IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Kitty; yes!!! Gefeliciteerd. Ook ik had een tweeling gevoel bij jou.

Jordan; mega spannend, ik kan geen foto's vinden ik je album, misschien omdat we geen vriendjes zijn. Heb je dus een vriendschapsverzoek gestuurd.

Tori; oefenweeeen, whaa jetkomt dicht bij

Sneeuwmees; gelukkig heb je het toch nog kunnen vinden en hebben ze bloed afgenomen, nu wachten op de uitslag en je eerste echte afspraak.

Wij zijn dit weekend lekker weg geweest met z'n tweeeen. Alle babyspullen gekocht die we nog niet hadden. Helemaal leuk. Volgende week het kamertje :D

2. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Noekie; leuke foto. Mijn man wil hetzelfde, maar dan van ajax. En dan in die kleren samen bij opa voetbal kijken

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Haha...dat is ook leuk ja!

Meer foto's in mijn album! :D

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE, gelukkig :) ik had ergens nog een test in een mandje liggen die ik ooit had gedaan en die negatief was. Vraag me af waarom ik die in godsnaam had bewaard maar kwam goed van pas want ik dacht, dadelijk is het eoa voorgedrukte iets maar die was spierwit, niks te bekennen dus wat dat betreft... :) hey bij jou wel een stuk minder dat je zoveel last van pijn hebt :(

Tori hoe was de F1?

IkkeB, ik heb je toegevoegd :) jullie lekker geshopt dus. Helemaaaaaal niet vervelend haha

Hier vanmiddag 2 uur gelopen en vanmorgen filmpje gekeken omdat slapen niet meer ging lukken. Lekker daggie zo. Denk dat ik morgenochtend maar weer een poging waag. Misschien snel maar ik heb de testen liggen dus waarom ook niet :)

5. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Ikke: las dat je lekker een laatste weekendje weg bent. Heel verstandig, want er komt een drukke tijd aan.
    @Noekie: wat geweldig die foto's! Alleen niet te hopen dat de echte supporters zien hoe slaapverwekkend hun club is.
    @Bianca: vervelend dat je nog zoveel pijn hebt. En dat je ook nog eens van fysio moet veranderen. Zou zw.zwemmen niets voor je zijn?
    @Jordan: je test maar raak, hoor! Wij kijken en turen graag mee....hihi...

6. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Sneeuwmees; geweldige reactie over de foto van noekie. Hihi.

Jordan; ik moest flink turen op de test. Maar dat had ik bij de testen van be ook altijd. Blijkbaar geen goede ogen, of het komt door de ipad. Als ik het scherm scheef houd zie ik wle iets lichts wat een beginnent streepje kan zijn. De pregnyl is al lang geleden toch? Ik zeg morgen iets duidelijkere test en woensdag een knaller. :) ik duim!!

7. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan, wanneer ga je weer testen? Spannend hoor! Hihihi zelfs ik ben n beetje zenuwachtig ;)

Ikke, mijn ogen zijn inmiddels zo goed gefocust op die inimini lichte streepjes :D ik heb bij me zelf al genoeg kunnen oefenen! Hahaha
    Jullie hebben dus een goed geslaagd weekendje achter de rug? Heerlijk zeg!

8. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie wat een super leuke foto! En wat kijkt hij lief :D

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: dank je wel!

@Sneeuwmees: Inderdaad leuke reactie!

Er waren weer 160 foto's voor nodig om ongeveer 5 goeie foto's te verkrijgen. Maar blijft leuk om met hem bezig te zijn!

Ik heb ook al een opdracht binnen om straks een pasgeborende te fotograferen op een springzadel.

10. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Ik ook benieuwd wanneer je weer gaat testen... Morgen?? :D

11. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Jordan, F1 was een leuke eerste race met verassende winnaar. Hoop alleen wel dat het lukt mogen wat langer te slapen, 7 uur was te vroeg vanmorgen.
    Vond t al knap dt je pas woensdag weer ging testen :), ben mega benieuwd naar de test van morgen, die is vast en zeker duidelijker!!
    Ging het werken n beetje vanavond?

IkkeB, leuk dat jullie lekker allemaal babyspullen hebben geshopt! Jullie waren lekker naar Groningen stad las ik, das kun je goed winkelen :).

BE, echt vervelend dat je zo'n last hebt. Komt het ook vooral omdat je zwanger bent?

Noekie, leuke foto's! Kan me voorstellen dat t leuk is om te oen, denk dat ik ook los ga straks ;). En straks zelfs een opdracht, cool!

Wij zijn vandaag lekker bezig geweest. De box staat in in de kamer!
    En ben het huis door geweest met de stofzuiger. Pannenkoeken voor lunch gemaakt, ook voor de visite dus dat was wel ff bakken.
    Schoonmoeder had de schilderijtjes voor de babykamer mee en die hangen nu mooi boven de commode, zie m'n album voor een foto!
    Spelletje gedaan met de visite en savonds nog online met m'n broer. Gezellig dagje!
    Vanavond film gekeken en nu is t tijd om te gaan slapen. Hopelijk gas de kleine ook lekker slapen, want ze is weer erg druk de hele avond.
    Morgen controle vk :).

Trusten allemaal!

12. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Tori: wat leuk die schilderijtjes! Je hebt een creatieve schoonmoeder, zeg! Zo te zien is nu echt alles klaar voor de komst van de kleine meid. Ze krijgt een mooi kamertje!
    @Jordan: en... nog getest...?

