Wauwwww kitty wat goed!!! Spannend zeg! Mijn gevoel zij het al dat het er twee zouden zijn. whaaaa gaaf man. maar ook dubbel zo spannend zeg! geniet er van meis!
Kitty's, wat superfijn dat je een echo hebt gehad en ook nog eens twee hartjes hebt gezien, wow!! Dubbel zo spannend voor jou nu . Gefeliciteerd! Dit gaat helmaal goed komen. Wij zijn nu onderweg naar huis, lastig typen in de auto zeg. Straks weer lekker thuis op de bank ploffen, fijn!
Hier vanavond lekker vroeg mijn bed in Van de week bij de fysio geweest, zoals iedere donderdag de afgelopen weken... Krijg ik te horen dat ik volgende week nog een keer kan komen maar dat hij er dan een poos uit ligt... hij wordt geopereerd aan zijn heup... dat heb ik weer Gelukkig kan ik daarna al vrij vlot bij de fysio bij onze ha praktijk terecht... Tot die tijd ook lekker pijnstillers mee gekregen in de vorm van n zetpil... Dat wordt nog wat de aankomende maanden
Na Kitty te hebben gefeliciteerd: Gefeliciteerd Kitty, wat super, hartje gehoord en niet 1 maar 2! )) Ga ik even over op snel ego bericht via mobiel want wil nog ff slapen. Ik kon me niet bedwingen dus heb net getest. Ik dacht dat ie negatief was (officiële testdatum is woensdag. Ik test met kruidvat 5 voor 2. Die blijven bij negatief echt spierwit normaal. Ik netjes 5 min wachten en net toen ik dacht dat ie negatief was zag ik een mega vaag streepje. Zo'n tuurding waarbij je jezelf afvraagt of ie er nou zit. Maar hij zat er dus wel hoe vaag ook. Ben dus nog niks wijzer, hopelijk is 'ie wo. duidelijker zichtbaar ipv niet meer maar er is een kansje dat... Het zegt nu nog te weinig helaas. Ik lees snel weer terug, nu poging tot slapen
Ooooh spannend Jordan!! Over een paar dagen weer testen en dan zou ie al flink duidelijker moeten zijn! Lekker slapen meid! Wij zitten nu bij de tv F1 te kijken.
Wauw Jordan, dat is gaaf! Idd, even een paar dagen wachten op test 2! Duimen draaien overuren 😄. Tori, bijna vergeten, maar hier ook de tv aangezet. Op de Duitse kanaal helaas, maar beter dan niets! Fijne zondag!
Sneeuwmees, ik wist dat je naar DD ging en had je eig moeten vertellen waar het zat. Wij hebben het uiteindelijk ook gevonden door te vragen. En weet je dat je in de grote straat ook twee bakkertjes en een supermarkt hebt zitten? Wij liepen meestal een rondje en haalden wat lekkers voor de terugweg. Je kunt ook erg lekkere belegde broodjes eten bij de stadsbackerei, als je rechtsaf gaat en voorbij de stoplichten loopt, aan de overkant. En als je linksaf gaat, voorbij de kerk, dan kom je bij nog een paar winkeltjes en een supermarkt. Nu wachten dus op de uitslag. De afspraak is over 2 weken toch? Ga je toch nog bellen voor de uitslag? Of wacht je het af? Iig een spannende tijd voor je. Zeker na mijn nieuws en dat van Jordan kan ik me voorstellen dat jij ook wel graag wil... Het komt goed! En nog thanks meiden voor de felicitaties!
Kitty, lekker gedroomd vannacht? Nog maar een paar rondes en dan s de eerste race alweer geweest. Wij hadden extra HD pakket, die gewisseld voor Sport1 en straks na t F1 seizoen weer overzetten naar iets met veel baby zenders ofzo. Wij hebben die Duitse zender hier niet, bij m'n ouders gelukkig wel.
BE, zo'n last heb je dus nog? Niet fijn zeg! Maar gelukkig dat je naar n andere fysio kan. Ego, hier gisteravond weer naar huis gegaan na 3,5 dagen bij m'n ouders te zijn geweest. Het was weer gezellig (ookal ben ik niet veel buiten geweest, veel binnen maar wel gezellig met m'n nichtje en hun doggie). Op de terugweg was de kleine in de auto heel druk aan het bewegen wat resulteerde in enorme oefenweeen. Ik voelde duidelijk dat t echt weeën waren, want het was zoals ik het ook voelde toen ik een mk had vorig jaar januari. Maar goed, n niet erg, want nu hoort t er gewoon bij denk ik. Ja, ik denk nu nog meer dat ze eerder gaat komen, ze is al klaar voor de buitenwereld.
