Jordan: ...... Tja..... Woorden heb ik ff niet. Wat een kutzooi! Sterkte!! Be; gewoon bij prenatal. Inamersfoort liggen ze bij de lingerie. Een vrouw had mij toen geholpen. Hoe je hem op de juiste wijze omdoet en welke maat je moet hebben. Kosten 39,95
O kitty: jij ook nog minder goed nieuws. En ook heel dubbel. Fijn dat de ene het goed doet maar misschien zul je afscheid moeten gaan nemen van de tweede. Duimen dat hij/zij toch sterk genoeg blijkt te zijn. En als dat niet zo is zal hij/ zij de ruimte maken voor de ander om te ontwikkelen tot jullie wonder. Sterkte met dit lastige nieuws. Wat zijn volgens de arts de kansen van nummer 2?
Kitty, dat is echt heel dubbel zeg. Natuurlijk ben je super blij dat het met 1 van de 2 helemaal goed gaat maar dat het met de ander minder gaat is wel een rot bericht zeg Spannende week dus voor je met afwachten hoe het er volgende week voor staat. Pfff... heftig maar ik hoop echt op het beste voor je meid! IkkeB, precies wat je zegt, kutzooi! Zelfs mijn man wist niet wat hij moest zeggen vanmorgen die was ook sprakeloos dus ik begrijp het hoor Hoe voel je je vandaag?
@Kitty: spannend, meid en hoe dubbel inderdaad. Ik hoop dat de kleine 2e uk een vechtertje is, die volgende week gewoon dubbel zo hard gegroeid is. Ik denk aan je! Toch wel fijn dat uk 1 het prima doet (hoe dubbel dat nu ook is om te zeggen).
Wat is de kans? Daar heeft de arts niets over gezegd. Over een week terugkomen, dat is het enige wat hij heeft gezegd. Dan moet het wel duidelijk zijn. Pfff, ik heb er gewoon buikpijn van. En thanks btw voor jullie support.
Jordan: hier gaatbhet prima. Nog 7 dagen werken en dan verlof. Ben daar wel aan toe. Het wordt steeds zwaarder. Maar ik weet waarvoor ik het doe . Moppie, ik hoop,zo dat de volgende tp jou lucky one wordt!!!!
@Kitty: spannende week voor jou dus! Maar er zijn vaker wonderen gebeurd, dus we blijven met je meeduimen. @Ikke: jemig, nog maar 7 daagjes werken, dat gaat al snel. Is de badkamer nu helemaal klaar?
Kletskousjes Kitty, wat een dubbele gedachte / gevoelens zul jij nu hebben. Hopelijk is ukje2 een sterk kindje, k ga voor je duimen meid. Jordan, je menstruatie heeft dus echt helemaal doorgezet meis? Wel fijn dat je al vrij snel terecht kan, en ja mss is het niet verkeerd om gelijk door te gaan Ikke, ik zal zo eens even op de site van prenatal kijken, ik neem aan dat je hem evt ook online kan bestellen? En hoe zit zoiets onder je kleding?
