IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Cybell;
    Dat mondjesmaat bloeden al 1,5 week is niet goed hoor.
    Heb je dat eens per maand? Of twee keer in de maand?

Ik had dit vanaf eind augustus 2012 t/m okt 2013, ik was dus zeg maar 1 week "ongesteld, 1 week niet, een week wel een week niet en dat ging zo ff door.
    Tevens had ik er ook behoorlijk vaak pijn bij.
    Huisarts gebeld en ik moest gelijk langskomen voor een echo.
    Op de echo zag hij allemaal cystes zitten in mijn linker eierstok, en hij dacht een redelijk grote vleesboom te zien, maar echt zeker weten deed hij het niet, wat betreft die vleesboom dan.
    Ik kreeg van hem een 10 daagse kuur primolut mee, 3x daags 1 tablet.
    Na deze kuur netjes ongesteld geworden, en vervolgens op natuurlijke zwanger geraakt.

Ik hoop voor je dat ze het woensdag kunnen vinden en dat het mee valt en zo opgelost kan worden meid.

Wat ik trouwens van de dokter begreep over primolut, is dat het je menstruatie (cyclus) (weer) op gang brengt, je baarmoederslijmvlies weer op orde brengt en dus in principe ook je baarmoeder "schoonmaakt"...

Mss heb je er iets aan maar mss ook niet...
    Maar dacht vertel het je wel even voor t geval je er wel iets aan hebt.

Noekie, Wat fijn zeg nu al weer je oude kleren aan te kunnen.
    Heerlijk is dat he?

Tori, hier gaat het goed hoor!
    Erg druk hier thuis, en bij ons andere huis. (oude huis)
    Bij ons andere huis zijn we alles aan het klaar maken voor de verhuur en verkoop.
    Dus vrij veel afwezig ;)

Nou meiden nu maar weer eens mijn bedje opzoeken, kijken of ik mn slaapje nog ergens kan vinden ;)

K kom morgen weer even terug :D

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013
    Noekie: 13 april 2013 Mees: 21 april 2013

Sorry, Tori, van mij moet je dus nog een week extra 'lijden'.

3. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Hier is de ongi vannacht alsnog gekomen. Voor de tweede maand op rij dus op dag 25 even kort heftig bloedverlies, alsof ongi begint. Dan stopt het en dan begint de echte ongi dus op dag 27 (ipv 28). Raar lijf van mij ook!
    De reden dat ik erover in zit, is dat ik natuurlijk een lage amh waarde heb, wat vrouwen ook hebben die vervroegd in de overgang komen. Dus ik ben natuurlijk extra alert of mijn cyclus niet al te kort gaat worden (en ik dus in de overgang aan het raken ben). Die angst heb ik dus, dat ik zo lang naar die intake heb 'uitgeleefd' dat hij me straks wegstuurt omdat hij niets meer met me kan. Voor nu lijkt de schade met 2x een cyclus van 27 dgn (en een normale eisprong) dus mee te vallen. `
    We willen aanstaande vrijdag alvast een keer naar DD gaan om bloed te prikken. Dan kunnen we even zonder de stress van een afspraak alvast een keer proefrijden (zien waar de knelpunten zitten en waar je bijv. moet parkeren). En dan is de uitslag daarvan in ieder geval al bekend als ik op intake bij hem moet komen. Mijn volgende NOD is nl. 2-3 dgn na de intake en als hij mij eerst 8 wkn op de DHEA zet, dan valt de volgende afspraak dus weer vlak voor mijn NOD. Dus hopelijk kan ik dan ook een paar dagen na die 2e afspraak gelijk al starten. Dat zou dan juni zijn. Maar goed, ik moet afleren niet voor een arts te gaan rekenen, want dan valt het altijd tegen. :);)
    Wel een raar idee nu. Gisteren voor het eerst via google maps even gekeken welke snelweg we het beste kunnen pakken. Heel onwerkelijk allemaal, maar gaat nu wel werkelijkheid worden.:(

@Noekie: ik heb je blijkbaar aangestoken met de kast opruimen.;) Ik moet nog een kast, maar daarvoor moet ik eerst weer broeken gaan passen, en daar had ik gisteren geen zin meer in. Maar wie weet vandaag, want het weer is nog niet veel beter.
    @Tori: ik heb een datum gegokt.;) Ik gun je van harte dat je meisje eerder komt, zeker vanwege de pijn die je nu hebt. Maar ik heb 2 jaar geleden op 21 april een mk gekregen. Daardoor altijd een rare bijsmaak bij deze datum. Ik hoop dat jij deze dag weer een mooi roze randje voor mij gaat geven.:p
    @Ikke: wat fijn dat je douche bijna klaar is (in ieder geval dat je weer thuis kunt douchen). Jammer dat het spugen toch weer even erger is. Wie weet was het de drukte met de verbouwing wat daarin meespeelde en zou het vanaf nu weer snel beter moeten gaan. Ja, en voor jou is het ook langzaam aftellen geblazen. Over een maandje al met verlof.
    @Bianca: slaap nog kunnen vinden? :D

4. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie; ja al flink aangekomen, de teller gaat gestaag omhoog, maar aan de kleding is het niet te merken en iedereen zegt dat ik een mooie buik naar voren heb, dus ach komt goed. Ik denk dat ik een echte blubberbuik over hou, maar als alles goed verloopt ga ik na een paar weken weer sporten en gezond eten.

Sneeuwmees; wat jij hebt had ik ook. 3 dagen voor echte menstruatie al wat bloedverlies, dat stopte dan weer en binnen 3 dagen was ik dan ongesteld. Ook toen ik wel zwanger leek te zijn kreeg ik eerst licht bloedverlies. Voor mij was het toen helder dat de menstruatie eraan kwam, maar dat bleek toch ineens niet het geval.
    Het voorbloeden hoeft dus niks ernstigs te zijn. Lijkt me idd heel raar om de route naar dd te bekijken. Misschien kunnen jullie er vrijdag nog een klein beetje een leuke dagje dd van makan, dat wordt misschien toch de plek waar jullie worden gaat ontstaan, dan moet je op z'n minst de stad een beetje hebben ontdekt. ( lees terras, lunchgelegenhedenm shopwinkels ;) )

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie: 13 april 2013
    Mees: 21 april 2013
    Ikkeb 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april)

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: we proberen de DD dagen ook maar zo positief mogelijk te zien. Wil inderdaad ook wat lekkere broodjes maken voor onderweg en ergens gezellig lunchen of koffiedrinken als we daar zijn, lijkt me ook wel weer leuk. Alleen moet ik vrijdag weer op tijd terug zijn ivm een belangrijke bijeenkomst op mijn werk, dus dat maakt het wat meer gestresst, omdat we toch de tijd in de gaten moeten houden. De uitslag van het bloed duurt 10 dagen en ik heb 2 momenten dat mijn man en ik allebei thuis zijn en dus daarheen kunnen. Dat is a.s. vrijdag en de week erop een dag. Maar stel dat als we de week erop pas gaan en er komt iets tussen, dan is het niet meer op tijd om op tijd de bloeduitslagen te hebben. Dus we zetten maar alles op alles om deze vrijdag toch maar te gaan, ondanks dat we op tijd naar huis moeten.
    Ik hoorde ook van het DD-topic dat sommigen ook hotelletjes in de buurt weten. Dus mocht er een keer een vroege afspraak zijn, dan kunnen we ook nog overwegen er een familie-uitje van te maken en een hotelletje te pakken.

7. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Kitty, super die banner :) En inderdaad samen naar de 20ste toe leven! Is geduld bij jou net zo'n geweldig sterk punt als het bij mij is hihi.

Noekie, super joh dat je weer in je broek past hihi. Goede prestatie hoor! :)

Noekie: 13 april 2013
    Mees: 21 april 2013
    Ikkeb 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april)
    Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi)

Cybell, hoe gaat het met de bloeding, duurt wel lang inderdaad zeg! Hoe voel je je verder?

Sneeuwmees, balen dat het juist nu allemaal zo onduidelijk verloopt met je cyclussen. Kan me je spanning hierover voorstellen maar ik hoop dat het ergens anders aan ligt en dat je zeker nog niet te kampen hebt met een vroege overgang. In DD zijn ze wel super goed!!

Tori, voor jou komt het allemaal steeds dichterbij. Het gaat zo snel. Al zin in of mag het nog wel even duren voor je?

IkkeB, dat spugen is dat niet erg? Of ligt dat aan de drukte die je momenteel thuis hebt? Vlot nu ook al aardig toch? Project huis verbouwen? :)

8. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; spugen is niet leuk, maar wel een goed signaal van mijn lichaam. Het is vooral bij te veel doen en te veel eten. En tja die verbouwing en drukte op het werk werkt dan niet mee. Verbouwing bijna klaar. Is zo mega gaaf geworden. Gister voor het eerts in ons nieuwe bad geweest. Zo heerlijk. Nog maar 3,5 week werken, totaal nof 13 werkdagen. Whaaa, heb nog werk voor 30 dagen. Komt vast goed!

9. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: gaat vast goed komen op je werk. Ik had toen ook het idee mijn werk niet af te kunnen krijgen, maar achteraf lukte dat toch. Word je door een van je collega's vervangen, of moet je nog een nieuw iemand inwerken? Kost ook allemaal extra tijd en energie.
    Wat zal jij van je nieuwe bad genoten hebben. Toch wel lekker weer om in je eigen huis te kunnen douchen ipv bij de buren.;)

10. cybell

cybell Niet meer actief

@Jordan: Spugen is erg vervelend meis :( Maar ik hoop dat het gewoon een goed teken zal zijn!!

@Sneeuw: Zie dat jij ook weer aan een nieuwe cyclus begonnen ben :( Dikke knuf meis! Weet je al wanneer jullie verder gaan?

@All: Tja.. bloeden... hier nog steeeds... word er een beetje moe van. Maar goed overmogen weten we meer!
    Verder gaat het goed hoor :) Nu ff aan het werk nu maar zo lekker richting huis!

Truste alvast voor jullie!

11. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; komt ook echt wel goed. Ik hoorde gister dat mijn vervanger al volgende week start. Dat is wel erg prettig, dat scheelt weer, want nu kan ze sneller ingewerkt worden.

Jordan; Lees ik nou bij iemand anders dat jij aan het spugen bent? Dat berichtje dat je dat schreef heb ik ff gemist. Let goed op jezelf!

Cybell; wat naar!! Nog heel even geduld!

12. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, heerlijk he, bad. Haha, ik ben een badjunk. Echt ernstig. Zeker als het koud is. De hele winter is het bad van mij :) Nu is het ook koud maar ik durf nu ff niet te badderen :) In ieder geval, lekker dat de badkamer klaar is. Geen CocaCola Light break mannen meer in huis? En spugen zal inderdaad een teken zijn van je lichaam maar rustig aan he voor zover dat lukt ;) Sowieso nog maar even werken dus! Is zo voorbij. Ik spuug trouwens niet hoor, denk dat Cybell ons door elkaar haalde hihi. Wel wat misselijk maar gelukkig blijft alles binnen.

Cybell, ik ben alleen maar wat misselijk hoor hihi. IkkeB moet soms spugen. ;) Maar nog stééds bloeden? Pfff... heftig. Sowieso misschien wel goed om genoeg staal binnen te krijgen, dat je straks geen tekorten hebt ofzo. Rustig aan maar!

13. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    En toen is de eerste verlof in gegaan!! :D
    Zit nu nog aan het ontbijt, tot kwart voor 9 op bed gelegen. Vannacht niet super goed geslapen (maagzuur toen we op bed gingen en om half 6 weer na het toiletbezoek).

Jullie zijn al lekker aan het gokken zeg :), ben benieuwd of één van jullie gelijk krijgt. Toch hoop ik niet dat jullie heel goed zitten, haha ... Ik zelf denk nog steeds 11 april, maar het zou me niets verbazen als ze zich eerder aandient. Haha, ikkeB jij bent ook handig ... je geeft gewoon 2 datums! nou die mij die 9/4 maar dan :).
    Enneh Sneeuwmees, als het dan toch later is ... dan maar op de 21ste voor jou.

nu nog even op jullie reageren en daarna is het tijd om onder de douche te stappen (hier geen bad, maar ik word ook benauwd in bad dus mij doe je er niet heel veel plezier mee, ja een paar minuten vind ik het wel lekker hoor maar langer gaat meestal niet)

14. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, ik hoef niet zo lang vrij te zijn voor de bevalling ... dus van mij mag ze over een week of 2 al we klaar zijn met groeien in mijn buik. M'n buik zit steeds meer in de weg en ben nu 11,4 kilo aangekomen...
    Maar jij dus al een beetje misselijk, hmm... dat kan iets moois betekenen. En zolang het maar een beetje is, prima te doen :).
    Over een weekje testen!!

Cybell, niet fijn dat het blijft komen die troep ... moet je vandaag nog werken en dan morgen weer ff doorbijten en wachten op de uitslag (of geven ze die meteen?).

ikkeB, heerlijk idee he ; nog maar zo kort werken en des te dichter het bij komt des te meer krijg je er ook zin in. Gisteren had ik zelfs zin om te gaan werken, haha. Het idee dat ik daarna niet meer in de auto hoef te stappen 's morgens vroeg om daar heen te gaan, heerlijk! En fijn dat je vervanger al op tijd begint, dan heb je genoeg tijd om in te werken en als het dan toch eerder niet meer goed gaat kan je misschien ook nog iets eerder stoppen.
    En de verbouwing bijna klaar :). Spugen iets niet prettig,... als je straks wat meer rust kunt nemen heb je dat hopelijk niet meer.
    Niet te druk maken over je buik hoor, dat komt wel weer goed na de bevalling. Het is dan mooi weer en zodra het weer kan lekker sporten en actief zijn en dan is ie zo weer zoals ie was! Had je nog een foto van je buik in je album gezet?