Hier weer klaar voor een nieuwe werkweek. Wil zometeen even een afspraak maken bij de huisarts. Voelde vorige week donderdag een knobbeltje in mijn borst. Had wat zitten googlen en dat kan vaker voorkomen in de week van de menstruatie (en dat was vorige week). Het lijkt nu ook minder en kleiner, maar wil toch even gaan. Al sch*t ik 7 kleuren en heb ik me als hypochonder, al van alles in de kop zitten halen.
    Verder hoop ik dat we nu op het werk eens echt normaal weer kunnen gaan werken. De verhuizing is achter de rug. Vorige week officiële lancering van onze nieuwe naam. Dus hopelijk nu eens rust in de tent.

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, dat is schrikken zeg.
    Het komt inderdaad vaker voor hoor.
    Ik had het ook met regelmaat en sch**t ook steeds 7 kleuren in mn broek.
    Echter bleek het iedere keer mee te vallen en waren het steeds opgezette/onstoken kliertjes.
    Het beste kun je het twee/drie dagen zelf aankijken als het dan nog niet weg is idd even langs de ha.

Komen er wat dat aan gaat (ziektes) dingen voor in je familie?

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    IkkeB, hihi ik moet zelfs goed naar de foto kijken dus ligt niet aan jou :) Ik zie het trouwens wel beter op het schermpje van mijn mobiel dat op het scherm van m'n computer vreemd genoeg.

BE, hihi, lief! Ik ben er eng kalm onder maar aan de andere kant, ik wil nu wachten tot woensdag en daar wordt ik wel nerveus van. Waarom kan het nou niet gewoon duidelijk hahaha.

Noekie, wat een schattige foto weer! :)

Tori, ik hoefde niet te werken gisteravond hoor, gelukkig ;) Ik heb een burgelijke kantoorbaan van ma. t/m vr. :) Is het gelukt met uitslapen? Mijn wekker ging 7 uur en in tegenstelling tot gisteren wilde het wakker worden vandaag niet zo hahaha. En jij bent er klaar voor, zelfs de box staat. Succes bij vk!

Sneeuwmees, ik kan me heel goed voorstellen dat je jezelf kapot schrikt. Je hoort er veel verhalen over maar inderdaad, het komt vaker voor gelukkig maar voor de zekerheid kan een check geen kwaad.

Vanmorgen weer getest en ook al leek het streepje een mini fractie duidelijker, het was nog steeds staren, dus echt niet dat het er uit springt van wauauauw positief. Had vanmorgen ook weinig tijd dus ik heb de foto maar gelaten :) Dus nu ga ik pas wo. testen.... weet nog niks nu hihi. Normaal blijven die testen trouwens wel spierwit, zelfs geen voorgedrukt iets te zien dus wat dat betreft denk ik wel dat er hcg is, de vraag is, neemt het toe of af.

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: geen familiegeschiedenis op dat gebied (gelukkig). Kan om half 4 terecht. Durf het ook niet echt aan mijn man te vertellen omdat hij zijn moeder aan borstkanker heeft verloren. Gisteren wel gezegd dat ik een verdikking gevoeld heb en dat even wilde laten nakijken. Straks stuurt ze me door en valt het hem helemaal rauw op z'n dak. Het leek vanmorgen weer kleiner/platter. Maar ik ga toch maar even, angsthaas die ik ben.

16. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Goed dat je even naar de ha gaat. Bij zulke dingen kun je niet voorzichtig genoeg doen. Laat je ons vanmiddag even weten hoe het is gegaan?

@Jordan: Het blijft spannend!! Ik hoop het toch zo voor je dat het streepje duidelijker gaat worden!

@Tori: Die opdracht is voor mijn beste vriendin! Niks spannends aan en gewoon voor de lol.
    Erg leuk die schilderijtjes!

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Even snel tussen door hoor, ik kom later vanmiddag even terug om op de anderen te reageren.

Sneeuwmees, heel veel succes vanmiddag. Hopelijk valt het allemaal mee meid.
    Je man heeft wss onbewust al wel een link gelegd ;)
    wacht vanmiddag even af, maar bespreek het wel met je man.
    Is het al lang geleden dat hij zijn moeder daar aan verloren heeft?

Bij ons in de familie komt het voor. zowel bij de mannen als bij de vrouwen, dus letten de artsen er erg goed op, ook bij mij. vandaar mijn vraag.

Nogmaals succes vanmiddag meid. k kom straks nog even terug.

18. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: ik denk ook wel dat hij verder denkt (dan ik zou willen). Hij vroeg vanmorgen ook nog even speciaal (toen ik hem belde) of ik de huisarts nog gebeld heb. Dat maakt het extra lastig om het met hem te delen (al moet ik dat natuurlijk wel doen). Maar vind het lastig om er met hem over te praten (dat ik me geruster voelt) en wetende dat hij er vervolgens weer over in zit. Ik hoop dus maar dat het meevalt vanmiddag. Al draait mijn maag zo langzamerhand wel om.

19. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, wanneer kun je bij de dokter terecht?

20. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: moet er om half 4 zijn. Nog even stressen dus. Kon ook eerder, maar dan hadden we afdelingsoverleg. Nu hoor ik net dat dat overleg niet doorgaat. Nou ja, het is niet anders.

Deel Deze Pagina