IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    Uitgerekende datum Tori: 14 april 2013
    BE: 11 april 2013
    Tori: 11 april 2013
    Jordan: 12 april 2013 (13 april mag ook, zijn mijn man en ik precies 10 jaar samen hihi)
    Noekie: 13 april 2013
    Ikkeb: 19 april. ( ik gun het je eerder, maar gevoel zegt iets later en als het toch eerder komt is het 9 april)
    Mees: 21 april 2013

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: dat is even schrikken. Hoop dat je inmiddels gerustgesteld bent (en weer op weg naar huis). Kan het geen blaasontsteking zijn, daar kun je (heb ik wel eens gelezen) ook rare pijntjes van krijgen. Of heb je misschien teveel gedaan? Nou, hopelijk weet de gyn de antwoorden op die vragen en ben je snel weer thuis.

3. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Dames; jullie hebben vandaag serieus meer dan een pagina gevuld, wordt er ook,nog gewerkt? ;)

Be; ben benieuwd wat de arts zei.

Sneeuwmees: gelukkig voor numgerustgesteld en de mammografie al snel.

Jordan: als de test voor jou gevoel iets donkerder was vandaag dan ga ik duimen draaien en hopen op een echte positieve test woensdag. Wat is wachten toch moeilijk he.

Tori; fijn dat de controle weer goed was!! Leuke schilderijtjes. Ik heb de buikfoto van de vorige keer bekeken en die vond ik al zo gegroeid. Ga zo even kijken naar die van vandaag.

4. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: kwam even spieken of er nieuws was. Weet dat ik aan je denk!
    @Ikke: ja, ja, enorme kletskousen hier. Ik was toevallig vanmiddag even wel aan het werk en schrok van het kippenhok hier. Moest zowaar nog 2 blz teruglezen.

5. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Be; ook ik kwam nog even spieken... Hoe is het gegaan?

Sneeuwmees; jaja kletskousen zijn jullie hihi.

6. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    BE hoe ging het bij de arts?

En Mees hoe voel jij je?

Ik heb net naar test van vanmorgen gekeken en die was nog hetzelfde qua streepje als vanmorgen dussss, hierbij de foto. Ik heb hem uitgeknipt op alleen het venster. :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      6,3 KB
      Weergaven:
      5
  7. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Ooh, ben ik helemaal vergeten de buikfoto erop te zetten... Als ik zo m'n vla op heb zal ik naar m'n laptop lopen om het te doen!

BE, ... Ik denk ook aan en hoor graag dat t goed is.

Oh, ik heb echt last van de kleine in m'n buik... Kan niet lekker zitten, liggen of lopen. Hoe moet ik dit nog zoveel weken volhouden?! Zucht
    Nouja, vanavond kan ik vast weer goed slapen.

Nu m'n bananenvla ...

8. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hey lieve meiden...

Sorry dat ik niet gelijk gereageerd heb toen ik thuis kwam.
    We zijn vanuit t zh even snel langs de mac op gereden om te eten, en daarna ben k plat gaan liggen op de bank.

In het zh een inwendige en uitwendige echo gehad, en mn urine is nagekeken.
    Uitwendig was alles goed en goed te zien, beeb was lekker druk aan t schoppen :D
    toen moest ik plassen in een buisje om te kijken of het een blaas ontsteking was. En daarna kreeg ik een inwendige echo om te kijken of mijn baarmoedermond nog lang genoeg was etc etc.
    Alles zag er goed uit :D

We konden wachten op de uitslag van de urine test maar we hadden beide enorme honger, dus afgesproken dat de arts ons zou bellen alles er iets gevonden was in mn urine. Belde ze niet zou alles goed zijn.
    Ze heeft niet gebeld dus ik heb ook geen blaas ontsteking.

Ze had het erover dat ik dus gewoon enorme last had van banden pijn. zowel de baarmoeder als beeb maken momenteel een enorme groeispurt door waardoor ik dus zo veel pijn heb.

Ze raadde me aan om nog rustiger aan te doen.
    En verder moet mn eigen gyn t maandag de 25ste nog even een keer checken tijdens mn controle als de klachten er dan nog zijn.