Kitty, zo'n leuk moment om de hartjes te zien en dan eentje zoveel zwakker dat je niet heel blij kunt zijn. helaas komt het vaak voor dat de tweede zwakker is, maar het kan er nog goed mee blijven gaan. Alleen al hij/zij sterk genoeg is, dus ik hoop voor je dat ie dat is! Maar toch fijn te horen dat de ene beeb het super doet! Probeer daar op te focussen meid! Dikke knuffel. IkkeB, nog maar 7 dagen werken voor jou, heerlijk! Ja, het wordt nu zwaarder he, ik moet zeggen dat t bij ook steeds minder prettig wordt. Maar we hoevn nog maar evn vol te houden. BE, je moet echt veel rust houden... Je moet nog wel ffies, zo'n band kan je wel goed helpen, maar moet je alleen gebruiken als je een eind moet lopen. Jordan, hier ook ff een dikke knuffel voor jou! Gelukkig kun je al wel meteen weer door. Hopelijk gaat de gyn met je mee qua wanneer de cryo terug geplaatst wordt, het moet n topper zijn om zich goed te kunnen innestelen in jouw bm. Hier gaat het steeds minder prettig... Brandend gevoel in de huid van m'n buik (boven m'n navel tot aan m'n borsten) neemt toe. Het komt vooral doordat de kleine heel hard drukt met haar billen en voeten waardoor het steeds meer rekt. Ook m'n bekken zijn steeds meer aan het verweken dus op zich goed, maar ik loop nu alleen nog korte stukjes zonder dat t steekt onderin. Vanmiddag nog wat laatste dingen gekocht in t winkelcentrum en soms moest ik gewoon even stoppen omdat t teveel pijn deed. Gelukkig alweer 36+3 dagen... Ze mag al bijna komen... Vrijdag komen de bedverhogers dus nu mag ze volgende week beslissen om geboren te worden. Zie het niet zitten dat ze me tot 42 weken laat wachten, pff. Ga er vanuit dat het nog max 3 weken duurt.
Be; je kunt ze vast ook online kopen. Ik dacht eerst dat het onder een jurkje lelijk zou zijn vanwege de klittenband sluiting, maar dat valt erg mee. Wat tori zegt klopt, niet te veel dragen, al zijn de meningen per fysio daar erg verschillend over, het neemt iets overm waardoor je eigen spieren slapper kunnen worden. De andere kant is ook. Als je moet kiezen tussen de hele dag zitten en liggen of bewegen met band denk ik da elke fysio zou kiezen voormbewegen met band. Ik doe hem vooral om met stukken lopen, maar vorige week wilde ik de luiken voor de ramen schoonmaken ( om een bogje) en dat deed direct mega zeer. Ik mijn band om doen en hoppa, het ging ineens stukke makkelijker, toen ik klaar was de band weer af. Ik heb hem nu standaard in mijn werktas zitten sinds deze week. Tori: is de kleine nog niet ingedaald? Dan schijnt de pijn bovenin af te nemen, alhoewel het dan onderin heftiger wordt. Nichtje van me zegt: ik loop nu als een cowboy.
Ikke, ik heb de band online gekocht bij de prenatal, ben erg benieuwd, wordt geleverd binnen 1 tot 5 werkdagen. Alles wat ik besteld heb was op voorraad dus ben echt benieuwd heb gelijk stiekem wat kleertjes besteld voor de kleine
@BE: Ik hoop dat je wat aan de band hebt straks. Bij mij deed het helaas helemaal niks! Ik ben benieuwd! @Kitty: Wat dubbel meis! We duimen voor je dat de 2 ukkies het allebei gaan halen! Knuf! @Tori: Nog eventjes volhouden meis!
