IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, je website is top. Ga ik binnenkort bestellinkje doen denk ik. Moet alleen even kijken wat ik precies moet hebben om ze beetje leuk te maken, lijkt het in ieder geval wel net of ik er intense moeite voor heb gedaan, ahem...Hahaha, wat dat betreft ben ik meer een vent dan een vrouw hoor :)

2. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Muffins zijn lastiger te versieren dan cupcakes.
    Als je een goede cupcake mix gebruikt zijn ze aan de bovenkant vlak.
    De muffins worden echter groter en krijgen van die mooie "barsten" boven op.
    Hou daar alsjeblieft rekening mee voor als je iets wil versieren ;)

3. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh jee, ga ik straks dan toch echt cupcakes bakken hihi. Mijn man valt stijl achterover :)

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: dat willen we ook meemaken! Bij onze volgende date laten we jou de cupcakes bakken! ;)

Hier inmiddels gemeld dat ik de lunch van vrijdag niet ga redden. Er zou rekening mee gehouden worden en de groepsfoto wordt gemaakt als ik er weer ben. Heb ook al gezegd dat ze er geen halszaak van moeten maken en desnoods maar gewoon de foto zonder mij moeten maken.
    Vanmorgen ook naar DD gebeld en ze zouden de labformulieren klaar leggen voor a.s. vrijdag. Wel spannend om daar al een keer naar toe te moeten gaan.
    Mijn zoontje is weer naar de peuterspeelzaal geweest en had nu toch wel even een aanvaring met een van de leidsters gehad. En hij moest of opruimen of op het bankje zitten. Dat was hij dus niet gewend dat een ander dan zijn ouders hem ook een keer 'op de plek' kon zetten. Ondanks dat ik het goed vind dat ze hem natuurlijk 'bestraffen' als hij iets fouts doet, is het toch ook wel even slikken als je hoort dat hij heeft gehuild. Maar goed, alles went.:)

5. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    #645 Noekie, 12 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2013
    Jammie! Wanneer is de volgende date?

Ik heb iets om te laten zien namelijk! En het is vandaag precies 1 maandje oud....:D

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: ik wil heel graag nog een keer je knappe kereltje komen bekijken. Dus je roept maar! We hebben dus al een cupcake-bakker!;)

7. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben tot en met 20 mei nog thuis dus alle tijd!

8. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahaha had ik al gezegd dat ik geen keukenprinses ben ;)

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Dat had je al gezegd ja!

Maar als je het met een beetje liefde maakt komt het altijd wel goed! :D

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hmmm....en toch willen jullie mijn cupcakes eten? :)

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: heb je nog een foto van dat hangmatje waarin Siem ligt? Een vriendin van mij heeft een kindje wat slecht slaapt (behalve op haar arm) en toen had ik voorgesteld of zo'n hangmatje misschien wat is voor haar (omdat kindjes daar toch een beetje knus inliggen).

12. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan; wil/ moet jij zoet maken? Hartig kan ook erg lekker en makkelijk. Ik maak vaak wraps, mega simpel en lekker. ( bv met roomkaas en zalm. Of iets met pesto en kipfilet) of sandwich of hartige taart. Ik had zaterdag een high tea waarbij iemand prikkers had gemaakt met stukje kaas, tomaat, knakwortje ham in augurk enz, leuk geprikt in een met folie bedekte bol en klaar. Mega simpel, staat gezellig en ook nog lekker!

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh IkkeB, kip met pesto, lekkerrrrrr. Daar kun je me 's nachts wakker voor maken. Ik heb geen verzoek gehad om iets specifieks te maken maar cupcakes en wraps met kip en pesto....lekker!

14. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Foto hangmatje staat in mijn album. En anders kan ik je er nog wel eentje mailen zonder Siem.

15. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Hou oud is dat kindje nu? Dat hangmatje kan maar gebruikt worden tot 4 maanden.
    Te bestellen bij babydump voor 19,95 euro in 5 verschillende kleuren.

Siem ligt er elke dag wel een keer in te slapen en hij vind het heerlijk!
    (aan zijn gesnurk te horen :D)

16. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Whaaaa wat schrijven jullie veel :D

Jordan, als je de fc cupcake mix gebruikt komt alles goed! Daar kan haast niets aan mislukken en dan eet ik ze zeker allemaal op :D

Op t moment gaat echt alles er bij mij in ;)

Noekie, welke kleuren hebben ze allemaal? K ben ze op de site nog niet tegen gekomen, maar ga zometeen heel toevallig naar de babydump toe :)
    t lijken mij echt enorm fijne hangmatjes.
    Bij mijn zoontje had ik zo'n buidelzak ipv een draagzak hij sliep er altijd heerlijk in. En als ik hem niet om mijn lijf droeg dan hing hij idd ook in de box. Helaas heb ik die dingen niet meer gezien in de winkel.
    Ik heb de mijne toen uitgeleend aan wat ik dacht een vriendin maar heb haar of die buidelzak daarna nooit meer gezien :( Erg jammer.

