IVF in 2012 Deel 2!!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door cybell, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Sneeuwmees, hoop dat je gelijk en dat de test steeeeeeds donkerder wordt :) beetje geslapen?

BE, jij ook beetje kunnen slapen? Test ziet er beter uit maar ik reken nog nergens op :) Ben gewoon een schijterd hihi.

Tori, en jouw nachtrust? Luchtige bananenvla is lekker :)

Noekie, als we het toch over nachtrust hebben, hoe is jullie nachtrust now-a-days?

Ik heb slecht geslapen. Bij de buurvrouw wordt verbouwd, hele huis gestript enzo. Zij is ondertussen ergens anders maar je hoort dus niks uit haar huis. Tot gisternacht. Gebonk enzo. Dus mijn man z'n bed uit maar niks te zien. We dachten eerst dat er iets was omgevallen ofzo maar naderhand hoorden we weer wat. Aangezien er geen braakschade was hebben we het verder gelaten en vanmorgen bleek er niets aan de hand, denk zelf dat een van die werklui er geslapen heeft ofzo. Maar goed, ik sliep dus niet meer. Dus ik ben blij als ik einde vd dag naar huis ga, op m'n bank neerplof en niks meer doe ;)

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Oh ja, niet getest vanmorgen! Best een prestatie haha.

3. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Jordan: Nachtrust?? Wat is dat?

4. Tori3

Tori3 Fanatiek lid

15 jan 2010
    3.018
    1
    0
    Financial Controller in de vastgoedbranch
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Jordan, haha echt goed van je ; niet getest! Morgen weer :), op naar een nog duidelijkere test. Mijn gevoel zegt dat ie morgen echt duidelijker is.
    Ja, die luchtige bananenvla is echt lekker, ik wist dat niet! Maar nu dus wel :D. Laat jouw dag maar snel gaan en dan fijn weer naar huis. Irritant van dat lawaai midden in de nacht.

Ik heb vannacht weer beter geslapen, om 6 uur wakker om te plassen en had toen wel wat last van m'n rug en ribben, maar minder dan gisterochtend. De kleine heeft ook lekker geslapen en is nu ook nog fijn rustig (wel een paar keer al bewogen hoor, maar niet actief).

5. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Jordan wat goed van je zeg om niet te testen :D

Tori, lekker dat je nu wel iets beter hebt geslapen meis.

Noekie, is Siem vaak wakker snachts?

Ik heb vannacht aardig geslapen, alleen als k wakker wordt verga k weer van de rugpijn... ik wordt er echt gek van! Maar goed t hoort er allemaal bij he?

Wat zijn jullie plannen voor vandaag???

6. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Jordan: jij verdient een lintje dat je vanmorgen niet nog een keer getest hebt. Je maakt het voor ons nu wel extra spannend en vrees dat er morgen heel wat neusjes aan het beeldscherm gekluisterd zitten in afwachting van jouw test. Balen dat je slecht geslapen hebt door het lawaai. Ik heb het een tijdje geleden ook een keer gehad, dat het net leek of iemand over het platte dak bij onze slaapkamer liep. En uitgerekend toen mijn man nachtdienst had. Wat het geweest is, weet ik nog steeds niet. Ik heb zelf vannacht als een roos geslapen, blijkbaar toch een last van me afgevallen.
    @Tori: fijn dat je vannacht ook wat beter geslapen hebt. Vervelend dat je zo'n last krijgt als de kleine verkeerd ligt. Leg dat maar eens aan de kleine meid!
    @Bianca: jij ook goed geslapen? Pijn inmiddels wat afgezakt?

Ik moet om half 11 een mammografie maken, dus ik vertrek zo. Toch wel spannend, met name weer op het wachten van de uitslag.

7. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees, spannend zeg! Succes zo, je zal inmiddels al wel onderweg zijn ;)

8. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Siem wil nog wel eens zijn ritme omgooien maar gister en vannacht had meneertje last van diarree. Bij elke scheetje had hij de luier vol zitten...

Normaal gesproken 23 uur laatste voeding en dan komt hij rond 3.30 en dan weer om 7 uur. We mogen daar eigenlijk niet over klagen hoor.
    Maar ik krijg maar 6 uurtjes slaap ongeveer per nacht en dat breekt mij nu een beetje op...

9. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @Sneeuwmees: Ik wou je nog succes wensen maar de foto is al gemaakt denk ik...

10. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, is sluit met aan bij Noekie, veel succes maar de foto is nu al gemaakt denk ik. Viel het mee? Gelukkig heb je wel goed geslapen. En morgen laat ik zo snel mogelijk wat weten :)

Noekie, nachtrust is iets....geweldigs. De slaapt, bij voorkeur de hele nacht door, en wordt uitgerust wakker, bij voorkeur uit jezelf maar eventueel van de wekker ;)

Tori, bananenvla rules! ;) Ik heb jullie slechte nachtrust overgenomen zodat jullie een nacht goed hebben kunnen slapen :D

BE, heb je de hele dag door die rugpijn? Ik heb vandaag behalve werken geen plannen. Jij?

11. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Meiden, even snel. Ben weer terug uit het zkh. Liep een half uur uit, ondanks dat ik een afspraak had.
    Maar foto's zijn gemaakt. Na afloop moest ik nog even blijven wachten. Even later kwam de vrouw terug die de mamografie had gemaakt en die zei dat alles er netjes uitzag. Ik had begrepen dat ik met 2 werkdagen de huisarts moest bellen voor de uitslag, maar ze zei nu dus gelijk al dat alles goed eruit zag. Een pak van mijn hart. Kon dus met gierende banden bij het zkh wegrijden.
    Ga even snel door, want ik heb zo een overleg hier. Kom later nog even buurten.

12. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Noekie, ik kan heel goed begrijpen dat dat je op gaat breken.
    Man lief er een keer uit sturen? ;)

Jordan; ik heb die rugpijn echt de hele dag door. Ik sta er mee op en ga er mee naar bed helaas.
    Nu dan ook die extreme banden pijn erbij en sinds vandaag voel ik ook dat mn bekken niet helemaal blij meer is. Dat wordt weer extra therapie.

Bij de vorige twee ook behoorlijke bekkenklachten gehad. zo erg zelfs dat de therapeut toen der tijd zei dat ik niet meer zwanger mocht worden. volgens de gyn kon het gewoon alleen moet er extra op gelet worden etc.

13. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees fijn om te horen meid! Je huisarts zal wss alles nog even met je bespreken ook over het hoe en wat verder. Komt vast wel goed allemaal ;)

14. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Den Haag
    Sneeuwmees, hopelijk snel de uitslag! Viel de mammografie mee?

BE, hoop echt dat de therapie aanslaat. Rugpijn sucks ;) Ik heb sinds de aanrijding vorig jaar juni iedere dag lage rugpijn door die whiplash en veel last van mijn nek en schouders. Iedere week fysio, je wordt er gek van. Bluh. Dus ken het gevoel qua rug. Hoop dat de extra therapie helpt!!

Hier de avond doorkomen, slapen, testen!

15. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Bianca: balen dat de bekkenpijn nu al weer begint te komen. Ga je ervoor ook naar een bekkenfysio? Ik heb toen veel last van mijn schaambot gehad. Letterlijk k*t pijn. Heb er toen ook wel fysio voor gehad en kon het mede daardoor redelijk uithouden de zwangerschap door.
    @Jordan: nou, vol verwachting klopt mijn hart morgenochtend.. Volgens het zkh zag de mamografie er netjes uit. Het was even proppen en niet prettig, maar wat pijn betreft wel vol te houden. Denk dus niet dat ik nog naar de ha moet bellen. Je krijgt dan toch alleen maar de assistente die dan al verteld wat ik al weet. Belangrijkste is dat het goed is.

16. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Jordan: zelfs ik hoefde nietnte turen. Ik zag een streepje!! Nig ligt, maar logisch, want je testte ook vroeg. Morgenochtend een donkerder streepje denk ik!! Morgen mogen we je dus echt feliciteren met je zwangerschap. : zooooo leuk. Hoop dat je kunt slapen vanacht.

Be; gelukkig was alles goed

Sneeuwmees: fijn dat het er bij jou ook goed uit ziet.

Tori; nog even doorbijten!! Je weet waarvoor je het doet!!

17. ikkeB

ikkeB Fanatiek lid

15 jun 2011
    1.428
    0
    0
    Ps jordan; ook manlief zag nu duidelijk een licht streepje bij je :D

18. BiancaElisabeth

25 jan 2012
    1.858
    1
    0
    Gelderland
    Sneeuwmees;
    Ik ga morgen even rondkijken en bellen en donderdag vraag ik het ook even aan mijn eigen fysio of hij een goede plek weet hier in de buurt.
    Wat jij beschrijft over het hebben van letter k*t pijn herken ik enorm.
    Mijn gehele schaambot doet mega veel pijn en voor mn gevoel voelt t ook beurs ofzo...
    T hele gebied erom heen trouwens ook, net of je op een herenfiets hebt gefietst, staat op je trappers en dan naar beneden klettert met je kruis op de stang...
    Iedere stap die ik zet, en zelfs zitten is geen pretje meer, en het dan maar niet hebben over het weer moeten op staan... pfff en dat nu al... mijn man zei toevallig vanavond nog tegen me, jeetje zo erg en zo vroeg heb je er nog nooit last van gehad, bij alle twee niet... en dat klopt ook. K had er al wel vroeg last van maar absoluut niet zo erg als nu.

Noekie, wanneer kreeg jij de indicatie om Siem eerder te laten halen ivm je bekkenklachten?
    Ik heb gedurig nu al t idee dat beeb eruit wil :)
    Mss een idee om t maandag toch eens met de gyn te bespreken...

19. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    @BE: Zo vervelend en pijnlijk die klachten!

Ik kwam bij de gyn ivm de groei echo. Ik was toen 33 weken zwanger. Zij vond de groei toen niet zo verontrustend (liep maar 2 weken voor dacht ze toen) maar mijn bekkenklachten wel.

Ze vroeg of ik het fijn vond om bij 37 weken terug te komen en te kijken hoe de groei toen was en te bepalen hoe ik het beste kon bevallen (optie keizersnede stond toen nog open).
    En bij 37+2 (7 febr) opnieuw een afspraak en de groei was goed. Maar de pijn was eigenlijk niet meer te houden en toen mocht ik ingeleid worden als ik dat wou. En dat was dus bij precies 38 weken.

Ik liep al wel lange afstanden op krukken vanaf 33 weken en ook tijdens de afspraken. Dat heeft wel geholpen in haar keuze denk ik...

20. Noekie

Noekie Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.322
    0
    0
    Gelderland
    En ik denk dat jij die krukken ook al wel kan gaan aanschaffen! Mij mij nam dan tijdens het lopen de druk van het schaambot iets af.

Deel Deze Pagina