Sneeuwmees, jullie dus vrijdag als het goed is naar DD om bloed te prikken. Laat de sneeuw en kou dan maar weer voorbij zijn zodat dit jullie niet in de weg zit!
    Ik denk trouwens niet dat een korter cyclus betekent dat je in de overgang komt hoor, ik ben de afgelopen jaren ook van 29 naar 24 gegaan ... en ik toch 8 mooie eitjes. Niet teveel over nadenken hoor, gaat helemaal goed komen.
    Dit jaar gaat het voor jullie eindelijk lukken, ik ben er van overtuigd, hopelijk kan je iets van deze positiviteit overpakken en ook weer wat meer vertrouwen er in krijgen. Dikke knuffel voor je!

Meer kan ik niet terug lezen op deze pagina dus ik ga nu de reactie plaatsen :). En dan douchen!!!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: lekker zo het begin van je verlof. Ik vond dat toen zelf wel even wennen, na altijd fulltime gewerkt te hebben. Maar het vrije leven beviel me al vrij snel prima.
    @Jordan: ik hoop dat de misselijkheid bij jou alvast een goed voorteken is!!

Hier mijn tweede werkdag op de nieuwe werkplek. We zijn nu zo goed als uitgepakt en weer aan het werk. Wel wennen, hoor, alhoewel de mensen vreselijk aardig zijn in dit gebouw.
    Ik zit met mijn rug naar een open gang toe, waar enorm veel loop-verkeer is de hele dag. Daardoor veel geluidsoverlast en vooral (nu met dit koude weer) ook veel koude lucht langs je op. Ongestoord bellen en internetten is er ook niet meer bij (hoe vaak ik mijn scherm vanochtend al weggeklikt heb). :(. Ik weet wel dat dat natuurlijk ook niet hoort op je werk, maar vond het af en toe wel even fijn om tussen twee klusjes door of tijdens de lunch even op facebook of ZP te kijken.
    Vrijdag willen we inderdaad gaan bloedprikken in Dusseldorf. Eind van de middag hadden we een opening bij ons op het werk. Dus het paste allemaal mooi in elkaar, de ochtend naar DD en dan in de middag naar mijn werk. Maar nu kregen we gisteren een mail van ons werk dat ze nu voorafgaand een lunch willen inplannen voor onze afdeling en nog een groepsfoto.
    Baal daar zo van. Was zo blij dat nu ik wat meer vrij ben ik dit soort afspraken buiten het werk om kon plannen, zodat ik dat ook niet hoefde te melden. Maar nu heb ik toch maar een mail gestuurd dat ik voor onderzoek naar het zkh moet (heb het maar 'globaal' gehouden). Ik voel er ook weinig voor het uit te stellen. Mijn man en ik hebben ons werk vaak al zo onhandig op elkaar afgestemd, dat als hij werkt ik thuis ben en andersom. We hebben dus deze week een dag en volgende week nog een dag dat we naar DD zouden kunnen. Ik wil het eigenlijk ook niet op volgende week aan laten komen, want stel dat het weer ineens slecht is of een van ons ziek wordt, dan hebben we geen mogelijkheid meer om nog naar DD te gaan en zijn de bloeduitslagen er niet als we voor onze intake moeten.

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: DD gaat voor hoor! Ik geef je groot gelijk. Dan maar geen lunch en geen foto! Hadden ze het ook maar eerder moeten melden. Waar jij mee bezig bent nu is veel belangrijker dan een groepsfoto!

@Tori: Geniet van je verlof! Heerlijk even geen werk!

@Cybell: Veel succes voor morgen toegewenst! Laat je ons weten hoe het is gegaan?

17. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Tori, heerlijk, geniet ervan :) En eigenlijk ben je er dus wel helemaal klaar mee hahaha. Mijn collega is zwanger, gaat over anderhalve week met verlof maar die vind het eigenlijk maar niks dat ze daardoor dichter bij de bevalling komt hihi.

