helpen!
@Kitty: jouw (goede) voorbeeld, geeft me hoop in DD. Twijfel nog steeds of ik niet al met de DHEA begin. Ik had het toen besteld en had dr. S. gemailed of ik niet alvast kon beginnen, maar dat wilde hij dus niet, zonder dat hij mij gezien had. Aan de ene kant had ik dus alvast deze maand willen beginnen, maar ben ook bang voor zijn reactie (als hij mijn mail onthouden heeft) als hij erachter komt dat ik toch al begonnen ben, ondanks zijn negatieve advies. Wist hij overigens dat jij die van Puritan slikte? Ik heb begrepen dat hij daar nogal wisselende meningen over heeft. Hier lijkt de ongi begonnen te zijn. Snap even niets van mijn lichaam. Had altijd regelmatige cycli van 28 dgn. Vorige maand ging het ook al met een aanloop en kwam het op dag 27. Nu is het dag 25. Hoop maar niet dat die rare fratsen zo door blijven gaan, net nu ik over een paar weken eindelijk naar DD mag.
@Kitty: Wat een onwijs goed nieuws meis!!! Op naar een prachtige echo met knipperlichtje over een paar weekjes!! Dit zijn de mooie berichten @All: Hier ondertussen alweer ruim 1,5 week mondjesmaat aan het bloeden en blijf buikpijn houden... zooo frustrerend!
Oja...Ik kan mijn normale broek al weer aan!! Het had waarschijnlijk al wel eerder gekund maar heb het vandaag pas geprobeerd...
@noekie: Nee idd, dat mini beetje bloeden lijkt mij idd ook niet normaal, ik heb dat sinds de curretage van november vorig jaar :S Weet ook niet goed waar t aan ligt, ik menstrueer ook niet echt zeg maar, alleen maar af en toe wat rose/bruin verlies voor een periode. Maar goed woensdag hysteroscopie, dus dan zullen we weten of alles normaal is of niet.... Maar top dat je je gewone broek weer kan dragen!!!
@Cybell: vreemd inderdaad. Hoop dat er een simpele verklaring voor is (die ook nog evt. makkelijk te verhelpen is). @Noekie: fijn dat je je oude broeken al weer aan kan. Dat is al weer snel. Gisterenavond wilde mijn zoontje al vroeg naar bed. Omdat mijn man ook aan het werk was, had ik dus een lange eenzame avond voor de boeg. Ben uiteindelijk maar gaan strijken, dus toch nog nuttig besteed. Vanmorgen weer het peutergym ritueel gehad. Nu dus verplicht bankhangen met zijn allen ivm het miezerweer buiten. Net ook nog maar eens kritisch door mijn klerenkast gegaan en weer een zak vol kleren eruit gehaald. De stapeltjes van stel dat ik ooit nog eens zoveel kilo afgevallen ben, stel dat ik nog een keer moet klussen en een oude broek nodig heb, heb ik nu maar in de zak gegooid. Ruimt lekker op.
@Sneeuw: Heelijk he je kledingkast opruimen Moet ik ook maar weer eens doen Ik ga er nu weer vandoor... nog ff laatste dingetjes op t werk afronden en dan leker richting huis Maar idd... we gaan t zien woensdag... hoop dat ik gewoon hormonaal ontregeld ben ofzo door de miskraam en dat dat makkelijk op te lossen is.
@Sneeuwmees: Toevallig vandaag hier ook over gehad om de klerenkast uit te gaan mesten. De zwangerschapskleren kunnen weer de doos in en ook maar eens kritisch gaan kijken van wat nu echt weg kan. Het ligt nu in ieder geval bom vol met zeker de helft wat ik niet eens meer pas of aantrek. Maar Siem geeft mij vandaag nog niet de kans om er een begin aan te gaan maken.... Bezig mannetje vandaag!
Zo...net een uurtje bezig geweest en mijn kast is ook uitgemest. Resultaat: 1 wasmand vol met kleding die weg kunnen. 1 wasmand vol met kleding die ik weer aan kan en even een wasje kunnen gebruiken. Ik was voor de zwangerschap van Siem bezig met lijnen en toen 8 kilo afgevallen. Dat is nu als resultaat 2 maatjes kleiner. Nog 2,3 kilo en ben weer terug op dat gewicht...
Meiden wat zijn jullie goed bezig met de kledingkast uitruimen! Ik moet dat ook echt gaan doen ... zoveel wat ik toch niet meer draag. Doe het meestal ook een keer per jaar maar vorig jaar is het er volgens mij niet van gekomen. Het was er ook wel een perfecte dag voor, wat een regen!! Noekie, prettig dat je je gewone broeken alweer aan kan! Doe je goed! Cybell, dat je niet echt ongesteld bent en toch wel een lange periode verlies van rommel is niet helemaal zoals het hoort. Woensdag gaan ze kijken hoe het er uit ziet dus dan komt het daarna vast weer in orde. Kitty / Jordan, op naar 20 maart!! Ik ga voor een dubbele 'goednieuwsdag'. Sneeuwmees, is je ogs doorgezet? 25 dagen is wel vroeg, maar goed ... dat is hetzelfde als ik had (voor m'n eerste vmk was het altijd rond de 29 dagen). Hopelijk heb je geluk en kan je straks wel meteen starten na de intake in DD. BE / ikkeB, hoe is het met jullie? Nog even meiden en jullie kunnen gaan 'gokken' voor de bevaldatum van mijn kleine meisje . Ik ga nu weer op de bank liggen, dat zitten bij de tafel/laptop is niet prettig ; heb zo'n last van m'n rug. Lopen doet wel even pijn als ik zo op sta (steken onderin), maar gelukkig is de bank niet zo ver!
Noekie; wow, nu al jaloers, ik wordt flink dik en vrees dat het er ook niet zomaar af is. Maar ach, ik heb het er graag voor over. Tori; hier gaat het goed hoor. Ik kan inmiddels weer thuis douchen. Vandaag is mijn man met zijn vader bezig geweest metnafmonteren, dus ook de verwarming en en het meubel hamgen nog. In de loop van volgende week nog het plafond afmaken en de douchedeur ophangen. En dan is het klaar!!! Nig 4 weken werken en dan verlof. Heerlijk lijkt me dat. Ben helaas door alle drukte weer meer aan het spugen en mijn rug wordt ook pijnlijker, maar ach komt vanzelf goed. Het schiet al op.
@IkkeB: Heerlijk dat je weer lekker thuis kan douchen. En voor jou gaat het nu ook wel hard. Nog maar 4 weekjes werken! Ben je veel aangekomen dan in de zwangerschap?
@Tori: Laten we alvast een lijstje gaan maken dan he! Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013 Noekie: 13 april 2013