Nu nog steeds languit op de bank voor de tv.
    Zo weer lekker een pijnstiller nemen en mijn bedje opzoeken.
    Hopelijk gaat het morgen weer beter ;)

lief dat jullie aan me gedacht hebben, dank jullie wel, jullie zijn schatten :D

9. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Jordan, deze is echt duidelijker! Hoef niet te turen :)

10. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland

is dat die van vandaag? Ik zie duidelijk n tweede streep hoor :D

11. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori meid toch... k heb met je te doen zeg... balen als niets wil en kan zoals jij t graag wil... nog even geduld en dan is jullie meisje er... en dn ga je je zwangerschap missen ;)

12. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Fijn te horen dat alles goed is met jullie beeb! Hm, de Mac voor avondeten is niet zo goed he?! ;)
    Hopelijk is de bandenpijn morgen weer stukken minder. Ik had het in het begin ook behoorlijk bedenk ik me net.
    Lekker op tijd gaan slapen, welterusten voor zo.

13. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    BE, wat gelukkig dat er niets ergs is, maar wel heel rot dat je vrij snel banden pijn hebt. Lukt het wel, rustig aan doen? Ik ben in ieder geval blij dat alles ok is verder met jullie allebei!!!

Tori, lekkere bananenvla? Wat rot dat je zo'n last hebt van mini you. :( Kan ze niet gewoon eerder komen? Volgende week ofzo ;)

Ja deze is wel wat duidelijker te zien zo. Nu woensdag af wachten maar ben beetje bang dat ik ineens ongesteld word ofzo....zuuuucht. Hihi. Truste!!!!

14. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: moet je ons nog vragen of er een tweede streep te zien is....???
    @Bianca: fijn dat er niets aan de hand was, alleen dat de kleine het iets te goed bij je doet. Dus verplicht nog rustiger aan doen. Zal voor jou niet meevallen.
    @Tori: hoop voor jou, als ik dit zo hoor, dat de kleine niet nog eens 4 wkn op zich laat wachten. Dit klinkt niet als prettige laatste loodjes. Had je nu ook een bekkenband geprobeerd? Dat ging je toch doen?

15. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Hahahaha sneeuwmees, ehm....ja :D Het is geen mega knaller toch.... Ik wacht nog maar woensdag af hihi.

16. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: een streep is een streep! En hij kan alleen maar donkerder worden....;)

17. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Tori; ik weet t... maar ik had echt de puf niet meer om ook nog eens te gaan koken... shame on me ;)

Jordan en Sneeuwmees, ik zal echt rustiger aan moeten gaan doen, anders ben ik bang dat de problemen nog groter worden. Ja t zal voor mij absoluut niet makkelijk worden of zijn maar goed, ik moet! Voor mezelf maar vooral aan beeb ben ik het verplicht :D

Jordan, ik vind het er goed uit zien hoor. begrijpelijk dat je je zorgen maakt.
    Op nar woensdag :) op naar een mooie knaller meid :D

zo lekker mn bedje opsoeken meiden...

18. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Noord-Holland
    Zo, de foto staat in m'n album :).

BE, ja shame on you!! ;) :p Morgen maar weer extra gezond eten. Maareh kan me wel heel goed voorstellen dat je geen zin meer had om te koken ... je man had dat eigenlijk moeten doen.

Jordan, ja de bananenvla smaakte ERG goed! Ja, volgende week mag ze komen hoor, ik ben er klaar voor ... of klaar mee?! haha. Nouja ik moet gewoon volhouden; het einde is wel in het zicht.

Sneeuwmees, oh ik hoop ook zo dat ze eerder besluit eruit te willen ... ookal zal ze nu niet meer zoveel groeien (zij de vk), gaat het er niet makkelijker op worden. Ja, als ik lange stukken loop dan heb ik zo'n band om en dat helpt op zich goed. Maar goed, het helpt niet tegen dat ze met haar billen en voeten tegen m'n ribben aan drukt als ik zit of lig.

Had trouwens zonet ook weer iets opgezette enkels, terwijl ik toch veel heb gelegen vandaag.

Wij gaan nu nog even een serie kijken en dan lekker slapen. Morgenvroeg muffins maken en dan krijg ik rond een uur of elf visite van een vriendin met haar bijna 4 maanden oude baby. Gezellig!

Trusten allemaal! en tot morgen :)

19. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Hahahah man lief kan niet koken ;)

Hier nu ook lekker maar bed.
    Weltrusten allemaal!

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Truste!

Doe het rustig aan meid! Gelukkig dat alles goed is met de kleine!
    Een zorg minder!

@Jordan: Ik zie ook een streep! Spannend!! Echt duidelijk nu hoor! Het moet alleen nu nog even wat donkerder worden!

Deel Deze Pagina