@Bianca: hoop dat de band wat verlichting gaat brengen. En spannend dat je wat kleertjes hebt besteld. Hoop niet dat het afgeleverd gaat worden als je man een keer thuis is en de post openmaakt. @Tori: vervelend dat de laatste loodjes zo zwaar zijn en het enige medicijn bevallen is. Mijn zus had op het laatst ook enorm veel last van de ischias-spier en kon amper een poot maken. Ze moest toen ook nog 3 wkn en heeft regelmatig een traantje gelaten van het moedeloze gevoel, omdat je weet dat het over is als je kindje er is, maar niet weet wanneer dat gebeurd en hoe lang je nog door moet bikkelen. Mijn zus had wel het geluk dat mijn nichtje voor de uitgerekende datum zelf spontaan besloot te komen. Ik hoop dat jij dat geluk ook mag hebben en anders als het echt niet meer gaat, dan toch maar op inleiden aansturen. @Noekie: het zonnetje schijnt, dus mooi weer om foto's te maken van kleine S.iem. Of even lekker wandelen (ga ik straks ook doen). Vandaag mijn dagje vrij. Gisteren toch nog vrij laat geworden. Je hebt toch het idee een groot gat in je werkweek te moeten overbruggen en wil dan van alles nog afmaken. Maar goed, gisterenavond maar even iets langer doorgegaan en nu dan toch echt weekend. Mijn man is nu even terug met zijn auto naar de garage, omdat er nog een hinderlijke tic in zat. Ik zit nu met de laptop en een kopje koffie en mijn zoontje zit lekker in de teletubbies. Het leven is zo slecht nog niet. Heb eigenlijk ook nog geen plannen voor vandaag, maar er draait al een wasmachine en de volgende ligt al klaar voor daarna. Het zonnetje schijnt dus hopelijk straks er ook nog even op uit met mijn zoontje. Verder heb ik net een ovutest gedaan en die was al redelijk donker aan het worden. Verwacht mijn eisprong ook zaterdag, dus dat kan ook wel kloppen. Door dat knobbeltje wat ik in mijn borst had gevoeld, was ik even helemaal niet met zwanger worden bezig. Nu die mamografie goed bleek, moest ik ook even weer helemaal omschakelen dat we nu weer ons konden richten op het aanstaande ei. Ik had via een topic hier een lading cb-ovutesten geruild. Dat leek me wel handig omdat ik soms wel eens van die twijfelstreepjes heb en zo'n smiley wel of niet verschijnt. Dus extra duidelijk. Vorige maand had ik ze voor het eerst gebruikt, maar ik vond dat zeker de dagen in aanloop naar een eisprong wel lastig. Met zo'n KV-ovutest zie je het streepje steeds donkerder worden en kan je ongeveer inschatten wanneer er een positieve test te verwachten is (wel zo handig met een man die onregelmatig werkt). Zo'n smiley is alleen maar positief of niet, maar zegt niets over of de eisprong er snel of niet aan zit te komen. Dus vandaar toch maar de dagen ervoor een KV-test en als hij bijna positief is ook de cb erbij. Dus mijn ei missen zit er niet in. Helaas blijkt het nog lastig mijn (bejaarde) ei goed te tacklen. Verder ben ik al tijden op marktplaats op zoek naar een leuk hondje. Vanmorgen stond er ineens een advertentie dat er pups gratis af te halen waren. We hebben gelijk geprobeerd te bellen, maar de advertentie staat op een andere naam als de naam van de voicemail die je krijgt als je het nummer belt. We weten dus ook even niet hoe serieus we het moeten nemen.
