@Ikke: je hebt gelijk, hoor. Ben zelf ook geen held met zelfdokteren. Heb al tijden DHEA in huis en durf er niet mee te beginnen. Dus dit is voor mij ook wel een beetje spannend. Ik ken wel mensen die zelf ook utro gebruikt hadden om hun lf wat te verlengen. En ik had ze nog liggen. Maar ik gebruik ze in een veel lagere dosering als bij een ivf, omdat ik ook niet mijn eigen cyclus te veel wil ontregelen. Ik ben er 3 dagen na mijn eisprong mee begonnen, dat schijnt de termijn te zijn om er mee te beginnen. @Kitty: ach, meid, dus toch. Ik had de stiekeme hoop (jullie waarschijnlijk zelf ook) dat er misschien toch nog een wondertje gebeurd was. Dus logisch dat je daar best van ontdaan bent, ondanks dat je nog steeds zwanger bent van een prachtig klein ukkie. Gefeliciteerd en een knuffel voor het ukkie die het niet gered heeft!
Kitty; dat lijkt me zo lastig, verdriet en vreugde tegelijkertijd. Welk gevoel overheerst er bij je? Iig een knuffel voor jou!
@Kitty: Jammer meisie! Dubbel gevoel...maar ben toch super blij voor je dat er nog wel eentje zit en dat je nog steeds zwanger bent! @Sneeuwmees: Ik heb ook nog wat hier liggen maar durfde dat hier eigenlijk niet te typen omdat dat niet mag toch!??!
Kijk eens wat lief! Gekregen van Sneeuwmees! Dank je wel meis ben er erg blij mee jammer alleen dat de foto niet super duidelijk is maar dat komt omdat ie met mn mobiel gemaakt is
Noekie, is dat zo? Ik verkoop toch niets? en het is niet iets van puregon of pregnyl of iets in die strekking... Wat betreft de datum, noem eens wat? Ik had net met Sneeuwmees al besproken dat we maar eens datumpje moeten prikken, dan komen we samen die kant op ik kan haar mooi aanhalen en dan zo door rijden naar jou...
@Bianca: officieel mag het idd niet, maar voordat we officieel op de vingers getikt konden worden, is het 'kwaad' al geschied. Ik ben er ook erg blij mee. En nog bedankt voor de koffie! @Noekie: ik kan op alle dagen die je noemt (m.u.v. volgende week donderdag, want dan moet ik naar DD). Ik pas me aan de beschikbaarheid van Bianca (en evt. anderen van ons clubje als die ook mee zouden willen).
Leuk dat jullie weer ff gaan buurten meiden! Ik kom niet hoor... Het begint nu al te rommelen hier. Zegt op zich niet dat t al snel komt, maar de oefenweeen lijken al vaker te komen. De kleine is ook helemaal ingedaald zei de vk vandaag. Alles was oké, m'n bloeddruk en haar hartje klopte goed. Vandaag ook de Tripp Trapp opgehaald hij staat al mooi bij ons aan de keukentafel. Weet nu niet of ik t hier al had geschreven maar slechte nacht gehad, wakker van maagzuur en was er misselijk van en had dus oefenweeen. Kon niet meer liggen dus heb n uur beneden gezeten. Vandaag overdag ging het gelukkig wel weer oké, zelfs nog wat voor m'n werk gedaan. Kitty, hele dikke knuffel voor jou. Hoop dat je snel weer kunt genieten van de beeb die sterk genoeg is en het verlies van de andere een plaatsje hebt kunnen geven.
@Tori: hoop dat het gerommel een goede reden/oorzaak heeft en dat je niet al te lang op je meisje meer hoeft te wachten. Ze ligt al in de goede richting in ieder geval.
@BE en Sneeuwmees: Ik zal morgen even wat datums op de mail zetten. Lig nu al lekker in mijn bedje en dus geen agenda bij de hand. Ik heb 'nachtdienst' dus dan op tijd naar bed en dan vannacht de fles geven. Vanaf wanneer slapen ze ook al weer door? Ben er al zo aan toe....
Noekie, ik wacht de data wel even af via de mail... Mijn zoontje sliep vanaf de eerste nacht al door Kreeg toen zelfs op mn kop dat dat niet mocht. Wanneer dochter lief precies doorsliep weet ik eigenlijk niet meer. Ik weet wel dat mams door sliep, en oma der bed uit kwam om haar te voeden Wij logeerden daar 3 maanden omdat ons aangekochte appartement toen compleet werd verbouwd... Sneeuwmees, graag gedaan hoor Hoop zo dat je er iets aan hebt! Tori; whaaa spannend! en jij? Nu alle tips aant opvolgen voor een spoedige bevalling? Spannend hoor, ben zo benieuwd wanneer ze komt. Hou je de tijden al bij? stomme vraag misschien maar zo wist ik wanneer mijn dochtertje kwam (37+6) artsen zeiden toen ook dat het lichte voorweeën waren... ja ja
Tori, Hopelijk slaap je vannacht beter meid! Ik ga nu ook mijn bedje opzoeken... als k boven kan komen tenminste... Welterusten allemaal!
BE, lief van je . Nu nog even wat vla eten en dan zoek ik ook m'n bed op. Hoop ook dat ik vannacht weer gewoon lekker kan slapen met alleen een plasbreak. Jij hebt het ook niet makkelijk zeg... hopelijk is het gelukt om fatsoenlijk boven te komen en je lekker kunt slapen. Thanks voor de info over de weeen. Hou de tijden nog niet bij, maar ga dat natuurlijk wel doen als ze elk uur komen bijv. Hoop nu wel dat ze nog een weekje ofzo blijft zitten waar ze zit, wil toch nog wat dingen af maken, haha. Welterusten allemaal!
Zo het flesje zit er weer in... Tobie sliep pas door vanaf 4 maand. Dus hopelijk Siem toch wel wat eerder!
@Tori: hopelijk heb je beter geslapen! Toch maar snel de laatste dingetjes afmaken. Je weet maar nooit.... @Noekie: als ik jouw tijdstip vannacht zie, vraag ik me toch af waarom ik zo graag toch weer een kindje zou willen....
Helaas ... het was wederom geen succesvolle nacht qua slapen. Zodra ik ging liggen begon de kleine een klein beetje te woelen en heb bijna de hele nacht last gehad van een harde buik dus de bm heeft de hele nacht geoefend. Ik zat te twijfelen of ik moest gaan tellen, maar het gevoel van harde buik hield zo lang aan dat het nog geen ontsluitingsweeen konden zijn (volgens mij). Ben er nu af en nu ik sta / zit gaat het goed. Maar oh wat ben ik moe zeg. Straks maar proberen half zittend nog wat te slapen op de bank ofzo. Nu eerst ontbijten!