Sneeuwmeesje, DD komt echt dichtbij nu, alvast bloedprikken is in ieder geval stap 1. En lekker dat het bevalt op de nieuwe locatie voor je werk, balen van je plekkie maar heb je geen smartphone ;)

All, ik hoop ook dat misselijk een goed teken heb. Eigenlijk heb ik wat meer dingetjes die erop kunnen wijzen dat.... Maarrrr.... ik zit ook pas op dag 6 na de dag van tp dus ik wil mezelf niet gek maken maar het zijn voornamelijk dingen die ik normaal niet heb én ook echt ineens opvallen want probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Maar goed, komt 'ie en verklaar me please niet voor gek :): Ik boer als een bouwvakker, mijn buik is opgezet en ik heb een wat stekend/trekkerig gevoel rechtsonder in mijn buik (hoewel dat vandaag wat minder lijkt), misselijk ochtend en avond het meest, sterkere reuk, charmante maar erg duidelijk aders op mijn borsten. Iedere nacht om 4 uur is het plastijd, erg moe en als ik die vermoeidheid te ver laat oplopen krijg ik maagzuur (heb ik normaal ook niet zo)... Ah well, dus dat :) Maar ik weet dondersgoed dat het weinig zegt. Het zijn wel de symptomen die ik had toen ik eerder zwanger was maar die helaas zijn geeindigd in een vmk maar ja, misschien is het wel ingenesteld maar deelt het niet door. Heerlijk dat overwerkte brein hihi. Iig, het kan alle kanten op maar we hopen dat het de goede kant opgaat :)

Even een heel andere en off-topic roep om hulp, een vriendin van mij viert haar verjaardag begin volgende maand en wil high tea doen waarbij wij hapjes meenemen. Maar ik ben niet zo'n high tea type en ook geen keukenprinses, iemand leuke (en vooraal makkelijk hahaha) ideeën?

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, het makkelijkste is om iets wat kant en klaar is te halen :) haha. Maar wellicht heeft BE goede tips, die zit in de taartenbranch!
    Maar jeetje, jij hebt wel veel symptomen ... en wie weet zeggen die wel dat het gelukt is! Dat zou heel goed kunnen hoor.
    maar je schrijft misschien is het wel ingenesteld maar niet doorgedeeld.. dat kan volgens mij niet ; het moet eerst helemaal doordelen, dan z'n schaaltje breken en innestelen. Dus deze symptomen kunnen een succesvolle innesteling betekenen!! Ik ga er voor hoor :D, dat het de goede kant op gaat!
    Ohja en die vriendin van je ziet denk ik tegen de bevalling op; dat heb ik helemaal (nog) niet, ik heb er eigenlijk wel 'zin' in. Weer een ervaring rijker denk ik en heb het gevoel dat ik dat klusje wel goed ga klaren :). Maar ik zit dan ook zo in elkaar 'ik kan alles zeg ik altijd' haha.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Thanks voor de tip Tori....BE!!! HELP!!!!! :)
    Er is mij ooit gezegd dat ik wel een innesteling had gehad maar dat er daarna iets fout ging met de embryo/vrucht dus dacht ik heel simpel, nou dan moet 'ie nog verder delen hihi. Maar verkeerd gedacht dus ;) Ja, ik reageer wel altijd vrij heavy op zwanger zijn want dan had ik die andere 3x dus ook. Bij de laatste tp niet, alleen wat gedoe door medicijnen maar behalve m'n shotje Pregnyl bijna 2 weken terug heb ik geen medicijnen dus wat dat betreft kán het zijn van... maar wat ik ook al zei, kan net zo goed toevallig iets zijn en zegt het allemaal niks en heb ik straks de oude, vertrouwde witte test vast ;) Maar ik hoop op de succesvolle innestelling, incl. het gebroken schaaltje dat uitgegroeid tot een suuuuuper gezond kind hihi. 'Ik kan altijd alles' is de juiste spirit hoor. Het hoort er nou eenmaal bij en ja, als je aan al die horror beelden gaat denken dan kan ik me voorstellen dat je er tegen op ziet :) Maar zij vindt dat echt niet leuk.

20. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, voor een high tea hoef je geen keuken prinses zijn hoor.
    Ik weet niet of je een oven hebt en weet hoe hij werkt?
    In mijn webshop verkoop ik een heerlijke muffin mix hier hoef je alleen wat water en (arachide) olie toe te voegen, mixen tot glad beslag 25 minuutjes in de oven en je hebt echt heerlijke (amerikaanse) muffins.

Ik zou zeggen neem eens een kijkje in mijn webshop en mocht je nog vragen hebben hoor ik ze graag van je :D

Valentijnsdag 14-02-2013 | Taartenshop Ede

Mocht je trouwens heerlijke wraps of kleine sandwiches willen maken dan kan IkkeB je wel goed helpen. Zij had heerlijke wraps gemaakt voor de high tea meeting hier bij mij thuis :D

Deel Deze Pagina