IkkeB, dat gaat echt heel snel inderdaad. Nog heel even doorbijten dus laatste dagen. Ennnn ik hoop met je mee vwb de volgende tp. Maar hoop ook dat de dokter bereid is mee te denken dinsdag. Kitty, heb je wel kunnen slapen meid? Lijkt me erg om in die onzekerheid te zitten tot volgende week zeg. Hopelijk heb je wat afleiding in hoeverre dat uberhaupt lukt natuurlijk. Knuffel!! BE, ja compleet doorgezet. Blegh. Maar goed, alles werkt iig nog wel haha. Tori, hopelijk is ze volgende week zo gelukkig met de bedsteunen dat ze maar direct eruit komt ipv nog te wachten Zwaar zo voor je hoor. En ik ga ook praten over een topper voor tp, kijken wat ze daarmee doen. Deze was 8-cellig. Ook niet verkeerd, maar misschien gaan ze nog verder... En...bananenvla Sneeuwmees, hopelijk spoor je snel je ei op. Altijd goed met 2 testen hihi. En wat raar, hond gratis af te halen, andere naam op vm dan in advertentie.... Wat voor hond wil je graag? Ego: Ik ben doodmoe. Echt kapot. Ik ben niet meer zo'n emotionele puinhoop als gisteren want gisteren was ik in de 'Het is gewoon niet eerlijk' stemming. Ik ben blij dat we snel door kunnen want stil staan hebben we al genoeg gedaan maar het is wel een vermoeiend vooruizicht hoe verwend dat misschien ook klinkt. Maar als ik denk aan de echo's met bijkomende stress ivm mijn geflipte ei, de spanning voor de pregnyl prik, hopen dat de ontdooiing goed gaat, de tp, wachten, 2 weken lang... Ik vind het zo'n vermoeiend gedoe. En ik weet waarvoor we het doen en daarom gaan we door maar we hadden gisteren allebei echt iets van 'Sjesus wat slopend en hoe hou je dit in godsnaam vol?'. Maar goed, dat is momenteel mijn hoofd. Ik hoop dat de arts dinsdag mee denkt en met goede ideeën komt, ik vind het té toevallig dat ik wel zwanger raak keer op keer maar het vervolgens weer wordt afgestoten of iets in de trant waardoor het dan weer spontaan stopt. Maar goed. Genoeg negatief gedoe vanuit deze hoek. Hopelijk snel een zonnetje dat helpt altijd mee. Bedankt voor jullie steun en lieve woorden gisteren!
@Jordan: ik hoop dat jullie ook weer snel doorkunnen. Jullie hebben al genoeg tijd verspild met gemiste eisprongen. Die moedeloosheid begrijp ik ook heel goed. Je doet er via de mmm al zoveel meer moeite voor (dan zou moeten om een kindje te krijgen) en als het dan na al die spuiten prikken, de stress van tp, bevruchting of ontdooiing weer niet gelukt is, dan is dat gewoon zwaar k*t. Ik mocht de 3e poging nog in mijn eigen zkh doen, maar heb de afgelopen maanden bewust maar even benut om zelf een beetje bij te tanken. Ondanks dat ik nu helaas nog niet zwanger ben, was de rust van geen stress van zkh-bezoeken en al het gedoe eromheen wel erg lekker. Hier scheen het zonnetje lekker, dus met zijn drietjes even naar buiten gegaan en even wat gezonde vitamientjes opgedaan. Ik had een mail gestuurd naar twee adresjes van de hondjes. De man die een andere naam in zijn advertentie had als op de telefoon en een andere die een kruising nestje had. Van beide geen reactie gehad. Kreeg wel een melding van marktplaats dat de persoon van een van de advertenties mogelijk in het buitenland zat en dat soms als iets goedkoop werd aangeboden, en dat te mooi om waar te zijn was, dat dat dan ook vaak zo is. Die hondjes waren 175 euro per stuk. Misschien komt het misschien slecht geformuleerd was of zo. Mijn man had in ieder geval maar zoiets om er niet te actief meer energie in te steken. Hij vindt het nogal vreemd allemaal. Vooral die man die gratis labrador pups (met stamboom) laat afhalen, die een andere naam heeft en vervolgens ook in een andere advertentie een nestje chihuaha pups gratis liet afhalen. In de omschrijving stond dat ze het leuk vonden een keer een nestje te hebben, maar eigenlijk niet wisten wat ze met de pups aan moesten. Blijkbaar had het dan niet zo mogen zijn.
Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik ben net weer terug van de voetreflex-behandeling. Een heerlijk begin van de dag. Straks mag ik nog naar de acupunctuur ivm mijn naderende ei. Dan heb ik mijn verwenmomenten wel weer gehad voor vandaag (en mijn max voor mijn portemonnee). Ik had gisteren een ovutest gedaan van het kruidvat en die was bijna positief. Later nog even een cb gedaan en tot mijn verbazing kwam daar een smiley op. We hadden woensdag nog geklust en besloten gisteren maar over te slaan, omdat ik de vorige keer ook 2 dgn achter elkaar een smiley had en de test van het kruidvat net nog niet positief was. Vanmorgen dus een kruidvat-test gedaan en die was positief. Ik dus bij het volgende plasje vol goede moed een cb gedaan en gaf een rondje (dus negatief). Snap er niets van. Ik hoop dat het komt omdat ik met het teststaafje aan het klooien was. Ik had een teststaafje erin en had geplast, maar kwam er toen achter dat ik hem verkeerd om in de houder had gedaan. Dus toen (in de verkeerde volgorde dus) het staafje alsnog omgedraaid. Nou ja, we zullen het zien wie gelijk heeft, de KV of de CB. Wel weer een gedoe als de een positief geeft en de ander negatief. Nou ja, eerst maar het volgende plasje afwachten. Als vervolg nog op de hondjes op internet. Die man die de gratis hondjes aanbood, had gisteren ineens een andere naam op marktplaats. Gisteren heette hij nog Peter de Vries, als je belde kreeg je een Remco en gisteren heette hij ineens Boudewijn de Jong (en ook weer een ander 06-nummer). Duidelijk iemand die niet spoort. Snap niet wat de lol ervan is, om hondjes gratis aan te bieden onder valse namen en rare nummers. Maar blijkbaar ziet die man er wel de lol van in. :x
@Sneeuwmees: Vreemd die testen hoor... Het is ook echt niet mijn ding. Ik zou er erg onzeker van worden. En inderdaad sneu dat iemand zo met mensen (en puppies) om gaat. Ik snap er de lol ook niet van.
Sneeuwmees, met die testen van Clearblue had ik dus ook mot. Rotdingen gaven geen smiley als het wel had gemoeten en gave een smiley terwijl mijn eisprong nog anderhalve week op zich liet wachten... En wat een mafkees met de hondjes. Het gaat om levende wezens maar sommige mensen zijn niet goed bij hun hoofd. Ik mag trouwens meteen door hoor. Volgende week vrijdag echo, maar ik ben ook benieuwd naar wat de arts dinsdag te melden heeft. Voel me vandaag wel stuk beter. Minder moe en de zon schijnt en dat doet bij mij altijd wonderen
@Noekie: snap er ook niets van. Heb nog een tweede cb gedaan (en op de goede manier) en die gaf ook negatief aan. Ik heb nog niet die erge eisprongpijn die ik meestal heb, dus denk dat de cb nu even in de war is. Vorige maand liepen die testen juist wel mooi gelijk. @Jordan: fijn dat je gelijk door mag en volgende week al weer de eerste echo hebt. Hopelijk doet je eisprong niet zo raar deze maand. Hier even naar de stad geweest. Ben niet zo tevreden over mijn telefoon en zoek eigenlijk een andere. Maar zie door de bomen het bos niet meer met allemaal typenummers die op elkaar lijken (zeker op een plaatje van internet). Dus voor mij een nuttig bezoekje aan de mediamarkt. Toen klaar was, kwam mijn man aanlopen dat hij zich niet zo lekker voelde en of we naar huis konden gaan.:x De tweede maand dus weer dat mijn eisprong weer naar de kl*te gaat. Heb zo mijn afspraak bij de acupunctuur, ter ondersteuning van mijn eisprong. Heb er nog aan gedacht die af te zeggen. Wat schiet ik ermee op om mijn eisprong goed te laten ondersteunen als manlief mijn ei niet kan benutten. Wordt er soms zo moedeloos van. Slik de hele maand poeders, pillen en plan afspraken voor de acupunctuur en dan op het moment supreme laat mijn man het weer afweten.:x
Sneeuwmees; hoe zou het voor jou zijn om de testen achterwege telaten? Je bent er elke maand zo druk mee.. Als je om de dag klust kun je je eisprong niet missen. Het zou kunnen dat dat wat meer rust in je hoofd geeft. ( werkte bij iig wel) die testen zeggen namelijk nog niet alles en je geeft zelf aan dat jij je eisprong heel goed voelt.