Helaas zat slapen er niet meer in. Zit nog steeds op mijn mobiel want lig nog in bed. Sneeuwmees, beginnetje is er in DD voor jullie. Lekker gevoel? Ben benieuwd hoe het bevalt daar! Vandaag beetje kunnen uitslapen of ruzie met je actieve over buurman? Tori, ik probeer ook zo min mogelijk verjaardagen af te lopen maar sommige kom je niet onder uit Hoop ook op een donkere lijn woensdag maar ik blijf er zo neutraal mogelijk in (hoewel m'n hart stiekem een sprongetje maakte toen het lijntje zag hoe vaag ook). En oefenweeën...pffff komt het echt dichtbij he. Zo spannend Kitty, ik hoop dat het duimen helpt. Zou zoooo super zijn en meteen ook zo ongelooflijk Noekie, ik ga proberen een foto in mijn album te zetten vanaf mobiel. Het is op de foto amper zichtbaar maar misschien wel beetje zichtbaar. Laat zo weten of het gelukt is.
@Jordan: je maakt het wel spannend en nu blijken we geen vriendjes te zijn, dus kan ik het ook niet eens te bekijken. Heb je een verzoek gestuurd. Ben nu wel heeeel nieuwsgierig. Bedenk wel dat het straks erg eenzaam wordt op mijn wachtbankje. @Kitty: stom van mezelf ook, om het van tevoren niet even beter voor te bereiden (of na te vragen). Maar gelukkig zijn de mensen erg aardig in Duitsland, dus deze dame die we het vroegen ook. Ook zagen we een NL auto rijden en ik zei nog tegen mijn man, die moet je volgen, want die gaat er zeker weten ook heen. Heb je een beetje kunnen slapen? Ben nog steeds zo blij om jouw nieuws dat het er twee zijn. @Tori: jij dus al een voorproefje van de weeën. Ik heb helaas vaker gelezen dat het hebben van oefenweeën erg lang kan aanhouden en dat die vrouwen zelfs nog overtijd zijn gaan lopen (ik hoop van jou van harte dat de kleine meid niet zo lang op zich laat wachten). Mijn zoontje en ik zijn weer wakker. Mijn man is nu aan het werk. Gisteren had mijn zoontje een klein vrachtwagentje meegenomen in de auto en had hem in de auto van mijn man laten liggen. Gisteren vroeg hij er al om, maar ik was aan het koken en kon toen een smoesje maken dat ik de autosleutel niet had en hij het papa maar even moest vragen. Toen is hij het vergeten, maar toen hij vanmorgen wakker werd, vroeg hij er weer naar en dikke tranen omdat hij DIE vrachtwagen wilde hebben. Hij heeft ook maar 100 auto's, dus heeft ook niet zoveel anders om mee te spelen.
Jordan lieverd, je ziet ze niet vliegen hoor. ik zie ook een tweede streepje!!! Nog wel erg licht maar hij staat er wel meid. Ow wat hoop ik zo dat ie woensdag duidelijker is zeg!
Tori spannend meid. Heel vervelend mss maar het zegt nog niets hoor Ik had t bij beide kids ook... de oudste is precies op de uitgerekende datum geboren en de jongste met 37.6 dus twee weken te vroeg.. Ik hoop voor je dat ze iets eerder komt seker als ze zo druk is. Daar wordt het dragen niet lichter van
Op zich hoeven de oefenweeen ook niet te betekenen da ze eerder komt, maar toch is m'n gevoel nu sterker dat ze echt eerder komt. Zal ook wel balen zijn al stras de 42 weken nadert en ze is er nog niet, haha. Nouja dat zie ik dan wel weer. Voor nu s t wel n fijn gevoel als ze er over een week of 2,5 /3 is. M'n vriend ligt nu op d bank te doen, hij had slecht geslapen... En ik zit gewoon klaar om de box uit de auto te halen!! Moet dus wachten. BE, wordt er zeker niet lichter op, dat constante getrappel in je buik. Wat zal ze genieten straks buiten, kan ze veel beter trappelen! Haha Sneeuwmees, da kinderen daar zo op gefocussed zijn he?! Dat ene stuk speelgoed terwijl er genoeg andere zijn! Hopelijk heb je m kunnen troosten en speelt ie nu fijn met al die andere autootjes.
Ja soms zegt je gevoel dat he? Ben erg benieuwd meid! Ik denk dat hier de kleine ook eerder komt hahaha k ben pas bijna op de helft goed he? K mag hopen dat ik niet tot de 40/42 weken zo moet door blijven lopen... dat wordt hem echt niet... Ja ik heb dus echt enorm veel pijn. k ben helemaal geen piepert ofzo, maar ik kan nu gedurig echt wel huilen van de pijn. De pijnstillers helpen ook niet echt naar mijn idee.... De fysio verlicht de pijn maar t gaat niet helemaal weg... goed balen dus...
Aaaah ja dan moet je nog even wachten om hem in elkaar te ztten he? Hahaha vervelend mannetje heb jij hihihi valt me.nog.mee dat je.hem gister niet mee.naar binnen hebt genomen. als k iets koop voor de beeb of besteld heb en t komt binnen, moet k.t gelijk in elkaar zetten Btw sorry voor mn type fouten hoor. zit op mn mobiel
Toen we zwanger waren van Tobie hadden wij een rompertje, mutsje en sjaal gekregen van De Graafschap. Nu moet Siem er ook even mee op de foto...