Sneeuwmees, wat spannend zeg. Vrijdag dus al een voorproefje van DD... spannend hoor. Het komt nu steeds dichterbij meis.

17. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: op de site snelzoeken op babyhangmat!

kleuren: Wit, Ecru, Lime, Fucsia en Turquoise

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Noekie: kindje is nu een maand oud en wil het liefst alleen maar op de arm slapen. Van het cb moet ze haar maar laten huilen. Vandaar dat ik gelijk aan jouw hangmatje dacht, omdat het zo'n 'baarmoeder' achtig gevoel geeft (lijkt mij tenminste). Voor die prijs is het het proberen waard.
    Ik had voor het babybadje een hangmatje. Dat was eigenlijk ook wel ideaal, want dan had je je handen vrij en meneer lag heerlijk in het hangmatje in het water.
    @BE: vrijdag komt verdacht snel dichterbij. Knijp hem nu toch wel, ondanks dat het alleen maar bloedprikken is. Maar het is ook dat je waarschijnlijk vaker daarna daar naar toe zal moeten, dus een beetje een voorproefje van wat komen gaat.

Gisterenavond was ik weer zo moe en futloos. We zijn op het werk natuurlijk al weken bezig met de aanstaande verhuizing en afgelopen maandag was het dan zover. Mijn collega en ik hebben toen nog enorm puin moeten ruimen van collega's die allemaal rotzooi hadden achtergelaten en toen nog eens alles uitpakken. Die dag was het ook de tweede dag van de ongi, dus dan kan je mij zo en zo al uitwringen. Nu dus wennen op de nieuwe werkplek en doordat het veel lawaaiieriger is, merk ik ook dat ik 's avonds total loss ben van alle prikkels die je de hele dag oppikt. Kortom, ik ben moe en het lijkt maar of ik niet meer bijgeslapen kan raken.
    Gisteren een sms gestuurd naar de acupunctuur of ze donderdag even tijd had, maar dat had ze niet, maar wel vanochtend om 8 uur. Dus vanmorgen lag ik al vroeg lekgeprikt op de behandeltafel. Was geen overbodige luxe, want mijn lichaam reageerde duidelijk amper op haar prikkels en er was veel voor nodig om 'me weer aan de gang' te krijgen. Volgende week gelijk weer een afspraak gemaakt. Zit dan ook net voor mijn eisprong, dus dan moet ik wel 'topfit' zijn.
    Nog 7 uurtjes werken en dan heb ik al weer weekend.:)

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, ik heb het witte hangmatje net gekocht :D
    En twee kabel boxkleden donker grijs van Jollein... En de verassingsbox opgehaald. ben benieuwd wat er in zit ;)

Goh hebben ze me daar in de winkel toch n opruiming qua baby kleertjes!!! Kan ik niks kopen omdat man lief erbij is :(
    Van de week nog maarbeen keer terug ;)

Nu ff snel met man lief mee de motor weg brengen voor onderhoud, en dan kom ik straks weer even terug :D

20. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Goedemorgen! ik ben al helemaal gewend aan vrij zijn :D. Geniet er volop van, hihi. Niks hoeven is wel zo prettig nu het zwaarder wordt. Natuurlijk doe ik wel dingen, maar het hóeft niet en dat maakt het zo fijn.

Ik kijk al uit naar onze volgende high-tea!! :D
    Gaan we toch van 't zomer maar plannen denk ik ... lekker bij BE in de tuin bij de vissen? ;) Heb je ook wat afleiding BE, dan hoogzwanger!

Jordan, wat dat betreft zijn we wel een beetje gelijk ... alleen ben ik wel van het bakken (niet te vaak, want daar ben ik dan weer te lui voor) maar qua andere dingen ben ik misschien meer een man dan een vrouw, haha.
    Pas wel op, straks moet je vaker aan de bak van je man! Want die cupcakes gaan vast goed lukken.

Noekie, ik ben ook wel benieuwd naar wat jij hebt te showen wat een maand oud is ;). In het echt is leuker dan op foto's! Alleen weet ik niet wanneer ik weer up and running ben... en wil ook wel wat showen dan :). hihi

Vanmorgen naar het gemeentehuis geweest en m'n vriend heeft de baby erkend en de achternaam (van hem) staat nu vast! Als ze nu komt dan is dat mooi geregeld en kan hij z'n ding doen nadat ze er is.
    Nu nog even wat strijken tas inpakken, broodjes voor onderweg smeren en dan gaan we naar m'n ouders. Al moeten we onderweg eerst nog langs een klant dus dat wordt wel een lange rit, hopelijk hou ik het een beetje uit. Heb nu al last van m'n rug dus dat beloofd niet veel goeds. Bovendien ligt de kleine nu maar met haar benen languit eten mijn ribben aan te porren, het voelt echt zo beurs van binnen!

Fijne tweede helft van de week voor jullie allemaal :).

Deel Deze Pagina