Nu nog een uurtje voor je er naartoe kunt. Hopelijk kom je de tijd een beetje door en nog meer hopelijk is het niets om ongerust over te zijn. Zulke rotdingen dit Sterkte even en als je wat weet....?
@Jordan: killing inderdaad. Was vanmorgen al vroeg wakker en dan schiet er van alles door je kop. Heb in mezelf even een traantje gelaten. Net mezelf even opgesloten op een van de toiletten en nog maar een graai in mijn bh gedaan. We zullen zien.
Ben terug van de arts. Ze kon niet zo gauw iets verontrustends ontdekken. Wel was mijn bindweefsel veel hobbeliger. Maar dat was aan beide kanten zo. Dat kon per vrouw verschillen en mogelijk dat ook de enorme hormonen die ik heb gespoten de afgelopen maanden daar ook aan bijgedragen heeft. Ze had het over masteopathie wat op hormonen reageert (en dus ook op menstruatie). Ze stelde wel voor een keer een mammografie te maken zodat we in ieder geval in 'kaart' hadden hoe het er nu uitzag en welke hobbels en bobbels bij mij 'normaal' zijn. Mocht er dan een keer wat zijn, dan kun je sneller zien of het afwijkend is met de vorige keer. Die afspraak staat nu gemaakt en moet ik morgen laten doen (moet nl. binnen 3-10 dagen na begin ongi). Dus in ieder geval voor nu gerustgesteld, omdat ze zelf dus niet zo gauw iets verontrustends kon voelen, maar wel weer spannend om een mammografie te laten maken.
Oh lieverd! Ben je stiekem een beetje "opgelucht"? Mss stom om het zo te vragen, maar k hoop dat je begrijpt wat ik bedoel... Een mammografie etc laten maken/doen is zeker spannend. Maar zeker zo goed om te weten wat er idd voor jou doen normaal is en wat niet. Het klopt dat de gebruikte hormonen wat met je lichaam doen, dat zei de arts toen ook tegen mij. t blijft dus nog even spannend voor je. @ all.... ik kom vanavond nog even terug. ik zit nu even snel op mijn mobiel. Ik ben aan het wachten tot mijn man thuis komt van zijn werk, en dan gaan we even een bezoekje brengen aan het zh... Ik heb al even last van een gevoelige baarmoeder, nu sinds n paar dagen ook wat buikpijn in mijn onderbuik die sinds vandaag steeds heviger wordt. Nu in ene sinds vanmiddag ook enorme vaginale steken / druk erbij gekregen, dat ik net zelfs heb zitten huilen van pijn. vanmiddag al n paracetamol zetpil ingenomen maar dat mocht helaas niet helpen. Net de gyn gebeld om te vragen wat het kon zijn en of het evt iets "ernstigs" kon zijn, en ik kreeg als antwoord; mevrouw daarvoor moet u zo even langs komen dat kan ik zo niet beoordelen. bleghhh dat heb ik weer... K heb totaal geen idee wat ik ervan moet verwachteb, dus we zien het wel en laten het gewoon op ons afkomen... Polikliniek is inmiddels gesloten en ik moet me melden op de verlosafdeling...
Van de ene zorgen vandaag naar de andere zorgen... @sneeuwmees: Klinkt allemaal logisch maar toch fijn dat er even een foto gemaakt gaat worden. Krijg je morgen meteen de uitslag? @BE: Hopelijk voor jullie niets ernstigs aan de hand. Toch goed van je om even te bellen met het zkh. Laten ze het allemaal maar even goed onderzoeken! Wel vreemd hoor die pijntjes...
Sneeuwmees, fijn dat je gerust gesteld bent. En t.z.t. een mammografie laten maken kan ook geen kwaad. Des te meer zekerheid des te beter! Kan me er wel iets bij voorstellen dat het al die hormonen die we telkens moeten nemen bijdragen aan rare bobbeltjes. Niet teveel meer over nadenken nu hoor! BE, nu van jou weer een verontrustend bericht!! ooooh, ik denk nu aan jou en hopelijk kunnen ze jou ook snel gerust stellen. Wel raar dat je met 18 weken opeens zoveel steken hebt, maar goed... het kan gewoon het oprekken zijn, misschien maakt de kleine een groeispurt en heeft je bm het daar nu ff moeilijk mee. Niet fijn in elk geval dat een zetpil zelfs niet helpt tegen de pijn. Tot straks, met goed bericht hoor!!! En dat de pijn maar snel weg mag zijn en pas terug komt tegen de tijd dat je moet bevallen.
Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013 Noekie: 13 april 2013 Mees: 21 april 2013 Ikkeb 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april) Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi)
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 3 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: 1 maart: Jordan (Eisprong) Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 20 maart: Jordan 7 april: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Kitty17, 20 maart 7wkn echo en afspraak met gyn BE, 25 maart 09.15 uur controle/groei echo gyn. Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Sneeuwmees, ja leuk zo met die schilderijtjes. Beetje kleur in het kamertje mocht ook wel. Al zal ze er nog niet gaan slapen, toch fijn dat het steeds verder af is. Enige wat m'n vriend nu nog moet doen is een kabelgootje maken in de hoek achter het ledikantje, dat wil ik nog wel netjes hebben voordat de kleine er is. Want verschonen gaan we wel op het kamertje doen natuurlijk, dus dat wil ik dan niet zien! Jordan, had je vast verward met iemand anders... dat gebeurt me de laatste tijd wel vaker hihi. Op zich is uitslapen gelukt, maar heel lekker geslapen heb ik niet, had last van m'n ribben en rug en heb licht geslapen. Nouja, wel genoeg gerust. Helaas nog steeds last van m'n ribben en rug dus ik heb zo het idee dat ik hier aan moet wennen totdat ik bevallen ben. Jaiks! Wel een iets duidelijkere test vanmorgen dus, woensdag maar weer testen en dán zul je het helemaal duidelijk zien denk ik . Ik duim er voor!! Spannende tijden voor jou, maar wel hele leuke spannende tijden hoop ik. Vanochtend bij de vk op controle geweest en alles was weer in orde (ga zo het lijstje even weer opzoeken en m'n nieuwe afspraak er in zetten, wat volgende week alweer is). Bloeddruk 112/66, hartje klopte met 140 slagen en toen ging ze bewegen en was het 160, dus de vk weet nu ook waar ik de hele dag 'last' van heb, haha. Bm groei was ook nog steeds volgens haar curve. Ook heeft ze weer met het echo apparaat gekeken en ze ligt al met haar oogjes achter het schaambot. Wel ging ze kijken wat ze wel kon zien en toen konden we haar neusje en mondje zien, zoooo lief . Ook de hoeveelheid vruchtwater zag er goed uit. Heb ook weer een foto gemaakt van m'n buik vanochtend, zal die zo ook weer in het album zetten, volgens mij is hij duidelijk boller geworden.
Aah Noekie, goed bezig je hebt het lijstje al naar voren gehaald, zet ik nu mijn afspraak er even in.
Noekie, ik was eerst eerlijk gezegd niet van plan om te bellen, maar t deed zo'n pijn. K ben niet echt een zorgelijk typje, maar net wat Tori zei; het is wel raar om nu al zulke pijntjes te hebben. Ik heb uiteindelijk gebeld met de gedachte dat zij wel konden vertellen wat het zou zijn, dat ze evt tips voor me had. Ik heb niet gebeld met de gedachte dat ik langs moest komen... Ik probeer me niet al te veel zorgen te maken, en we zien zo wel hoe het gaat, of wat er is... mss is het idd de groei, of trapt de kleine er steeds tegen aan of iets... ik weet t ook niet. Ik mag hopen dat ze me zo in het zh meer kunnen vertellen
Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013 Noekie: 13 april 2013 Mees: 21 april 2013 Ikkeb: 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april) Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi) Tori3: 11 april 2013 Doe ook even mee in de poll
ik wou ook voor 12 april gaan. maar toen zag ik dat Jordan daar ook al op gegokt had dus ga ik voor de 11de
Situatie: Jordan: ICSI-1, 1e kindje Sneeuwmees: IVF-2 mislukt. Nu eigen pogingen tot afspraak in DD, 2e kindje Cybell ICSI-2, 1e kindje (pauze ivm miskraam) Afspraken ziekenhuis: 3 april: Mees intake DD Punctie/Eisprong: 1 maart: Jordan (Eisprong) Terugplaatsing: 6 maart: Jordan (Cryo) NOD 20 maart: Jordan 7 april: Mees Zwanger: Tori3, 14 april 2013 (ICSI-1 van cryo TP), meisje IkkeB, 15 mei 2013 (spontaan na 2x IVF), jongen BE: 19 augustus 2013 (spontaan na 2x ICSI) Kitty17: 6 november 2013 (ICSI-5, 1e kindje) Echo's en controle's: Kitty17, 20 maart 7wkn echo en afspraak met gyn BE, 25 maart 09.15 uur controle/groei echo gyn. Tori3, 27 maart: controle VK Noekie, 29 maart: Na controle gynaecoloog Noekie, 2 april: Na controle VK BE, 16 april: 09.30 uur 20 wkn echo BE, 19 april: 16.00 controle/groei echo gynaecoloog Bevallen: Babbel81, 26 september 2012, Zoon Tobias (ICSI 1) Aislyn, 23 oktober 2012, Dochter Aveline (spontaan) Spijkervrouwtje, 2 november 2012, Dochter Janne (IVF-2 MNC) Zonnestraal77, 10 november 2012, Zoon Beau (ICSI-D1 Noekie, 12 februari 2013, Zoon Siem (spontaan na 2 x mislukte ivf)
Tori das niet eerlijk hahahaha plaats ik mijn bericht heb jij em der ook snel op gezet voor de 11de of weet jij al meer als wij???
haha, BE ... nou ... ik heb al heel lang de 11e in m'n hoofd zitten. Maar jij mag ook voor de 11e gaan. Heb niet meer informatie hoor ; 't is niet zo dat ik dan ingeleid word ofzo, hihi. Succes zometeen! hopelijk is je man zo thuis en kunnen jullie heen.
Ik vlieg even langs want moet meteen doorsjeezen zometeen dus morgen lees ik alles uitgebreid terug Sneeuwmees, wel geruststellend zo in eerste instantie. En een mammografie om uitsluitsel te geven. Ik heb hem 2x gehad want ik word iederen3 jaar gecheckt ivm erfelijkheid enzo. Uurtje van te voren even 2 paracetamol innemen helpt echt. Het is niet fijn maar ook zo weer voorbij. Als ze iets niet goed kunnen zien op de mammografie krijg je evt meteen nog een echo anders mag je naar huis en krijg je ongeveer na een weekje ofzo de uitslag. Tori, wat goed dat het allemaal goed eruit ziet. En ook nog een sneak preview gehad Ik lees morgen of vanavond als ik dat nog trek nog even verder maar ga nu racen.